Jump to content
polska policja

[ODRZUCONE]podanie na guarda #3

Recommended Posts

1. Nick: polska policja 
2. Imię: Gabryś
3. Wiek: 13 (25.02.2005)
4. Znajomość Sourcebans (1-10)  6/10 
5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak
6. Składka (TAK/NIE)  Narazie tylko svipy na serwerze.
7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/752359
8. Parę słów o sobie **: Cześć! Jestem Gabryś mam 13 lat i urodziłem się w nie dużej miejscowości Szczecinek (okolice Koszalina,zachodniopomorskie).Moimi pasjami są: Siatkówka (gram od niecałych 3 miesięcy),muzyką (szczególnie trap),historią Polski jak i Europy jak i rysowaniem.Nie przepadam za j.polskim , gdyż jest po prostu za trudny 😛.W wolnym czasie (którego mam dużo) gram na jailbreak'u ,(gdyż można powiedzieć),że to moja pasja .Jest tam niesamowita atmosfera jak i ludzie!
9. Dlaczego chciałbyś zostać strażnikiem**:  Jest to moje jedno z ukrytych marzeń,które nie ukrywam chciałbym bardzo spełnić.Na serwerze jest często dużo nowych osób ,które nie rozumieją o co chodzi i chciałbym im jak najbardziej pomóc,gdyż należę do osób pomocnych.W późnych godzinach  jest również 2 strona lustra czyli diabełki. Nie rozumieją,prowokują,wyzywają innych graczy,a wiadomo z takimi trzeba walczyć . Oraz jak zauważyłem jest mało aktywnych guardów,a jak wiadomo bardzo długo gram.
10. Steam_ID: STEAM_0:0:216245819
11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Jak wcześniej pisałem dużo czasu.W tygodniu ok. 2h (oprócz pt. bo wtedy mogę dłużej) ,a w weekendy do nawet 10h.
12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze: od 15 do 18/19 (z przerwami). A w weekendy od 18-04h.
13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: Na głównym kącie 960h,a na 2 około 650. Łącznie około 1610h.
14. Czy przeszedłeś mutację? (TAK/NIEJestem w trakcie. Może w styczniu będą efekty 😀. 
15. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków) : Tak,lecz nie na tej serwerowni.
** - bardzo ważne (Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone)