Jump to content
xMrHaski

[Nekromanta] Propozycja

Recommended Posts

Mam pomysl ze by nekromanta miał co 20 inteligencji albo co 10 wiekszy zasieg leczenia i ozywiania
i zeby szanse za zabieranie zycia za strzal kosztowaly mniej za mane

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem co masz na myśli z zasięgiem leczenia i ożywiania? Może po prostu skrócić czas wraz z wzrostem  inta?

A co do ulepszania postaci, wszystkie są drogie. Ja bym zostawiał w spokoju ulepszanie za manę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chodzi oto ze nekromanta mosi stac na swoim sojuszniku zeby ozywic a oto chodzi ze co 20 inteligencji ten zasieg sie zwieksza czyli ze mozna coraz bardziej z daleka ozywiac itd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines