Jump to content
SnuFFy

[JB CS:GO] Regulamin serwera i jego zmiany!

Recommended Posts

Posted (edited)

W tym temacie będziecie mieli regulamin serwera JB, który będzie aktualizowany od czasu do czasu. Będzie cały regulamin, taki jaki jest w dziale regulaminów wraz, ze zmianami. Ułatwi to życie Mi i -_- jako zarządzającymi regulaminem, oraz wam, w łatwiejszym przeszukiwaniu tego co chcecie.

 

 

Regulamin CS:GO [Jailbreak]

imageproxy.png

 

 
 
 

1. Zasady gry na serwerze
 

1.1 Grając na naszym serwerze akceptujesz regulamin.
1.2 Zabronione jest wykorzystywanie wszelakich bugów/błędów na mapie, należy od razu zgłosić je do opiekuna bądź admina.  
1.3 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów głosowych oraz serwerów CS:GO jak i posiadanie tagów z nimi związanymi.
1.4 Zabronione jest używanie wszelakich wspomagaczy.
1.5 Wszelkie sprawy do administracji zgłaszamy na [email protected]
1.6 Zabronione jest podszywanie się pod adminów oraz graczy. (Posiadanie tego samego nicku lub podawanie się za tą osobę)
1.7 Zakaz podpowiadania CT-TT, TT-CT (wyjątkiem jest sytuacja gdy pozostaje jedna osoba niezbuntowana)
1.8 Nieżywi mają zakaz podpowiadania żywym.
1.9 Zakaz celowego podkładania się (zabijania się lub umożliwianie łatwego zabicia), gdzie ktoś oprócz zabójcy może mieć z tego korzyści ($ lub respekt) 
1.10 Gdy CT widzi więźnia bijącego ucieczkę ma prawo go zabić. Bicie ucieczki też jest uznawane jako próba buntu.
1.11 Strzał ostrzegawczy (karniak) ~ 1-2 strzały w ciało więźnia. Nie może on być wymierzony w głowe oraz z broni takich jak: snajperka, shotgun, deagle oraz rewolwer
1.12 Zakaz blokowania (przeszkadzanie przez podchodzenie gdy nie ma włączonej przenikalności) gracza, który jest w trakcie pojedynku lub jest zabawa, dotyczy to tylko osób, które nie biorą czynnego udziału w zabawie/pojedynku. 
1.13 Zakaz przebywania na spect gdy serwer jest pełny. Administracja zastrzega sobie prawo do kiknięcia osoby ze specta jeżeli będzie wymagała tego sytuacja.
1.14 Zakaz oszukiwania na zabawach prowadzonych na mapie.
1.15 Zakaz zagłuszania strzelając z broni.
1.16 Gracz może zrobić głosowanie za wyrzuceniem strażnika tylko wtedy, gdy osoba ta gra niezgodnie z regulaminem, prowadzi monotonnnie lub jej gra przeszkadza większości więźniów.
1.17 Zabronione jest używanie pojazdów na zabawach (oprócz FreeDay'a).
1.18 Nick gracza powinien zawierać minimum trzy Polskie litery następujące po sobie.
1.19 Zakaz zawierania sojuszy bezkolorowych na zabawach dla więźniów.


2. Zasady zachowania na serwerze

2.1 Zabronione jest udostępnianie danych osobowych osoby, która nie wyraziła na to zgody
2.2 Zakazane jest obrażanie graczy i nadmierne używanie wulgaryzmów na serwerze. Dotyczy to również zamieszczania na czacie obraźliwych cytatów/bindów.
Przykład: "Gracz1: [DEAD] Gracz2: zamknij ryj"

2.3 Zakazane jest prowokowanie do wszelkich kłótni i sporów.
2.4 Bez pozwolenia administracji, puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów itp. przez mikro jest zakazane.
2.5 Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom. (nie dotyczy rywalizacji między więźniami, patrz pkt. 3.5)
2.6 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu oraz spamowanie na chacie.
2.7 Zabronione jest używanie nicków obraźliwych, wulgarnych oraz prowokacyjnych.
2.8 Mikrofonu używać mogą tylko osoby, które przeszły pełną mutacje lub te, które uzyskały zgodę administracji.
2.9 Zabronione jest kłócenie się z administracją.
2.10 Zakaz robienia VoteKickCT przeciwko osobie, która gra zgodnie z regulaminem.

 
3. Zasady więźnia

 

3.1 Więzień w każdym momencie ma prawo do zbuntowania się jednak musi liczyć się z szansą zginięcia. 
3.2 Wiezień ma obowiązek słuchać się osoby prowadzącej lub osoby wyznaczonej przez niego.
3.3 Więzień ma prawo do 5 sekund po wydaniu polecenia poprosić o powtórzenie polecenia w przypadku jego nie usłyszenia bądź nie zrozumienia poprzez napisanie lub powiedzenie "powtórz".
3.4 Wiezień ma obowiązek wykonywać dane polecenia.
3.5 Dozwolone jest utrudnianie gry miedzy więźniami podczas rywalizacji np. smoke rzucony na skakance (nie dotyczy popełniania TK)
3.6 Podczas przeszukiwania więźnia, więzień zobowiązany jest do bycia w totalnym bezruchu w przeciwnym wypadku może zostać zabity.
3.7 Jeżeli wiezień odłączy się od grupy, ucieknie bądź będzie się chował przed klawiszami musi liczyć się z tym iż może zostać to uznane za bunt.
3.8 Zbyt bliskie podchodzenie do Klawisza może zostać potraktowanie jako próba ataku/buntu przez co wiezień może zostać zabity.
3.9 Gdy jakikolwiek CT zostanie zabity poprzez bunt (z rąk TT) pozostała reszta więźniów zobowiązana jest natychmiastowo ustawić się w pozycji buntu. 

3.11 Prowadzący ma prawo wydania dowolnego polecenia, które jest zgodne z regulaminem, w tym bezruch, totalny bezruch oraz pozycję buntu. 

Bezruch ~ Stanie w miejscu. Możliwe jest rozglądanie się, kucanie, skakanie w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.|
Totalny bezruch ~ Stanie w miejscu. Zakazane jest jakiekolwiek ruszanie się, kucanie itp w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.
Pozycja buntu ~ Totalny bezruch, na kucaka patrząc się maksymalnie w dół. Po nadaniu innego polecenia odwołuje ona wszystkie nakazy jak i zakazy

3.12  Flash, smoke, grenade, decoy, molotov, zeus ~ są traktowane jako broń. Jeżeli jest zakaz posiadania broni, a strażnik przyłapie więźnia na posiadaniu GRANATU musi dać więźniowi szanse na wyrzucenie go w stronę INNĄ niż CT. Jeżeli strażnik da wcześniej czas na wyrzucenie broni, może zabić więźnia za posiadanie granatu.

3.13 Zabronione jest zabijanie innych więźniów chyba, że wymaga tego zabawa (np. włączony boks) lub rozkaz osoby prowadzącej. Zabicie więźnia w następujących przypadkach jest traktowane jako TeamKill:
- Zabicie więźnia ze swojej drużyny w zabawach typu pokemony (gdy włączony jest boks).
- Poprzez włączenie zabawy na której znajdują się więźniowie, co skutkuje ich śmiercią. (skakanka, kolorki i wszystkie inne zabawy, które mogą zabić gracza)

3.14 Jeżeli więzień wejdzie do GR GunRoom'a (a klawisz na to nie zezwolił) Klawisz ma prawo zabić więźnia bez ostrzegania go.
3.15 Osoby ożywione mają obowiązek dołączyć do grupy więźniów i od tego momentu obowiązują ich te same polecenia. (Podczas dołączania, nie mają prawa się buntować oraz posiadać broni)
3.16 Więzień który był AFK bądź uciekł ma prawo dołączyć do pozostałych za zgodą prowadzącego. Jeżeli uciekła więcej niż jedna osoba, prowadzący chcąc dać jej szansę na powrót powinien wyznaczyć okres czasu w którym wszyscy uciekinierzy mają szansę dołączyć. (Patrz punkt 5.6)
3.17 Więzień ma zakaz podnoszenia broni oraz zmuszony jest do jej wyrzucenia gdy rozkaże tego klawisz, w innym przypadku zostanie zabity.
3.18 Freekille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez komendę !fk lub !freekill .

Masz 30 sekund po śmierci na zgłoszenie freekilla, inaczej sprawa idzie w zapomnienie!
W powodzie należy wyjaśnić, dlaczego to był freekill, możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity. Nadużywanie tej opcji lub pisanie w powodzie freekill'a czegoś co nim nie jest może być ukarane kickiem lub banem!

3.19 Wszystkie polecenia wykonujemy jak najszybszą drogą. (nie ociągamy się)
3.20  Jeżeli zostanie co najwyżej jeden niezbuntowany więzień, pozostali mają 40 sekund na bunt. Jeżeli gracz przed tym miał status zbuntowanego należy mu się dodatkowe 20 sekund na dokończenie buntu.
3.21  Więźniowie zobowiązani są do podążania po markerze w stronę, którą prowadzący go maluje.
3.22 Więźniowie mają zakaz zbuntowania się za pomocą broni wyrzuconej przez przerzuconego strażnika, gracz może zostać za to ukarany slayem/kickiem/banem.


4. Zasady Klawisza

4.1 Klawisze mają obowiązek posiadać sprawny i działający mikrofon.
4.2 W przypadku kiedy nie ma chętnych na prowadzenie dozwolone jest pozwolenie osobie bez pełnej mutacji na prowadzenie. Osoba bez mutacji ma obowiązek też ustąpić miejsca w trakcie, jeżeli znajdzie się osoba spełniająca regulamin.
4.3 Klawisze mają obowiązek wydać polecenia przed upływem pierwszych 60 sekund gry w przeciwnym wypadku więźniom przysługuje FreeDay.
4.4 Klawisze są zobowiązani do pilnowania Więźniów. Klawisze mają zakaz bezcelowego biegania po mapie, bawienia bądź zwiedzania.
4.5 Klawisz ma zakaz zabijana bądź obijania więźnia bez powodu.
4.6 Klawisz nie powinien prowokować więźniów np. poprzez za bliskie podchodzenie, wiezień ma prawo wtedy zaatakować, zabicie więźnia wiąże się z FreeKillem. 
4.7 CT ma zakaz kłamania i żartowania z więźniów które skutkowałoby ich śmiercią.
4.8 Klawisz ma zakaz dawania broni więźniowi (Nie tyczy się to w przypadku zabaw gdzie może być to potrzebne)
4.9 Klawisze mają zakaz kampienia w GR (Gun Roomie) chyba, że wymaga tego zabawa lub więźniowie się buntują.
4.10 Klawisze mają zakaz wydawania poleceń, bez wcześniejszego wyznaczenia przez osobę prowadzącą.
4.11 Każdy Klawisz jest odpowiedzialny za swój czyn, nie można stosować odpowiedzialności grupowej.
4.12 Na jednego Klawisza przypada 5 więźniów.
4.13 Zakaz celowego przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę! Karane slayem/kickiem/banem.
4.14 Strażnik może wyłączyć przenikalność tylko wtedy, gdy wymaga tego zabawa, lub więźniowie się buntują. Jeżeli strażnik wie, gdzie jest buntownik, ma prawo ustawić TT w jedno miejsce, np. środek lasera, i wyłączyć przenikalność.
4.15 W przypadku, gdy więzień zgłosił freekill, strażnik który zabił gracza ma obowiązek wyjaśnić dlaczego ten został zabity. NIE WOLNO ODRZUCAĆ BEZ WYJAŚNIENIA. Gdyby się okazało, że więzień został zabity bez powodu - należy go ożywić/wynagrodzić pod komendą !freekill/!fk. Jeżeli fk gracza w najbliższym czasie nie zostanie rozpatrzone gracz ten zostanie ożywiony lub nagrodzony.

Jeżeli jest Admin - jest on jako sędzia, również może ożywić gracza/nagrodzić go pod komendą !fk. Jeżeli Admina nie ma, trzeba się dogadać między sobą.

4.16 W przypadku gdy CT nie jest w stanie opanować więźniów, którzy cały czas się buntują, administracja ma prawo przenieść takie osoby z CT do TT.

4.17 CT ma zakaz zabijania więźniów w celach, chyba że więzień nie wykonuje poleceń lub łamie zakaz.
4.18 Tak zwane "granie pod kill'e" tzn. Zabijanie więźniów dla statystyk lub wydawanie poleceń typu "Kto chce zginąć niech..." jest ZAKAZANE. W przeciwnym przypadku taki gracz może dostać kicka lub bana. Jeżeli więzień chce zginąć powinien wpisać w konsole kill lub poprosić strażnika o zabicie go.


5. Zasady Prowadzącego

5.1 Pierwszeństwo w prowadzeniu mają osoby, które przeszły mutacje.
5.2 Prowadzący ma obowiązek najpierw wydać polecenie zanim otworzy cele.
5.3 Prowadzący musi dać więźniom czas na wykonanie polecenia, tyle, aby było to wykonalne przez każdego niezbuntowanego więźnia. Prowadzący może odliczać, ale nie musi.

Zakazy obowiązują od razu po wypowiedzeniu ich przez prowadzącego, jeżeli wiezień łamie zakaz w chwili wypowiedzenia, prowadzący powinien dać mu odpowiednią ilość czasu na reakcje (zazwyczaj 3s. wystarcza) (jeżeli więzień przedłuża - zabić).

Przykład: Prowadzący mówi: Zakaz kucania. Wiezień jest na kucaka - powinien wstać. Więzień - złamał zakaz dopiero po wypowiedzeniu? Więzień ginie.
5.4 Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią.

Wydanie sprzecznego polecenia odwołuje zakaz/nakaz z nim związany.

Zakaz wydawania sprzecznych poleceń typu: Totalny bezruch. Robicie krok przed cele.

5.5 W przypadku kiedy prowadzący ginie wszystkie jego poprzednie polecenia zostają unieważnione to samo tyczy się w przypadku przekazania innej osobie prowadzenia. (Patrz punkt 3.9 lub 3.10)

Jeżeli jakiś CT zginie, prowadzący ma zakaz włączania jakiejkolwiek zabawy.

5.6 Prowadzący ma zakaz faworyzowania jakiegoś gracza, każdy ma równe prawa. 
5.7 Prowadzący musi wydawać polecenia które są zrozumiałe dla pozostałych graczy. (prowadzący musi mówić powoli i wyraźnie)
5.8 W przypadku gdy prowadzący prowadzi monotonną rozgrywkę admin ma prawo do zmiany prowadzącego. 
5.9 Prowadzący podczas zabawy "Wskaż terrorystę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko jednej osoby w czasie trwania rundy. Zabawy typu "ostatnia reakcja (na zabijanie)" lub "Wskaż kolegę do zabicia" nie mogą być przeprowadzane bez konkretnego powodu. 
Przykład: Jest 9 więźniów a prowadzący chce zrobić Mam Talent, w której udział może wziąc maksymalnie 8 terrorystów. Zatem może on zastosować jedną z wyżej wymienionych zabaw do zredukowania liczby więźniów.

5.10 Zakazy można odwołać poprzez wydanie sprzecznego polecenia, nakazy (bez dodania frazy "do odwołania") obowiązują tylko do następnego polecenia ruchu

Przykład zakazu: Zakaz Skakania.
Przykład nakazu: Macie kucać.

5.11 Prowadzący nie może dać więcej niż 1 polecenie ruchu. (Skakanie, chodzenie/bieganie, kręcenie się, kucanie)
5.12 Bezruch jak i totalny bezruch odwołuje się poprzez wydanie innego polecenia ruchu
5.13 Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy wiezień o to poprosi. Gdy prowadzący powtarza polecenia powtarza to dla każdego, a nie dla tej konkretnej osoby. Zabicie graczy, gdy jest prośba o powtórzenie wiążę się z FK. (Prowadzący nie musi powtarzać tego samego polecenia więcej niż raz)
5.14 Zakaz boksu w celi.
5.15 Jeżeli prowadzący pozwala zbuntowanemu więźniowi wrócić, nie ma prawa zmienić zdania, chyba, że więzień się dalej buntuje lub ma broń.
5.16 Gdy więźniowie się zbuntują, prowadzący ma ZAKAZ dawania boxa osobom zbuntowanym/buntującym się.
5.17 Prowadzący ma OBOWIĄZEK wyprowadzić przed cele jak największą ilość osób. (CT jest zobowiązane do stosowania strzałów ostrzegawczych na więźniach, którzy starają się wykonać poprawnie polecenia, ale mogą zabijać za zakazy)
5.18 Prowadzący ma zakaz zmienienia poleceń w powtórzeniu, jeżeli tak się stanie jest zmuszony powtórzyć raz jeszcze TAK SAMO.
5.19 Prowadzący nie może dać więcej niż 3 zakazy.
5.20 Prowadzący podczas jednej mapy może dać maksymalnie 4 zabawy z listy !zabawy. (Zabawy serwerowe nie są brane pod uwagę)
5.21 Między zabawami z !zabawy musi być przynajmniej 1 dzień normalnego prowadzenia.
5.22 Prowadzący ma zakaz robienia zabaw, które wymuszają użycie innych komend (przykładowo Pierwsza Reakcja napisz na say'u: !rtv). Nie dotyczy to komendy !hats
5.23 W zabawach Quiz , Mam Talent i Sąd może brać udział maksymalnie 8 ostatnich więźniów.
5.24 Prowadzący ma obowiązek przygotować pytania do quizu tak, aby nie przedłużać rundy do samego jej końca.
5.25 Zabawa Sajmon mówi może być zrealizowana tylko wtedy, kiedy jest ona umieszczona na mapie bądź gdy gracz wybierze ją z pierwszej reakcji.
5.26 Prowadzący nie ma prawa wydawać poleceń zakazujących komunikacje więźniom.
Przykład: Zakaz używania mikrofonu, TT mówi TT ginie.
Od tego jest komenda !mikro lub wyłączenie mikrofonu więźniom poprzez menu prowadzącego.

 

6. Zasady Życzeń

 

6.1 Ostatni więzień ma prawo do życzenia pod warunkiem, że  prowadzący wyraził na to zgodę. (Odwołują mu się wtedy wszystkie polecenia
6.2 Życzenia które będą wymagały użycia cmd przeznaczonych dla admina nie będą spełniane.
6.3 Życzenie musi być możliwe do wykonania.
6.4 Życzeniem nie może być większa ilość życzeń.
6.5 Życzenie nie może dotyczyć zabicia innego gracza. 
6.6 Klawisze nie mogą zabić się podczas życzenia. (zabicie wiąże się z przerzuceniem do TT z brakiem możliwości udziału w zabawie)
6.7 Więzień ma zakaz celowego przedłużania życzenia ~ np. poprzez bieganie po mapie, rozmawianie z graczami.
6.8 Gdy wiezień wypowie życzenie, a następnie zabije klawisza LUB jeżeli zabije i wybierze życzenie ~ życzenie zostaje anulowane. (Admin musi zabić owego więźnia. W przypadku braku admina na serwerze CT MUSZĄ wpisać killa)
6.9 Wiezień na wypowiedzenie/wybranie swojego życzenia ma 30 sekund w przeciwnym wypadku klawisz może zabić więźnia.
6.10 Życzenie musi być możliwe do wykonania w dzień życzenia lub następny możliwy dzień. (Życzenie nie przechodzi na następną mapę)
6.11 Ostatni więzień ma prawo wybrać (napisać/powiedzieć) życzenie z poza menu życzeń.
6.12 W przypadku gdy nie ma prowadzącego (przykładowo jest Killday), a więzień korzysta z niestandardowego życzenia (pisze lub mówi) - przynajmniej połowa strażników muszą wyrazić na to zgodę. 
6.13 Więzień jako życzenie niestandardowe może wybrać przejęcie kontroli nad CT. (Przysługuje mu wtedy 1:30min kontroli nad CT)
6.14 Jeżeli CT nie odpowie na niestandardowe życzenie więźnia, jest to traktowane jako brak zgody
6.15 Jeżeli więzień powie, że wygra w pojedynku nie określając liczy osób z iloma ma wygrać, zobowiązany jest on do pokonania wszystkich CT
6.16 Więzień ,który wybrał bezruch jako życzenie ma 1 minutę na odnalezienie i zabicie strażników.Po upływie tego czasu strażnicy mogą wpisać killa. 
6.17 Jeżeli więzień na życzeniu wybrał lub wygrał FreeDay to prowadzący ma prawo pozwolić na dołączenie do reszty graczy w następnej rundzie. Jeżeli jest kilka osób z FreeDay'em(z życzenia) to wszystkie muszą wyrazić chęć powrotu. W przeciwnym wypadku prowadzący nie ma prawa zabrać FD tylko jednej osobie.
(W przypadku kupienia FD z kontrabandy osoba posiadająca wardena nie musi pozwolić na powrót, nawet jeżeli gracz z FD z życzenia może to zrobić)


7. Zasady FreeDay
 

7.1 FreeDay jest w każdą niedzielę lub gdy wiezień wybierze go jako życzenie.
7.2 Wiezień podczas FreeDay może robić to na co ma ochotę (przestrzegając regulamin). 
7.3 Prowadzący podczas FreeDay nie może wydawać poleceń.
7.4 Ostatni gracz na FreeDay nie ma życzenia.
7.5 Strażnicy zajmują GunRooma.
7.6 Więzień, który wejdzie do GunRooma może zostać zabity.
7.7 Więzień, który ma broń lub stoi w kręgu buntujących się, może zostać zabity.
7.8 Jeżeli nastąpi Freeday przez to, że prowadzący nie wyda poleceń, gracz CT ma prawo do użycia broni jeżeli zostanie zaatakowany w drodze powrotnej do Gun Rooma. To samo tyczy się map, w której CT musi wyjść z Gun Rooma, aby otworzyć cele.
7.9 Strażnicy mogą używać granatu dymnego w GunRoomie w celu ukrycia ich pozycji.(Smoke, molotov, dmg z HE nie mogą wychodzić z poza GR'a)


8. Kary za poszczególne wykroczenia
 

8.1 Kultura osobista: Upomnienie -> Kick -> Ban 10-30 min -> Ban 2h -> Ban 1 wk
8.2 Obrażanie graczy: Ban 10min -> Ban 2h -> Ban 1 wk -> Ban permanentny
8.3 Celowe wykorzystywanie bugów/błędów mapy: Ban 1-5 h
8.4 FreeKill: Ban 1d -> Ban 1 wk
8.5 MassFreeKill: Ban 3d -> 1 wk
8.6 Wchodzenie do CT bez sprawnego mikrofonu: Ban permanentny na CT
8.7 Reklamowanie innych sieci: Ban Permanentny
8.8 Używanie różnego rodzaju wspomagaczy (cheatów lub innych programów): Ban Permanentny
8.9 Utrudnianie gry: Ban 10min - 4h
8.10 Wysoki ping: Kick -> Ban 5 min
8.11 Nadużywanie mikrofonu lub say: Kick (ewentualnie mute lub gag) -> Ban 10 min-1 h 
8.12 Wulgarne/ obraźliwe nicki: Ban 30 min
8.13 Podszywanie się pod Admina/gracza: Ban permanentny
8.14 Spam na [email protected]Upomnienie->Ban 10 min
8.15 Brak mutacji: Upomnienie ->Permanentny mute
8.16 Kłócenie się z administracją: Ban 10 min
8.17 Kampienie: Upomnienie -> Slay -> Kick -> Ban 30 min
8.18 Nagminne wchodzenie do CT mimo kicków: Kick -> Ban 30 min
8.19 Celowe przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę: Slay/Kick -> Ban CT
8.20 Robienie VoteKickCT przeciwko osobie, która gra zgodnie z regulaminem: Ban 1d
8.21 Odrzucenie !fk bez wyjaśnienia: Kick z CT
8.22 Nadużywanie !fk: Ban 4h
8.23 Oszukiwanie na !fk: Ban 1d
8.24 Udostepnianie danych osobowych bez zgody tej osoby: Ban permanentny
8.25 Teamkill: Kick -> Ban na 2h


9. Admin oraz strażnik ma obowiązek
 

9.1 Utrzymać i odpowiadać za porządek na serwerze
9.2 Zwracać uwagę/banować osoby łamiące regulamin
9.3 Dawać jako członek administracji przykład innym graczom
9.4 Sprawdzać każdego zgłoszonego lub podejrzanego gracza
9.5 Sprawdzać czy zgłoszony tag gracza nie łamie regulaminu
9.6 Aktywnie udzielać się na forum jak i na serwerze
9.7 Wchodzenia na serwer TeamSpeak 3 naszej sieci przynajmniej na godzinę dziennie
9.8 Admin oraz strażnik nie może wykorzystywać swoich przywilejów w celach własnych jak i również aby upraszczać grę swojemu teamowi
9.9 Admin oraz strażnik podlega regulaminowi za jego nieprzestrzeganie grozi utrata posady
9.10 Admin oraz strażnik ma zakaz wymierzania kary innemu adminowi/guardowi. Jeżeli dany członek administracji nadużywa bądź nie przestrzega regulaminu niezwłocznie ma zostać to zgłoszone opiekunowi, który indywidualnie wymierzy karę.
9.11 Admin ma zakaz zmieniania swojego nicku na czas tymczasowy, jeśli zmienia to na stałe.
9.12 Admin oraz strażnik może używać $ tylko w celach informacyjnych.
9.13 Admin oraz strażnik mogą wymierzać kary stosowne do zaistniałej sytuacji
9.14 Admin ma prawo dać mapę ,która nie jest dostępna w mapcycle uprzednio robiąc głosowanie dla graczy.(Na tzw. "Mapie eventowej" Admin ma prawo użyć slay/kick/ban na osobie utrudniającej rozgrywkę)


10. Free Kill


10.1 FreeKill jest zakazany. W przypadku bezpodstawnego zabicia:
- Więzień powinien użyć komendy !fk 
- Klawisz/admin powinien użyć komendy ~fk - aby rozpatrzeć freekilla
Uwaga: Boks, zabawy są elementem rywalizacji.

10.2 Popełnienie FK

CT który popełnił fk ma obowiązek ożywienia tej osoby

Jeżeli nie ma możliwości ożywienia - CT który popełnił FK ma obowiązek dać FD(lub zabawę dla T), chyba ze wiezień nie chce

Jeżeli nie ma możliwości wykonania powyższych czynności - CT ma obowiązek wpisać killa w następny dzień

10.3 Popełnienie mass FK

W następny dzień osoba która popełniła fk ma obowiązek dać zabawę dla TT

Jeżeli nie ma możliwości dania zabawy - osoba przechodzi do TT, nie uczestniczy w zabawie po przejściu oraz ma zakaz wchodzenia do CT do końca trwania mapy

 
 
11. Opis zabaw oraz zasady
 
1. KillDay
KillDay to gra w której więźniowie otrzymują losową broń, po upływie 1 minuty umożliwione jest wzajemnie zabijanie się aż do ostatniej osoby. 
- Zakaz kampienia
Zakaz przedłużania
- Można posiadać sojusz tylko z 1 osobą, naciskając na nią "E"
Ostatni więzień otrzymuje życzenie
 
2. Chowany
Chowany to gra w której więźniowie chowają się w dowolnym miejscu na mapie aż do momentu zostania znalezionym przez klawisza.
W przeciągu 60 sekund trzeba znaleźć odpowiednią dla siebie kryjówkę.
- Zakaz Chowania się w celi lub w miejscach nieosiągalnych dla CT (lub w miejscach poza mapą)
- Zakaz używania TA Granade
- Zakaz chowania się w miejscu, które skutkuje 100% śmierć w przypadku wygranej (np. nad lawą)
- Zakaz wpisywania "KIll" w console. TT może to zrobić, gdy pozostaną tylko 2 żywe osoby z tej drużyny oraz max. 5 sekund po rozpoczęciu zabawy w przypadku gdyby kryjówka się nie udała.
 - Ostatni więzień ma życzenie



 
3. Wojna Gangów
Wojna gangów to zabawa w której  jest się podzielonym na dane grupy, a im przydzielone kolory i możliwość wyboru broni. Po 1 minucie zaczyna się walka między kolorami. Walki trwają aż do pozostania ostatniej osoby.
- Zakaz kampienia
- Zakaz unikania walki
- Zakaz sojuszy między-kolorowych!
- Ostatni więzień otrzymuje życzenie

 
4. Dzieci Wojny
Dzieci wojny to zabawa w której zadaniem TT jest znalezienie oraz zabicie wszystkich członków z drużyny CT.
- Strażnicy mogą się skampić, ale tylko wtedy gdy jest pewne, że od razu mogliby zginąć. Inaczej muszą wyjść sami do więźniów.
- Więźniowie mają nakaz szukania strażników, a następnie ich zabijania, kto przedłuża może dostać kill/kicka/bana.
- Na zabawie nie ma życzenia, zabawa jest drużynowa.
- Zakaz kupowania czegokolwiek z !sklep.

 

5. Berek
Berek to zabawa której każdy z graczy otrzymuje speed'a. Więźniowie muszą uciekać przed goniącymi ich klawiszami których zadaniem jest złapanie wszystkich TT za pomocą noża, który zamraża. Aby "odmrozić" drugiego TT wystarczy uderzyć w niego kosą.
Zakaz kampienia
- Ostatnia osoba nie ma życzenia

 

6. HeadShot Day
Więźniowie dostają losowy pistolet oraz walczą między sobą do ostatniej osoby.
- Można zabić tylko strzałem w głowę.
- Ostatni więzień ma życzenie
- Zakaz przedłużania
- Zakaz kampienia dłużej niż 10 sekund

 

7. Ziemniak
W zabawie Ziemniak więźniowie dostają granat HE. Więźniowie walczą między sobą do ostatniej osoby.
- Zakaz sojuszy
Ostatni więzień ma życzenie
- Zakaz przedłużania
- Zakaz kampienia dłużej niż 10 sekund

 

8. Bhop Day
Więźniowie posiadają AutoBH oraz otrzymują losowy shotgun. TTvsTT do ostatniej osoby
- Zakaz sojuszy
- Ostatni więzień ma życzenie
- Zakaz przedłużania
- Zakaz kampienia dłużej niż 10 sekund

 

9. Molotov Day
Więźniowie dostają Molotov oraz walczą między sobą do ostatniej osoby. 
- Zakaz sojuszy
- Ostatni więzień ma życzenie
- Zakaz przedłużania
- Zakaz kampienia dłużej niż 10 sekund

 

10. SnowWar
SnowWar to zabawa, w której więźniowie rzucają się na śnieżki po upływie 15 sekund.
- Zakaz kampienia
- Ostatni więzień ma życzenie
- Zakaz leczenia się w celu uzyskania większej ilości HP, będzie uznawane to za bugowanie zabawy.

 

11. CodMod
Więźniowie wybierają jedną klasę (poprzez !codmod) oraz walczą między sobą do ostatniej osoby
Zakaz sojuszy
Ostatni więzień ma życzenie
Zakaz przedłużania
Zakaz kampienia dłużej niż 10 sekund

Dostępne klasy:

  Pokaż ukrytą zawartość

12. PayDay
Jeden z więźniów zostaje VIP'em ,którego przed zabiciem chronią klawisze
- Zakaz kampienia dłużej niż 10 sekund(Oprócz VIP i CT)
- Więzień ,który zabije VIP'a ma życzenie.
- VIP ma oksreśloną ilość czasu na schowanie się.
- CT nie może kupić przedmiotów ze sklepu przed zabawą

 

13. ZeusDay
Więźniowie dostają Zeusa i ExoJump i walczą miedzy sobą aż do ostatniej osoby
-Zakaz kampienia
-Brak sojuszy
-Ostatni więzień ma życzenie
 


Przykładowe zabawy dla prowadzącego *KLIK*
Bądź na bieżąco ze zmianami w regulaminie *KLIK*

 

12. Kontrabanda
12.1 Więźniowie mają całkowity zakaz użycia bugów z kontrabandy, o ile takie znajdą.
12.2 CT ma pełne prawo do zabijania więźnia z WIDOCZNĄ kontrabandą (np. Strój CT).
12.3 Więźniowie mają całkowity zakaz wchodzenia do CT z poprzednio kupioną kontrabandą (Wpisz retry w konsoli to wtedy ci się ona usunie).                                                                                                                                                                                                                      12.4 Jeżeli gracz kupi przepustkę FD podczas próby buntu/ w momencie, w którym miał zginąć na zabawie, otrzyma bana za celowe wykorzystanie bugów kontrabandy.

 

 

 



Copyright by Queen dla Cs-Classic.pl. Zakaz kopiowania
Opiekun lub administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie, nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

 

Edited by Gemciu
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany w regulaminie 20.05

 

3.9 Gdy zostanie zabity prowadzący pozostała reszta więźniów zobowiązana jest natychmiastowo ustawić się w pozycji buntu.

na

3.9 Gdy jakikolwiek CT zostanie zabity poprzez bunt (z rąk TT) pozostała reszta więźniów zobowiązana jest natychmiastowo ustawić się w pozycji buntu. 

 

 3.11 Prowadzący ma prawo do wydania rozkazu bezruchu, totalnego bezruchu oraz pozycji buntu.

na

3.11 Prowadzący ma prawo wydania dowolnego polecenia, które jest zgodne z regulaminem, w tym bezruch, totalny bezruch oraz pozycję buntu. 

 Dodano punkt 3.21 Więźniowie mają zakaz zbuntowania się za pomocą broni wyrzuconej przez przerzuconego strażnika, gracz może zostać za to ukarany slayem/kickiem/banem. 

4.14 Strażnik może wyłączyć przenikalność tylko wtedy gdy wymaga tego zabawa.

na

4.14 Strażnik może wyłączyć przenikalność tylko wtedy, gdy wymaga tego zabawa, lub więźniowie się buntują. Jeżeli strażnik wie, gdzie jest buntownik, ma prawo ustawić TT w jedno miejsce, np. środek lasera, i wyłączyć przenikalność.

4.17 CT ma zakaz zabijania więźniów w celach, chyba że więzień nie wykonuje poleceń.

na 

4.17 Ct ma zakaz zabijania więźniów w celach, chyba że więzień nie wykonuje poleceń lub łamie zakaz.

Dodano 12.4 Jeżeli gracz kupi przepustkę FD podczas próby buntu/ w momencie, w którym miał zginąć na zabawie, otrzyma bana za celowe wykorzystanie bugów kontrabandy.

Poprawiono opisy i zasady zabaw, usunięto zbędne punkty i poprawiono sam wygląd regulaminu.
 

 

 

 

  • Like 5
  • Haha 1
  • Sad 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany w regulaminie 15.06


1.10 Gdy CT widzą więźnia bijącego ucieczkę są zmuszeni uprzednio ukarać go karniakiem w ciało każąc zaprzestania, jeśli wiezień mimo to dalej będzie bił lub wchodził do ucieczki CT może uznać to za próbę ucieczki oraz więźnia zabić.
na

1.10 Gdy CT widzi więźnia bijącego ucieczkę ma prawo go zabić. Bicie ucieczki też jest uznawane jako próba buntu.

1.16 Osoba, która wykona votekick jest zobowiązana do sensownego wyjaśnienia poprzedzając regulaminem.
na

1.16 Gracz może zrobić głosowanie za wyrzuceniem strażnika tylko wtedy, gdy osoba ta gra niezgodnie z regulaminem, prowadzi monotonnnie lub jej gra przeszkadza większości więźniów.

2.2 Zakazane jest obrażanie graczy/ nadmierne używanie wulgaryzmów na serwerze.
na

2.2 Zakazane jest obrażanie graczy i nadmierne używanie wulgaryzmów na serwerze. Dotyczy to również zamieszczania na czacie obraźliwych cytatów/bindów.
Przykład: "Gracz1: [DEAD] Gracz2: zamknij ryj"

3.13 Zabronione jest zabijanie innych więźniów chyba, że wymaga tego zabawa (np. włączony boks) lub rozkaz osoby prowadzącej.
na

3.13 Zabronione jest zabijanie innych więźniów chyba, że wymaga tego zabawa (np. włączony boks) lub rozkaz osoby prowadzącej. Zabicie więźnia w następujących przypadkach jest traktowane jako TeamKill:
- Zabicie więźnia ze swojej drużyny w zabawach typu pokemony (gdy włączony jest boks).
- Poprzez włączenie zabawy na której znajdują się więźniowie, co skutkuje ich śmiercią. (skakanka, kolorki i wszystkie inne zabawy, które mogą zabić gracza)

3.16 Więzień który był AFK bądź uciekł ma prawo dołączyć do pozostałych za zgodą prowadzącego.
na

3.16 Więzień który był AFK bądź uciekł ma prawo dołączyć do pozostałych za zgodą prowadzącego. Jeżeli uciekła więcej niż jedna osoba, prowadzący chcąc dać jej szansę na powrót powinien wyznaczyć okres czasu w którym wszyscy uciekinierzy mają szansę dołączyć. (Patrz punkt 5.6)

5.9 Prowadzący podczas zabawy "Wskaż kolegę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko jednej osoby w czasie trwania rundy.
na

5.9 Prowadzący podczas zabawy "Wskaż terrorystę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko jednej osoby w czasie trwania rundy. Zabawy typu "ostatnia reakcja (na zabijanie)" lub "Wskaż kolegę do zabicia" nie mogą być przeprowadzane bez konkretnego powodu. 
Przykład: Jest 9 więźniów a prowadzący chce zrobić Mam Talent, w której udział może wziąc maksymalnie 8 terrorystów. Zatem może on zastosować jedną z wyżej wymienionych zabaw do zredukowania liczby więźniów.

Dodane punkty:
1.18 Nick gracza powinien zawierać minimum trzy Polskie litery następujące po sobie.
1.19 Zakaz zawierania sojuszy bezkolorowych na zabawach dla więźniów.

4.18 Tak zwane "granie pod kill'e" tzn. Zabijanie więźniów dla statystyk lub wydawanie poleceń typu "Kto chce zginąć niech..." jest ZAKAZANE. W przeciwnym przypadku taki gracz może dostać kicka lub bana. Jeżeli więzień chce zginąć powinien wpisać w konsole kill lub poprosić strażnika o zabicie go.
5.26 Prowadzący nie ma prawa wydawać poleceń zakazujących komunikacje więźniom.
Przykład: Zakaz używania mikrofonu, TT mówi TT ginie.
Od tego jest komenda !mikro lub wyłączenie mikrofonu więźniom poprzez menu prowadzącego.

6.16 Więzień ,który wybrał bezruch jako życzenie ma 1 minutę na odnalezienie i zabicie strażników.Po upływie tego czasu strażnicy mogą wpisać killa. 
6.17 Jeżeli więzień na życzeniu wybrał lub wygrał FreeDay to prowadzący ma prawo pozwolić na dołączenie do reszty graczy w następnej rundzie. Jeżeli jest kilka osób z FreeDay'em(z życzenia) to wszystkie muszą wyrazić chęć powrotu. W przeciwnym wypadku prowadzący nie ma prawa zabrać FD tylko jednej osobie.
(W przypadku kupienia FD z kontrabandy osoba posiadająca wardena nie musi pozwolić na powrót, nawet jeżeli gracz z FD z życzenia może to zrobić)

7.9 Strażnicy mogą używać granatu dymnego w GunRoomie w celu ukrycia ich pozycji.(Smoke, molotov, dmg z HE nie mogą wychodzić z poza GR'a)
9.14 Admin ma prawo dać mapę ,która nie jest dostępna w mapcycle uprzednio robiąc głosowanie dla graczy.(Na tzw. "Mapie eventowej" Admin ma prawo użyć slay/kick/ban na osobie utrudniającej rozgrywkę)

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines