Jump to content
Huczin

[PRZYJĘTE]Podanie - Huczin

Recommended Posts

Posted (edited)

1. Nick: Huczin

2. Imię: Adrian

3. Wiek: 20

4. Znajomość Sourcebans (1-10):  8

5. Sprawny i działający mikrofon**: TAK

6. Składka (TAK/NIE): NIE

7. Link do swojego GameMe**:  https://classicffa.gameme.com/playerinfo/640108

8. Parę słów o sobie **: Witam wszystkich zebranych! Mam na imię Adrian i pochodzę z Malborka. Mieszkam obecnie w Gdańsku, gdzie studiuję Kryminologię na Uniwersytecie Gdańskim. Jestem na ogół spokojnym człowiekiem, który lubi się trzymać z boku i nie zachodzić nikomu za skórę. Mimo mojego, momentami wulgarnego języka, cenię sobie u ludzi wysoką kulturę wypowiedzi. Interesuję się psychologią, człowiekiem i jego motywami, które nim kierują. Staram się być obiektywny, zrozumieć zachowania innych i spojrzeć na świat z ich perspektywy. Mam również wykształcenie muzyczne, skończyłem naukę gry na gitarze oraz na fortepianie. W wolnym czasie lubię czytać książki, słuchać ulubionej muzyki oraz oczywiście grać w gry komputerowe, najczęściej w Counter-Strike na naszym, ukochanym serwerze JB ;).

9. Dlaczego chciałbyś zostać strażnikiem**: Jako, że uczę się o przestępcach i przestępstwach, zastosowanie technik zwalczania przestępczości, pozwoli mi na skuteczniejsze pilnowanie porządku na serwerze :D. Często wytykam błędy innym na serwerze (pozdrawiam tutejszych adminów ;)), ale to za mało aby ogarnąć innych graczy, którzy mają problem z zachowaniem się podczas gry. Wiem, że jest do mnie przylepiona pewna "łatka", przez incydent, który miał miejsce półtora roku temu, ale potrafię pokazać, że nie powinno mnie to definiować na serwerze. Nie mam problemów ze znajomością regulaminu. Często właśnie każdemu wytłumaczę jakie zasady tutaj panują i jak się do nich stosować. Umiem prowadzić po stronie strażników, zawsze się staram aby polepszyć atmosferę podczas gry.

10. Steam_ID: STEAM_1:1:104381779

11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 2 godziny dziennie