Jump to content
RyKoS

[Propozycje] Zmiany W Klasach

Recommended Posts

Nazwa klasy: Wsparcie ogniowe
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Poprawienie hitboxów tych rakiet bo jest masakra jak one sie rozbijaja... 

(najlepiej gdyby wrociły stare rakiety ale niech nie bija przez sciane wtedy klasa byla by choć troche grywalna)

 

Edited by AskerPL
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy:Komandos
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: na perkach powinien być widzialnym, jak dostanie  tajemnice nekosia, czy inny perk to zabicie go graniczy z cudem
  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gram komandosem od paru edycji i sumie nie mam w tym biznesu zeby byl nerfiony ale popieram kolege. Nawet Zjem cie chyba kiedys proponowal zeby komandos majac perki z bronia byl widzialny, ale rozeszlo sie po kosciach tazke popieram aby to zmienic

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, Felicjano napisał:
Nazwa klasy:Komandos
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: na perkach powinien być widzialnym, jak dostanie  tajemnice nekosia, czy inny perk to zabicie go graniczy z cudem

Jestem za, ta niewidka + perk z bronia (osobiscie wole walic z noza i deagla) jest mocne.

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy: Wsparcie ogniowe
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Poprawienie hitboxów tych rakiet bo jest masakra jak one sie rozbijaja... pisze po raz kolejny bo nic z tym nie zrobiliście
  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa:Demolitons

Opis: Dostaje 2 dynamity na rundę (czas dostania drugie po użyciu pierwszego 40sec), detonacja przy użyciu bindu i zadaję obrażenia wrogom w pobliżu (nie detonuje siebie samego) 

Broń:Aug/p2000

Przelicznik: dynamit 150+0.5* INT/DMG

Staty:

Int:0

Hp:15

Wyt: - 5

Kon : 5

Psst!! 

Uważam, że aktualnie klasa ta jest bezużyteczna, a granie nią w takiej formie w jakiej jest aktualnie nie sprawia żadnej frajdy i jest typową "zapchaj dziurą"  Mam nadzieję że klasa zostanie zmieniona tak jak zaproponowałem bo w przeszłości fajnie można było się nią bawić. Zapraszam innych graczy do dyskusji i wyrażenia swojej opinii. 

Pozdro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@......Obecnie na serwerze nie ma klasy Demolitons, ponieważ bardzo mało osób nią grało, a samą klasę ciężko jakoś rozsądnie zbalansować i zainteresować nią graczy, więc została usunięta i raczej nie pojawi się na serwerze w najbliższym czasie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy:pulkownik
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: jest gigauseless wyglada jak klasa co kiedys była chuligan czy cos XDD i za takie cos sie płaci pogu Dali byscie mu chociaz magazynek za kill i wiecej hp w statach bo porazka
  • Like 1
  • Haha 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piroman (nerf)
Wiem, że był ostatnio nerfiony, ale still jest zbyt mocny przy full inteligencji(w dodatku z trucizną wystarczy czasem 1 hit zeby zabrac cale hp(przy full hp i staminie), proponuję mniejszy przelicznik i jeśli jest to wykonalne to niepodpalanie za pomocą HE, albo przy dmg mniejszym niż 10(??). Można też dodać go premium bez nerfa ale nie wiem czy to dobry pomysł

Seryjny (nerf)

Strong klasa, niemal najbardziej oblegana(wbrew pozorom niewymagająca skilla), przy 1/3 czesto wystarczy tap by zabić prawie każdego, można by dać ogólne  1/5 na krytyka.

Hitman (buff)

Klasa wymagająca jakichkolwiek umiejetnosci (jest też słaba w starciu z wysokim lvlem) przez co jest mało grana na dłuższą metę (a właściwie to w ogóle), dodałbym +5/+10( albo 10 od np. 75 lvl) dmg i nie wiem czy to jest poprawione już bo pare dni temu Zoom sprawdzał i nie było, chodzi mi o zadawanie dmg w głowe dla betonowej głowy i specjalistów. Może też jakieś monety za hs(ewentualnie dać bonus do monet innej klasie żeby nie tylko seryjny to miał). Można też poprawić działanie garoty żeby zamrażała tylko enemy albo zwiększyć trochę jej zasięg bo tak to nie ma ona zbyt dużo sensu 

 

Sorrki, że nie do końca ze wzorem ale chciałem w  miarę uargumentować zmiany :) 

Edited by Stejczu

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Stejczu napisał:

Piroman (nerf)
Wiem, że był ostatnio nerfiony, ale still jest zbyt mocny przy full inteligencji(w dodatku z trucizną wystarczy czasem 1 hit zeby zabrac cale hp(przy full hp i staminie), proponuję mniejszy przelicznik i jeśli jest to wykonalne to niepodpalanie za pomocą HE, albo przy dmg mniejszym niż 10(??). Można też dodać go premium bez nerfa ale nie wiem czy to dobry pomysł

Seryjny (nerf)

Strong klasa, niemal najbardziej oblegana(wbrew pozorom niewymagająca skilla), przy 1/3 czesto wystarczy tap by zabić prawie każdego, można by dać ogólne  1/5 na krytyka.

Hitman (buff)

Klasa wymagająca jakichkolwiek umiejetnosci (jest też słaba w starciu z wysokim lvlem) przez co jest mało grana na dłuższą metę (a właściwie to w ogóle), dodałbym +5/+10( albo 10 od np. 75 lvl) dmg i nie wiem czy to jest poprawione już bo pare dni temu Zoom sprawdzał i nie było, chodzi mi o zadawanie dmg w głowe dla betonowej głowy i specjalistów. Może też jakieś monety za hs(ewentualnie dać bonus do monet innej klasie żeby nie tylko seryjny to miał)

 

Sorrki, że nie do końca ze wzorem ale chciałem w  miarę uargumentować zmiany :) 

Jeśli piroman dostanie jeszcze nerfa to nie bedzie wogole grywalny i bedzie do usuniecia

Odnośnie seryjnego to zgodze sie klasa zdecydowanie do nerfa

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, AskerPL napisał:

Jeśli piroman dostanie jeszcze nerfa to nie bedzie wogole grywalny i bedzie do usuniecia

Odnośnie seryjnego to zgodze sie klasa zdecydowanie do nerfa

Tbh mi wystarczy zeby 100 lvli wydane w hp i wytrzymke pozwoliło mi przetrwać combo trucizny i podpalenia na chociaż 10hp (albo żebym nie padał od tego bo dostałem HE za 1hp)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapitan:
Odbicie pocisku -> brak odbicia po HS,
Max 2 odbicia na raz i każde kolejne po killu -> jedno odbicie po killu, max odbić zwiększa się o jedno co 50 inty

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa: Pułkownik

Zwiekszenie dmg co 50 lvl z 3 na 5 bo to chyba jakis zart ze assasyn dostaje 10 dmg z buta na 1 lvl a ja musze 100 wbic zeby dostac 11 dmg xD

Edited by Bartex_
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.07.2020 o 04:09, Bartex_ napisał:

Klasa: Pułkownik

Zwiekszenie dmg co 50 lvl z 3 na 5 bo to chyba jakis zart ze assasyn dostaje 10 dmg z buta na 1 lvl a ja musze 100 wbic zeby dostac 11 dmg xD

 

DMG z AK-47:

[ MIEJSCE | BRAK ARMORA | ARMOR ]

Głowa 143 111
Klatka piersiowa i ramię 35 27
Brzuch i miednica 44 34
Noga 26 26

 

DMG z M4A1-s:

[ MIEJSCE | BRAK ARMORA | ARMOR ]

Głowa 131 92
Klatka piersiowa i ramię 32 23
Brzuch i miednica 41 28
Noga 24 24

 

 

Tak więc:

Pułkownik na 1 lvl bije:

  • W głowę: 116
  • W klatkę piersiową: 32
  • W brzuch: 39
  • W nogi: 31

Assasyn na 1 lvl bije:

  • W głowę: 102
  • W klatkę piersiową: 33
  • W brzuch: 38
  • W nogi: 34

 

[ Na zielono dmg, który ma większy klasa 1 vs 1 na 1 lvl'ach ]

 

No to teraz lvl 100:

Pułkownik na 100 lvl bije:

  • W głowę: 122
  • W klatkę piersiową: 38
  • W brzuch: 45
  • W nogi: 37

Assasyn na 100 lvl bije:

  • W głowę: 102
  • W klatkę piersiową: 33
  • W brzuch: 38
  • W nogi: 34

[ Na zielono dmg, który ma większy klasa 1 vs 1 na 100 lvl'ach ]

 

 

Jeszcze jakieś pytania dotyczące dmg na tych dwóch klasach ? :D 

 

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, RyKoS napisał:

 

DMG z AK-47:

[ MIEJSCE | BRAK ARMORA | ARMOR ]

Głowa 143 111
Klatka piersiowa i ramię 35 27
Brzuch i miednica 44 34
Noga 26 26

 

DMG z M4A1-s:

[ MIEJSCE | BRAK ARMORA | ARMOR ]

Głowa 131 92
Klatka piersiowa i ramię 32 23
Brzuch i miednica 41 28
Noga 24 24

 

 

Tak więc:

Pułkownik na 1 lvl bije:

  • W głowę: 116
  • W klatkę piersiową: 32
  • W brzuch: 39
  • W nogi: 31

Assasyn na 1 lvl bije:

  • W głowę: 102
  • W klatkę piersiową: 33
  • W brzuch: 38
  • W nogi: 34

 

[ Na zielono dmg, który ma większy klasa 1 vs 1 na 1 lvl'ach ]

 

No to teraz lvl 100:

Pułkownik na 100 lvl bije:

  • W głowę: 122
  • W klatkę piersiową: 38
  • W brzuch: 45
  • W nogi: 37

Assasyn na 100 lvl bije:

  • W głowę: 102
  • W klatkę piersiową: 33
  • W brzuch: 38
  • W nogi: 34

[ Na zielono dmg, który ma większy klasa 1 vs 1 na 100 lvl'ach ]

 

 

Jeszcze jakieś pytania dotyczące dmg na tych dwóch klasach ? :D 

Moze to zle ujalem chodzi mi glownie o to ze biorac pod uwage ze sa to obie klasy premium klasa assasyn oferuje 2 znikniecia na start +1 co 60 lvli brak dmg po upadku i +10 dmg do m4a1 a pulkownik dostaje 5 dmg na start i +3 co 50 lvli i 10 hp po zabiciu a potem 20 po 75 lvlu co w porownaniu z assasynem wypada nijako dlatego zaproponowalem buffa dla pulkownika zeby ludzie mieli wybor pomiedzy klasami premium dla porownania moge dodac ze jestem w tym momencie chyba jedyna osoba na serwerze ktora gra pulkownikiem a ilu mamy assasynow? wyjatkiem jest cocaine ktory jak jest kapitan w enemy to tez idzie na pulkownika.

Edited by Bartex_

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Bartex_ napisał:

Moze to zle ujalem chodzi mi glownie o to ze biorac pod uwage ze sa to obie klasy premium klasa assasyn oferuje 2 znikniecia na start +1 co 60 lvli brak dmg po upadku i +10 dmg do m4a1 a pulkownik dostaje 5 dmg na start i +3 co 50 lvli i 10 hp po zabiciu a potem 20 po 75 lvlu co w porownaniu z assasynem wypada nijako dlatego zaproponowalem buffa dla pulkownika zeby ludzie mieli wybor pomiedzy klasami premium dla porownania moge dodac ze jestem w tym momencie chyba jedyna osoba na serwerze ktora gra pulkownikiem a ilu mamy assasynow? wyjatkiem jest cocaine ktory jak jest kapitan w enemy to tez idzie na pulkownika.

co ty wiesz o nijakiej klasie premium XD zobacz dmg sierzanta od inta :)))

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy: Wsparcie ogniowe
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:Poprawienie hitboxow tych rakiet bo to jest po prostu H I T, dodał bym też większy dmg z tej mp5 bo nikogo nie da się zabić, albo jakiś większy dmg tych rakiet? P

Edit : klasa jest mało grywalna A rakiety prawie bezużyteczne przez to że mają hitboxy 4 postaci.... 

 

EDIT 1:

Opcjonalnie zmienił bym broń na jakieś p90 albo m4a4

Edited by RyKoS
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 9.07.2020 o 01:45, JuriBojka napisał:
Nazwa klasy: Wsparcie ogniowe
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:Poprawienie hitboxow tych rakiet bo to jest po prostu H I T, dodał bym też większy dmg z tej mp5 bo nikogo nie da się zabić, albo jakiś większy dmg tych rakiet? P

Edit : klasa jest mało grywalna A rakiety prawie bezużyteczne przez to że mają hitboxy 4 postaci.... 

 

hitboxy są takie ponieważ karol nie chciał zeby dmg przechodził przez sciane

Gdyby zmniejszyc hitbox rakiety tak zeby przechodziła np przez okno na westwood ,a wybuch nastąpił w chwili uderzenia w przeszkode i miałby zasięg wybuchu miny,tak aby dmg nie przechodził przez sciane to klasa byłaby grywalna

co do zmiany broni to nie zgadzam sie ,poniewaz wsparcie ogniowe zawsze było i bedzie kojarzone z mp5

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy: Saper
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodanie natychmiastowego planta/defusa paki.

Moim zdaniem cały motyw sapera polega na gościu, który jest specem od materiałów wybuchowych więc ta zmiana jak najbardziej doda mu klimatu, a jednocześnie nie zrobi z niego jakieś ultra op klasy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy: Obrońca
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: zmniejszenie bazowej prędkości o 40/50 pkt lub ograniczenie maksymalnego poziomu rozdania punktów na prędkość dla obrońców.
 Powód: obrońca z perkiem pod inną broń lub na nożu jest tak samo szybki jak inne klasy co w połączeniu z wytrzymałością i życiem na obrońcy jest przesadą..

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, revelian napisał:
Nazwa klasy: Obrońca
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: zmniejszenie bazowej prędkości o 40/50 pkt lub ograniczenie maksymalnego poziomu rozdania punktów na prędkość dla obrońców.
 Powód: obrońca z perkiem pod inną broń lub na nożu jest tak samo szybki jak inne klasy co w połączeniu z wytrzymałością i życiem na obrońcy jest przesadą..

Obrońca jest na serwie i moim zdaniem nic bym mu nie zmienial bo jest dobra klasa i dobrze zbalansowana :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy: Najemnik
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Proponuje dodanie opcji wyboru pistoletu. Dziwne jest to dla mnie, że mamy możliwość wyboru tylko broni głównej.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines