Jump to content
RyKoS

[Propozycje] Zmiany W Klasach

Recommended Posts

Nazwa klasy:Piroman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmiana z broni z mp7 na galila taka klasa nie powinna mieć wgl pma to podpalenie wchodzi naprawde często + taki piroman może se biegac skakać salta kręcić i strzelac bo rozrzut pmów mu na to pozwala
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli piroman dostanie galila to nie bedzie totalnie pasować, podpalenie nie wchodzi zawsze a że teraz są duże poziomy i każdy gra tym to się nie dziwmy że każdy podpala. Według mnie klasa nie jest wogole do zmiany, jest idealnie zbalansowana.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, dawno mnie tu nie było ale po kilku dniach na serwerze mam kilka opinii co do paru klas, więc:
 

Na początek klasy które są zakopane głęboko i daleko, którymi nikt nie gra bo jednak są słabsze od innych, tych o których wspomnę w drugiej części.


Nazwa klasy: Medyk
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmienić mu broń z famasa bo nie ma żadnego dodatkowego dmg na ak47 albo m4


Nazwa klasy: Vasil 
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Fajna klasa ale w walce z innymi bez szans, można by zmienić przelicznik dmg/int na 0.6/0.7, torchę dodało by to jej wigoru


Nazwa klasy: Obrońca
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Z negeva można robić fajne taktyki ale na teamplay'u a ten mod to raczej nie to. Proponuję zmienić broń na bardziej mobilną.


Nazwa klasy: Maestro
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Klasa coś w stylu szturmowym, wiec czy potrzebuje double jumpa ? Myślę, że zamiast tego można by mu wsadzić szansę na h's 1/10 czy coś w tym stylu.  


Nazwa klasy: Seryjny zabójca
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Wszystkie klasy wraz z lvlem mają zwiększającą się szansę na swoje unikalne zdolności (podpalenie, wybuch itp) jedynie ta z biegiem czasu nic nie zyskuje. Można by jej dodać tak jak Piromanowi z lvlem 2x dmg w heda 1/2 lub 1/5 w cialo

 

I dochodzimy do części drugiej, czyli do klas którymi gra 80% ludzi ponieważ ... noo nie ma co ukrywać są dużo lepiej zbudowane, mobilniejsze itp itd  


Nazwa klasy: Hitman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Nie ma co ta klasa jest bardzo a nawet powiedział bym za bardzo i każdy tu się zgodzi oprócz ludzi którzy nią grają  DMG x2 w glowe jest jeszcze do przeżycia ale 3x i 4x to śmierć od strzała w glowe dla każdego, nie zależnie czy bedzie mieć poziom 10 czy 110. Proponuję jakoś to zbalasnować, ponieważ ta klasa naprawdę uprzykrza grę. USP to pistol z którego bardzo łatwo trafić bańkę nawet z drugiego końca mapy. 
 Ot co proponuję, usunąć 4x dmg i wraz z lvlami żeby wzrastał o 0.5x w sumie do 3x 

Nazwa klasy: Piroman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Ta klasa w połączeniu z szybkostrzelnym smg i znikomym rozrzutem to też lekka przesada. I dlaczego po 80 lvl ma 1/5 na podpalenie a klasy takie jak Seryjny zabójca w którym ciężej i wolniej się strzela nie ? Proponuję, zmienić mu broń, dmg z podpalenia lub 1/x mniej szans.

Nooo i to by było chyba na tyle z moich spostrzeżeń i rozmów z innymi graczami, pozdrawiam wszystkich gorąco 
  • Haha 1
  • Confused 3
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Komandos
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:

Zmniejszenie spowolnienia od otrzymywanych kul bo nie idzie za nic dogonić hitmana albo cichego zabójcy, którzy spierdalają na wstecznym.
Albo dodać ciche kroki kosztem double jumpa. 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 31.07.2020 o 14:20, ToTylkoJa napisał:

Witam, dawno mnie tu nie było ale po kilku dniach na serwerze mam kilka opinii co do paru klas, więc:
 

Na początek klasy które są zakopane głęboko i daleko, którymi nikt nie gra bo jednak są słabsze od innych, tych o których wspomnę w drugiej części.


Nazwa klasy: Medyk
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmienić mu broń z famasa bo nie ma żadnego dodatkowego dmg na ak47 albo m4

Nazwa klasy: Piroman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Ta klasa w połączeniu z szybkostrzelnym smg i znikomym rozrzutem to też lekka przesada. I dlaczego po 80 lvl ma 1/5 na podpalenie a klasy takie jak Seryjny zabójca w którym ciężej i wolniej się strzela nie ? Proponuję, zmienić mu broń, dmg z podpalenia lub 1/x mniej szans.

No to tak o medyku dyskutujemy juz 2 lub 3 sezony mial m4a1s bylo to spoko tylko jest to klasa do gry z teamem malo kto lubi grac supportem. Ale jak najbardziej zmiana broni jestem za. 

Natomiast co do piromana to juz zostal znerfiony 2 razy bo ludzie marudzą ze masakra czasami sie sluchac nie da tak jak na inne klasy ktorymi dobrzy gracze graja czy rucher hitman sniper zwinny kapitan za waszymi glosami zostaly znerfione lub usuniete bo sie nie da na to grac... Lub po nerfach nikt tym nie gra bo sie nie oplaca... 1/6 podpalenie od 75 lvl  bylo spoczko ale mial wiekszy dmg z podpalenia niezapominaj zeby bil mocno czyli od 100 lvl zeby rozwinąć inta i dmg dalej nie ma hp i jest na bursta. Gdzie klasa z max wytrzymka z podpalenia dostaje za 100 hp. Po co go nerfic? 

 

Czemu nikt nie pisze zeby zbufowac sapera?  Kto tym gra? Zabija tylko minami a zeby miny zabijaly trzeba miec lvl i inta. A jak jedna osoba wejdzie na sapera to marudzą ze miny stawia. A i tak dostal pozadnego nerfa zamiast bufa do dmg z p90 takie plus 3/4 dmg to by wiecej osob tym gralo i by nie dawali w inta tylko w hp i kondyche a miny bily by po 90 i ma tylko 3 miny. Hehe ale sie rozpisalem. Zamiast marudzic trzeba sie zastanowic cod201 to nie  faceit. 

Edited by BroomDriver

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZGLASZAM BLAD SERWERA CHYBA KTOS SIE POMYLIL I DODAL KLASE NAVI SAIL.

Prosilbym o  zbalansowanie tej klasy w trybie natychmiastowym.

Mieliscie pretensje do e snajpera a dodaliscie jeszcze wieksze gowno. 

 

 

 

 

 

 

Takie gadanie ze klasa dostała nerfa i teraz zabija od 150 lvla albo ze gdyby nie gralo ta klasa tyle osób to nie była by op jest dla mnie poprostu śmieszne.

Mialem okazje wkoncu pograć w nocy noi nie dziwie się ze nie ma tyle osób co kiedyś. 

Na dodatek biegają takie 2 dzieciaki i specjalnie wchodzą do tego samego teamu zeby innym psuć grę xD gdybym nie był po % to sam bym wyszedl.

 

Edited by Kvasek
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Love 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Kvasek napisał:

ZGLASZAM BLAD SERWERA CHYBA KTOS SIE POMYLIL I DODAL KLASE NAVI SAIL.

Prosilbym o  zbalansowanie tej klasy w trybie natychmiastowym.

Mieliscie pretensje do e snajpera a dodaliscie jeszcze wieksze gowno. 

NaVi SaIL to ZbAlAnSoWaNa klasa xD

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyjdę na hipokrytę ponieważ miałem się już więcej w dziale codmoda nie udzielać, jednak chciałem się podzielić kilkoma refleksjami.
 

Cytat

Czemu nikt nie pisze zeby zbufowac sapera?

Czemu? Osoby odpowiedzialne za serwer(opiekunowie, być może admini) wymyślili rotację klas i narzucili na siebie presję dodawania co sezon coraz to nowszych wynalazków. Było by to w porządku, gdyby mieli te klasy rozpisane na 2 - 3 edycje do przodu, albo chociaż zarysowany plan, jak je w razie czego zmieniać. I teraz najważniejsze - zamiast dyskutować o tym co już jest na serwerze od dawna i zastanawiać się dlaczego daną klasą nikt nie gra to skupiamy się na właśnie takich Navi Silach czy Kapitanach i te klasy stają się priorytetem xD

Wracając. To pytanie powinno brzmieć trochę inaczej, mianowicie - jaki jest sens grania postaciami pod int do 90 levela? Tak na prawdę, to gdyby nie przeniesienia, to na serwerze nikt nawet takimi postaciami by nie grałXD. Obecnie na serwerze jest zbyt wiele klas, które mają gigantyczny damage(wszystkie klasy premium, hitmany, ciche itp) by klasy pod int z nimi rywalizowały. Rozdasz statystyki w hp zamiast int - nie będziesz w stanie nic zrobić z tego, pod co zostałeś stworzony. Rozdasz statystki int zamiast hp - będziesz oneshotowany. Rozdasz po połowie - to wciąż zbyt mało by jakkolwiek wykorzystać ten int.

Dodatkowo klasy które potrzebują reworka.

Cichy - grałem w ostatnim sezonie i trochę się zdziwiłem, że klasa w takim stanie jest wciąż na serwerze. Combo +25dmg w głowę + bicie w plecy się kumulują przez co potrafisz bić 150+dmg głowy na pierwszym levelu. Imo nie powinno to mieć miejsca. Dodatkowo ma to wpływ na perki z broniami, gdzie na pmach potrafi ta klasa bić chory dmg w głowę.

Admirał - ciekawy pomysł, ale to za mało.

Assasyn - jak dobrze pamiętam to pułkownik który również był premium miał +10 dmg od 50 levela, a ta klasa nie dość że znika i nie ma perku by to skontrować, to jeszcze bije taki giga dmg od pierwszego levela, sztos.

Maestro - litości, nikt zemstą fame nie gra, a ktoś miałby grać tą klasą? 

Hitman - zmniejszenie przelicznika na późniejszych levelach, bo chyba 1/1 z usp w głowę to trochę broken, nie?

Kapitan - podporucznik > kapitan, grałem obiema klasami.
 

Cytat

Na dodatek biegają takie 2 dzieciaki i specjalnie wchodzą do tego samego teamu zeby innym psuć grę xD 

Pamiętam jak każdy wyśmiewał i negował zachowanie Virtuala, teraz na serwerze takich Virtuali jest sporo. No cóż, takie czasy, tylko nasuwa się pytanie, czy to nie jest działanie na niekorzyść serwera.

  • Like 4
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines