Jump to content
RyKoS

[Propozycje] Zmiany W Klasach

Recommended Posts

Nazwa klasy:Piroman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmiana z broni z mp7 na galila taka klasa nie powinna mieć wgl pma to podpalenie wchodzi naprawde często + taki piroman może se biegac skakać salta kręcić i strzelac bo rozrzut pmów mu na to pozwala
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli piroman dostanie galila to nie bedzie totalnie pasować, podpalenie nie wchodzi zawsze a że teraz są duże poziomy i każdy gra tym to się nie dziwmy że każdy podpala. Według mnie klasa nie jest wogole do zmiany, jest idealnie zbalansowana.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, dawno mnie tu nie było ale po kilku dniach na serwerze mam kilka opinii co do paru klas, więc:
 

Na początek klasy które są zakopane głęboko i daleko, którymi nikt nie gra bo jednak są słabsze od innych, tych o których wspomnę w drugiej części.


Nazwa klasy: Medyk
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmienić mu broń z famasa bo nie ma żadnego dodatkowego dmg na ak47 albo m4


Nazwa klasy: Vasil 
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Fajna klasa ale w walce z innymi bez szans, można by zmienić przelicznik dmg/int na 0.6/0.7, torchę dodało by to jej wigoru


Nazwa klasy: Obrońca
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Z negeva można robić fajne taktyki ale na teamplay'u a ten mod to raczej nie to. Proponuję zmienić broń na bardziej mobilną.


Nazwa klasy: Maestro
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Klasa coś w stylu szturmowym, wiec czy potrzebuje double jumpa ? Myślę, że zamiast tego można by mu wsadzić szansę na h's 1/10 czy coś w tym stylu.  


Nazwa klasy: Seryjny zabójca
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Wszystkie klasy wraz z lvlem mają zwiększającą się szansę na swoje unikalne zdolności (podpalenie, wybuch itp) jedynie ta z biegiem czasu nic nie zyskuje. Można by jej dodać tak jak Piromanowi z lvlem 2x dmg w heda 1/2 lub 1/5 w cialo

 

I dochodzimy do części drugiej, czyli do klas którymi gra 80% ludzi ponieważ ... noo nie ma co ukrywać są dużo lepiej zbudowane, mobilniejsze itp itd  


Nazwa klasy: Hitman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Nie ma co ta klasa jest bardzo a nawet powiedział bym za bardzo i każdy tu się zgodzi oprócz ludzi którzy nią grają  DMG x2 w glowe jest jeszcze do przeżycia ale 3x i 4x to śmierć od strzała w glowe dla każdego, nie zależnie czy bedzie mieć poziom 10 czy 110. Proponuję jakoś to zbalasnować, ponieważ ta klasa naprawdę uprzykrza grę. USP to pistol z którego bardzo łatwo trafić bańkę nawet z drugiego końca mapy. 
 Ot co proponuję, usunąć 4x dmg i wraz z lvlami żeby wzrastał o 0.5x w sumie do 3x 

Nazwa klasy: Piroman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Ta klasa w połączeniu z szybkostrzelnym smg i znikomym rozrzutem to też lekka przesada. I dlaczego po 80 lvl ma 1/5 na podpalenie a klasy takie jak Seryjny zabójca w którym ciężej i wolniej się strzela nie ? Proponuję, zmienić mu broń, dmg z podpalenia lub 1/x mniej szans.

Nooo i to by było chyba na tyle z moich spostrzeżeń i rozmów z innymi graczami, pozdrawiam wszystkich gorąco 
  • Haha 1
  • Confused 3
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Komandos
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:

Zmniejszenie spowolnienia od otrzymywanych kul bo nie idzie za nic dogonić hitmana albo cichego zabójcy, którzy spierdalają na wstecznym.
Albo dodać ciche kroki kosztem double jumpa. 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 31.07.2020 o 14:20, ToTylkoJa napisał:

Witam, dawno mnie tu nie było ale po kilku dniach na serwerze mam kilka opinii co do paru klas, więc:
 

Na początek klasy które są zakopane głęboko i daleko, którymi nikt nie gra bo jednak są słabsze od innych, tych o których wspomnę w drugiej części.


Nazwa klasy: Medyk
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmienić mu broń z famasa bo nie ma żadnego dodatkowego dmg na ak47 albo m4

Nazwa klasy: Piroman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Ta klasa w połączeniu z szybkostrzelnym smg i znikomym rozrzutem to też lekka przesada. I dlaczego po 80 lvl ma 1/5 na podpalenie a klasy takie jak Seryjny zabójca w którym ciężej i wolniej się strzela nie ? Proponuję, zmienić mu broń, dmg z podpalenia lub 1/x mniej szans.

No to tak o medyku dyskutujemy juz 2 lub 3 sezony mial m4a1s bylo to spoko tylko jest to klasa do gry z teamem malo kto lubi grac supportem. Ale jak najbardziej zmiana broni jestem za. 

Natomiast co do piromana to juz zostal znerfiony 2 razy bo ludzie marudzą ze masakra czasami sie sluchac nie da tak jak na inne klasy ktorymi dobrzy gracze graja czy rucher hitman sniper zwinny kapitan za waszymi glosami zostaly znerfione lub usuniete bo sie nie da na to grac... Lub po nerfach nikt tym nie gra bo sie nie oplaca... 1/6 podpalenie od 75 lvl  bylo spoczko ale mial wiekszy dmg z podpalenia niezapominaj zeby bil mocno czyli od 100 lvl zeby rozwinąć inta i dmg dalej nie ma hp i jest na bursta. Gdzie klasa z max wytrzymka z podpalenia dostaje za 100 hp. Po co go nerfic? 

 

Czemu nikt nie pisze zeby zbufowac sapera?  Kto tym gra? Zabija tylko minami a zeby miny zabijaly trzeba miec lvl i inta. A jak jedna osoba wejdzie na sapera to marudzą ze miny stawia. A i tak dostal pozadnego nerfa zamiast bufa do dmg z p90 takie plus 3/4 dmg to by wiecej osob tym gralo i by nie dawali w inta tylko w hp i kondyche a miny bily by po 90 i ma tylko 3 miny. Hehe ale sie rozpisalem. Zamiast marudzic trzeba sie zastanowic cod201 to nie  faceit. 

Edited by BroomDriver

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

ZGLASZAM BLAD SERWERA CHYBA KTOS SIE POMYLIL I DODAL KLASE NAVI SAIL.

Prosilbym o  zbalansowanie tej klasy w trybie natychmiastowym.

Mieliscie pretensje do e snajpera a dodaliscie jeszcze wieksze gowno. 

 

 

 

 

 

 

Takie gadanie ze klasa dostała nerfa i teraz zabija od 150 lvla albo ze gdyby nie gralo ta klasa tyle osób to nie była by op jest dla mnie poprostu śmieszne.

Mialem okazje wkoncu pograć w nocy noi nie dziwie się ze nie ma tyle osób co kiedyś. 

Na dodatek biegają takie 2 dzieciaki i specjalnie wchodzą do tego samego teamu zeby innym psuć grę xD gdybym nie był po % to sam bym wyszedl.

 

Edited by Kvasek
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Love 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Kvasek napisał:

ZGLASZAM BLAD SERWERA CHYBA KTOS SIE POMYLIL I DODAL KLASE NAVI SAIL.

Prosilbym o  zbalansowanie tej klasy w trybie natychmiastowym.

Mieliscie pretensje do e snajpera a dodaliscie jeszcze wieksze gowno. 

NaVi SaIL to ZbAlAnSoWaNa klasa xD

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyjdę na hipokrytę ponieważ miałem się już więcej w dziale codmoda nie udzielać, jednak chciałem się podzielić kilkoma refleksjami.
 

Cytat

Czemu nikt nie pisze zeby zbufowac sapera?

Czemu? Osoby odpowiedzialne za serwer(opiekunowie, być może admini) wymyślili rotację klas i narzucili na siebie presję dodawania co sezon coraz to nowszych wynalazków. Było by to w porządku, gdyby mieli te klasy rozpisane na 2 - 3 edycje do przodu, albo chociaż zarysowany plan, jak je w razie czego zmieniać. I teraz najważniejsze - zamiast dyskutować o tym co już jest na serwerze od dawna i zastanawiać się dlaczego daną klasą nikt nie gra to skupiamy się na właśnie takich Navi Silach czy Kapitanach i te klasy stają się priorytetem xD

Wracając. To pytanie powinno brzmieć trochę inaczej, mianowicie - jaki jest sens grania postaciami pod int do 90 levela? Tak na prawdę, to gdyby nie przeniesienia, to na serwerze nikt nawet takimi postaciami by nie grałXD. Obecnie na serwerze jest zbyt wiele klas, które mają gigantyczny damage(wszystkie klasy premium, hitmany, ciche itp) by klasy pod int z nimi rywalizowały. Rozdasz statystyki w hp zamiast int - nie będziesz w stanie nic zrobić z tego, pod co zostałeś stworzony. Rozdasz statystki int zamiast hp - będziesz oneshotowany. Rozdasz po połowie - to wciąż zbyt mało by jakkolwiek wykorzystać ten int.

Dodatkowo klasy które potrzebują reworka.

Cichy - grałem w ostatnim sezonie i trochę się zdziwiłem, że klasa w takim stanie jest wciąż na serwerze. Combo +25dmg w głowę + bicie w plecy się kumulują przez co potrafisz bić 150+dmg głowy na pierwszym levelu. Imo nie powinno to mieć miejsca. Dodatkowo ma to wpływ na perki z broniami, gdzie na pmach potrafi ta klasa bić chory dmg w głowę.

Admirał - ciekawy pomysł, ale to za mało.

Assasyn - jak dobrze pamiętam to pułkownik który również był premium miał +10 dmg od 50 levela, a ta klasa nie dość że znika i nie ma perku by to skontrować, to jeszcze bije taki giga dmg od pierwszego levela, sztos.

Maestro - litości, nikt zemstą fame nie gra, a ktoś miałby grać tą klasą? 

Hitman - zmniejszenie przelicznika na późniejszych levelach, bo chyba 1/1 z usp w głowę to trochę broken, nie?

Kapitan - podporucznik > kapitan, grałem obiema klasami.
 

Cytat

Na dodatek biegają takie 2 dzieciaki i specjalnie wchodzą do tego samego teamu zeby innym psuć grę xD 

Pamiętam jak każdy wyśmiewał i negował zachowanie Virtuala, teraz na serwerze takich Virtuali jest sporo. No cóż, takie czasy, tylko nasuwa się pytanie, czy to nie jest działanie na niekorzyść serwera.

  • Like 4
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naprawić te spowolnienie na komandosie bo te strzały zerują tak naprawdę całą prędkość 🧐

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Edekk napisał:

Naprawić te spowolnienie na komandosie bo te strzały zerują tak naprawdę całą prędkość 🧐

Zgadzam się całkowicie, pozatym w opisie klasy pisze ze strzały go nie spowalniają. 

  • Like 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Edekk napisał:

Naprawić te spowolnienie na komandosie bo te strzały zerują tak naprawdę całą prędkość 🧐

oj tak przez to spowolnienie na komandosie jest nie grywalny

  • Like 1
  • Haha 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja proponuje zmienić broń medykowi na mp9 i dac mu +3dmg tak kiedyś. Chyba ze mi sie pojebało z tym +3 dmg

Jak narazie to ten famas jest do cipy zeby zabic gościa to trzeba władować caly magazynek i nie missnac ani jednego strzału.

Myslalem ze pistolet jest  bronią dodatkowa, a ten tec bije więcej niż famas i to on jest bronią dodatkowa na tej klasie.

#famasjestdocipy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: szeryf

Umiejetnosc/ rzecz do zmiany plus opis: 1.1x ograzen z revolvera, 1.2 od 75lvl, 0,7dmg od int z revolvera, magazynek za fraga/ nie zmienic lecz dodac trzeba mu umiejetnosc wraz z Kamui doszlismy to zwiazku ze fajnie bylo by dodac szeryfowi 1/7 na odbicie pocisku, 1/6 od 50, 1/5 od 100, 1/4 od 150/ poniewaz brakuje mu jakiejs dodatkowej umiejetnosci np: bód deagla ma magazynek za fraga 1/1 w glowe i reducje 75 procent, hitman ma ciche kroki 20 ammo za fraga plus co jakis lvl zwieksza mu sie dmg w glowe, amadeusz plus 5dmg z mp5, dmg od int i granat od int co 30 sek, piroman posiada 1/7, 1/6 na podpalenie dmg z podpalene od int, plus 3dmg do mp7 molotova ktory odnawia sie co 30 sek jest odporny na podpalenie itd, niestety szefy ma tylko z takich dodatkowych magazynek za fraga i 1,1 od 75lvl 1.2 dmg wiecej co niestety nic mu tak wsm nie daje bo moglo by zostac samo 1.1 i i tak ma kazdego najczesciej na 2 strzaly.

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Buff Piromana

Zwiększyć mu dmg z głównej broni do np +5, podpalenie siada baaaardzo rzadko więc zwiekszyl bym mu trochę i opcjonalnie po palenie z Mołotowa bo w tej chwili klasa nie jest grywalna. 

 

Edited by JuriBojka

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.08.2020 o 20:52, Wilen napisał:

Nazwa klasy: szeryf

Umiejetnosc/ rzecz do zmiany plus opis: 1.1x ograzen z revolvera, 1.2 od 75lvl, 0,7dmg od int z revolvera, magazynek za fraga/ nie zmienic lecz dodac trzeba mu umiejetnosc wraz z Kamui doszlismy to zwiazku ze fajnie bylo by dodac szeryfowi 1/7 na odbicie pocisku, 1/6 od 50, 1/5 od 100, 1/4 od 150/ poniewaz brakuje mu jakiejs dodatkowej umiejetnosci np: bód deagla ma magazynek za fraga 1/1 w glowe i reducje 75 procent, hitman ma ciche kroki 20 ammo za fraga plus co jakis lvl zwieksza mu sie dmg w glowe, amadeusz plus 5dmg z mp5, dmg od int i granat od int co 30 sek, piroman posiada 1/7, 1/6 na podpalenie dmg z podpalene od int, plus 3dmg do mp7 molotova ktory odnawia sie co 30 sek jest odporny na podpalenie itd, niestety szefy ma tylko z takich dodatkowych magazynek za fraga i 1,1 od 75lvl 1.2 dmg wiecej co niestety nic mu tak wsm nie daje bo moglo by zostac samo 1.1 i i tak ma kazdego najczesciej na 2 strzaly.

Zgadzam się w 100%

Gadalem też z kamui i kemotem i nie oszukujmy się ale klasie trzeba coś dodać, może 30% redukcji obrażeń albo coś typu co ma bóg deagla, żeby coś bić na 130 poziomie trzeba dca full inte, full damage ale wtedy jesteś z papieru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Szeryf
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodanie: 1.3x obrażeń z Revolvera od 125 lvl.

Ja z Wilenem oraz Jurim się nie zgodzę, ponieważ Szeryf jest klasą zbalansowaną, która nie potrzebuje żadnych zmian. Tak myślałem ponad tydzień temu kiedy średnie lvl (stałych graczy) to były mniej więcej 90 lub 100. Teraz jak średni lvl to około 120-130. Na wysokich lvlach są gracze którym jednym strzałem w ciało nie zabiorę nawet pół HP. Średnio potrzebuje 2 strzałów aby kogoś zabić. Chciałbym żeby tak zostało ale jednak żeby ten 1 strzał zostawiał wroga na low HP aby nasz sojusznik mógł go spokojnie dobić. Jeżeli chodzi o odbicie pocisku to szeryfowi zupełnie coś takiego nie jest potrzebne. Rzadko się zdarza, że Szeryf ginie od strzelaniny z kimś kto ma karabin. Najczęściej jest to karabin snajperski lub kosa od komandosa. Szeryf jest zbalansowany jeżeli chodzi o wczesne lvl, ale według mnie potrzebuje małego mikro buffa do late game.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

1. Medyk - zmienimy broń, zobaczymy jak się to sprawdzi

2. 

W dniu 15.08.2020 o 19:39, Vastarill napisał:

Snajper

*Staty:
Int: 0 | Hp: 15 | Wytrzy.: 10 | Kondycja: 15

Grałem Snajperem, według mnie jest nawet za mocny :D 

 

3. Szeryf

W dniu 11.08.2020 o 20:52, Wilen napisał:

Umiejetnosc/ rzecz do zmiany plus opis: 1.1x ograzen z revolvera, 1.2 od 75lvl, 0,7dmg od int z revolvera, magazynek za fraga/ nie zmienic lecz dodac trzeba mu umiejetnosc wraz z Kamui doszlismy to zwiazku ze fajnie bylo by dodac szeryfowi 1/7 na odbicie pocisku, 1/6 od 50, 1/5 od 100, 1/4 od 150/ poniewaz brakuje mu jakiejs dodatkowej umiejetnosci np: bód deagla ma magazynek za fraga 1/1 w glowe i reducje 75 procent, hitman ma ciche kroki 20 ammo za fraga plus co jakis lvl zwieksza mu sie dmg w glowe, amadeusz plus 5dmg z mp5, dmg od int i granat od int co 30 sek, piroman posiada 1/7, 1/6 na podpalenie dmg z podpalene od int, plus 3dmg do mp7 molotova ktory odnawia sie co 30 sek jest odporny na podpalenie itd, niestety szefy ma tylko z takich dodatkowych magazynek za fraga i 1,1 od 75lvl 1.2 dmg wiecej co niestety nic mu tak wsm nie daje bo moglo by zostac samo 1.1 i i tak ma kazdego najczesciej na 2 strzaly.

Trochę nie czaję tego, szeryf to jedyna klasa, która na 2 hity zabija w ciało pakując w INT bo tak była zaprojektowana, dodawanie jej jakiegoś odbijania pocisków to chyba za mocne + jak dajemy jakieś szanse bo te losowości do niczego dobrego nie prowadzą nigdy, ale tego chyba się nie nauczycie mimo, że ciągle słyszę narzekania, że komuś 1/10 ciągle wchodzi a innemu nie i to na pewno jest popsute, no cóż, będziemy stawiać na swoje i raczej to wyjdzie na dobre. A wracając do szeryfa większość mówi, że problemem jest późniejszy etap gry bo nie zdążą kogoś lepszego zabić, hmmm. Nasza początkowa wersja Szeryfa na serwerze testowym miała zwiększoną szybkostrzelność, a może z tym spróbować ? Dać do od jakiegoś lvl'a, dla przykładu od 100. Myślę, że to lepiej się sprawdzi niż 1/7 na odbijanie pocisków.

Druga sprawa piszecie ciągle by dodać coś takiego jak ma bóg deagla, albo coś takiego jak ma klasa XXX, nooo ale poco dodawać ciągle te same umiejętności, to nudne 😕 

 

4. Piroman - cały czas nad nim pracujemy

 

5. 

W dniu 8.08.2020 o 11:58, dratewka. napisał:

Czemu? Osoby odpowiedzialne za serwer(opiekunowie, być może admini) wymyślili rotację klas i narzucili na siebie presję dodawania co sezon coraz to nowszych wynalazków. 

Ciekawe kto na nas wywiera takie presje :P 

@dratewka. masz rację, ale cały czas walczymy z tym by jak najmniej klas miało zwiększony dmg, tylko jak mamy to robić jak mi mówią, że klasa z m4 i dmg na start +3 i za każdego fraga kolejne +3 ma słaby dmg to aż mi ręce opadają, ale nie ważne. W tym sezonie skupimy się trochę na nerfach dmg. 

Co do klas z INT, hmmm a to źle, że wraz z postępem jest rotacja klas / mety ??? Na starcie pewne klasy są lepsze a w późniejszym etapie inne, chyba nie da się zbalansować tego tak, że wszystkie klasy na start są równe i później też są równe 😕 

 

 

EDIT:

Szeryf - po rozmowie z kilkoma osobami okazuje się, że jednak szeryf nie zabija na 2 hity osób z full hp i dużą ilością wytrzymałości więc zwiększymy mu trochę dmg od x lvl'a zmiast szybkostrzelności

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Nazwa klasy: Strzelec Wyborowy
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Od 100 lvl'a zrobić 1/5 zamrożenie i dodać tak jak w amadeuszu, decoy'a co 20/30 sek. 
Proponuje to dlatego, że to najsłabsza klasa premium w porównaniu do innych wypada słabo a klasa naprawdę ma swój potencjał. 
Edited by ToTylkoJa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa: Seryjny Zabójca 

Opis: 1/3 na 2x DMG w głowę, 1/7 na 2x DMG w ciało.

Odkąd zabrali tej klasie dodatkowe monety za Killa to jest ona praktycznie nie grana.

Moją propozycją jest dodanie mu Magazynka za Fraga i danie 1/6 od 75 lvl'a i 1/5 od 125 lvl'a.

Myślę, że ten buff był by dobry dla tej klasy, ponieważ w obecnej chwili tą klasą gra 2 osoby i to cały czas.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa: Strzelec Wyborowy

Zamieniłbym w tej klasie broń z FAMASa na M4A4 lub M4A1-S.

Ta zmiana jest spowodowana tym, że famas bije bardzo mało w ciało już na starcie edycji (15-20 DMG). Czyli na późniejszej fazie rozgrywki będzie bił po 10-17 DMG.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa : Wsparcie ogniowe

Zmiana czasu odnowienia rakiet z 8s na 5s.

Tak długi cooldown między rakietami uniemożliwia dynamiczne granie tą klasą jeśli gramy pod full int bolid 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Strajker napisał:

Klasa : Wsparcie ogniowe

Zmiana czasu odnowienia rakiet z 8s na 5s.

Tak długi cooldown między rakietami uniemożliwia dynamiczne granie tą klasą jeśli gramy pod full int bolid 

Wsparcie ogniowe przeszło wiele zmian przez ostatni rok i to mocno w stronę nerfa.

  • Zwiększono mu cooldown rakiet właśnie najpierw z 5 sekund do 7, a później do 8.
  • Zmniejszono mu dmg rakiet z przelicznika.
  • Zmieniono mu model/hitbox rakiety co uważam na niekorzyść i mam wrażenie, że czasami jak walnie się rakietą w ścianę obok gracza, albo w podłogę przed graczem to on kompletnie nie otrzymuję dmg, ogólnie mam wrażenie, że hitbox rakiet jest zbugowany/słaby.
  • Zablokowano też zadawanie dmg z rakiet przez ściany, skrzynki itd.(elementy mapy, które da się normalnie przeskanować bronią) co akurat jest zrozumiałe, ale też ogranicza jak ktoś stoi w progu a ty obok walniesz rakietę i nic się nie dzieje.

W zamian tych wszystkich nerfów wsparcie dostało dodatkowe +5 dmg do broni :( Klasa w moim odczuciu obecnie jest beznadziejna, same rakiety nie dają tak dużo, a trzeba pamiętać, że to jest klasa pod full int, czyli przez sporą część gry mamy resztę statystyk wyzerowane i polegamy tylko na rakietach, które max biją ok. 182dmg(bez perków, bo ich nie liczę pod grywalność klasą).

Podsumowując jestem jak najbardziej za jakimś buffem dla tej klasy, a jeśli opiekuni uważają, że zniszczy to balans rozgrywki to nie widzę sensu, aby dalej tą klasę trzymać na serwerze.

 

 

Wróćmy do czasów jak ja i @BBG*AREKlataliśmy wsparciem i wszystkich irytowaliśmy 🤡

  • Like 3
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa : Thorne

Zmiana broni z mp7 na m4a4

dodanie +2 dmg co 20 lvl z m4a4

Zmiana dmg z krwawienia z 10 na (10 + 0.01*lvl)

Odzyskuję 50% zadanego dmg z krwawienia w formie hp

Zmiana z klasy normalnej na premium 

 

 

EDIT:

Klasa : Charly

Dodanie + 3 dmg do famasa 

Usunięcie 2x większego pola rażenia z he 

Zmiana umiejętności klasy ( Jeżeli wróg zada Ci śmiertelne obrażenia, na 1 sekund stajesz się nieśmiertelny oraz oślepiasz wroga / 1 na rundę -------> Jeżeli twoje zdrowie spadnie poniżej 20% stajesz sie niewidzialny na 1.5 sekundy (1 na start + 1 na 100 lvl ) )

 

Klasa : Szahid 

Dodanie : Za każde 15% brakującego zdrowia zadajesz 1 dmg więcej  (maks wartość przy 90% - +6 dmg )

 

Edited by RyKoS
  • Thanks 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa: Alibi
Zmienić: DMG repliki na 35% i po 75lvl na 50%.

 

}} Spotkałem się z tym iż gracze twierdzą, że replika czysto gęsto robi za "Tarcze" odbijającą 3 pociski i 2 strzały w głowę odbiera nam prawie całe hp. 😕

Edited by rilu
Dodanie argumentów.
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines