Jump to content
RyKoS

[Propozycje] Zmiany W Klasach

Recommended Posts

Klasa: Black Fire
Zmienić: miny, te miny BF sa zbyt op, propnuje cos je znerfic, na przyklad limit czasu na ziemi, mozliwosc zniszczenia lub tym podobne

najlepszy przyklad, jestes w clutch, a 2 wyjscia obstawione minami (masz mniej niz 150hp) mimo szcerych checi jestes w sytuacji pat

  • Like 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wsparcie Ogniowe - wrócić do cooldownu rakiet : 7sek.
Cichy Zabójca - dodać mu DMG w głowe +5 i co 50lvl +2.
Sniper - dodać mu 10-15 kondycji na start.
Medyk - zmienić hp na start do 15.
Black Fire - zmniejszyć obrażenia od min do 100-110 DMG.
Alibi - odbicie DMG na poziomie 50% czy 75% od 75lvl jest za duże. + replika buguje tekstury bo np: Stawiając ją w drzwiach na de_nuke nie można zadać DMG przeciwnikowi który stoi za dzwiami.
Szeryf - wywalić albo wrócić do Demolitions bo klasa jest mało użyteczna, bo w końcu revolver...
Maestro - wywalić, przecież jest Najemnik i Szahid.
Zadymiarz - wywalić bo klasa jest mało użyteczna, ludzie unikają smoke serio nie da się nawet asysty złapać a walniecie pucha graniczy z wielkim cudem.
Szahid - zamienić wybuchy na 1/6 zadające 35 a na 75lvl 1/5 zadające 45 DMG, słabo to wchodzi.
MacGyver - usunąć tą "słabo-widoczność" + ta zwinka jest taka jak na "Zwinnym" kiedyś. Moim zdaniem mocna klasa fest.
Charly - wyrzucić nic nie wnosi. To taki Howkey tylko bez modulu i TeG.
To moje zdanie mógłbym przywalić się o balans bardziej, ale jakoś nie mam ochoty poruszać tego tematu.
 

Najlepiej mi się grało: Amadeusz/Komandos/BógDeagle/Najemnik(KGB)/WsparcieOgniowe/Hitman/Piroman(Throne)/Cichy(z 15dmg w HS)/Saper(przezroczyste miny/niewdzialne) może dlatego ze te klasy nie były zmieniane 10000 razy i nerfione bez sensu tylko są zbalansowane.
                                                                                                                                                                                   Pozdrawiam. rilu.

 

Edited by rilu
Dodanie argumentów. x5.
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy: KOMANDOS
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Predkość klasy.

Argumenty: 

- Komandos mając full kondycje z wielką trudnością a często niemalże wcale nie może dogonić innych klas co całkowicie wyklucza grywalność tej klasy. Osobiście na full serwerze jest 1 max 2 takie klasy.

- Jest bardzo "papierowy"

Prosiłbym o przyśpieszenie go oraz dodanie mu nieco większej odporności, gdyż jest to świetna klasa, która powoli umiera.

 

Skoro MacGyverem gra 50% serva, ktory ma niewidocznosc, wytrzymalosc i ujeszcze dmg z broni + tp na respa z leczeniem to chyba można delikatnie wspomóc klase jak komandos :) Czy też snajper, który we mnie sieka po 180+. Komandos jest bardzo łatwym celem.

 

 

Edited by Hanzkie
  • Like 1
  • Thanks 2
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa: Komandos
Opis/zmiana: Komandos posiadający 125 pkt. kondycji nie biega szybciej mając 125-155 pkt. kondycji.

Mając perk który dodaje nam kondycje 20-60  Sandały czy Buty Komandosa to powyżej wartości 145(Sandały) 185(Buty Komandosa) postać biega szybciej, ale taki MacGyver jest szybszy od komandosa biegając Mac-10.

Animacja przy
155 pkt. kondycji może i jest dla oka "szybsza" ale czasowo dobiegniecie z punktu A do punktu B jest takie samo co mając 125 pkt i więcej.... (BEZ PERKÓW).


różnica jest tylko w opadaniu postaci po skoku/skokach nic więcej i oczywiście nie mówię, że postać jest zła bo jest mega dobra tylko jeśli lecę komuś na plecy i biegnę za typem, który biega z bronią i ciężko albo wcale nie da się go dogonić to jaki jest sens dawania tej klasie progu 155 pkt kondycji?

Edited by rilu
  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa: Cichy Zabójca i Seryjny Zabójca
Zmienić/Wywalić: Jak dobrze wiemy Cichy jak i Seryjny mocno odstają od reszty klas, no może Cichy to nie bo jednak ktoś nim gra, a Seryjnym praktycznie nikt.


Jestem za miana z :

 

 

  • OPIS:
    • NIe słychać jego kroków
    • 2 razy większy dmg w plecy
  • STATYSTYKI:  INT: -10  HP: 10  WYT: 10  KON: 5
  • PRZELICZNIK: Nie dotyczy
  • BRONIE: M4A1-S| USP-S
  • GRANATY: Brak
     
    • OPIS:
      • Odporny na instakill
      • 1/6 na zadanie podwójnego dmg
    • STATYSTYKI:  INT: -10  HP: 10  WYT: 5  KON: 5
    • PRZELICZNIK: Nie dotyczy
    • BRONIE: M4A1-S | Five-Seven
    • GRANATY: Brak

      Na:


      Wywaleniu Seryjnego Zabójcy a zrobieniu z Cichego czegoś takiego.

       
    • OPIS:
      • NIe słychać jego kroków
      • 1.5 razy większy DMG w tył postaci (czyt. tylna część ciała prócz głowy).
      • 1/6 na zadanie podwójnego DMG w głowę. (1/5 75lvl {} 1/4 125lvl]
    • STATYSTYKI:  INT: -10  HP: 10  WYT: 10  KON: 5
    • PRZELICZNIK: Nie dotyczy
    • BRONIE: M4A1-S| USP-S
    • GRANATY: Brak

      lub:


       
    • OPIS:
      • NIe słychać jego kroków
      • +15-25 dmg w głowę z m4a1-s
      • 1/6 na zadanie x3 DMG. (1/5 x2 75lvl {} 1/4 x2 125lvl]
    • STATYSTYKI:  INT: -10  HP: 10  WYT: 10  KON: 5
    • PRZELICZNIK: Nie dotyczy
    • BRONIE: M4A1-S| USP-S
    • GRANATY: Brak


    • a odporność na instakill dać : Charliemu, Oszustowi albo Throne
Edited by rilu
Dodanie argumentów. x5
  • Like 2
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie to szybkostrzelność na Szeryfie jest o kant dupy rozbić. Ucięta animacja strzału + brak "trafienia" w cokolwiek przy dwóch na 3 pociski strasznie denerwuje. Ciężko jest określić gdzie dokładnie się strzeliło (nie mylić z "gdzie się mierzyło") oraz czy w ogóle strzał się oddało. Zamiast tego poszedłbym w nagradzanie gracza za szybką eliminacje celu (dodatkowa nagroda za HS, bo w 99% przypadków HS z r8 = kill), bądź dodanie penetracji wytrzymałości. Dynamit też nijak pasuje zarówno do klasy jak i zestawu broni. Aby mieć obrażenia trzeba iść w INT. Dynamit przydałoby się postawić w strategicznym miejscu, jednak w związku z brakiem kondycji nie jesteśmy w stanie tam dobiec odpowiednio szybko. Przerzucimy statystyki na kondycję to nie mamy obrażeń. Błędne koło się zamyka. Lepszym pomysłem byłyby pułapki unieruchamiajace przeciwnika jak to miało miejsce w przypadku myśliwego. Przeciwnik byłby unieruchomiony na X czasu w zależności od inteligencji przez co granie z r8 stałoby się bardziej sensowne. 

 

 

Tak więc :

Szybkostrzelność --> dodatkowa nagroda za HS/penetracja wytrzymałości 

Dynamit --> pułapki zatrzymujące wrogów i ujawniające ich pozycję. 

  • Like 1
  • Love 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyłem, że 2 nowe klasy dodane w tej edycji niezbyt cieszą się popularnością i potrzebują trochę miłości od opiekunów. O ile te propozycje nie zrobią z nich mega mocnych klas to mam nadzieję, że kilkoro graczy zechce dać im szansę.

Klasa:
Rebeliant
Opis/zmiana: Zmiana statystki HP na 0, zmniejszenie cd. modułu na 10 sec.  Dodanie regeneracji 20HP za zabójstwo. W zamian proponuję zabrać mu szansę na instakilla z pistoletu, ponieważ i tak nikt z tego nie korzystał.


Klasa:
Dziadek Mróz
Opis/zmiana: Dodanie cd na jego umiejętność- 15 sec oraz dodanie 50% redukcji obrażeń podczas trzymania śnieżki.

Edited by igik367
Literówki
  • Like 3
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama szybkostrzelność nie jest jakoś zła na tym szeryfie, wystarczy animację naprawić która przy drugim strzale już dostaje czegoś... Dynamit faktycznie jest słaby, nie ma nawet jak go użyć, można ewentualnie zamienić na wybuch po śmierci zadający dmg od int lub jakaś szansa na odrodzenie 1/5-1/6, wydaje mi się że można mu dać też jakieś 10 kondycji bazowo żeby był troszeczkę mobilniejszy

  • Like 1
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie usunąć tą szybkostrzelność i pójść bardziej w większy DMG jak i w speeda ,i może jakieś penetracjon wleci . :) ps. Po co utrudniać sobie życie jak można tylko dodać lekko większy DMG jak i szybkość 

Edited by redm1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Szeryf
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Według mnie dmg szeryfa powinien zostać trochę zmniejszony, ponieważ 303 dmg w 2 w klatkę przy full wytrzymałości i full hp jest to moim zdaniem zbyt duża ilość obrażeń przy tym jego szybkostrzelność, no jest to zdecydowanie zbyt mocne w tym momencie.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeden mówi żeby zwiększyć DMG, drugi żeby zmniejszyć 

ludzie wam to nic nigdy się nie dopasuje 

jak tak wam przeszkadza ta klasa i sie nie mozecie określić co chcecie z tej klasy zrobić to można pójść na rękę wam obu i usunąć w next edycji tą klasę i zacząć myśleć nad nową z pistoletem. widocznie R8 nie jest dla was skoro tyle razy była zmieniana ta klasa i dalej wam nic nie pasuje 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamiast sie bulwersować można też przeczytać ze jeden chce usunięcia szybkostrzelności w zamian za większy dmg a drugi oczekuje zostawienia szybkostrzelności lecz zmniejszenia dmg osobiście jestem za drugą opcją sama szybkostrzelność sprawia że ta klasa jest jedną z w miare grywalnych klas a zmniejszenie skalowania dmg z intem do stopnia w którym zabijał by na 3 strzały w ciało postawiło by ta klase w najlepiej zbalansowanym miejscu.

Share this post


Link to post
Share on other sites


Nazwa klasy:strzelec wyborowy
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:  dodać mu od 125 lvl 1/4 na zadanie 2x dmg,poniewaz seryjny tak ma a na dodatek ma m4a1s
 a strzelec ma tylko famasa  
Edited by redm1
  • Confused 3
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klasa: Oszust
Zmiana:  Zamienić M4A1 na
1. Bizon +5 DMG. 
2. Bizon na start  +1 DMG (co 20lvl)
3. Bizon na start  +1 DMG (co 25lvl)
3. Bizon na start  (+5 DMG na 50lvl  +8 na 125lvl)

lub
dać mu 200% w plecy.
-----------------------------------------------------------------------

Klasa: Thorne
Zmiana:  Zmienić:15dmg na
1. x3 20dmg z Krwawienia +1 co 75lvl
2. x3 20dmg z Krwawienia +1 co 50lvl.
3. x3 15dmg z Krwawienia +1 co 50lvl.
4. x4 15dmg z Krwawienia +1 co 75lvl.

Jak już by miał którąś z tych opcji to fajnie by było gdyby DMG z HE-Grenade również powodował krwawienie ponieważ nie oszukujmy się, ale co z tego, że on się leczy 75% z tych 15dmg (1 tick ~ 7hp (lacznie 21hp) ) jak strzelanie się 1vs1 i tak dochodzi do tego, że zabijemy a
HP nam i tak nie przywraca.

Myślałem na początku ze leczy 75% z mp7 a tu sie okazuje ze z tych krwawień... to jest mega słabe.


Albo dać mu jakieś +5 DMG z tego mp7  +  x3 20dmg krwawień +1 co 50lvl i gitara będzie.

*Podkreślone : są według mnie najlepsze.

                                       
Edited by rilu
zmianax5
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy:Pułkownik,Blackfire,Cichy Zabójca
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Ogólnie to patrząc na obecny stan pułkownika i black fire te klasy nie nadają się do bycia klasami premium w przeciwieństwie do Cichy który tam sie powinnien znalezc
  • Like 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Bartex_ napisał:
Nazwa klasy:Pułkownik,Blackfire,Cichy Zabójca
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Ogólnie to patrząc na obecny stan pułkownika i black fire te klasy nie nadają się do bycia klasami premium w przeciwieństwie do Cichy który tam sie powinnien znalezc

Jestem za tym, lecz cichy jak dla mnie do premium nie pasuje.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Pułkownik

Umiejętność / rzecz do zmiany: Pułkownik przy aktualnym stanie serwera nie nadaje się do klas premium już taki Kapitan ma więcej do powiedzenia, propozycja ode mnie to albo dodać buff do dmg i skalowanie się wraz z lvl lub usunąć  z PREMIUM

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, marianoFPK napisał:

Nazwa klasy: Pułkownik

Umiejętność / rzecz do zmiany: Pułkownik przy aktualnym stanie serwera nie nadaje się do klas premium już taki Kapitan ma więcej do powiedzenia, propozycja ode mnie to albo dodać buff do dmg i skalowanie się wraz z lvl lub usunąć  z PREMIUM

Zgadzam się, ale powinien zostać w Premce ale go zbuffować, ponieważ teraz osoby bez premki z 30lvl bardzo łatwo go zabijają

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nazwa klasy: Rebeliant
Umiejętność / rzecz do zmiany + opis:   Zmiana pistoletu z p250 na CZ-75-auto. ewentualnie oddać mu 1/15 z pistoletu do tej CZ-75-auto

Nazwa klasy: Pułkownik
Umiejętność / rzecz do zmiany + opis: DMG do każdej broni  +2 co 25lvl albo +1 co 25lvl jak tam wolicie.








@Dezuli
Tym bardziej, że on jest zbugowany. Potrafiłem mieć 2-3 nieśmiertelności w ciągu 1 rundy. Dostając w czapkę z SG potem z TEC-9 potem z AWP  xD i żyłem.
Ja się nie dziwie, że (daje przykład) MiNa gra takim Charlym, później patrze na jej grę a ona również 2-3 razy jak sie strzela z kims to nie dostaje DMG XD  do poprawy ta klasa.

@MDD 1. To cod mod nie diablo mod gdzie masz ładowanie na nożu i stanie jak ten dzban na respie.
2. Zamrożenie jest w porządku.
3 .El pistol nie ma Deagla ani R8 bo by strzelał po 80+ w ciało i z 350+ w łeb.

 

Edited by rilu
Dodanie argumentów.1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Charly
Umiejętność / rzecz do zmiany + opis: Nieśmiertelność-1s. Dlaczego? Bo po 1sze miał być usunięty w glosowaniu. Po 2gie miał być tylko kontra na snipera a nie kontra na każda klasę. Po 3cie każdy gracz z coda to potwierdzi ze ma z ta klasa problem.  Moim zdaniem klasa jest bardzo dobra tylko ma za długa ta nieśmiertelność proponuje zmienić mu np. z 1s na 500ms lub cos podobnego by zachować pierworodny zamysł. To mu wystarczy by przeżyć strzał krytyczny od snajpera czy a i tez bd miał normalne szanse w duelu i on i gracz z nim walczący. Czemu to pisze? bo duzo sie ludzi denerwuje bo ich np oślepia tego nie ruszać (co jest bardzo fajne i widać np. przez ten flesz wiec nie wiem czemu płaczą) no i ciężko z nim wygrać duel nie mając instakilla normalna klasa gdyż przez ta sekundę nie da się go zabić co w klasie premium robocopie nie ma czegoś takiego z betonowym ciałem a jest premka. Czekam na reakcje graczy w poście i administracji również.

Pozdro

  • Like 7
  • Confused 2
  • Love 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje znerfic kapitana z stanu cs 1.6 gdzie musiał sobie odbicie tego hita załadowac na nożu. Proponuje tez zwiekszenie czasu odnowienia zamrożenia na strzelcu do np 24 sek. bo w przypadku gdy jest tych sekund 12 wystarczą 4 osoby zeby taki komandos juz sie nie ruszył. Fajnie było by też gdyby taki  el pistol dostał dodatkowo desert deagle lub r8 do tego zmniejszyc lekko leczenie na medyku. 

Edited by MDD
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy:El pistolero
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:  dać do premium,zbyt op
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, redm1 napisał:

Nazwa klasy:El pistolero
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:  dać do premium,zbyt op

Chcecie powrót hitmana/pistolero a teraz że zbyt op, co prawda bije dużo i moim zdaniem  nalezy się mały nerfik

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa: Snajper
Zmiana: Dodać mu 2 strzykawki dające 50hp. (ewentualnie zależne od int 150=50hp o ile się da)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines