Jump to content
RyKoS

[Propozycje] Zmiany W Klasach

Recommended Posts

Nazwa klasy: Komandos
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Ciche kroki od 100lvl albo niewidoczny na radarze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy:Komandos
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dajcie mu odporny na zamrozenie wystarcze ze jest klasa z nanopancerzem a zamrozenie sprawia ze komandos nie jest w stanie nic zrobic

Share this post


Link to post
Share on other sites
WZÓR

Nazwa klasy: Medyk
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodac mu expa za wskrzeszenie chociaz od 25 lvla bo jak narazie to nie oplaca sie nikogo podnosic bo nie dosc ze podnosisz za nic to fragi CI moga podpierdolic 
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Kvasek napisał:
WZÓR

Nazwa klasy: Medyk
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodac mu expa za wskrzeszenie chociaz od 25 lvla bo jak narazie to nie oplaca sie nikogo podnosic bo nie dosc ze podnosisz za nic to fragi CI moga podpierdolic 

To nie wróci i koniec.

Medyk ma służyć jako pomoc innym. Jedyne co robiliście do tej pory grając medykiem to śliniliście się na myśl, żeby kogoś podnieść i zdobyć EXP'a. Nie ważne, że osoba była pod ostrzałem i od razu ginęła. Gra w taki sposób tylko przeszkadzała. Możemy pomyśleć jedynie nad podbiciem EXP'a z apteczek chociaż i tak uważam, że już ma tego sporo i więcej niż inne klasy. 

  • Like 4
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Elitarny snajper 
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: 1/3 od 50 int, 1/2 od 100 int.

aktualnie trzeba strzelać po 2 razy na osobę aby zabić (do 76 lvl)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Rusher
Umiejętność / rzecz do zmiany + opis: Na Shift ma tego speeda, który mam wrażenie jakby śmigał po polskich drogach. Fajniej by było jak by miał wbudowany Moduł Odrzutowy co 6-8sek. Tak jak kiedyś było.

  • Like 4
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Saper
Umiejętność / rzecz do zmiany + opis: dodanie 1/12 (1/10 od 75lv) na obrócenie wroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Saper

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Proponuję dodać sekundę cooldownu pomiędzy stawianiem min, aby uniknąć przypadkowego stackowania min

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nazwa klasy: Alibi

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Propozycja wprowadzenia przelicznika od Inteligencji na klonach.

Każde 10 inty - 1 sec krócej między postawieniem następnego klona co daje przy 150 int- 15 sec, a przy 100 int - 10 sec 

Przy 100 int dodać do klona 1.25x więcej odbijanego dmg.

Przy 150 int dodać do klona 1.5x więcej odbijanego dmg.

Oczywiście przeliczniki większego dmg można zmienić.

Lub po prostu dać że co jakiś lvl jest krótszy czas na postawienie następnego klona.

 

Nazwa klasy: El pistolero

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: !pistol daje nam jeden pistolet do wyboru na całą rundę, propozycja jest taka by po wpisaniu !pistol wybrać 2 pistolety i zmieniać bindem na zmianę broni. Na pewno urozmaici to rozgrywkę tą postacią.

 

Nazwa klasy: Amadeusz

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodać drugą broń ssg 08 stałe 95 dmg z przelicznikiem 1 int - 0.7 dmg (95+150*0.7=200 dmg) przy perku scout priorytet ma ssg 08 od klasy więc dmg się nie zmieni 

Dodać zbieranie kilku HE w ekwipunku na raz max 3, co 30 sec dostajemy granat do tego zmienić że daje tylko 3 na całą rundę lub dodać od razu na start 3 granaty z odstępami 25 sec między rzuceniem następnego.

Edited by Sfaper
  • Confused 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to  jak Rykoś zrezygnował i już nie będzie mi solą w oku to może dodacie w miejsce obrońcy podporucznika? 

  • Haha 2
  • Confused 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Sfaper napisał:

: Amadeusz

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodać drugą broń ssg 08 stałe 95 dmg z przelicznikiem 1 int - 0.7 dmg (95+150*0.7=200 dmg) przy perku scout priorytet ma ssg 08 od klasy więc dmg się nie zmieni 

Dodać zbieranie kilku HE w ekwipunku na raz max 3, co 30 sec dostajemy granat do tego zmienić że daje tylko 3 na całą rundę lub dodać od razu na start 3 granaty z odstępami 25 sec między rzuceniem następnego.

Zgadzam się co do Amadeusza, moim zdaniem klasa totalnie martwa, sam grałem nią tydzień na serwerze i ani trochę nie dorównuje mocnym klasom, nawet na późniejszych lvl.

Moim zdaniem umiejętność HE Amadeusza powinna go wyróżniać, aktualnie HE co 30 sekund daje tak naprawdę jednego dodatkowego HE co rundę. 

-->HE co 20s z maxem 3-4 na rundę, lub zwiększyć pole rażenia granatów Amadeusza

  • Like 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
6 godzin temu, F1nlay napisał:

Zgadzam się co do Amadeusza, moim zdaniem klasa totalnie martwa, sam grałem nią tydzień na serwerze i ani trochę nie dorównuje mocnym klasom, nawet na późniejszych lvl.

Moim zdaniem umiejętność HE Amadeusza powinna go wyróżniać, aktualnie HE co 30 sekund daje tak naprawdę jednego dodatkowego HE co rundę. 

-->HE co 20s z maxem 3-4 na rundę, lub zwiększyć pole rażenia granatów Amadeusza

Niestety ale większe pole rażenia granatów ma klasa Charly oczywiście można dodać to do Amadeusza ale to dużo nie zmieni na późniejszych lvl. Na full int te granaty Amadeusza dużo biją to jest fakt, jego broń też dużo zadaje problem leży w tym że inne klasy mają dużo więcej lepszych umiejętności do zaoferowania.
Przy tych granatach można dużo zmienić, gdy Amadeusz trafi granatem ma 1/4 szansy na rozbrojenie przy 150 int 1/3  (1/2 na rozbrojenie to za dużo).
Oczywiście wiadomo że Amadeusz rozdaję wszystkie punkty w int (lub hp) na początku dlatego najlepiej brać pod uwagę coś na co ta inteligencja będzie miała wpływ.

 

W dniu 18.03.2021 o 14:01, Sfaper napisał:

Nazwa klasy: Alibi

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Propozycja wprowadzenia przelicznika od Inteligencji na klonach.

Każde 10 inty - 1 sec krócej między postawieniem następnego klona co daje przy 150 int- 15 sec, a przy 100 int - 10 sec 

Przy 100 int dodać do klona 1.25x więcej odbijanego dmg.

Przy 150 int dodać do klona 1.5x więcej odbijanego dmg.

Oczywiście przeliczniki większego dmg można zmienić.

Lub po prostu dać że co jakiś lvl jest krótszy czas na postawienie następnego klona.

 

Nazwa klasy: El pistolero

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: !pistol daje nam jeden pistolet do wyboru na całą rundę, propozycja jest taka by po wpisaniu !pistol wybrać 2 pistolety i zmieniać bindem na zmianę broni. Na pewno urozmaici to rozgrywkę tą postacią.

 

Nazwa klasy: Amadeusz

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodać drugą broń ssg 08 stałe 95 dmg z przelicznikiem 1 int - 0.7 dmg (95+150*0.7=200 dmg) przy perku scout priorytet ma ssg 08 od klasy więc dmg się nie zmieni 

Dodać zbieranie kilku HE w ekwipunku na raz max 3, co 30 sec dostajemy granat do tego zmienić że daje tylko 3 na całą rundę lub dodać od razu na start 3 granaty z odstępami 25 sec między rzuceniem następnego.

A na każdej z tych klas spędziłem kilka map na 1-20 lvl Alibi i El pistolero sobie radzą bardzo dobrze. Odnośnie Alibi to moim zdaniem 25 sec to strasznie dużo między postawieniem klona i co do dmg żeby więcej odbijały zmieniłem zdanie nie potrzebne to w ogóle najlepiej nie robić przelicznika od int tylko jakoś skrócić czas między postawieniem klonów.

Do nich chciałbym dołożyć jeszcze Szahida, wybierałem klasy którymi gra bardzo mało osób by dowiedzieć się co można w nich zmienić, gdyż uważam że zamiast wprowadzać nowe klasy lepiej zobaczyć co można udoskonalić w te mało wybieranych.

Nazwa klasy: Szahid

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: wymienić mu że go nie widać na radarze na coś lepszego gdyż dużo w tej klasie zależy od wybuchających pocisków.

Propozycja pierwsza: Po wciśnięciu przycisku na umiejętności klasy ma 1/3 na wylosowanie perku (raz na rundę) od 150 lvl 1/2 na wylosowanie perku.

Druga: Po wciśnięciu przycisku na umiejętności klasy ma 1/3 szansy na wylosowanie 500-7000 $ (raz na rundę)

Trzecia: Po wciśnięciu przycisku na umiejętności klasy w promieniu (?) jednostek oślepia wrogów (60% oślepienia, ilość procent do ustalenia) (ilość użyć do ustalenia)

 

 

Nazwa klasy: Szpieg

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Propozycja to dodanie informacji na czat czy osoba wylosowała w tej rundzie przeniesienie na spawn przeciwnika czy nie wylosowała.

Myślę że bardzo dużo to zmieni w trakcie rozgrywki tą klasą, gdyż będziemy mogli wybrać sposób gry wiedząc tą informację, a nie liczyć na szczęście, że podczas strzelania z przeciwnikiem zdołamy uciec przez użycie umiejętności klasy, której w tej rundzie nie udało się wylosować.

 

Oczywiście odnośnie wszystkich propozycji chciałbym usłyszeć opinie innych może też mają jakieś pomysły co zmienić by poprawić wybór tych klas.

Edited by Sfaper

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Sfaper napisał:

Niestety ale większe pole rażenia granatów ma klasa Charly oczywiście można dodać to do Amadeusza ale to dużo nie zmieni na późniejszych lvl. Na full int te granaty Amadeusza dużo biją to jest fakt, jego broń też dużo zadaje problem leży w tym że inne klasy mają dużo więcej lepszych umiejętności do zaoferowania.
Przy tych granatach można dużo zmienić, gdy Amadeusz trafi granatem ma 1/4 szansy na rozbrojenie przy 150 int 1/3  (1/2 na rozbrojenie to za dużo).
Oczywiście wiadomo że Amadeusz rozdaję wszystkie punkty w int (lub hp) na początku dlatego najlepiej brać pod uwagę coś na co ta inteligencja będzie miała wpływ.

 

A na każdej z tych klas spędziłem kilka map na 1-20 lvl Alibi i El pistolero sobie radzą bardzo dobrze. Odnośnie Alibi to moim zdaniem 25 sec to strasznie dużo między postawieniem klona i co do dmg żeby więcej odbijały zmieniłem zdanie nie potrzebne to w ogóle najlepiej nie robić przelicznika od int tylko jakoś skrócić czas między postawieniem klonów.

Do nich chciałbym dołożyć jeszcze Szahida, wybierałem klasy którymi gra bardzo mało osób by dowiedzieć się co można w nich zmienić, gdyż uważam że zamiast wprowadzać nowe klasy lepiej zobaczyć co można udoskonalić w te mało wybieranych.

Nazwa klasy: Szahid

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: wymienić mu że go nie widać na radarze na coś lepszego gdyż dużo w tej klasie zależy od wybuchających pocisków.

Propozycja pierwsza: Po wciśnięciu przycisku na umiejętności klasy ma 1/3 na wylosowanie perku (raz na rundę) od 150 lvl 1/2 na wylosowanie perku.

Druga: Po wciśnięciu przycisku na umiejętności klasy ma 1/3 szansy na wylosowanie 500-7000 $ (raz na rundę)

Trzecia: Po wciśnięciu przycisku na umiejętności klasy w promieniu (?) jednostek oślepia wrogów (60% oślepienia, ilość procent do ustalenia) (ilość użyć do ustalenia)

 

 

Nazwa klasy: Szpieg

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Propozycja to dodanie informacji na czat czy osoba wylosowała w tej rundzie przeniesienie na spawn przeciwnika czy nie wylosowała.

Myślę że bardzo dużo to zmieni w trakcie rozgrywki tą klasą, gdyż będziemy mogli wybrać sposób gry wiedząc tą informację, a nie liczyć na szczęście, że podczas strzelania z przeciwnikiem zdołamy uciec przez użycie umiejętności klasy, której w tej rundzie nie udało się wylosować.

 

Oczywiście odnośnie wszystkich propozycji chciałbym usłyszeć opinie innych może też mają jakieś pomysły co zmienić by poprawić wybór tych klas.

Co do szpiega to zmieniłbym, aby kradzież perku 1/2 była od setnego poziomu. 150lvl to jak dla mnie zbyt wysoko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Sanitariusz

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Strzykawki jak i wytrzymka tej klasy powodują, że osobnika z taką klasą się praktycznie nie da zabić. Dodam, że z ak47 sanitariuszowi z full wytrzymką zadaje zaledwie 20dmg na strzał, to jest praktycznie nic. A po skończonej walce taki sanitariusz może się wyleczyć strzykawkami. Najlepiej by było zmniejszyć wytrzymkę tej klasy do 25 i będzie wtedy o wiele bardziej zbalansowana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Kapitan

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis. Usunięcie tej śmiesznej szansy 1/8 na neutralizacje pocisku. Nie wiem kto takie rzeczy wymyśla ale fajnie by było jakby ktoś pytał się graczy o takie zmiany. Bufowanie klasy i to do takiego stopnia która została nerfiona ostatnio? No troszkę rozumu nie zaszkodzi.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy: kapitan
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: mozliwosc zmiany broni na m4a1s

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nazwa klasy: Charly

Umiejętność: Pasywki do zmiany ma ich zbyt wiele jak na klasę no premium, usunięcie jednej pasywki powinno zbalansować w stosunku do innych no premium np usunięcie zwiększonego zasięgu z granata bo na chwile obecna charly bardziej przypomina premke

Edited by MDD

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, MDD napisał:

Nazwa klasy: Charly

Umiejętność: Pasywki do zmiany ma ich zbyt wiele jak na klasę no premium, usunięcie jednej pasywki powinno zbalansować w stosunku do innych no premium np usunięcie zwiększonego zasięgu z granata bo na chwile obecna charly bardziej przypomina premke

?? przecież on ma 1 na runde 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Mahesvara2 napisał:

?? przecież on ma 1 na runde 

no tak ale dalej ma +50 hp za zabicie po pasywce ktora nas oślepia i do tego zwiększony zasięg granata który zadaje duże dmg jak amadeusz 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

Cytat

Charly

Pasywki do zmiany ma ich zbyt wiele jak na klasę no premium

To co napisałeś jest po prostu nieprawdą i niepotrzebną hiperbolą. Jeśli prześledzisz klasy będące na serwerze to okaże się, że prawie każda klasa ma 3 umiejętności. Wyjątkiem są klasy które skalują swoje umiejętności wraz z levelem.

Dla porównania pierwsze lepsze z brzegu:

Charly

  • nieśmiertelność/oślepienie na 0.5 s, 
  • zwiększone pole rażenia z granatów,
  • +50 hp po zabiciu oślepionego,

Najemnik

  • wysysanie hp z wroga,
  • +hp za fraga,
  • wybór dowolnej broni,

Admirał

  • dodatkowy dmg poniżej 50% hp,
  • podwójny skok,
  • refill ammo po zabiciu,


Amadeusz, o którym zresztą wspomniałeś

  • dodatkowy dmg od int na mp5,
  • dodatkowy dmg od int na granacie,
  • granat co 20 sekund,

Zdarza się również, że klasa posiada więcej niż trzy umiejętności - czy to kwalifikuje ją do tego, żeby była premką? No nie.

Szpieg

  • granat WH,
  • szansa na zrespienie na spawnie przeciwnika,
  • +8dmg z obrzyna,
  • ubranie wroga,
  • niszczenie/kradzież perków,
  • niewidoczny na radarze, 
    dalej Obrońca, Strzelec Wyborowy.

Przechodząc do samej klasy. Wyjścia są tak na prawdę dwa i w sumie jedno wynika z drugiego. 
Generalnie Charly zrobiony jest w taki sposób, że tragiczna broń, która bije po 17 w ciało na początku edycji połączona jest z bardzo mocnym nejdem pozwalającym obijać rywali i pół sekundową nieśmiertelnością która przedłuża czas reakcji. Trzeba jednak mieć na uwadze, że to co pokazałem w tej edycji grając Charlym, nie każdy będzie w stanie powtórzyć, bo nieśmiertelność wcale nie gwarantuje fraga z uwagi na fakt, że posiadamy ZŁOTEGO FAMASA z małym damagem, który strzela wszędzie, tylko nie tam gdzie nasz celownik.

Osobiście uważam, że żadna klasa nie powinna na pierwszym levelu zabierać z granata tyle hp ile Charly zabiera obecnie. Dlatego logicznym rozwiązaniem będzie dodanie skalowania granatu wraz ze wzrostem levela. Problem w tym, że na późniejszych levelach (bo po tej zmianie nikt nie będzie brał tej klasy jako starter na początek edycji) jest dużo więcej lepszych rozwiązań i mało kto będzie decydował się grać tą klasą, tylko ze względu na mocny granat.

Rozwiązanie - wziąć pod uwagę wynik ankiety, która zorganizowana była jeszcze przed poprzednią edycją. Gracze zagłosowali za usunięciem Charliego więc po prostu proponuje usunąć go w następnej edycji i nie męczyć się nad próbą zbalansowania tej postaci.



Robię sobie małą przerwę od coda związaną ze studiami i pracą, ale po powrocie chciałbym zobaczyć na serwerze działającego Boga Deagla. Co mam na myśli. Od pewnego czasu mam wrażenie, że redukcja tej klasy omijana jest przez klasy mające dmg od inta - na przykład Amadeusza. Mam także wrażenie(być może mylne, ponieważ nie mam mocy by to sprawdzić), że klasa nie redukuje dodatkowych obrażeń z perków czyli np +10dmg z perku nie jest doliczana do obrażeń z broni i redukowana. Klasa ma swój urok, głownie taki, że nie jest dla wszystkich, dlatego fajnie by było, gdyby działała poprawnie.

Edited by dratewka.
  • Like 3
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodana nie dawno umiejętność do Chemika nie działa a mianowicie: 

  • Dodano do chemika umiejętność "Po użyciu use_class truje wszystkich w obrębie 300j raz na runde"

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, Frytek napisał:

Dodana nie dawno umiejętność do Chemika nie działa a mianowicie: 

  • Dodano do chemika umiejętność "Po użyciu use_class truje wszystkich w obrębie 300j raz na runde"

A może coś więcej, bo sprawdzałem na testowym jak i po wgraniu na main i wszystko działało 

może za daleko byłeś i nikogo nie złapało 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines