Jump to content
RyKoS

[Propozycje] Nowych Klas

Recommended Posts

W dniu 18.04.2020 o 18:27, Wyrzyk napisał:

Nazwa:Grenadier

Opis:Dostaje wszystkie granaty (w tym zapalaka i molo jeśli jest to możliwe)

-nade 1/4 (od 50 1/3 , 100 1/2)

-Flash trzyma 1,5 dłużej

-Smoke jeśli przeciwnik w niego wejdzie to dostaje trutke na x czasu z x przelicznikiem od inty

- Molo x przelicznik od inty

*- Zapalak tutaj wpadłem na pomysł żeby leczył sojuszników jak i siebie ale niewiem czy wykonanie tego będzie możliwe*

Bronie:p250

Statystyki: HP 10 | INT 0 | WYT 10 | KON 5

Typ:Zwykła lub Premium

nade 1/5 do 50 1/4 do 100 1/3 do 150  1/2 do maxa +15 dmg

flash brak  ewentualnie pokazyje oboby oslepione ale zbyt op

smoke trutka od inty jak ktos w nim przebywa jak wyjdzie to nie truje

molo/palak leczacy swoich spoko ale max może wyleczyć 70 hp 

bronie pod komenda !pistol wymiera pistolet jakim chce grac +5 dmg ew +10 i premium klasa

Edited by BroomDriver

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, RyKoS napisał:

noo myślimy nad jakąś wersją podporucznika w sumie. 

 

nie myśl, bo z tym u ciebie słabo :P Podporucznik w innej postaci niż ta co była zawsze nie ma prawa bytu. Klasa była ultra wyważona, mocna na blisko jak i w walkach na dystans. Kwestia tego, że trzeba było odpowiednio zmieniać bronie i dopasować styl gry do klasy a nie na odwrót. Podporucznikiem trzeba było umieć zadawać obrażenia, dobrze się pozycjonować na mapie oraz wiedzieć do czego ta klasa jest zdolna. Pierwszy lepszy bobik co się przeniesie z jakiegoś cichego czy seryjnego zawsze będzie mieć ból dupy, że kończy na dole tabeli. Wiele osób próbowało a może tylko 3 były godne tej klasy. Jak się nie umie nią grać tylko liczy na to, że "a postrzelam jak z kałacha... dlaczego ta klasa jest taka słaba hlip hlip" to będzie dla tej osoby lepiej jak zamiast przed komputerem spędzi ten czas na zbieraniu truskawek. Podporucznik wymaga miłości. Jeżeli się mu ją okaże to odwdzięcza się z nawiązką. Samemu straciłem blisko dwa miesiące na szlifowanie umiejętności grania tą klasą i szczerze mogę powiedzieć, że nie jest ona dla pierwszego lepszego grajka ze snajpera czy pułkownika.

A no i sam DMG z UMP'a na podporuczniku nie był taki mały jak się wiedziało jak go zadawać. No ale co poradzisz jak teraz same płaczki pod obrażenia grają. 

 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa:Rudy
Opis: posiada trutke do 100 1/5 do 170 1/4 potem 1/3 plus 2 trapy  ktore zatruwaja  dmg bije od inta tak jak perk trutka rudego
Bronie:nova/mag  p250
Statystyki: HP: | INT: | WYT: | KON: 
Typ: Zwykła / Premium / Super Premium 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa: Żołnierz wsparcia

Opis: Posiada 1/8 na spowolnienie przeciwnika po 90 lvl-u 1/6 (podczas spowolnienia przeciwnik posiada 40% podstawowego speeda i dostaje DMG x1,5). Posiada także 50% szybsze przeładowanie.

Broń: MP7, five-seven, nóż

Statystyki: HP: 105  / INT: 0 / WYT: 5  / KON: 10

Typ: Zwykła, bądź Premium, obojętne to jest. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa: Elitarny Sniper [Premium]
Umiejętności: 1/1 z AWP 
Bronie: AWP i USP
Staty: 0/0/0/-10

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa:Rudy
Opis:posiada 2 piorunku które zadaje 100dmg + inta x 0.50 na pioruny był by cooldown 10 sekund i +5dmg z broni poniżej oprócz p250. 
Bronie:m4a4/m249/p250
Statystyki: HP:10 | INT:30 | WYT:0 | KON:10
Typ: Zwykła / Premium 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, JuriBojka napisał:
Nazwa:Rudy
Opis:posiada 2 piorunku które zadaje 100dmg + inta x 0.50 na pioruny był by cooldown 10 sekund i +5dmg z broni poniżej oprócz p250. 
Bronie:m4a4/m249/p250
Statystyki: HP:10 | INT:30 | WYT:0 | KON:10
Typ: Zwykła / Premium 

Taka klasa już była i nie zbyt dobrze sie przyjeła 😕 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa:Kartograf
Opis:2 razy na rundę(+1 co 50 lvl) może użyć umiejętności klasy aby wyświetlić pozycje przeciwników na radarze oraz na mapie
(chodzi mi i tą która jest domyślnie pod lewym ctrl) na 3 sekundy dla całej swojej drużyny. Cooldown 15 sekund.
1/30 na instakilla.
Bronie:P90 FiveSeven
Statystyki: HP:5 | INT:10 | WYT:0 | KON:0
Typ: Zwykła 
Edited by igik367
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa: Szahid
Opis: Posiada Pas Szahida (Autodestrukcja) jako umiejętność klasy który po odpaleniu czyni klasę nieśmiertelną 
na 2s z możliwością zabicia po przez strzał w głowę oraz wybucha zadając obrażenia obszarowe zwiększane od inteligencji 
równe 0,08 DMG/INT + 15DMG na start 
Bronie: UMP-45 +3DMG na start 
Statystyki: HP: 10 | INT: 0 | WYT: 0 | KON: 20
Typ: Zwykła 

 

 

 

  EDIT 1:

W dniu 14.07.2020 o 22:15, AskerPL napisał:

Można powiedziec że jest juz taki perk "Samobójca"

Kiedyś już chyba była taka propozycja lecz nie jestem pewny, jak dla mnie na nie ponieważ taka klasa nie ma prawa byc na codzie juz za łatwo by było

No niby tak ale on powoduje jedynie u ciebie nieśmiertelność i to wszytko w tym wypadku klasa zadaje obrażenia od wybuchu i możesz go zabić strzałem w głowę 

 

 

EDIT 2:

Cytat

Nazwa: Krueger
Opis: Posiada taktyczny pocisk kriogeniczny który ma 1/20 szansy zamrożenia wroga przy 100 LvL 1/9 co za tym idzie zadający obrażenia od zimna równe 0,05 DMG/INT + 3 na start oraz może pozostawiać po sobie sople (Jako Umiejętność klasowa) które po nadepnięciu zamrażają przeciwnika 2 na start przy 80LvL +1
Bronie: UMP-45 +3 DMG
Statystyki: HP: 10| INT: 0 | WYT: 0 | KON: 20
Typ: Zwykła

 

 

EDIT 3:

To fakt Strzelec Wyborowy ma taki sam efekt ale jest klasą "Premium/SuperPremium" której wręcz nie widuje na serwerze a moja propozycja pomimo swojej no nie oszukujmy się abstrakcji zaczerpniętej chociażby z Diablo albo wzorującej się na klasie "Piroman" była by nieco takim odświeżeniem a co za tym idzie rozwinięciem early game'u oraz late game'u -No mogę się zgodzić iż dla niektórych obie moje propozycje klas mogą się nie przyjąć lecz stanowić mogą pewną bazę pod inne pomysły które już w grze mogłyby się sprawdzić a jestem otwarty na opinie ludzi tak samo jak chociażby ewentualne poprawki/sugestie dotyczące dwóch moich propozycji 

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.07.2020 o 21:43, Frytek napisał:
Nazwa: Szahid
Opis: Posiada Pas Szahida (Autodestrukcja) jako umiejętność klasy który po odpaleniu czyni klasę nieśmiertelną 
na 2s z możliwością zabicia po przez strzał w głowę oraz wybucha zadając obrażenia obszarowe zwiększane od inteligencji 
równe 0,08 DMG/INT + 15DMG na start 
Bronie: UMP-45 +3DMG na start 
Statystyki: HP: 10 | INT: 0 | WYT: 0 | KON: 20
Typ: Zwykła 

Można powiedziec że jest juz taki perk "Samobójca"

W dniu 14.07.2020 o 20:09, igik367 napisał:
Nazwa:Kartograf
Opis:2 razy na rundę(+1 co 50 lvl) może użyć umiejętności klasy aby wyświetlić pozycje przeciwników na radarze oraz na mapie
(chodzi mi i tą która jest domyślnie pod lewym ctrl) na 3 sekundy dla całej swojej drużyny. Cooldown 15 sekund.
1/30 na instakilla.
Bronie:P90 FiveSeven
Statystyki: HP:5 | INT:10 | WYT:0 | KON:0
Typ: Zwykła 

Kiedyś już chyba była taka propozycja lecz nie jestem pewny, jak dla mnie na nie ponieważ taka klasa nie ma prawa byc na codzie juz za łatwo by było

 

 

EDIT 1:

  

23 godziny temu, Frytek napisał:
Nazwa: Krueger
Opis: Posiada taktyczny pocisk kriogeniczny który ma 1/20 szansy zamrożenia wroga przy 100 LvL 1/9 co za tym idzie zadający obrażenia od zimna
równe 0,05 DMG/INT + 3 na start oraz może pozostawiać po sobie sople (Jako Umiejętność klasowa) które po nadepnięciu zamrażają przeciwnika
2 na start przy 80LvL +1 
Bronie: UMP-45 +3 DMG 
Statystyki: HP: 10| INT: 0 | WYT: 0 | KON: 20
Typ: Zwykła 

Strzelec wyborowy ma wabika ktory zamraża, jak dla mnie klasa nie ma sensu ale to tylko moje zdanie

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Nazwa: Wick
Opis: pod Use_class no recoll na 10 sek umiejetnosc odnawia sie po 20 sek, za zabicie odnowiony magazynek +20hp
Bronie: galil +3dmg , p250
Statystyki: Hp: 15/ INT -10/ Wyt 20/ Kon 0
Typ: Zwykła

Edited by Wilen
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, igik367 napisał:
Nazwa:Kartograf
Opis:2 razy na rundę(+1 co 50 lvl) może użyć umiejętności klasy aby wyświetlić pozycje przeciwników na radarze oraz na mapie
(chodzi mi i tą która jest domyślnie pod lewym ctrl) na 3 sekundy dla całej swojej drużyny. Cooldown 15 sekund.
1/30 na instakilla.
Bronie:P90 FiveSeven
Statystyki: HP:5 | INT:10 | WYT:0 | KON:0
Typ: Zwykła 

Z tego co mnie pamięć nie myli to @RyKoSmówił/pisał, że jest WIELKIE NIE na skille z radarem, bo to później utrudnia sprawdzanie graczy pod kątem możliwych wspomagaczy.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa: Chemik
Opis: Posiada on zatrucie przeciwnika 1/8(przy 75/100Lv 1/7) Oraz ućpanie 1/20 przy 100lv  1/10
Bronie: SG 553/ p250
Statystyki: HP:10 | INT:5 | WYT:15 | KON:0
Typ:   Premium / Super Premium
  • Like 3
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiające jest dla mnie jak dużo klas, przez was proponowanych, ma skile oparte na szansie ( 1/X ), ponieważ w rozgrywce na serwerze one nie cieszą się popularnością, a wręcz często są początkiem sporów, że u jednych to w ogóle nie działa i umiejętność nie wchodzi, a u innych działa za często 😕 

 

No i do tego wasze umiejętnosći:

  • podpalenie
  • zamrożenie
  • oćpanie
  • zatrucie

rozwijane były by po przez INT na co też sporo osób narzeka. 

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, RyKoS napisał:

Zastanawiające jest dla mnie jak dużo klas, przez was proponowanych, ma skile oparte na szansie ( 1/X ), ponieważ w rozgrywce na serwerze one nie cieszą się popularnością, a wręcz często są początkiem sporów, że u jednych to w ogóle nie działa i umiejętność nie wchodzi, a u innych działa za często 😕 

 

No i do tego wasze umiejętnosći:

  • podpalenie
  • zamrożenie
  • oćpanie
  • zatrucie

rozwijane były by po przez INT na co też sporo osób narzeka. 

W sumie fakt dużo jest tych propozycji ocierające się o INT np: Moja - A co do klasy którą podałem w propozycji wyżej czy byłaby możliwość dodania jej a mianowicie chodzi mi o Szahida chodź w sumie mogłaby mieć negatywny wpływ na serwer ale to można zamienić zamiast autodestrukcji dać chociażby umiejętność z perku Tensei Adisat 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa: Chorąży
Opis: 1/7 na obrócenie 1/5 na 100lvl
Bronie: Mag7, P250
Statystyki: HP:110| INT: 0| WYT:10| KON:10
Typ: Zwykła
  • Haha 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, revelian napisał:

Nazwa: Chorąży
Opis: 1/7 na obrócenie 1/5 na 100lvl
Bronie: Mag7, P250
Statystyki: HP:110| INT: 0| WYT:10| KON:10
Typ: Zwykła

Chorąży już był tylko ze zamiast obrócenia miał krwawienie, więc odpada bo nawet z krwawieniem nie wypadł zbyt dobrze i nikt tym nie grał a co dopiero z obróceniem, wystarczy że jest perk p90 z obróceniem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa: Szeryf

Opis:Zadaje 140% dmg z Rewolwera, 1DMG/INT, Magazynek za fraga

Bronie: R8 Rewolwer

Statystyki: HP:10  INT:0  WYT:5  KON:0

Typ: Zwykła

Dobra po raz kolejny spróbuje moich sił, ponieważ klasa z rewolwerem to jedyne czego potrzeba mi do siedzenia na serwerze 24/7. Tym razem nie poszedłem w instakilla, ponieważ tak jak to zauważyli opiekunowe to by było zbyt OP. W tym przypadku poszedłem w rozwiązanie podobne do Snajpera, jeżeli chodzi o dmg rosnący wraz z inteligencją.(U Snajpera jest to 1.1DMG/Int ale myślę, że zaokrąglona liczba w tym przypadku będzie dobra) Jeżeli chodzi o buff do DMG wynoszący 140% według mnie jest to idealny balans pomiędzy AWP na Snajperze a Scoutem. Snajper ma 120% co ma sens bo AWP bije znacznie więcej niż R8 bije mniej niż Scout więc sądzę , że jest to idealne rozwiązanie.(Zresztą obecnie widzimy, że mimo Scouta Navi cieszy się największą popularnością na serwerze) Ostatnia kwestia to magazynek za fraga. Tutaj chyba wyjaśniać nie muszę, mały magazynek oraz mała ilość amunicji nie pozwoliłaby nam zabić więcej niż 2/3 osób na rundę.

Mam nadzieję, że ta klasa zostanie dobrze przyjęta, ponieważ od uwag opiekunów myślałem nad nią cały czas, aby wykonać ją grywalną oraz fun to play, a jednocześnie nie OP.

Edited by igik367
Literówki
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Love 9

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa:Elektryk, zeus
Opis:posiada 1 piorun który zadaje 150dmg +50lvl 2 +100lvl 3. Był by na cię cooldown np 10 sekund 
Bronie: m4a4 +5dmg,p250 może negev? 
Statystyki: HP: 20 | INT:10| WYT:20 | KON:-10
Typ: Zwykła 

Zauważyłem ze perk z piorunami cieszy się popularnością wśród graczy więc pewnie chętnie by pograli taka klasą. 

Edited by JuriBojka
  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.08.2020 o 21:53, igik367 napisał:

Nazwa: Szeryf

Opis:Zadaje 140% dmg z Rewolwera, 1DMG/INT, Magazynek za fraga

Bronie: R8 Rewolwer

Statystyki: HP:10  INT:0  WYT:5  KON:0

Typ: Zwykła

Dobra po raz kolejny spróbuje moich sił, ponieważ klasa z rewolwerem to jedyne czego potrzeba mi do siedzenia na serwerze 24/7. Tym razem nie poszedłem w instakilla, ponieważ tak jak to zauważyli opiekunowe to by było zbyt OP. W tym przypadku poszedłem w rozwiązanie podobne do Snajpera, jeżeli chodzi o dmg rosnący wraz z inteligencją.(U Snajpera jest to 1.1DMG/Int ale myślę, że zaokrąglona liczba w tym przypadku będzie dobra) Jeżeli chodzi o buff do DMG wynoszący 140% według mnie jest to idealny balans pomiędzy AWP na Snajperze a Scoutem. Snajper ma 120% co ma sens bo AWP bije znacznie więcej niż R8 bije mniej niż Scout więc sądzę , że jest to idealne rozwiązanie.(Zresztą obecnie widzimy, że mimo Scouta Navi cieszy się największą popularnością na serwerze) Ostatnia kwestia to magazynek za fraga. Tutaj chyba wyjaśniać nie muszę, mały magazynek oraz mała ilość amunicji nie pozwoliłaby nam zabić więcej niż 2/3 osób na rundę.

Mam nadzieję, że ta klasa zostanie dobrze przyjęta, ponieważ od uwag opiekunów myślałem nad nią cały czas, aby wykonać ją grywalną oraz fun to play, a jednocześnie nie OP.

Duzo pozytywnych reakcji wiec klasa z malymi zmianami wleci w weekend :) 

Edited by RyKoS
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
8Nazwa:Elektryk
Opis:posiada 1 piorun który zadaje 60dmg + 1*punkt inteligencji
Bronie: m4a4,p250
Statystyki: HP: 20 | INT:0| WYT:10 | KON:0
Typ: Zwykła 

Poprawiłem trochę ta klase no jednak 150dmg to za dużo. 

Nazwa:śmierć 
Opis:posiada norecoil albo zmniejszony o 60% może się teleportować 2 razy na rundę tam gdzie nakieruje celownikiem. 
Bronie:sg 553 nie pamietam dokładnie jak ta broń się nazywa xD i dk tego p250
Statystyki: HP:10 | INT:0 | WYT:10 | KON:10
Typ: Zwykła 

 

Nazwa:czołgista 
Opis:ma 140% dmg z maga i 1/5 na odbicie pocisków / nie instakilli
I +20dmg z usp 
Bronie:mag7 i usp
Statystyki: HP:30 | INT:0 | WYT:20 | KON: 20
Typ: Zwykła / Premium 

 

 

  EDIT: 

W dniu 15.07.2020 o 22:29, RyKoS napisał:

Zastanawiające jest dla mnie jak dużo klas, przez was proponowanych, ma skile oparte na szansie ( 1/X ), ponieważ w rozgrywce na serwerze one nie cieszą się popularnością, a wręcz często są początkiem sporów, że u jednych to w ogóle nie działa i umiejętność nie wchodzi, a u innych działa za często 😕 

 

No i do tego wasze umiejętnosći:

  • podpalenie
  • zamrożenie
  • oćpanie
  • zatrucie

rozwijane były by po przez INT na co też sporo osób narzeka. 

Nigdy się wszystkim nie dogodzi.Zawsze będą jakieś spory bo ktoś umie lepiej grać drugą klasą i mu wychodzi... Piroman był dobrą klasą może troszkę przesadzoną ale po tym nerfie jest nie grywalna. 

Edit:wpadłem na pomysł na jeszcze jedną klasę 

Nazwa:Dezerter

Opis:+7dmg, kradnie 20% hp od zadanych obrażeń podwójny skok.    (Opcjonalnie może po wybuchu popalac graczy z jakimś niewielkim dmg) 

Bronie:mac10,p250

Statystyki: HP:20 | INT:-10| WYT:30 | KON:0

Typ: Zwykła

Edited by JuriBojka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa:Hankook
Opis:Ma skilla co 7s(od 85-6s 130-5s) który daje mu +100 kondycji do 85 2 użycia od 85 3 użycia


Bronie:Mac-10,p2000


Statystyki: HP:5|INT:0|WYT:10|KON:15


Typ:Zwykła

Edited by Edekk
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myśliwy

*Staty:
Int: 0 Hp: 15 Wytrzy.: 5 Kondycja: 15
*Opis:
Zadajesz +40 DMG (+80 od 50 LVL | +120 od 100 LVL) DMG z Scout.
Magazynek za fraga.
Po użyciu (Use_Class +50 do kondycji na 5s) może użyć 2x na rundę.
*Bronie:
p2000 | ssg08 |

Typ:Zwykła

Pistolero

*Staty:
Int: 10 Hp: 10 Wytrzy.: 0 Kondycja: 10
*Opis:
Na starcie rundy może wybrać pistolet.
Broń może wybrać do 20 sekund co spawn.
Zadaje (+0.5 DMG/INT).
*Bronie:
glock

Typ:Zwykła

Edited by Vastarill
  • Haha 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Edekk napisał:

Nazwa:Hankook
Opis:Ma skilla co 7s(od 85-6s 130-5s) który daje mu +100 kondycji do 85 2 użycia od 85 3 użycia


Bronie:Mac-10,p2000


Statystyki: HP:5|INT:0|WYT:10|KON:15


Typ:Zwykła

tam jest to chyba nie możliwe jeżeli o silnik chodzi z tą kondycją, ale to @-_- musiałby potwierdzić

 

@Tayschrenn wszystko się da zrobić, ale mówię, że nie wiem czy nasz silnik na to pozwala :) 

Edited by RyKoS
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines