Jump to content
Pancio.

[Propozycje] Ogólne

Recommended Posts

Czy jest możliwość dodania jakiegoś granatu dla vipow? Ludzie pytaja się O Flashe na przykład, że ułatwiło by to trochę na wejście na przykład na bs. Dużo osób gra zoomerami I czasami ciężko wychylic na jakąś pozycje.

@-_-

Edited by Kvasek
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję dodać na chwilę obecną chwilę !Malamapa i tak z 10 małych map dodać bo na daną chwile jest za mało graczy na te duże.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grając na serwerze zauważyłem wiele problemów związanych z klasami (zle zrównoważone),perkami,klanami oraz niedziałającymi mapami. Oto moje przemyślenia oraz propozycje na zmiany.

*KLASY

Jeśli chodzi o klasy to nie będę ukrywać, że jedynie 40-50% klas są grane co jasno pokazuję złe zrównoważenie  umiejętności oraz zadawanego DMG. Szczególną uwagę chciałbym przywiązać do:

-RUSHER: Zmienić na klasę premium, zmniejszyć zadawany DMG.

-ZOOMER: Zmienić szansę na instakilla z 1/1 na 1/2 + dodać 2x skoki, ZABLOKOWAĆ możliwość dropnięcia kamizelki 2/2 

-ROCKET: Zmniejszyć zadawany DMG z rakiet z 1400 do 800 (Tak żeby to gracz zabijał a nie tylko rakiety..)

-ELITARNY MYŚLIWY: Zmniejszyć szansę na instakilla z deagle, dać 2x  skoki nie 3x, ZABLOKOWAĆ możliwość dropnięcia odrzutowca i kamizelki 2/2

-KAMIKADZE: Zmniejszyć DMG z rakiet, dać 2x skoki

-MEDYK POLOWY: Zmienić główną broń z UMP na SG553,zmienić odnowienie HP z apteczek na 50+0,7x int

-MORDERCA: Dodać jakąś umiejętność bo klasa do bani... Np: +100DMG za HS,albo im mniej ma hp tym większy DMG zadaje (<20% HP= DMG x3)

-TALIB: Zmienić z 1/4 na 1/5 na instakilla + 1/3 w HS.

 

 

*PERKI

Niektóre perki jak w przypadku klas cieszą się małą popularnością i powinne dostać "boosta" by zainteresować więcej graczy :)

-BUTY KOMANDOSA: Zwiększyć kondycje z 300 do 700

-MORFINA: Zmienić szanse na 1/2,1/3,1/4.

-POCISKI PORAŻAJĄCE: Zmienić szanse na 1/9 i żeby opróżniało cały magazynek

-ZAWODOWY KAMPER: Zmniejszyć widoczność do 10%/15% gdy kuca.

-ADRENALINA: Zmienić opis perka bo jest nie do zrozumienia.

-NABOJE ELEKTRYKA : Zmienić z 1/11 na 1/7 możliwość wyrzucenia broni.

-KSIĘGA MĄDROŚCI: Zwiększyć ilość dodatkowego EXPa.

-TAJEMNICA MEDYKA : Zmienić szanse na 1/2,1/3,1/4

-TAJEMNICA WOJSKOWA: Zmienić z 1/11 na 1/8

-PELERYNA NIEWIDKA: Zmniejszyć widoczność do 40%

-BRON RUSHER: Dostajesz XM1014 +100dmg z niego

-UBRANIE WROGA: Dostajesz ubranie wroga +200hp

-ODRZUTOWIEC: Można go użyć 2x na rundę 

-NABOJE MOLOTOV: Zmienić z 1/11 na 1/7 + 0,03x int/sek

-WITAMINY: Dostajesz 100pkt do każdej statystyki

 

 

*KLANY

Od czasu dodania klanów znaleziono sporo problemów,które się pojawiały wielokrotnie u wielu graczy. Oto one:

-KICKI Z KLANU: Członkowie klanu zostają wyrzuceni sami z siebie

-LICZBA CZŁONKÓW: Ilość graczy w klanie nie jest aktualizowana

-KŁOPOTY Z ZARZĄDZANIEM: Niektóre komendy (jak np. Wyrzucenie gracza) nie działają. Nie wiem jak z usuwaniem klanu i oddawanie leadera.

-WYJŚCIE Z KLANU: Wielu graczy się skarżyło,że nie mogą opuścić swego klanu bo ich z powrotem dodawało (w następnych rundach bądz mapach)

[PROPOZYCJE]

-MAKSYMALNA ILOŚĆ CZŁONÓW: Wielu graczy na serwerze chce dojść do poszczególnych klanów lecz te są już pełne... Proponuje dodać slot co 2lvl klanu

-DOSTĘPNE UMIEJĘTNOŚCI: Umiejętność dodawanie 50HP za wiele tysięcy monet jest nieopłacalna.. może by zamienić na dodatkowe 5% pkt do statystyk?

 

 

*MAPY

Wiele map z map pool'u nie działają bądz mają dużo błędów. Trzeba jest więc usunąć i zastąpić nowymi,które zostaną zaproponowane na forum przez innych graczy.

MAPY DO USUNIĘCIA: 

 

-DE_DUST I : Po wybraniu tej mapy ładuje się DD2

-DE_PIRANESI: Mapa jest niegrywalna ;/ 

-SANTORINI: Mapa jest niegrywalna ;/

-LOG: Mapa jest niegrywalna ;/

-DE_PRIPYAT: Mapa się nie ładuje wszystkim graczom

-DE_PRODIGY: Mapa się nie ładuje wszystkim graczom

-BAZAAR: Mapa się nie ładuje wszystkim graczom

-CRUISE: Mapa jest niegrywalna ;/

-BACK ALLEY: Mapa jest niegrywalna ;/

-CODEWISE: Mapa jest niegrywalna ;/

-CS_ELITE: Mapa jest niegrywalna ;/

-CS_MUSEUM_FINAL_WORKSHOP: Mapa się nie ładuje wszystkim graczom

-DE_AZTEC/DE_AZTECSNOW: Dwie takie same mapy

-DE_CHATEAU_TURZO: Mapa jest niegrywalna ;/

-DE_TT2: Mapa się nie ładuje wszystkim graczom

-DE_NUKE/DE_NUKE_VE: Dwie takie same mapy

-DE_LEWSKI: Mapa się nie ładuje wszystkim graczom

 

 

Edited by AlfonS0
  • Like 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

16 godzin temu, AlfonS0 napisał:

-RUSHER: Zmienić na klasę premium, zmniejszyć zadawany DMG.

Nie zgodzę się tutaj z tobą zostawiłbym tą klasę jako normalną zmieniłbym tylko szanse na XM z 1/5 na 1/10 bo to jest jednak pompa i ma śrut i bardzo często siada te 1/5 a DMG bym zostawił taki jaki jest.

17 godzin temu, AlfonS0 napisał:

-ZOOMER: Zmienić szansę na instakilla z 1/1 na 1/2 + dodać 2x skoki, ZABLOKOWAĆ możliwość dropnięcia kamizelki 2/2 

Odnośnie Zoomera to bym go dał jako klasę premium i zostawił bym go takiego jaki jest ale dałbym mu  Deagla zamiast glocka z szansą 1/4 400DMG  , a zamiast Zoomera do zwykłych klas dodać normalnego snajpera z szansą 1/3 na 1500LVL, 1/2 na 2500lvl i 1/1 na 4000lvl i glocka 1/6 200DMG.

 

17 godzin temu, AlfonS0 napisał:

-ROCKET: Zmniejszyć zadawany DMG z rakiet z 1400 do 800 (Tak żeby to gracz zabijał a nie tylko rakiety..)

Zauważ że rakietą wcale nie tak prosto jest trafić ale jeżeli to coś zmieni to nie przesadzałbym i zmniejszył bym do 1000DMG nie róbmy z tych klas nie wiadomo czego bo wgl nie będzie można zabić bez klasy premium a to nie ma być serwer PayToWin

 

17 godzin temu, AlfonS0 napisał:

-ELITARNY MYŚLIWY: Zmniejszyć szansę na instakilla z deagle, dać 2x  skoki nie 3x, ZABLOKOWAĆ możliwość dropnięcia odrzutowca i kamizelki 2/2

Są 2 skoki, z blokadą perków się zgodzę ale szanse na Instakilla bym zostawił ponieważ z Deagla ciężko trafić słabsi gracze będą mieli problemy z zabiciem.

 

17 godzin temu, AlfonS0 napisał:

-KAMIKADZE: Zmniejszyć DMG z rakiet, dać 2x skoki

Zmiejszyć DMG do 40 od rakiety na FiveSevenie zmniejszyć szanse z 1/9 na 1/12 ponieważ łatwo się z niej strzela głowy i przez to robi gigantyczny DMG. Jeden dodatkowy skok w szczególności wystarczy.

 

17 godzin temu, AlfonS0 napisał:

-MEDYK POLOWY: Zmienić główną broń z UMP na SG553,zmienić odnowienie HP z apteczek na 50+0,7x int

Zostawić UMP już wystarczająco dużo klas ma snajperki, zostawmy to żeby była różnorodność w broniach, 150HP z apteczek +  0.5HP/INT (Bo to co teraz leczy to śmieszne) ,dodać EXP za leczenie powiedzmy 150EXP za leczenie , dodać możliwość wskrzeszenia i 300EXP za wskrzeszenie. (Nie oszukujmy się ta klasa na chwilę obecną jest Useless więc przyda się jej taki bufik,

 

17 godzin temu, AlfonS0 napisał:

-MORDERCA: Dodać jakąś umiejętność bo klasa do bani... Np: +100DMG za HS,albo im mniej ma hp tym większy DMG zadaje (<20% HP= DMG x3)

Morderca to osoba która morduję ludzi i ma z tego satysfakcje przynajmniej tak uważam więc zmieniłbym szansę na 1/12 z M4A1-S oprócz tego dodał dwa razy większy DMG w plecy i w głowę oprócz tego regenerował sobie 1/4 straconego hp po zabiciu wroga. 

17 godzin temu, AlfonS0 napisał:

TALIB: Zmienić z 1/4 na 1/5 na instakilla + 1/3 w HS.

Dać szansę z 1/4 na 1/6 na instakilla w ciało. Z głową się zgodzę akurat. ( Testowałem szanse 1/5 na swojej testówce i siadało tak samo często jak 1/4 dlatego taka propozycja)

Podsumowując odnośnie twoich propozycji:

Niektóre rzeczy są trafne więc zgodziłem się z nimi aczkolwiek niektóre propozycję sprawiały że klasy stały by się za mocne bądź za słabe skąd to wiem i dlaczego tak uważam? Odpowiadając na jedną z twoich propozycji napisałem że w testówce sprawdziłem szansę na instakilla którą tam podałeś i była taka sama jak 1/4 ponieważ też posiadam kupioną paczkę COD MOD i zanim coś napiszę w propozycjach to testuje to na swojej testówce. Więc nie miej mi tego za złe ale większość propozycji jest po prostu z lekka przesadzona.
 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doszło do pewnych zmian w klasach, lecz będę jeszcze monitorował sprawę z Zoomerem, bo on także wymaga osłabienia, ale nie zgodzę się na poprawki tutaj podane

O perkach już pisałem jakis czas temu i uważam, że nie powinno się ulepszać perków, które same w sobie są słabsze, bo takie też muszą wystąpić, a z tego co widzę, niektórzy chcą zrównać każdy perk, co jest niemożliwe i doprowadzi to do strasznie słabej sytuacji

 

NanoPancerz będzie dropił teraz rzadziej

 

17 godzin temu, Gokuś napisał:

Proponuję dodać temat na forum gdzie można podsyłać Round Soundy no i dodać jakieś jak już zostaną podesłane. (I przydałoby się wyjaśnić jak by ktoś nie wiedział ile muszą trawać) 

Paczki z rs tak jak zawsze przyjmuje na PW

Max 20, a czas to chyba średnio 5-10 sekund, bo tyle trwa przerwa między rundami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym też się skupił na zablokowaniu niektórych perków na danych klasach bo dochodzi do takich rzeczy że Zoomer dostaje NanoPancerz albo Kamizelkę i jest nie do tknięcia. Albo komandosi z odrzutowcem którzy podlatują na nim i odrazu zabijają. 

Odrazu mówię że nie muszą być to te perki zablokowane ale trzeba to jakoś dobrze uzgodnić żeby było to zoptymalizowane ale jednocześnie żeby gracze nie narzekali że wszystko jest zablokowane. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję dodać temat na forum gdzie można podsyłać Round Soundy no i dodać jakieś jak już zostaną podesłane. (I przydałoby się wyjaśnić jak by ktoś nie wiedział ile muszą trawać) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.11.2019 o 17:28, Gokuś napisał:
W dniu 9.11.2019 o 23:29, AlfonS0 napisał:

-ROCKET: Zmniejszyć zadawany DMG z rakiet z 1400 do 800 (Tak żeby to gracz zabijał a nie tylko rakiety..)

Zauważ że rakietą wcale nie tak prosto jest trafić ale jeżeli to coś zmieni to nie przesadzałbym i zmniejszył bym do 1000DMG nie róbmy z tych klas nie wiadomo czego bo wgl nie będzie można zabić bez klasy premium a to nie ma być serwer PayToWin

Tyle że rakiety dla 1500 int zadają 1050 z samej int, więc nie wiem jaki sens miałoby zmniejszanie do 1000 xD

2 rakiety *1050 + 40*2 nigdy nikogo nie zabije na raz gdy popatrzymy na to per poziom

 

W dniu 10.11.2019 o 17:28, Gokuś napisał:
W dniu 9.11.2019 o 23:29, AlfonS0 napisał:

-ELITARNY MYŚLIWY: Zmniejszyć szansę na instakilla z deagle, dać 2x  skoki nie 3x, ZABLOKOWAĆ możliwość dropnięcia odrzutowca i kamizelki 2/2

Są 2 skoki, z blokadą perków się zgodzę ale szanse na Instakilla bym zostawił ponieważ z Deagla ciężko trafić słabsi gracze będą mieli problemy z zabiciem.

Czemu chcecie blokować na tej klasie perki, które nie są z nią związane? Odrzutowiec trzbea by było zablokować każdej klasie z doublejump. Tutaj na pewno zmniejszę liczbę skoków do 1 dodatkowego i usunę grawitke, lecz dodam wiekszą szansę na insta z deagle

W dniu 10.11.2019 o 17:28, Gokuś napisał:
W dniu 9.11.2019 o 23:29, AlfonS0 napisał:

-KAMIKADZE: Zmniejszyć DMG z rakiet, dać 2x skoki

Zmiejszyć DMG do 40 od rakiety na FiveSevenie zmniejszyć szanse z 1/9 na 1/12 ponieważ łatwo się z niej strzela głowy i przez to robi gigantyczny DMG. Jeden dodatkowy skok w szczególności wystarczy.

Tutaj 1/12 to akurat dobry ruch dla FiveSeven, bo serio łatwo się z niego strzela

Nie wiem jaki sens ma dodawanie każdej klasie doublejump, a zmniejszenie dmg z rakiet zrobi z niego Rocket -> 2 miesiące temu już wałkowaliśmy ten temat

W dniu 10.11.2019 o 17:28, Gokuś napisał:
W dniu 9.11.2019 o 23:29, AlfonS0 napisał:

TALIB: Zmienić z 1/4 na 1/5 na instakilla + 1/3 w HS.

Dać szansę z 1/4 na 1/6 na instakilla w ciało. Z głową się zgodzę akurat. ( Testowałem szanse 1/5 na swojej testówce i siadało tak samo często jak 1/4 dlatego taka propozycja)

Nie rozumiem. Jak mogłeś testować szansę i stwierdzić,. że jest taka sama jak 1/4 xD

Losowanie liczb w przedziale 1-4 nie jest tym samym co 1-5, a więc Twój test jest niemiarodajny, bo dochodzi jedna cyfra, więc zawsze jakaś różnica będzie. To że u Ciebie akurat wpadało non stop (zapewne 1), nie oznacza, że tak będzie zawsze xD

1/2 z HS zostawię, bo ta klasa nie jest tak grywalna

1/5 możemy przetestować

W dniu 10.11.2019 o 17:28, Gokuś napisał:
W dniu 9.11.2019 o 23:29, AlfonS0 napisał:

-MEDYK POLOWY: Zmienić główną broń z UMP na SG553,zmienić odnowienie HP z apteczek na 50+0,7x int

Zostawić UMP już wystarczająco dużo klas ma snajperki, zostawmy to żeby była różnorodność w broniach, 150HP z apteczek +  0.5HP/INT (Bo to co teraz leczy to śmieszne) ,dodać EXP za leczenie powiedzmy 150EXP za leczenie , dodać możliwość wskrzeszenia i 300EXP za wskrzeszenie. (Nie oszukujmy się ta klasa na chwilę obecną jest Useless więc przyda się jej taki bufik,

Ale SG553 to nie jest snajpera, a broń z zoom

0.7 HP per INT daje przy 1500 aż 1050 HP. Toż to też nie ma sensu xD

50 HP zamiast 5 jak najbardziej, bo dość szybko wbija się ten 500 lvl + 0.2 HP/INT

W dniu 10.11.2019 o 17:28, Gokuś napisał:
W dniu 9.11.2019 o 23:29, AlfonS0 napisał:

-MORDERCA: Dodać jakąś umiejętność bo klasa do bani... Np: +100DMG za HS,albo im mniej ma hp tym większy DMG zadaje (<20% HP= DMG x3)

Morderca to osoba która morduję ludzi i ma z tego satysfakcje przynajmniej tak uważam więc zmieniłbym szans

Może dodać mu 1.5x za atak od tyłu? Bo to HP niby fajne, ale z drugiej strony podobny temat był przy klasie (bodajże) obrońca

W dniu 10.11.2019 o 17:28, Gokuś napisał:
W dniu 9.11.2019 o 23:29, AlfonS0 napisał:

-ZOOMER: Zmienić szansę na instakilla z 1/1 na 1/2 + dodać 2x skoki, ZABLOKOWAĆ możliwość dropnięcia kamizelki 2/2 

Odnośnie Zoomera to bym go dał jako klasę premium i zostawił bym go takiego jaki jest ale dałbym mu  Deagla zamiast glocka z szansą 1/4 400DMG  , a zamiast Zoomera do zwykłych klas dodać normalnego snajpera z szansą 1/3 na 1500LVL, 1/2 na 2500lvl i 1/1 na 4000lvl i glocka 1/6 200DMG.

Z tą klasą na pewno trzeba coś zrobić, ale nie będę wrzucał takiej klasy do Premium, bo już jest jedna podobna. Nie wiem czy 1/2 nie zabije tej klasy, tak jak 2 miesiące temu 😕

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, -_- napisał:

Nie rozumiem. Jak mogłeś testować szansę i stwierdzić,. że jest taka sama jak 1/4 xD

Losowanie liczb w przedziale 1-4 nie jest tym samym co 1-5, a więc Twój test jest niemiarodajny, bo dochodzi jedna cyfra, więc zawsze jakaś różnica będzie. To że u Ciebie akurat wpadało non stop (zapewne 1), nie oznacza, że tak będzie zawsze xD

Niby jest te losowanie liczb a chodziło mi że wpada po prostu tak samo często jak 1/4, te losowania są naprawdę jakieś skopane ponieważ jak grałem na twoim serwerze i grałem taliba to co pierwszy bądź drugi strzał wpadał instakill, jak ustawiłem u siebie szansę 1/5 to tak samo często wpadało co jeden bądź drugi strzał. Natomiast jak ustawiłem 1/6 to już tak często nie wpadało, dodam także że testowałem to z kolegami żeby nie było że tylko ja mam szczęście i mi siada

2 godziny temu, -_- napisał:

Z tą klasą na pewno trzeba coś zrobić, ale nie będę wrzucał takiej klasy do Premium, bo już jest jedna podobna. Nie wiem czy 1/2 nie zabije tej klasy, tak jak 2 miesiące temu 😕

No my też nie mamy pomysłów już co do tej klasy.

2 godziny temu, -_- napisał:

Może dodać mu 1.5x za atak od tyłu? Bo to HP niby fajne, ale z drugiej strony podobny temat był przy klasie (bodajże) obrońca

Jasne może być to tylko propozycja, ważne żeby coś ta klasa miała i była zbalansowana. A co z resztą umiejętności? Bo się nie wypowiedziałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Gokuś napisał:

Jasne może być to tylko propozycja, ważne żeby coś ta klasa miała i była zbalansowana. A co z resztą umiejętności? Bo się nie wypowiedziałeś?

musisz rozwinąć o co chodzi z resztą umiejętności. Do mordercy dodano

Cytat

Np: +100DMG za HS,albo im mniej ma hp tym większy DMG zadaje (<20% HP= DMG x3)

a ja powiedziałem, że zamiast tego można dodać DMG w plecy

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.11.2019 o 17:28, Gokuś napisał:

Morderca to osoba która morduję ludzi i ma z tego satysfakcje przynajmniej tak uważam więc zmieniłbym szansę na 1/12 z M4A1-S oprócz tego dodał dwa razy większy DMG w plecy i w głowę oprócz tego regenerował sobie 1/4 straconego hp po zabiciu wroga. 

Ja napisałem to i razem z Alfono doszliśmy do tego że to może być dobre do  Mordercy. A Alfonso napisał to.

W dniu 9.11.2019 o 23:29, AlfonS0 napisał:

-MORDERCA: Dodać jakąś umiejętność bo klasa do bani... Np: +100DMG za HS,albo im mniej ma hp tym większy DMG zadaje (<20% HP= DMG x3)

 

3 godziny temu, -_- napisał:

musisz rozwinąć o co chodzi z resztą umiejętności. Do mordercy dodano

Chyba na starość sklerozy masz :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.11.2019 o 14:53, Gokuś napisał:

Chyba na starość sklerozy masz :P

Nie wiem gdzie tutaj skleroza :(

W dniu 15.11.2019 o 14:53, Gokuś napisał:

Ja napisałem to i razem z Alfono doszliśmy do tego że to może być dobre do  Mordercy. A Alfonso napisał to.

W dniu 9.11.2019 o 23:29, AlfonS0 napisał:

-MORDERCA: Dodać jakąś umiejętność bo klasa do bani... Np: +100DMG za HS,albo im mniej ma hp tym większy DMG zadaje (<20% HP= DMG x3)

I ja o tym wiem, lecz ja napisałem o tym by dodać moją umiejętność, a nie te, czyli je odrzuciłem xD

@Gokuś ok, wejdzie w kolejnym update

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nerf dla perka peleryna niewidka 70% to zdecydowanie za dużo nie powinno przekraczać 45% i na taki procent bym ustawił to kolesia wcale nie widać bez sprawdzenia radaru nie da się go zobaczyć.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opcje dodawania statystyk po 500 lub 1000 ( aktualnie maxymalnie mozna po 100)

Edited by mtl
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medyk polowy-  Usunięcie 2 apteczek lub regeneracji hp co 4 sekundy, zmiana z 1/13 na 15 z SG

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa klasa

 

Szybki- Nova 1/16 z niej 150 kondycji na start,Dual elity (dmg 0,06dmg)+int, dwa skoki

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propozycja-Dodanie prefixu przed nickiem z nazwą klanu

@Coelhino te klany celowo nie mają czegoś takiego jak "Prefiks" :( a nazwa może mieć nawet 32 znaki, więc nie nadaje się na prefiks

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Coelhino napisał:

Nowa klasa

 

Szybki- Nova 1/16 z niej 150 kondycji na start,Dual elity (dmg 0,06dmg)+int, dwa skoki

Losowość z instakill dla takiej broni, to nie jest najlepszy pomysł + mamy Rusher. Jeżeli jest za słaby, to lepiej chyba go zboostowac, a nie dodawać to samo, lecz z NOVA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nerf granatu SWAT -  Proponowałbym znerfić dmg z HE Swata z (0,08+int) na (0,04 +int)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rusher - Usunąć odporność na HS'y, dodać 1/25 z XM'a oraz dać 1/10 z p250 zamiast 1/8

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rusher spoko zmiana ale wydaje mi sie ze zmiana na klasie SWAT jest niepotrzebna.

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym instakill dla broni typu XM/NOVA/MAG, odpada. Ciężko dobrać wartość, a jak mam potem słuchać, zę coś nie działa, to już w ogóle tego nie robić. Nie da się nawet zbliżyć do odpowiedniej wartości przy takich broniach 😕 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To może buffnąć mu tylko dmg z (0,04int/dmg) do (0,08int/dmg) bo mimo tego ze rusher nie dostaje dmg w glowe to jest niszczony przez klasy z instakillami + dodac mu np 150 bazowej kondycji, w koncu rusher musi być szybki :P

Edited by Coelhino
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines