Jump to content
Pancio.

[Propozycje] Ogólne

Recommended Posts

Popozycja klasy- Rewolwerowiec - Szybki,2 skoki, Dual Elite (0,09+int) oraz 1/11 z nich, 1/10 na oślepienie wroga

 

Popozycja klasy- Kiler  - Usp (0.1dmg+int) oraz 1/9, szybki, nie slychać jego kroków

 

                             Toxic- Bizon (1/16) , 3 strzałki, które zatruwają oraz bija (30dmg+ 0,04+int) 

 

Zmiana w Hassasynie-  Stała niewidzialność, aczkolwiek na  poziomie Ninjy z diablo, oraz zamiast 1/1 z noża, to dmg(0,9+int) dwa skoki, P2000 i 1/25 z niego

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Generał -  Bizon (0,06/INT) i USP-S (0,08INT), 1/8 na odbicie pocisku

 

Edited by Droner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodanie komendy !małamapa gdy liczba graczy jest mniejsza niż 9

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa

 

-Dziadek Mróz (premium), posiada 2 IceBalle, które po trafieniu zadaja (60dmg+0,07int) oraz unieruchamiają na 2 sekundy wroga, posiada również szanse 1/7 na "Odmrożenie kończyny przeciwnika) zadając przy tym (20dmg + 0,1 int), dwa skoki, oraz 1/9 z P2000 i 1/13 z Famasa

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wprowadzenie komendy !topklany pokazująca topke klanów na serwerze

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Coelhino napisał:

Wprowadzenie komendy !topklany pokazująca topke klanów na serwerze

Taka opcja jest w !klan ("TOP KLANÓW")

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Killer - Usp 1/10 (0,07 dmg/int) [aktualnie 1/8 i 0,09 dmg/int]
Powod: aktualnie zbyt czesto zabija na instakilla + gra tym za duzo osob, jest mala roznorodnosc klas 
6yGfgo2.jpg

Edited by Droner
  • Like 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomincięcie misji zmienić z 1 co 30lvl (teorytycznie) na 1 co 300 lvl'i

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start

Edited by Redzone
zapomniałem o jednym ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Coelhino napisał:

Pomincięcie misji zmienić z 1 co 30lvl (teorytycznie) na 1 co 300 lvl'i

Poprawione

21 godzin temu, Droner napisał:

Killer - Usp 1/10 (0,07 dmg/int) [aktualnie 1/8 i 0,09 dmg/int]
Powod: aktualnie zbyt czesto zabija na instakilla + gra tym za duzo osob, jest mala roznorodnosc klas 
6yGfgo2.jpg

Poprawione

23 minuty temu, Redzone napisał:

Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start

Tutaj była propozycja by dać mu 1/1 ale tylko w plecy. Możesz też to skomentować

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie spoko ale wtedy ulepszyć mu np lekko inta za dmg na p250 i kose  dmg za int

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, -_- said:

Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start

Wtedy można mu dać te 1/13 z p250, bo umówmy się 1/16 z pistoletu to bardzo mała szansa na zabicie, gdy zabierzemy mu instakilla z noża to aby miał jakiekolwiek szanse na dystans trzeba zwiekszyć mu szanse chodziaz na te 1/13 na zabicie z p250

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Klasa (premium)

Phantom

- Posiada taktyczny łuk (1,5dmg+int), 2 skoki, zmniejszona niewidzialność na poziomie myśliwego, Famasa oraz 1/13 na instakilla z niego

Edited by Coelhino
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

SMOKE (PREMIUM) : Posiada 2 trujące smoke 20dmg (0,06/INT), jesli ktos w nie wejdzie, to zaczna zadawac mu dmg (dmg zadawane za sekunde w srodku). 
Bronie : PP-Bizon (0,05/INT) 1/15, five seven (0,06/INT).

Edited by Droner
  • Confused 2
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Medyk polowy - dać mu możliwość "reanimacji" dwóch sojuszników na runde defibrylatorem za co będzie otrzymywał dodatkowe 1.5k XP

Edited by Coelhino

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Coelhino napisał:

Posiada taktyczny łuk (1,5dmg+int), 2 skoki

Żadnych łuków, kusz, magicznych pocisków, latania po ścianie, itd Na COD nie zamierzam robić takich rzeczy, bo jest od tego Diablo

3 godziny temu, Droner napisał:

SMOKE (PREMIUM) : Posiada 2 trujące smoke 20dmg (0,06/INT), jesli ktos w nie wejdzie, to zaczna zadawac mu dmg (dmg zadawane za sekunde w srodku). 
Bronie : PP-Bizon (0,05/INT) 1/15, five seven (0,06/INT).

Dałbym to na perk, bo z klasą to może być ciężko

2 godziny temu, Coelhino napisał:

Medyk polowy - dać mu możliwość "reanimacji" dwóch sojuszników na runde defibrylatorem za co będzie otrzymywał dodatkowe 1.5k XP

Tutaj jest troszkę inna sytuacja niż na 201, więc trzeba by pomyśleć czy to na pewno jest opłacalne i nie lepiej zrobić jako perk, bo robienie z niego pomocnika na tym serwerze nie wypali. Sama gra wygląda zupełnie inaczej - porównuję do 201

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.03.2020 o 16:17, Redzone napisał:

Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start

Dla mnie wielkie XD. Teraz Hassasyn wygląda gorzej niż na 201 kiedyś.

I zamiast nerfa to on potrzebuje buffa.

Powrót do wcześniejszego stanu czyli 1/1 z kosy i dodać niewidke na radarze. Nooo, można mu jeszcze tą P250 na Teca zamienić

  • Like 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmniejszenie otrzymywanego XP po 1500 lvl, gdyż zdobycie max lvl nie jest teraz ani troche trudne ani długie

Share this post


Link to post
Share on other sites

klasa- Specjalista(premium) - 1/2 z AWP, Famas 1/13 oraz 1/1 z tasera,który odnawia sie co 10 sekund

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Coelhino napisał:

klasa- Specjalista(premium) - 1/2 z AWP, Famas 1/13 oraz 1/1 z tasera,który odnawia sie co 10 sekund

z tego co wiem i Karol sam pisał podobno nie można zrobić dawających teaserów co x sekund bo to by bugowało albo crashowało serwer :P  ale niech sam Karol się do tego wypowie :) co do pomysłu nawet spoko :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, KamuiKirito napisał:

z tego co wiem i Karol sam pisał podobno nie można zrobić dawających teaserów co x sekund bo to by bugowało albo crashowało serwer :P  ale niech sam Karol się do tego wypowie :) co do pomysłu nawet spoko :)

Można by dać po prostu odpowiednią ilość teaserów i po użyciu odliczać czas jaki minął od użycia ostatniego teasera i W momencie próby użycia sprawdzić czy minęło x czasu, gdzie x to określony czas oczekiwania na ponowne użycie teasera

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines