Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie - VinCent


VinCent

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: VinCent

Imię: Mateusz

Wiek: 20

Znajomość komend Sourcemod (1-10): 8

Sprawny i działający mikrofon**: Tak

Składka (tak/nie): Jeśli zajdzie taka potrzeba, chętnie wspomogę groszem tak prężnie rozwijający się serwer ;)

Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/1013538

Parę słów o sobie **: Siemka, mam na imię Mateusz, studiuję psychologię, a wolny czas spędzam grając w cs'a tudzież uprawiając sport. Cenię sobie wesołą, przyjazną atmosferę na serwerach, gdyż mam poczucie, że właśnie to jest dobry sposób na ucieczkę od "chamskiej" codzienności otaczającego nas świata. Serwery cs-classic właśnie takie są!

Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Jak wspomniałem wyżej cenię sobie radosną i kulturalną rozgrywkę. Serwery cs-classic bez wątpienia zapewniają te wytyczne, jednak czasem zdarzają się jednostki, które uniemożliwiają graczą czerpanie pełni frajdy z gry [cheaterzy, wulgarni gracze etc.]. Admini też ludzie i nie można żądać od nich przebywania 24/7 na serwerach.
Jak wcześniej wspomniałem jestem studentem i nie mam stricte określonych godzin, w których muszę przebywać na uczelni, a co za tym idzie nierzadko mam dużo wolnego czasu. Ten czas chętnie wypełniam na granie w cs'a na serwerze cs-classic COD. :D
Chciałbym wspomóc innych adminów w utrzymaniu porządku na serwerze oraz dbać o kulturę i prężny rozwój sieci serwerów cs-classic ;)

Steam_ID: https://steamcommunity.com/id/vini_csgo/

Ile czasu możesz poświecić na serwerze: pn-pt: 3/4h dziennie; w weekendy na pewno więcej

W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Aktualnie mam jeszcze wakacje + myślę, że do końca roku będzie luźno na studiach, także i w dni robocze jak i w weekendy nie będzie problemów, by grać regularnie na serwerze.