Jump to content
Sign in to follow this  
-_-

Dziennik zmian - reset 15.02.2020r.

Recommended Posts

Dlaczego znowu KGB? Przecież to klasa ogrywana przez wiele osób w przeciwieństwie do Seryjnego, bo była już ogarnięta i nie potrzebowała zmian, to ją usuwacie. Widzę, że praktycznie KGB, to teraz Najemnik.

Zamiast Asasyna i tak bym powrócił z GROM/Strzelcem Wyborowym, mieli chociaż ciekawe umiejętności (zamrożenie, he 1/4)

Borodin i tak nie będzie grany z tym marnym +5dmg, bo weź tym wbij najpierw 75.

Jeśli został dodany Elektryk, to proponuje wywalić Tajemnice 3polskichliter albo ją znerfić, bo jest zbyt mocne.

C-658VsXoAo3ovC.jpg

Edited by freunde bobby
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cytuje:

Aktualizacja związana z nowym sezonem (15.02.2020r. 12:00)

  • Przebudowano cały zapis
  • MISJE
    Nowe misje VIP'owskie (całkowicie zmienione)
  • Klasy
  1. **USUNIĘTE KLASY**: Podporucznik/KGB/ZWINNY
  2. **NOWA KLASA*** Rusher
    Moduł odrzutowy (na start 10s cooldown, spada wraz ze wzrostem lvl)
    Magazynek za fraga
    Bronie: FIVESEVEN | XM1014
    Statystyki: HP 15 | KONDYCJA: 40 | INT 0 | WYTRZYMAŁOŚĆ 10
  3. **NOWA KLASA** PREMIUM Elektryk
    Dwa pioruny (+1 co 75 LVL)
    Podwójny skok
    +3 DMG do broni za trafienie piorunem - reetuje się co rundę
    Bronie: FAMAS
    Statystyki: HP 15 | KONDYCJA 10 | INT 0 | WYTRZYMAŁOŚĆ 10
  4. Assasyn
    + Całkowita niewidzialność
    + 20 sekundowy cooldown
    + 3 dmg na start (+5 po wbiciu 75 LVL)
  5. Borodin
    + Nano 1/1
    + Dodatkowe 5 DMG po wbiciu 75 LVL
  6. Vasily
    + SCOUT | CZ75A
    - usunięto XM1014
    + 150% DMG ze scout, a DMG/INT pozostaje bez zmian
    Statystyki: HP 15 | KONDYCJA 20 | INTELIGENCJA 0 | WYTRZYMAŁOŚĆ 10
  7. Najemnik
    - usunięto krytyczne naboje
    - usunięto dolary co rundę
    + 30% zadanego DMG zamieniane jest w HP (limit MAX HP)
    + 15 HP za fraga (bez limitu HP)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hejka mam co do tego wszystkiego wielkie "ALE DLACZEGO xD"
Kozak, że są nowe misje i usunięto Zwinnego/Podporucznika/KGB, ale mam do omówienia te klasy co zostały zmienione/dodane.

1. Rusher - Ten moduł kompletnie nie potrzebny już samo to, że ma Magazynek za fraga jest swoją droga czymś zajebistym. imo dałbym mu jakiś % do hp z obrażeń.
2. Elektryk - Każdy narzekał na 3polskielitery a teraz bedzie klasa i co z tego ze premium jak bedzie trzaskać 1 kliknieciem na killa, na CoD4001 moze ok ale tutaj? niee...
3. Assasyn - nic mu nie da całkowita niewidzialność i marne 3 potem 5 dmg najlepiej usunąć.
4.Borodin - Kozak 1/1 i 5 dmg po 75lvl, może w końcu coś będzie biła ta klasa.
5. Vasily - Fajnie 1 bron 150% dmg niech se będzie
6. Najemnik 30% dmg do HP to taki kolejny "Pułkownik" (co se hp dodaje)
i 15hp za fraga bez limitu.  To można wywalić
Pułkownika.

*8 Piroman
- Usunięto Molo i DMG z niego
+ Mina podpalająca (ta którą testowaliście w postaci perku) - ten perk zniknie z serwera *
Troche słabo ze usunieto molotov i dmg z niego wolalbym aby dać mu 1/5 stale na podpalenie +2 dmg do broni i molovotv co 30-40sek na rundę.

Edited by rilu
edit odnosnie piromana. i rushera.
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, rilu napisał:

1. Rusher - Ten moduł kompletnie nie potrzebny już samo to, że ma Magazynek za fraga jest swoją droga czymś zajebistym imo dałbym mu jakiś % do hp z obrażeń.

Przecież to odpada już w przedbiegach. Shotguny zadają więcej niż jeden atak po jednym strzale w zależności od trafienia, a Ty chcesz mu dać % do HP

3 minuty temu, rilu napisał:

*Nic nie zostało zrobione z Piromanem przez co ubolewam.

To akurat błąd z mojej strony, bo Piroman także został zmieniony, lecz nie dopisałem tego

 

Reszty niestety nie skomentuję, bo lista zmian "nie należy" do mnie, więc trzeba poczekać na komentarz opiekunów

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO TO LECIMY :D 

 

  1. Kwestia KGB / NAJEMNIKA
    Kompletnie nie rozumiem dwóch zarzutów tj. że klasa była ogarnięta i ją usuwamy + potem leci zarzut, że KGB to Najemnik. 
    TAK! Klasa jest ok według mnie i innych osób, ale jak sam zauważyłeś, nie usuwamy jej. Całe jej umiejętności trafiły do Najemnika, który może kupić każdą broń, więc mamy identycznego KGB, a nawet ulepszonego bo w każdej chwili może kupić inną broń. Bez sensu było usuwać Najemnika, który wleciał sezon temu, a ma ciekawą umiejętność pozwalającą na zmianę broni i kontratak klasy, która akurat daje się we znaki. Co ma za znaczenie jak nazywa się klasa, bo obstawiam, że gdyby została nazwa KGB to tematu by nie było. 
    Co do Seryjnego to nikt nie porusza jego tematu i może stąd decyzja o tym by go zostawić.
     
  2. Assayn
    Kolejna nowa klasa, której na razie nie ma co usuwać, bo w poprzednim sezonie grało nią sporo osób. Prędzej czy później może ta klasa wylecieć, bo jak wiadomo rotacja. To samo w sumie jeżeli chodzi o Borodina.
     
  3. Elektryk / Tajemnica 3polskichliter 
    A co uważasz za za mocne w perku? Można to wtedy przemyśleć, ale podaj dokładniejszy powód.
     
  4. Rusher
    O Rushera pytało od dawna sporo osób i w końcu postanowiliśmy go dodać. Szczerze to obecnie nie jestem super z niego zadowolony, ale przyznam, że wlatuje jak test. Wszelkie uwagi po tym jak się pojawi na serwerze są mile wskazane, ale to się okaże co z niego będzie. Co do modułu, to jak to rusher to chyba normalne, że musi być szybki, więc moduł wydaje się idealny.
     
  5. Elektryk
    Tu jedyny problem to odpowiednie ustawienie dmg na start i przelicznika. Pamiętać trzeba, że to klasa premium i jednak musi pakować statystyki w INT by "zabijać na hita" co pozbawia go statystyk w innych miejscach ( hp, kondycja, dmg), do tego Famas ( nie jest to najlepsza broń). Osobiście uważam, że klasa wydaję się dość zbalansowane, jeżeli oczywiście dobrze rozpisać przelicznik.

 

To takie moje przemyślenia po stworzeniu tego Update z drugim opiekunem @Mahesvara2 oraz większością naszych adminów. Nie będę kłócił się z tym, że pewnie niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, ale wiem też, że nikomu nie dogodzimy i balansujemy pomiędzy tym co my uważamy za dobre, a tym co uważa reszta graczy. 

Serwer zweryfikuje, pozdrawiam :) 

 

EDIT:

1. @freunde bobby -> perk wyleciał. Co do dmg to masz całkowitą rację, ale my go nie dodajemy bo tego chcemy :( Jesteśmy zmuszeni. Jeżeli uda się wymyślić umiejętność, która nie jest za mocna ale rekompensuje brak dmg to wtedy tego nie ma, ale nie zawsze jest to możliwe lub proste. + sami staramy się dodawać dmg w ostateczności.

2. @ExTr3m -> no i tak może być :( Ale postaramy się do tego nie doprowadzić.

Edited by RyKoS
  • Like 6
  • Haha 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co uważam za mocne w tym perku? To, że oprócz błyskawicy która nie oszukujmy się, ale jak na ten moment biję naprawdę dużo, to jeszcze oślepia na żółto więc efekt jest zawsze ten sam - ktoś użyje na tobie błyskawicy mając trochę inta = giniesz, ale z tego co wiem, to Elektryk ma teraz tą umiejętność jako unikalną więc perk raczej idzie w odstawkę (?).

Druga sprawa do której można się przyczepić, to wszędzie dosłownie pakowany dodatkowy DMG, klas które nie mają tego zaimplementowane są mniejszością, może warto coś w tym zmienić? Nie przypominam sobie sytuacji na jakimkolwiek na Codzie aby było to robione na aż taką skalę. Kiedyś klasy, które nie były premium były rzadko wzbogacane o dodatkowy DMG i raczej miały jakiś unikalny skill (zamrażanie, podpalenie, szansa na HE 1/4 itp.)

  • Like 3
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się wypowiem tak iż myślałem,  że nowa klasa Premium to będzie coś nowego, fajnego, a wyszło jak zawsze chujowizna. 

Wiadomo nikt nikomu nie do godzi w kwestii klas. Jeden będzie uważał tak drugi inaczej. 

Już se wyobrażam jak połowa serwera będzie latać elektrykiem I nic z gry nie będzie, wiem jak gra wyglądała jak 2/3 osoby miały perka Tajemnice 3 polskich liter, to wtedy tego grą nie było można nazwać tylko katorgą I wkurwianiem się,  bo gdzie się nie poszło zawsze znalazł się ktoś z tym perkiem I z 225 HP robiło się 10/15 zależy jaka klasa I czy klan ma rozwinięte życie.  Wtedy już nie było szans nawet go rozwalić jak ci wyjebał tym piorunem. Może na początku klasa elektryk nie będzie miała hajpu ale kilka osób wbije 100+ to zaczną przenosić lvl I będą zabijać z pioruna I mordke cieszyć A innych będą zniechęcać do gry. 

Dziękuję pozdrawiam ;)

  • Like 2
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines