Jump to content
Sign in to follow this  
Mahesvara2

Przygotowania pod nowy sezon !

Recommended Posts

Nowy sezon jest tuż za rogiem i tera wychodzimy do was z prośbą i pytaniem, co chcielibyście zmienić, ulepszyć czy znerfić w klasach, perkach, misjach itd.

W tym sezonie skupimy się głównie na zmianach tego, co już jest, więc piszcie swoje propozycje dotyczące tych klas, perków, misji co już są na serwerze zamiast pisać nowe propozycje.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> Klasy do usunięcia: Echo/Assasyn/Borodin  (bo nikt tym nie gra)
-> Klasy do nerfa: *sprawdz inne posty* , Naprawienie S.Wyborowy bo DMG w głowę ma zbugowane.
-> Klasy do ulepszenia: Cichy (dac x2 w plecy) / Szpieg (wy*ebać respienie 1/3 i dać mu granat taktyczny x1).
-> Pomysły na nowe klasy: ŻADNE
-> Komentarz odnośnie XP: OK
-> Uwagi: Wy*ebać niegrywalne mapy i dodać nowe. Bo niektóre się wielu graczom nie ładują.

Edited by rilu
  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpisuje się pod Rilem co do zmian map, często jest sytuacja, gdzie do wyboru są same słabe mapy, z racji niskiej rotacji i ludzie przez całą mapę na nią narzekają

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa do nerfa - W. Ogniowe 5 rakiet które powinny pomagać w zabijaniu, a dzieje się tak że dostajesz - 180 dmg nawet przez ściany. Zdecydowanie dmg rakiety jest za duży. Ludzie porównują ta klasę do elektryka czy też E.snajpera (klasy premium) - z tym że w elektryk ma spory cooldown i tylko 3 pioruny, a snajperem po prostu trzeba umieć z tej AWP strzelać by mieć te 30 fragów na mapę. 

Klasy do usunięcia - to jest proste, bo opiekuni albo Karol po prostu może sprawdzić jaką klasa grają ludzie, a jaką nie... 

Mapy - Rilu namęczył się z tematem o mapach i dużo z nich jest naprawdę ciekawych, czekamy cierpliwie aż jakieś będą dodane. 

EXP - ja zaś odczułem że między 130-150 dość ciężko się wbija każdy kolejny poziom.

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borodin powinien miec normalny celownik a nie ktory sie trzesie na calym ekranie 😜 bo nikt tym nie gra.

 

@Anima19 ostatnio ktoś chwlaił się na SB TOP1 Borodinem
Co do celownika,
Wcześniej ustawiałem komendy, które "niwelowały" ten efekt po stronie gracza. To taki efekt wizualny + Borodin ma eliminator na jednej z broni, więc ciężko tutaj coś takiego robić, bo za każdym razem trzbea by było je aktualizować po stronie gracza (co strzał przy sprawdzaniu broni)

 

EDIT: Gralem borodinem edycje temu jak nie bylo tego trzesienia celownikiem jak i teraz i uwierz mi nikt nie bedzie tym gral bo az sie w oczach rozmazuje po dluzszej grze. 

Edited by RyKoS
  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> Klasy do usunięcia: borodin - nikt nim nie gra bo trzęsie się celownik a przywracanie poprzedniego stanu nie ma sensu bo znowu będzie zbyt op.
-> Klasy do nerfa: w.ogniowe - moim zdaniem na wyższym lvlu tylko e.snajper albo obrońca daje mu rade bo faktycznie rakiety robią robotę a gram nim bo bot Anima nim grał i mnie bardzo irytował więc przeniosłem żeby dawać mu radę. (tylko czy po nerfie ktoś będzie nią grał? Więc kolejna do wyrzucenia będzie).
-> Klasy do ulepszenia: Raczej brak. Gdyby wyrzucić borodina i wsparcie ogniowe oraz przy minimalnej obecności e.snajperów a nie pół teamu z awp, gra byłaby wyrównana.
-> Pomysły na nowe klasy: Nic nie dodawać bo z każdą nową klasą zawsze jest coś nie tak np zbyt op chociaż strzelec wyborowy jest ok.
-> Komentarz odnośnie XP: Tu raczej nie ma problemu.
-> Uwagi: Beka na lekcji.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

2. Mapy do usunięcia: 

de_zenith (mapa wywala większość graczy)

de_port (mapa grywalna tylko dla e.snajperów)

3.Klasy do ulepszenia:

Szpieg:

Dodanie mu możliwości odrodzenia pod xyz bind ale traci perk 

Inżynier:

Dodać mu szanse na oślepienie 1/8 (tak samo jak t.wojskowa)

Płukownik:

Ref-fil ammo na  +100lvl

4. Itemy

Tak jak każdy wie w.ogniowe jest zbyt mocne tylko 1 item który ta klasę blokuje dlatego proponuje drugi ciekawy item

Kamienna skóra

Blokuje przeliczniki int   (czyli kontra na snajpera bije tylko 115%; Wsparcie-rakieta bije 40 ; Piroman-podalenie ;Saper-mina 60 ;Amadeusz podstawowy dmg; Elektryk-piorun; Demolitions; Naboje Płukownika nie działają) oraz dodatkowy dmg (czyli każda klasa co posiada +dmg płukownik borodin oraz item)

Item ciekawy bo nie ma kontry w puli perków na klasy grające pod int.

 

Edited by Shadow #RoadToSilver
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines