Jump to content
Sign in to follow this  
-_-

Regulamin Garry's Mod

Recommended Posts

Posted (edited)

Regulamin Serwera TTT

 

1.Ogólne zasady serwera

  1. Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz niniejszy regulamin.
  2. Zakaz reklamowania jakichkolwiek serwerów nie powiązanych do sieci Cs-Classic. Wszelkie próby reklamy zakończą się banem permanentnym.
  3. Używanie cheatów, hacków lub nadużywanie błędów serwera bądź map jest surowo zakazane.
  4. Zakaz podszywania się pod administracje.
  5. Spam bądź nadużywanie czatu głosowego lub pisemnego jest zabroniony.
  6. Nick na serwerze musi być czytelny.
  7. Porozumiewanie się z żyjącymi graczami po śmierci, tak zwany ghosting, jest zakazany.
  8. Bezpodstawne zabijanie bądź zadawanie obrażeń innym graczom jest zabronione.
  9. W przypadku zabicia niewinnego z powodu fałszywego kosa wina idzie na osobę, która go nadała.
  10. Zakaz wymuszania działania powodującego stratę karmy.
  11. Zakaz blokowania przejść.
  12. Odpowiedź na Lifecheck jest nieobowiązkowa.
  13. Posiadanie multikont z aktywnym banem jest zakazane i skutkuje banem permanentnym na każdym koncie.
  14. Zabronione jest udostępnianie danych osobowych osoby, która nie wyraziła na to zgody
  15. Zakazane jest obrażanie graczy i nadmierne używanie wulgaryzmów na serwerze. Dotyczy to również zamieszczania na czacie obraźliwych cytatów/bindów
  16. Zakazane jest prowokowanie do wszelkich kłótni i sporów (nie licząc oczywiście podpuszczania graczy do kłótni między innocentami).
  17. Bez pozwolenia administracji, puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów itp. przez mikro jest zakazane.
  18. Zabronione jest używanie nicków obraźliwych, wulgarnych oraz prowokacyjnych.
  19. Zabronione jest kłócenie się z administracją.
  20. Zakazuje się jakichkolwiek prób propagowania rasizmu, antysemityzmu, zamieszczania treści erotycznych oraz łamiących prawo RP.
  21. Do sprawdzarki może wejść każdy, ale nie można nikogo zmusić. Gracz ma prawo odmówić detektywowi wejścia do sprawdzarki i nie może zostać zabity za sam fakt odmowy. 
  22. Prop surfing jest zakazany.
  23. Zabijanie propem jest zakazane.

 

2. Regulamin zgłoszeń

  1. Zgłoszenie o RDM w grze musi zawierać opis sytuacji, brak owego opisu sytuacji w zgłoszeniu spowoduje że twoje zgłoszenie nie zostanie rozpatrzone.
  2. Zgłoszenia zawierające wyzwiska bądź obraźliwą treść zostaną ukarane ostrzeżeniem i nie zostaną rozpatrzone.
  3. Brak odpowiedzi na zgłoszenie równa się przyznaniem do winy.
  4. Administrator nie może odpowiadać na zgłoszenie RDM jeżeli sam brał nim udział.

 

3. Regulamin rund specjalnych

  1. Podczas rund specjalnych obowiązują wszystkie zasady zamieszczone w dziale pierwszym pod warunkiem, że nie kolidują one z zasadami danej rundy.
  2. Podczas rund specjalnych, które dzielą graczy na dwie drużyny, zakazuje się kupowania broni masowego rażenia (itemów, które zablokują daną część mapy czyt. Bomba)
  3. Wykorzystanie jakiegokolwiek buga związanego z rundą specjalną będzie surowo karane. 

 

4.Regulamin administracji

  1. Administracja powinna utrzymywać porządek na serwerze oraz dawać przykład innym graczom.
  2. Administracja powinna zwracać uwagę/banować graczy łamiących regulamin.
  3. Administracja ma obowiązek sprawdzać zgłoszenia.
  4. Administracja powinna starać się aktywnie udzielać na forum jak i na serwerze.
  5. Administracja ma zakaz nadużywania władzy. Pozycja w administracji to obowiązek, na który się piszesz, nie przywilej.
  6. Administracja ma prawo do ustalenia nowej zasady nie ujętej w regulaminie na krótki okres, jeżeli wymaga tego sytuacja na serwerze.
  7. Administracja podlega pod regulamin, nieprzestrzeganie go jest równoznaczne z utraceniem rangi.
  8. Administracja ma obowiązek zgłoszenia zmiany nicku do opiekuna serwera.
  9. Administracja ma prawo wymierzyć karę stosowną do zaistniałej sytuacji.

 

5. Taryfikator kar

  1. Multikonto - ban permanentny
  2. Podszywanie się pod admina/gracza - ban permanentny
  3. Reklamowanie innych sieci - ban permanentny
  4. Używanie jakiegokolwiek rodzaju wspomagaczy - ban permanentny
  5. Udostępnianie danych osobowych innej osoby - ban permanentny
  6. Kultura osobista -> upomnienie -> Mute/gag -> kick -> ban
  7. Obrażanie graczy -> upomnienie -> Mute/gag -> kick -> ban
  8. Wysoki ping -> upomnienie -> kick
  9. RDM -> upomnienie -> slay na daną ilość rund -> ban
  10. Nadużywanie mikro -> upomnienie -> mute -> mute permanentny

 

Taryfikator kar jest tylko i wyłącznie wyznacznikiem dla administracji jak postępować w kilku sytuacjach. Administracja ma prawo nadać karę taką, jaką uważa za adekwatną w danej sytuacji. Sytuacje nie zawarte w regulaminie podlegają opinii administratora.

Edited by Jeremaya Gattwold
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Love 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines