Jump to content
Sign in to follow this  
Enigma_

[ODRZUCONE]Podanie Na Guarda - Enigma

Recommended Posts

1. Nick: Enigma.
2. Imię: Adrian.
3. Wiek: 19.
4. Znajomość Sourcebans (1-10): 7.
5. Sprawny i działający mikrofon: Tak.
6. Link do swojego GameMe: http://classicffa.gameme.com/playerinfo/572248
7. Parę słów o sobie: Kiedyś były guard serwer JB, Jestem Grafikiem komputerowym lubię grac w gry i spędzać czas z najlepszymi internet friends!
8. Dlaczego chciałbyś zostać strażnikiem: Czasami gram w nietypowych godzinach, kiedy nie ma administracji na serwerze, czasami się niezłe rzeczy odwalają na serwerze I zniechęca mnie do dalszego grania na serwerze. Myślę że ta rola będzie odpowiednia dla mnie.
9. Steam_ID: STEAM_0:0:39346541.
10. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 2-5 godzin.
11. W jakich godzinach grasz?: Dni robocze 19:00 - 01:00, Weekendy 12:00 - 3:00.
12. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 2,850h+.
13. Czy przeszedłeś mutację?: Tak.
14. Czy posiadałeś już admina?: Tak.

• Like 4
  • Haha 4
  • Confused 2
  • Sad 1

Posted (edited)

Na ten moment nie widzę problemu w przyjęciu Enigmy do administracji. Rzeczywiście gra w godzinach, gdzie adminów nie ma. Giere ogarnia i widać, że mu się chce. Łapie on kontakt z najmłodszymi na serwerze i raczej nie wywołuje to w nim gorączki jak u niektórych administratorów.  To, że ktoś tam go nie lubi nie powinno go skreślać z posiadania rangi. Przecież to nie powinno być kolesiostwo, a wydaje mi się, że niektórzy tak to traktują. Dawanie rangi nie jest permanentne i tak jak ją dostał to może ją stracić, ale spróbować zawsze warto. 

Edited by Jeremaya Gattwold
  • Like 4
  • Sad 1

Posted (edited)

Enigma mimo, że zazwyczaj gramy w innych godzinach czasem zdarzy nam sie zagrac i tej samej porze i mozna zauwazyc, ze jestes osoba bez konfliktową potrafisz złapac kontakt z innymi graczami. Rowniez mozna zauwazyc ze jestes osobą ktora nie wchodzi w bez sensowne kłótnie (przynajmniej nie widzialem takich sytuacji)