Jump to content
Sign in to follow this  
DonSalerii

Regulamin CS:GO [Only AWP]

Recommended Posts

Regulamin only AWP

Zasady ogólne:

1. Każdy gracz łączący się z serwerem ma obowiązek zapoznania się z regulaminem

2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania

3. Administrator odpowiada za porządek na serwerze jak i wszyscy gracze

4. Zakazuje się tagów które zawierają inna sieć serwerów/serwer niż CS-classic [CSC]

5. Zakaz podszywania się pod innych graczy oraz administrację

Zasady Komunikacji:

1. Na serwerze obowiązuje kultura

2. Zakazane jest obrażanie innych graczy/używanie wulgaryzmów na serwerze

3. Zabrania się zagłuszania rozgrywki zbędną rozmową/muzyką/komendą

4. Zabrania się używania mikrofonu bez mutacji (jedynie za zgodą administracji)

5. Nie prowokujemy różnego rodzaju kłótni

6. Zabronione jest reklamowanie innych serwerów poprzez mikrofon oraz pisanie

7. Zabrania się oczerniania Sieci oraz jej administracji

8. Zakazane jest spamowanie na [email protected]

9. Zakazuje się używania mikrofonu jeśli jego stan nie pozwala na czystą komunikację

Zasady gry:

1. Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy

2. Zakaz wchodzenia na txt

3. Zakaz wykorzystywania jakichkolwiek błędów które mogą wystąpić na serwerze

4. Zabrania się używania wulgarnych nicków, jak i również nicków mających na celu kogoś obrazić lub poniżyć

5.  Zabrania się wchodzenia na aktywnym banie

6.  Gracz zobowiązany jest posiadać stabilny ping oraz nie "klatkować"

7.  Zabrania się używania jakichkolwiek komunikatorów głosowych (poza cs:go) w celu podpowiadania

8.  Wszelkie problemy jak i skargi na graczy zgłaszamy pod [email protected], niestosowanie się do tego surowo karane

Zasady dotyczące adminów:

1. Admin nie ma prawa zbanować admina - jeśli admin popełnił błąd zgłoś to na forum

2. Admin stosuję się do tego samego regulaminu co gracz (nie jest on ponad prawem)

3. Admin ma prawo dostosować karę według własnego uznania, jednak nie może ona odbiegać od taryfikatora (jeśli dana kara jest w zakresie od godziny do 24 godzin może to być 12 godzin)

4. Admin ma obowiązek sprawdzenia zgłoszonego gracza

5. Admin ma obowiązek sprawdzania czatu administracyjnego [email protected]

6. Zakazuje się adminowi grania z komendą voice_enable 0

7. Administrator może, lecz nie musi ostrzegać przed ukaraniem gracza

8. Administrator ma prawo, do ukarania gracza za czyn, którego nie ma w regulaminie, jeśli uzna to za słuszne

Kary:

1. Używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy - Perm Ban

2. Obrażanie - Mute do 30 dni/Ban do 1 dnia

3. Reklamowanie innych serwerów, stron internetowych/hazardowych - Perm Mute/Ban do 7 dni

4. Prowokowanie - Kick/Ban do 48h

5. Spamowanie na [email protected] - Kick/Ban do 30 minut

6. Ignorowanie poleceń admina - Slay/Kick/Ban do 3h

7. Podszywanie się pod graczy - Ban do 12h, Pod Administratorów - Ban permanentny

8. Brak kultury osobistej - Mute od 30 minut do perm muta

9. Nadużywanie czatu pisemnego (ogólnego,teamowego) -Gag od 30 minut do 7 dni

10. Puszczanie muzyki za pomocą mikrofonu - Perm mute

11. Używanie mikrofonu bez mutacji oraz bez zgody administracji - Mute od 30 minut do 7 dni

12. Teamowanie się - Ban do 12h

 

 

Administracja zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu w dowolnym momencie.

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines