-_- 10,517 Posted February 3 [SMX] CQ Call of Duty Qesik Silnik dla serwerów z modyfikacją Call of Duty. Aktualna wersja: q.0.95 Przyuczanie do git pod okiem @OG droso Możecie zobaczyć jak wyglądało tworzenie tego silnika od zera do aktualnego poziomu. Oferuje pełne wsparcie dla tego co napisałem, lecz nie zamierzam udostępniać tam czegoś więcej, poza samymi podstawami, które pozwolą obyć się z silnikiem. Proszę tylko o nie usuwanie informacji o autorze z myinfo TO NIE JEST SILNIK naszego COD, ale nowy będzie na podstawie tego, jeśli ten przejdzie poprawnie testy Silnik oparty o COD by Peyote ze zmianami dostosowanymi pod CS:GO Dość spora ilość cvarow Frakcje klas Prawie pełna translacja -> brak dla opisów klas/perków można już ustawić translacje dla opisu klas/perkówWynika to z tego, że chcę pozwolić użytkownikowi zdecydować przez cvary czy chce korzystać z translacji także w opisach, ponieważ to bardziej skomplikowany proces i nie kazdy może chcieć z niego korzystać Masa natywów wzorowana na tych z 1.6 Możliwość tworzenia klas z więcej niż jedną bronią tego samego slota (inna, wydaje mi się, że o wiele lepsza opcja od tej dostępnej u nas na serwerze) -> mniej "inwazyjna", tak to bym nazwał Wybór między tabelką XP, a zliczanie na zasadzie level*level*mnożnik -> w 1.6 dużo osób zmieniało mnożnik na tabelke Prosty sposób ustawienia flagi dla VIP Zapis mysql/sqlite TOP15 Brak limitu na klasy/perki Informacje w HUD, ale także na czacie Możliwość dostosowania do przenoszenia XP (stworzyłem tylko zmienną i zapis dla bazy, ale nie zamierzam dodawać samej funkcjonalności) No i nie wiem co jeszcze, ale pewnie coś by się znalazło Jak dodać flagę dla VIP? W pliku addons/sourcemod/configs/admin_overrides.cfg Cytat Overrides { /** * By default, commands are registered with three pieces of information: * 1)Command Name (for example, "csdm_enable") * 2)Command Group Name (for example, "CSDM") * 3)Command Level (for example, "changemap") * * You can override the default flags assigned to individual commands or command groups in this way. * To override a group, use the "@" character before the name. Example: * Examples: * "@CSDM" "b" // Override the CSDM group to 'b' flag * "csdm_enable" "bgi" // Override the csdm_enable command to 'bgi' flags * * Note that for overrides, order is important. In the above example, csdm_enable overwrites * any setting that csdm_enable previously had. * * You can make a command completely public by using an empty flag string. */ "vip_flag" "o" } "o" zamieniamy na naszą flagę Cytat !klasa - wybór klas !klasy - opis klas !perk - opis perku !perki - opisy perków !drop - wyrzuć perk !reset - reset statystyk !staty - mneu statystyk !exp - informacje o graczu !bind - informacja o bindach !pomoc - informacje o modyfikacji Use_Class - użycie skilla klasy Use_Perk - użycie skilla perk zmienbron - Zmiana broni dla tego samego slota !codtop - top 15 lvl Cytat // This file was auto-generated by SourceMod (v1.10.0.6501) // ConVars for plugin "cq_engine.smx" // Minimalna ilość graczy // - // Default: "1" cod_min_players "1" // Użycie translacji dla klas/perków // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" cod_enable_translation "0" // Maksymalny poziom // - // Default: "350" // Minimum: "1.000000" cod_max_level "350" // Typ XP // 0 - level*level*cod_multiplier_xp_for_level // 1 - tabelka XP // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" cod_type_exp "0" // Mnożnik dla cod_type_exp "0" // - // Default: "20" cod_multiplier_xp_for_level "20" // Uruchom dla serwrów typu DeathMatch // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" cod_mode_deathmatch "0" // Ile punktów za poziom // - // Default: "2" cod_points_for_level "2" // Jak pokazywać informację o perk? // 0 - czat // 1 - menu // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" cod_type_info_perk "0" // Po jakim czasie odblokowywać możliwość użycia skilla klasy/perk // - // Default: "5.0" cod_time_unlock_skill "5.0" // Ile XP za zadanie +20 obrażeń // 0 = disable // - // Default: "1" cod_xp_for_damage "1" // Ile XP za zabicie gracza // - // Default: "6" cod_xp_for_kill "6" // Ile dodatkowego XP za zabicie z HS // 0 = disable // - // Default: "3" cod_xp_for_kill_hs "3" // Ile XP za śmierć // 0 = disable // - // Default: "3" cod_xp_for_death "3" // Ile XP za assystę // 0 = disable // - // Default: "4" cod_xp_for_assist "4" // Ile XP za podłożenie bomby // 0 = disable // - // Default: "15" cod_xp_for_planted "15" // Ile XP za rozbrojenie bomby // 0 = disable // - // Default: "15" cod_xp_for_defused "15" // Ile XP za wygranie rundy // 0 = disable // - // Default: "30" cod_xp_for_win_round "30" // Mnożnik XP dla VIP // 0.0 = disable // 'vip_flag' - admin_overrides // - // Default: "2.0" cod_xp_multiplier_vip "2.0" // Maksymalna ilość punktów w HP // - // Default: "300" cod_max_stats_health "300" // Maksymalna ilość punktów w INT // - // Default: "200" cod_max_stats_intelligence "200" // Maksymalna ilość punktów w WYTRZ // - // Default: "100" cod_max_stats_stamina "100" // Maksymalna ilość punktów w KOND // - // Default: "50" cod_max_stats_trim "50" // Maksymalna ilość punktów w DMG // - // Default: "25" cod_max_stats_damage "25" // Mnożnik dla HP (ile HP daje 1 pkt w HP) // - // Default: "1" cod_health_multiplier "1" // Mnożnik dla speed (jaki % szybkości daje 1 pkt 1 speed) // - // Default: "0.0023" cod_speed_multiplier "0.0023" // Cooldown dla zmiany broni // - // Default: "2.5" // Minimum: "1.000000" cod_cooldown_weapons "2.5" // Cooldown dla zmiany klasy // - // Default: "2.0" // Minimum: "1.000000" cod_cooldown_class "2.0" Dostępne na razie w cq_main.inc - potem przepiszę jak już wszyskto skończe Brak Standardowa Linkowanie w dzisiejszych czasach to priorytet, więc https://github.com/Qesik/CSGO-COD350 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites