Jump to content
Sign in to follow this  
DonSalerii

[COD 301 CS:GO] Informacje dotyczące serwera

Co chcecie?  

36 members have voted

  1. 1. Klany czy Misje?

    • Klan
      11
    • Misje
      25


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam.

Jak nazwa działu wskazuje na naszą sieć zawita nowy serwer. Nie jest to żaden nowy tryb a po prostu Cod mod z maksymalnym poziomem 301

Dla zainteresowanych serwerem chciałbym przedstawić wam to co się znajdzie na serwerze oraz poznać wasze zdanie oraz dać wam możliwość wzięcia udziału w tworzeniu go poprzez składanie propozycji klas/perków/map/różnego rodzaju sposobu na urozmaicenie gry/

 

 

Co aktualnie znajduje się na serwerze oraz jakie jest jego założenie:

Serwer z maksymalnym poziomem 301

Statystyki jakie będą na serwerze to:

*HP- bazowe +150

*Inteligencja- bazowe +150

*Wytrzymałość- bazowe +100

*Kondycja- bazowe +100

*Damage- +50 (50 Damage= 15% większy DMG)

*Hp za fraga- +50 (50 pkt= 10hp za fraga)

Klasy na serwerze będą miały na start maksymalnie dwie umiejętności natomiast kolejne będziemy zdobywać poprzez stopnie.

*Stopnie polegają na tym że osiągamy przykładowo 100 poziom i mamy możliwość dzięki komendy !awans na zdobycie 1 stopnia klasy.

*Każda klasa ma od 2-3 stopni.

*Stopnie sprawiają że klasa jest mocniejsza jednak kosztem waszego poziomu. Oznacza to że jeśli chcecie osiągnąć 1 stopień klasy przy 100 poziomie wrócicie do poziomu pierwszego.

*Stopnie zdobywamy następująco: 1 stopień-100 poziom. 2 stopień-200 poziom. 3 stopień-300 poziom. Możecie wbić 300 poziom na klasie podstawowej i osiągnąć odrazu 2 stopień.

*Ma to na celu urozmaicenie gry jak i pozwolenie po czasie nowym graczom na nieco więcej rywalizacji aniżeli jest to na głównym codzie gdzie w większości polega to na dominacji wyższych lvli.

*Wasze klasy będą mocniejsze to prawda aczkolwiek nie będziecie aż tak trudni do zabicie z względu na wasz poziom jak i ilość posiadanego hp 😜 

Na serwerze nie będzie przeniesień poziomu aby móc zbalansować wszystkie klasy.

Nie będzie również znanego sklepiku za dolary gdzie kupujecie sobie expa natomiast będzie jeden sklep z nieco inną walutą jednakże on sam w sobie będzie nieco inny. W planach jest zrobienie podobnego sklepiku jaki mam na FFA pytanie czy takowy przypadnie wam do gustu. Co w nim będzie się dokładnie znajdować podam nieco później.

Przedstawię wam klasy jakie aktualnie znajdują się na serwerze:

 

Komandos- Posiada 1/1 z noża PPM (Statystyki: HP 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja-10 Kondycja 40)
Bronie- Deagl
Stopień I- Posiada podwójny skok
Stopień II- Otrzymuje LongJump (use_class)
Stopień III- Niska widoczność

[P] Elitarny Snajper- Posiada on 1/3 z AWP (Statystki HP 5 Wytrzymałość 0 Inteligencja 10 Kondycja 15)
Bronie- AWP,Deagl
Stopień I- Mniejsza widoczność kucając
Stopień II- 1/1 z AWP
Stopień III- Otrzymuje dodatkową broń- Famas

Snajper- Inteligencja zwiększa obrażenia +125% DMG podstawowego (Statystyki HP 10 Wytrzymałość 5 Inteligencja 5 Kondycja 5)
Bronie- AWP,Deagl
Stopień I- Podwójny skok
Stopień II- 
Stopień III- 

Rambo- Posiada betonowe ciało które trwa 3 sekundy,+5 DMG z wszystkich broni (Statystyki HP 15 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 0)
Bronie- M4a4,Usp-s 
Stopień I- Po osiągnięciu stopnia pierwszego otrzymuje dodatkową broń (M4a1-S)
Stopień II- Posiada Ciche kroki
Stopień III- 

Zwinny- Posiada dwa flashe oraz +3 DMG z każdego PM`a (Statystyki HP 5 Wytrzymałość 5 Inteligencja 10 Kondycja 15)
Bronie- Mac10,DualBeretki 
Stopień I- Modul odrzutowy
Stopień II- Lekka widoczność podczas skoku
Stopień III- +10 DMG z każdego PM`a

Rusher- Przytrzymując bind use_class sprawiamy że biegamy o 25% szybciej (Statystyki HP 10 Wytrzymałość-5 Inteligencja 0 Kondycja 20)
Bronie- Nova,Tec9
Stopień I- Przytrzymując bind use_class sprawiamy że biegamy o 50% szybciej
Stopień II- Dodatkowy DMG z novy +5 
Stopień III- Omija wytrzymałość przeciwnika

Podporucznik- Otrzymuje jeden pocisk neutralizujący nawet instakilla (Statystyki HP 5 Wytrzymałość-15 Inteligencja 10 Kondycja 10)
Bronie- UMP-45,Glock
Stopień I- Niewidoczny na radarze
Stopień II- Otrzymuje dodatkowy pocisk za zabicie (max 3 na rundę)
Stopień III- +10 DMG z UMP-45

Komandor- Może stawiać repliki x1, które odbijają pociski (Statystyki HP 0 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 5)
Bronie- M4a4,P250
Stopień I- Obrażenia w replike mnożą się x1.75 w przeciwnika
Stopień II- Może stawiać swoje repliki które odbijają pociski x2 Obrażenia w replikę mnoiżą się x2
Stopień III- Może stawiać swoje repliki które odbijają pociski x4

Medyk- Posiada dwie apteczki,może podnieść jednego towarzysza (Statystyki HP 10 Wytrzymałość 0 Inteligencja 10 Kondycja 5)
Bronie- Aug,Deagl
Stopień I- Zwiększa swoje apteczki do 4 oraz możliwość ożywienia dwóch towarzyszy
Stopień II- Otrzymuje umiejętność nadania strzykawki towarszyom w promieniu x
Stopień III- Apteczki leczą o 25% więcej

[P] Strzelec Wyborowy- Posiada szansę 1/5 na zadanie podwójnego obrażenia,otrzymuje 1 nieśmiertelnik poprzez zabicie strzałem w głowę  (Satystyki Hp 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja -5 Kondycja 5)
(Nieśmiertelnik napisałem to w ramach waluty jaką chcemy mieć na serwerze może to być również dolar/moneta zależy co ustalimy)
Bronie- Ak47,P200 (Stopień I- MP9
Stopień I- Otrzymuje drugą broń którą jest MP9
Stopień II- Posiada szansę 1/3 na zadanie krytycznego naboju w głowę 1/3
Stopień III- Zwiększa nieśmiertelniki x2


[P]Cichy zabójca- DMG zadany w plecy x1.75,ciche kroki (Statystyki HP 5 Wytrzymałość 0 Inteligencja +5 Kondycja 15)
Bronie- M4a1-S,Glock
Stopień I- Zadanie DMG z noża w plecy x2
Stopień II- Otrzymuje dodatkowy dmg w głowę +30 (Tylko m4a1s+glock)
Stopień III- Magazynek za zabicie

Amadeusz- Inteligencja zwiększa obrażenia (Int*0.1), otrzymuje HE z stałym DMG 60
Bronie- MP5,Dual
Stopień I- Większy DMG z granatu 75
Stopień II- Zwiększa się przelicznik DMG (Int*0.2)
Stopień III- Zwiększony przelicznik DMG (Int*0.4

 

Do Zwykłego snajpera jak widzicie jest tylko jeden stopień ponieważ brak mi pomysłu hah.

Perki jakie znajdziemy na serwerze:

 

Zestaw Granaciarza - Dostaje wszystkie granaty

Sekret Szpiega - Masz przebranie wroga i szanse 1/(2-6) na respawn u wroga

Ksiega expa - Dostajesz 2 razy więcej expa

Moduł odrzutowy - ładuje się co 4 sekundy, po tym czasie wciskając CTRL wyrzuca Cie w kierunku celownika z się¹ 666 + inteligencja

Notatki sapera - Co rundę otrzymuje dwie miny, które możesz uzbroić

Narzędzia Demolitions - Otrzymujesz dynamit, który możesz postawić w dowolnym miejscu i zdetonować

Notatki Ninjy - możesz podskoczyć 2 raz w powietrzu

Morfina - Masz 1/2-4 szans na respawn po śmierci

Notatki Kapitana - Odbijasz 2 nabojów na rundę

Pancerz neomexowy - Masz 1/2-4 szans na odbicie pocisku oraz wystrzelenie w stronę przeciwnika

Tajemnica Wojskowa - Dostajesz o 10 więcej wytrzymałości. Masz 1/2-5 szans na olepienie wroga.

Adrenalina - Regenerujesz 50HP po zabiciu przeciwnika.

Wyszkolenie Sanitarne - Co 5 sekund dostajesz 20 HP

Buty Komandosa - Dostajesz 60 szybkości

Naboje pułkownika - Zadajesz o 5(+inteligencja) więcej obrażeń

Nóż komandosa - Natychmiastowe zabicie nożem

Tajemnica Generała - Zadajesz 100(+inteligencja) obrażeń z HE

Naboje ninji - Twoje zdrowie regeneruje sie o 20-40 procent zadanych obrażeń

Naboje kapitana - Zadajesz 40 procent obrażeń więcej, tracisz 30 zdrowia

Maksymalne skupienie - Za każde zabójstwo otrzymujesz dodatkowo 50 doświadczenia

Awp Snajper - Natychmiastowe zabicie z AWP

Zwinne palce - Natychmiastowe przeładowanie

Tytanowe naboje - Zadajesz 10-15 obrażeń więcej

Wytrenowany Rekrut - Dostajesz 50 Zdrowia

Zaskoczenie Wroga - Atakując wroga od tylu zadajesz podwójne obrażenia

Tajemnica admirała - Za każdego fraga dostajesz 20 hp oraz pełen magazynek

Eliminator rozrzutu - Usuwa rozrzut broni

Apteczki - Możesz położyć 2 apteczki którymi możesz leczyć przyjaciół z drużyny (zależne od int)

Betonowe ciało- Po aktywacji otrzymasz dmg jedynie poprzez strzały w głowę czas trwania 3 sekundy

Betonowa głowa- Nie otrzymujesz obrażeń w głowę

Fala śmierci- Zabijasz wszystkich przeciwników (niszczy się po użyciu)

Helikopter- Posiadasz 1/6 szansy na odwrócenie przeciwnika o 180 stopni

Skoczek- Otrzymujesz BH

Granat WH- Dostajesz granat taktyczny (WH)

PotęgaDona- Otrzymujesz +10DMG oraz pełny magazynek za zabicie (Jest to mój perk z coda 201 jak cuś dlatego taka nazwa haha)

Krytyczne naboje- Posiadasz 1/5 na zdanie krytycznego pocisku

 

Na koniec tego wstępu chciałbym abyście wyrazili swoje zdanie na temat pomysłu na serwer oraz wyrazili swoje opinie. Jednocześnie zadam wam pytanie. Co chcecie na serwerze klany czy misje? Niestety nie będzie dwóch systemów dlatego musimy wybrać.

Edit#1 @DraY dodalem klasy premium. Jest ich ograniczoną ilość. Wybrałem takie bo uważam że są dość mocne na tle innych aczkolwiek to może ulec zmianie bo jak zwróciłes uwagę klas jest 12 a będzie ich więcej

 Dodam jeszcze że z racji iż nie ma przeniesień klasy premium kupujemy osobno a nie tak jak na 201 że jeden zakup daje nam dostęp do wszystkich klas.

Edit#2 Dodano 4 nowe klasy:

Myśliwy- Posiada dwie miny które zatrzymują wroga oraz nakładają efekt granatu TA (Statystyki HP 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja 0 Kondycja -5)
Bronie- SG 553, CZ75- Auto
Stopień I- Dostaje granat TA
Stopień II- 2x większy DMG podczas podświetlenia
Stopień III- Po otrzymaniu obrażeń znika na 2 sekundy. Maksymalnie dwa razy na rundę.

Chorąży- Posiada szansę 1/10 na odwrócenie przeciwnika (Statystyki HP 10 Wytrzymałość 0 Inteligencja 10 Kondycja 10)
Bronie- Mag-7, Dual beretki
Stopień I- Otrzymuje dodatkową broń- PP bizon
Stopień II- Posiada szansę 1/10 na oślepienie przeciwnika
Stopień III- Otrzymuje wabik dzięki któremu może się teleportować w miejsce lądowania. (Jest to testowane tak więc może ulec zmianie)

Oszust- Możliwość odrodzenia się po śmierci 1/3 (use_class)+ 5 DMG na start (Statystyki HP 0 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 5)
Bronie- MP7, P2000
Stopień I- 
Stopień II- Dostaje "ala" apteczkę (ten sam rodzaj apteczki co medyk ten sam zasięg leczenia jak i jej wygląd z tym że) zadaje ona obrażenia enemy (20 HP każdy "tick")
Stopień III- Zwiększony zasięg apteczki o 75%

Bóg Deagla- 1/1 z Deagla w głowę (Statystyki HP10 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 10-- wszystkie na + ponieważ dobrze wiemy za mało kto będzie grać na początku tą klasą z świadomością ze nie ma przeniesień ;p)
Bronie- Deagl
Stopień I- Redukcja obrażeń o 75%
Stopień II Magazynek za zabicie +10 DMG w ciało
Stopień III 1/10 na natychmiastowe zabicie w ciało

Edited by DonSalerii
  • Like 14

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pomysł mega :) Ale panie kolego pomyślał byś o bardziej unikalnych klasach(a nie tych znanych i oklepanych ) żeby była większa różnica pomiędzy 201 :P Czerpać czerpać ze skarbnicy klas z 1.6 

Edited by Talibb
polonista sie klania :/
  • Like 3
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Obecnie jestem neutralnie nastawiony do serwera. Sieć posiada już jeden codmod i mam obawy, że drugi serwer przyniesie więcej szkód niż korzyści, ale to czas (oktagon xd) zweryfikuję. Na pewno pomysł z stopniami klas jest ciekawy i wyróżni serwer na tle reszty codmodów. Co do pytania Misje, czy Klany to ja jestem za misjami. System klanów tworzy za dużo problemów i tworzy środowisko spoceńców i wyrzucania ludzi, ponieważ przez jeden dzień ich nie było.

Dodatkowo mam pytanie, bo na ten moment widzę 12 klas, w tym zwykłego i elitarnego snajpera, co sugeruję klasy premium, tylko właśnie, które klasy są tutaj premium, ponieważ tego nie rozpisałeś, a myślę, że warto to wiedzieć.

Z racji, że nie widzę mefedronu w rozpisce perków, a ten perk mam już od jakiegoś czasu w głowie, ale na 201 już jest fala śmierci i mefedron to o nim nie pisałem, bo jest tam wystarczająca ilość tego typu perków.

Perk Nalot powietrzny: Działałby jak mefedron z 201, czy fala śmierci. Odpalasz use_perk i masz szansę na zabicie przeciwników, z tą różnicą, że utworzono by procent szans. Dodatkowo perk miałby tylko 50% wytrzymałości oraz łatwiej byłoby go wydropić niż falę śmierci, ale dalej byłby to niski procent. Oczywiście podane % są tylko dla przykładu i jak najbardziej można je zmniejszyć.

  • 70% na zabicie jednej osoby,
  • 50% na zabicie dwóch osób,
  • 20% na zabicie trzech osób,
  • ...
  • ...
  • ...
  • poniżej procenta na zabicie całej przeciwnej drużyny (Perk się niszczy, jak fala śmierci w tym przypadku).

Jak będę mieć czas i przejrzę dokładnie co się tutaj znajduję oraz sam się zastanowię to edytuję post i dodam jeszcze jakieś swoje propozycje.

EDIT

Snajper: Dodać mu w 2/3 stopniu moduł odrzutowy, co uważam zwiększy jego mobilność.

 

Edited by DraY
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłeś mnie tym podporucznikiem jak paczkę żelków 

  • Like 2
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jak ja długo czekałem na taki post. Pomysł genialny BRAK PRZENIESIEN (wzruszyłem się jak to czytałem) cos co od początku uważałem za jedyny ruch w strone balansu na 201.

Klasy na ten moment wygladaja spoko (jakbys dodal macgyvera kupilbys mnie jak sakka podporucznikiem) dużym + jest to ze niektore rzeczy dostajesz dopiero po osiagnieciu stopni jednoczesnie kosztem statystyk co jak zaznaczyles sprawia ze nowi gracze nie beda miesem armatnim lub nie sa zmuszani do kupowania robocopa.

Co do klanów/misji chyba jestem bardziej nastawiony na misje tak jak dray napisal bez klanow nie bedziemy mieli tej presji grania x godzin dziennie co by z nas z klanu nie wywalil.

Co do perkow pomyslow nie mam wymyslilem 1 perka ale drayu dal podobny wiec nie ma sensu pisac kolejnego perku dzialajcego w ten sposob.

Edited by Bartex_
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
9 godzin temu, DonSalerii napisał:

Snajper- Inteligencja zwiększa obrażenia +125% DMG podstawowego (Statystyki HP 10 Wytrzymałość 5 Inteligencja 5 Kondycja 5)
Bronie- AWP,Deagl
Stopień I- Podwójny skok
Stopień II- 
Stopień III- 

coś ala dezuli wh z 201 i przebijanie betonowego ? xD 
 

9 godzin temu, DonSalerii napisał:

Rambo- Posiada betonowe ciało które trwa 3 sekundy,+5 DMG z wszystkich broni (Statystyki HP 15 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 0)
Bronie- M4a4,Usp-s 
Stopień I- Po osiągnięciu stopnia pierwszego otrzymuje dodatkową broń (M4a1-S)
Stopień II- Posiada Ciche kroki
Stopień III- 

Można na 3 stopień dać mu coś podobnego do macgyver ze tp do bazy regeneruje np 40% max hp i reset betonowego

Kiepski jestem w takie zabawy xDD

Edited by Sticzu
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co jest prostsze, na forum sami wyjadacze i glosujecie na misje. Rozumiem ze to misje typu przetransportowac VIPa?

  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

        Ja mam propozycję klasy ludzie co grali w COD:MOD na 1.6 powinni ją kojarzyć 

Klasa: Demonolitions- Tworzy wybuch wokół siebie zadając 70 pkt. obrażeń  +int  wszystkim graczom znajdującym się w zasięgu rażenia.

Statystyki: Inteligencja 15 Zdrowie 10 Wytrzymałość -5 Kondycja 5

Bronie : Aug,Five-Seven

Stopień 1- Po zabiciu gracza otrzymuje +1 dmg  (max. 5 na runde)

Stopień 2- Gdy nie otrzymuje obrażeń dłużej niż 15sek regeneruje 5hp co 2sek lub 10hp co 5sek

Stopień 3- +5 dmg z Auga i omija wytrzymałość 

 

 

Edited by Lovek
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines