Root -_- 11,810 Posted June 18, 2022 Root Share Posted June 18, 2022 [CS:GO] qRandomSkills - Losowe supermoce Aktualna wersja: 1.6 Adres IP SERWERA TESTOWEGO: 51.83.215.3:27015 Nie odpowiadam za to kto tam gra, jak gra, itd. Możecie tam po prostu testować plugin OPIS Idealny dodatek dla osób, które nagrywają na youtube swoje materiały z gry CS:GO lub po prostu do gry ze znajomymi. Plugin ten pozwala dodać na serwer znane już wszystkim super moce, czyli losowe umiejętności (skille) co rundę. Po starcie rundy losuje super moc i w zależności od konfiguracji losuje każdemu inną, każdemu tą samą lub danej drużynie jedną i tą samą, także możemy stworzyć dzięki temu aż 3 typy rozgrywki. Dodatkowo super moce da się dowolnie ustawiać, np: możemy dane z nich wyłączyć, możemy też ustawić ich moc (jeśli tego wymaga), skonfigurować ich tryby, itd. Plik konfiguracyjny jest opisany, więc nie jest to wcale tak trudne. Na koniec zaznaczę, że możemy ustawić flagę, którą musi mieć gracz by móc uzyskać super moc. Jeżeli jesteś zainteresowany, przewiń lekko na dół by zobaczyć cenę i dalszą instrukcję. Komendy: sm_supermoc (!supermoc) - pokazuje aktualną super moc sm_setskill "nick/uid" "skill_id" - ustawianie danemu graczowi super mocy (po starcie rozgrywki). skill_id danej supermocy znajduje się w configu Aktualnie dostępne są takie umiejętności jak: Zycie za fraga Za każdego zabitego przeciwnika, gracz odzyskuje pewną ilość punktów życia, co pozwala mu utrzymać się dłużej na polu walki. Ammo za fraga Za każdego zabitego przeciwnika, gracz odzyskuje amunicje do jego aktualnej broni, umożliwiając kontynuację ostrzału bez potrzeby przeładowania. Nieskończoność ammo Gracz otrzymuje nieskończoną ilość ammo do wszystkich swoich broni, co pozwala mu bez przeszkód prowadzić intensywne i długotrwałe starcia. Dodatkowy skok Gracz zyskuje możliwość wykonania dodatkowego skoku w powietrzu, co daje mu większą mobilność i umożliwia osiągnięcie niedostępnych wcześniej miejsc. AutoBunnyHop Pozwala graczowi wykonać bunnyhop. Aimbot Gdy gracz trafi przeciwnika, zawsze zaliczy strzał jako headshot. WallHack Gracz otrzymuje możliwość widzenia przez ściany, co ułatwia mu zlokalizowanie wroga. Brak obrażeń w głowę Gracz nie otrzymuje obrażeń w głowę. Niewidzialność Gracz jest w pełni niewidzialnych i słychać tylko jego ruch bronią, np: kosą. Powrót na spawn Co 15 sekund może teleportować się na swój spawn. Zdrowie na start Gracz otrzymuje losową ilość zdrowia na start. Kasa na start Gracz otrzymuje losową ilość kasy na start. Szybkość na start Gracz otrzymuje losową ilość speed na start. Grawitacja na start Gracz otrzymuje losową ilość grawitacji na start. Redukcja obrażeń Gracz redukuje daną ilość obrażeń, które otrzymuje. Mnożnik obrażeń Gracz zadaje pomnożoną ilość obrażeń Apteczki na start Gracz otrzymuje losową ilość apteczek na start. Szansa na obrócenie wroga Gracz ma szansę na obrócenie ofiary o 180 stopni po trafieniu. Szansa na wyrzucenie broni wroga Gracz ma szansę na wyrzucenie broni ofiary po trafieniu. Szansa na oślepienie wroga Gracz ma szansę na oślepienie wroga po trafieniu. Szybkostrzelność Gracz strzela 50% szybciej. Model wroga Gracz otrzymuje na start model postaci wroga. Szansa na odrodzenie po śmierci Gracz ma szansę na odrodzenie po swojej śmierci. Natychmiastowe zabójstwo po strzale Po trafieniu od razu zabija. Wybuch po śmierci Po śmierci wybucha i zabija graczy w obrębie. Odnawianie zdrowia Po trafieniu ofiary otrzymuje zwrot zdrowia w postaci danego procentu zadanych obrażeń. Brak modelu głowy Postać gracza nie ma głowy. Duża głowa Postać gracza ma dużą głowę i otrzymuje obrażenia tylko w nią. Radarhach Informacja o wrogach na radarze co x sekund Enemy Voice Dostęp do mikrofonu wrogów Antyflash Jesteś odporny na flash Moduł odrzutowy Wykonujesz długi skok po użyciu skilla Podrzucenie wroga Szansa na podrzucenie wroga Odrzucenie wroga Szansa na odrzucenie wroga Ciche kroki Nie słychać Twoich kroków gdy biegniesz Dłuższy efekt flash Twój flash działa dłużej Teleport zza plecy Teleportujesz się zza plecy losowego wroga Brak rozrzutu Twoja broń nie ma rozrzutu Model kurczaka Masz model kurczaka Zamiana miejscami Zamieniasz się miejscami z losowym wrogiem Replika Tworzenie własnej repliki, która odbija obrażenia Losowa broń na skillu Co x czasu można zmienić broń na skill Noclip Latanie na noclip przez dany czas Duży Granat HE ma o wiele większy zasięg Zamrażający decoy Decoy zamraża graczy co tick Spowalniające naboje Naboje spowalniają gracza na x sekund Podpalające HE He podpala gracza na x sekund INSTALACJA Standardowa POMAGAM ZA DARMO W ZAINSTALOWANIU I SKONFIGUROWANIU SERWERA W paczce znajduje się też dokładna instrukcja i opis każdej z rzeczy CENNIK 50 zł 40 zł Po 6 miesiącach tracisz dostęp do aktualizacji, chyba że je opłacisz na kolejne 6 miesięcy - 15 zł Chcę kupić, co mam zrobić? Napisz wiadomość do @ -_- LISTA ZMIAN v1.1 (18.01.2023) 1. Dodanie nowe umiejętności: mnożnik obrażeń, apteczki na start 2. Dodano translację (tutaj możemy edytować tekst) 3. Dodano config, w którym możemy wyłączać dane umiejętności v1.12 (24.01.2023) 1. Dodano nową umiejętność: szansa na obrócenie gracza o 180 stopni po strzale 2. Dodano nową umiejętność: szansan na wyrzucenie broni gracza v1.15 (08.02.2023) 1. Super Moc: Niewidzialność - można od teraz zablokować obrażenia z innej broni niż kosa 2. Dodano nową super moc: szansa na oślepienie po trafieniu 3. Dodano komendę !supermoc, która pozwala sprawdzić wylosowaną supermoc v1.2 (30.03.2023) 1. Dodano nowe natywy 2. Dodano blokadę używania innej broni niż kosa gdy ustawiono onlyknife na 1 3. Dodano "grenade" do niewidzialności by zezwolić na atak z granatów gdy onlyknife ustawiono na 1 (domyślnie zablokowane) 4. Dodano "spectview" do niewidzialności - pozwala określić czy spectując gracza widzimy go czy też nie 5. Zablokowano wyrzucanie kosy dla skilla z wyrzucaniem broni graczy v1.3 (06.06.2023) 1. Dodano nowe skille 1.1 Szybkostrzelnosc (2x) 1.2 Model Wroga 1.3 Szansa na odrodzenie po smierci 1.4 Natychmiastowe zabicie po strzale 1.5 Wybucha po smierci i zabija wrogow w obrębie 1.6 Regeneracja zdrowia względem zadanych obrażeń 1.7 Brak modelu głowy 1.8 Duże głowy i otrzymuje obrażenia tylko w głowę 2. Poprawki w kodzie związane z zabezpieczeniem kodu v1.35 (18.06.2023) 1. Zmieniono sposób nadawania zdrowia 2. Przebudowano config 3. Dodano więcej opcji customizacji umiejętności w pliku konfiguracyjnym 3.1 Można teraz samemu decydować o ilości losowanego zdrowia, skoków, redukcji obrażeń, itd 3.2 Dodano możliwość zablokowania aimbota na supermocy z brakiem obrażeń w hs 4. Dodatkowe zabezpieczenia kodu 5. Dodano nowe super moce 5.1 Radarhack (co x sekund pokazuje wrogów na radarze) 5.2 Dostęp do voice wrogów (słyszy co mówią między sobą) 6. Dodano wykluczenie ostatniej super mocy (żeby nie trafiać tego samego) v1.45 1. Poprawiono przełączanie na kosę po rozpoczęciu super mocy niewidzialność 2. Dodano możliwość sprawdzenia czyjeś super mocy z poziomu spectowania gracza 3. Dodano nowe super moce 3.1 Anty flash 3.2 Moduł odrzutowy - długi skok po użyciu skilla 3.3 Szansa na podrzucenie wroga po trafieniu 3.4 Szansa na odrzucenie wroga po trafieniu 3.5 Ciche kroki 3.6 Dłuższy efekt oślepienia z flash 3.7 Teleportacja zza plecy wroga 3.8 Brak rozrzutu broni 3.9 Model kurczaka 3.10 Zamiana miejscami z wrogiem 4. Dodano możliwość ustalenia odległości rażenia dla wybuchu po śmierci 5. Dodano możliwość ustalenia cooldown dla powrotu na spawn 6. Ożywienie po śmierci 6.1 Przy ożywieniu przez morfine, nie następuje koniec rundy 6.2 Dodano opcje zwrotu broni z pierwszego slota po ożywieniu (ustalane w configu) 7. Dodano komendę, która pozwala ustawić dany skill podczas trwania rundy sm_setskill "nick/uid" "skill_id" 8. Dodano nową opcję w configu, która dodaje informacje o super mocy zabójcy "KillerInfo" "1" // 0 - nie pokazuje super mocy zabójcy | 1 - pokazuje 9. Dodano możliwość ustawienia innego trybu rozgrywki 0 - każdemu losuje inną super moc 1 - losuje jedną super moce danej drużynie 2 - losuje jedną super moc wszystkim graczom Oczywiście gracz nadal musi mieć uprawnienia do super mocy v1.6 1. Poprawki związane z rozwojem pluginu 2. Dodano ustawienie wyboru użycia skill: +lookatweapon czy bindowanym UseSkill 3. Informacje o super mocach 3.1 Dodano możliwość wyświetlania super mocy wszystkich teammate na starcie rundy 3.2 Oddzielono tłumaczenie przy spectowaniu graczy 4. HP za fraga 4.1 Dodano opcje umożliwiająca ustawienie no limit hp 5. HP za obrażenia 5.1 Dodano opcje umożliwiająca ustawienie no limit hp 6. Szansa na oślepienie i brak flasy 6.1 Gdy ofiara ma antyflash, oślepienie na niej nie zadziała 7. Model kurczaka 7.1 Dodano możliwość zablokowania ataku z danego slotu broni w opcji 7.2 Dodano możliwość ustawienia zdrowia kurczaka 7.3 Dodano nową opcję ustawienia fov 8. Moduł odrzutowy 8.1 Dodano możliwość ustawienia cooldown na start 9. Aimbot 9.1 Dodano możliwość ustawienia mnożnika DMG dla aimbota lub zostawienie instakill 10. Dodano nowe super moce 10.1 Stawianie repliki (użycie skilla) 10.2 Losowa broń (użycie skilla) 10.3 Noclip (użycie skilla) 10.4 Duże HE (większe pole rażenia) 10.5 Zamrazajacy decoy co tick 10.6 Spowolnienie wroga po strzale 10.7 Podpalający HE 11. Poprawiono resetowanie apteczek 12. Poprawiono szybkostrzelność 13. Dodano możliwość tworzenia własnych supermocy i udostępniono narzędzia pomocnicze 14. Przebudowano wyświetlanie supermocy w hint (także dla losu) 14.1 Dodano w configu "hint", który odwołuje się do danego tłumaczenia skilla dla HINT 10 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOxiu 1 Posted December 9, 2022 Share Posted December 9, 2022 Prosze o odpowiedz na pV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOCHAS 1 Posted December 14, 2022 Share Posted December 14, 2022 Proszę o wiadomość priv. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXxMefjuxX 1 Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 Prosze o priv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckloxy 1 Posted January 2 Share Posted January 2 Proszę o wiadomość priv. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaROO 1 Posted January 3 Share Posted January 3 Proszę o wiadomość priv. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krecik_szef 1 Posted January 8 Share Posted January 8 Priv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,810 Posted January 18 Author Root Share Posted January 18 Chciałbym przypomnieć, że pomagam w instalacji pluginu, a także że w nowej wersji znajduje się już dokładny poradnik co i jak. Od teraz możecie też decydować o tym jakie umiejętności są włączone, a jakie nie. Dodatkowo można edytować tekst, który wyświetla się podczas gry, a także zmieniać kolorystykę przy losowaniu. Na ten moment przesłałem nową wersję do niektórych osób. Reszta otrzyma ją do końca tygodnia v1.1 (18.01.2023) 1. Dodanie nowe umiejętności: mnożnik obrażeń, apteczki na start 2. Dodano translację (tutaj możemy edytować tekst) 3. Dodano config, w którym możemy wyłączać dane umiejętności 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,810 Posted January 24 Author Root Share Posted January 24 v1.12 (24.01.2023) 1. Dodano nową umiejętność: szansa na obrócenie gracza o 180 stopni po strzale 2. Dodano nową umiejętność: szansan na wyrzucenie broni gracza 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
majster123q 1 Posted January 25 Share Posted January 25 napisz pv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarQo 1 Posted January 30 Share Posted January 30 Proszę o kontakt pv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muarzyk 1 Posted January 31 Share Posted January 31 prosze priv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alan45912 2 Posted February 6 Share Posted February 6 proszę o kontakt priv 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,810 Posted February 8 Author Root Share Posted February 8 v1.15 (08.02.2023) 1. Super Moc: Niewidzialność - można od teraz zablokować obrażenia z innej broni niż kosa 2. Dodano nową super moc: szansa na oślepienie po trafieniu 3. Dodano komendę !supermoc, która pozwala sprawdzić wylosowaną supermoc Aktualizacja zostanie wysłana w ciągu paru dni wysłana 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kangaroo96 1 Posted March 29 Share Posted March 29 Proszę o kontakt na priv. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,810 Posted March 30 Author Root Share Posted March 30 v1.2 (30.03.2023) 1. Dodano nowe natywy 2. Dodano blokadę używania innej broni niż kosa gdy ustawiono onlyknife na 1 3. Dodano "grenade" do niewidzialności by zezwolić na atak z granatów gdy onlyknife ustawiono na 1 (domyślnie zablokowane) 4. Dodano "spectview" do niewidzialności - pozwala określić czy spectując gracza widzimy go czy też nie 5. Zablokowano wyrzucanie kosy dla skilla z wyrzucaniem broni graczy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattyniux 0 Posted May 5 Share Posted May 5 jaka metoda płatności? -_-, May 5 Przelew/BLIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaSyN 3 Posted May 6 Share Posted May 6 Można prosić o kontakt? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karpii 0 Posted May 30 Share Posted May 30 mozna prosic o pomoc w instalcji plugina -_-, May 31 Jeżeli kupiłeś u mnie plugin, to wystarczy napisać do mnie na PW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaSyN 3 Posted June 1 Share Posted June 1 Kiedy jakaś aktualizacja ? -_-, June 3 Myślę, że do 2 tygodni max, bo muszę skończyć inne rzeczy z listy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,810 Posted June 6 Author Root Share Posted June 6 Aktualizacja zostanie wysłana na dniach v1.3 (06.06.2023) 1. Dodano nowe skille 1.1 Szybkostrzelnosc (2x) 1.2 Model Wroga 1.3 Szansa na odrodzenie po smierci 1.4 Natychmiastowe zabicie po strzale 1.5 Wybucha po smierci i zabija wrogow w obrębie 1.6 Regeneracja zdrowia względem zadanych obrażeń 1.7 Brak modelu głowy 1.8 Duże głowy i otrzymuje obrażenia tylko w głowę 2. Poprawki w kodzie związane z zabezpieczeniem kodu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franek21636 1 Posted June 9 Share Posted June 9 Proszę o kontakt na priv na snapchacie -_-, June 10 Napisz do mnie na PW forum. Jeżeli potrzebujesz po prostu informacji to na discord lub steam, ale nie zajmuje się prowadzeniem jakiegoś wsparcia przez snapchat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shotik57 1 Posted June 16 Share Posted June 16 W sprawie kupna pluginu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,810 Posted June 18 Author Root Share Posted June 18 Informacja o nowej wersji, która zostanie niedługo do Was wysłana v1.35 (18.06.2023) 1. Zmieniono sposób nadawania zdrowia 2. Przebudowano config 3. Dodano więcej opcji customizacji umiejętności w pliku konfiguracyjnym 3.1 Można teraz samemu decydować o ilości losowanego zdrowia, skoków, redukcji obrażeń, itd 3.2 Dodano możliwość zablokowania aimbota na supermocy z brakiem obrażeń w hs 4. Dodatkowe zabezpieczenia kodu 5. Dodano nowe super moce 5.1 Radarhack (co x sekund pokazuje wrogów na radarze) 5.2 Dostęp do voice wrogów (słyszy co mówią między sobą) 6. Dodano wykluczenie ostatniej super mocy (żeby nie trafiać tego samego) Przykład customizacji super mocy: "0" { "name" "Zycie za fraga" // [ zwykla informacja, nic nie zmienia ] tutaj jest nazwa skilla "enable" "1" // czy tryb ma być włączony. Ustaw 0 by wyłączyć "id" "1" // NIE ZMIENIAMY // Tutaj podajemy wartosci dla skilla. W tym przypadku skill losuje od 15 do 50 hp za fraga "random_min" "15" "random_max" "50" } W random_min i random_max podajemy wartości, które będzie losować nam w danej supermocy No i jedna z najważniejszych zmian, bo tutaj głosy były najbardziej podzielone. Od teraz aimbot może nie działać na super mocy z brakiem obrażeń w HS. "7" { "name" "Brak obrażeń w głowę" "enable" "1" "id" "8" "aimbot" "0" // jezeli wrog ma aimbota, to czy ma trafiac hs? 0 - nie | 1 - tak } Gdy ustawimy to w ten sposób, gdy gracz z aimbotem trafi gracza z brakiem obrażeń w hs, zaliczy jego atak w miejscu gdzie trafił, chyba że to HS (wtedy nie zaliczy w ogóle) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielek123 1 Posted June 21 Share Posted June 21 Świetny Plugin, pogrywam prawie że codziennie na tym pluginie, czekam na dalsze aktualizacje jak i aktualizacje Cs2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.