Skocz do zawartości

yacool

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana yacool w dniu 18 Stycznia 2019

Użytkownicy przyznają yacool punkty reputacji!

Informacje o Profilu

  • Nick
    yacool
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] DeathRun

Ostatnie wizyty

468 wyświetleń profilu

Osiągnięcia yacool

Początkujący

Początkujący (2/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

10

Reputacja

  1. Co do HSDaya mogę się z Tobą zgodzić, faktycznie nie przemyślałem, że rozgrywka byłaby bardzo długa. Jednak argument, mówiący o tym, że WG jest grą zespołową i dlatego nie będzie w niej regeneracji jest dla mnie niezrozumiały. Powiedzmy, że drużyna czerwonych wybiła cała drużynę żółtych, tracąc przy tym masę HP, a następnie wyczyściła ich drużyna zielonych, która kampiła po drugiej stronie mapy, kiedy czerwoni aktywnie uczestniczyli w rozgrywce. Czy sprawiedliwiej nie byłoby jednak, gdyby to życie było regenerowane, nawet nie do fulla, ale powiedzmy jakieś 50 hp za zabójstwo? Chyba, że masz Snuffik inną wizję, to chętnie jej wysłucham
  2. Witam, Ja proponuję zmiany w WG oraz HSDayu. Mianowicie, według mnie, dobrym pomysłem byłoby dodanie regeneracji zdrowia za zabicie TT na wzór Killdaya, jako nagrodę za aktywne uczestnictwo w tych grach Pozdrawiam!
  3. Kante, Chowany był stosowany bardziej jako kara dla buntujących się terrorystów, a wielu graczy (głównie przez długość zabawy) wychodziła z serwera podczas jej trwania. Ja, z czasów kiedy grałem tu systematyczniej niż teraz, pamiętam Chowanego jako nudną, mało dynamiczną grę, której prowadzący używali w wypadku gdy nie potrafili poradzić sobie z TT, albo chcieli ich wkurzyć. Wiadomość o usunięciu tejże gry z menu była jedną z najszczęśliwszych, jakie usłyszałem, kiedy niedawno wróciłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności