Skocz do zawartości

FFeste

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana FFeste w dniu 23 Grudnia 2021

Użytkownicy przyznają FFeste punkty reputacji!

Informacje o Profilu

  • Nick
    Feste
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] BaseBuilder

Osiągnięcia FFeste

Nowy

Nowy (1/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

6

Reputacja

  1. Proponuję dodanieTOPki do asyst na koniec mapy - takiej jak top zabójstw lecz z mniejszymi nagrodami. Niektóre klasy częściej asystują niż zabijają (szczególnie na niskim poziomie) przez co o wiele trudniej mają na zdobycie tego TOP 3 i co się z tym wiąże dodatkowego XP. Mogłoby to być nawet TOP 1 asyst z lepszą nagrodą niż TOP 3 ze słabszymi.
  2. FFeste

    Plutonowy

    Nazwa klasy: Plutonowy Co by nie mówić, ta klasa jest za słaba żeby w ogóle powiedzieć, że jest słaba. Aktualnie posiada p250 + nova, 1 Claymore (+1 za każde 75 poziomów) które zadaje 70 + (0.5 DMG/INT). Obrażenia z Claymore są za małe: na 76 poziomie zadaje 145 DMG, podczas gdy Saper zadaje z miny 240 (90 + 1 DMG/INT) obrażeń z miny. Dodatkowo moim zdaniem łatwiej jest o więcej niż jedno zabójstwo z miny niż Claymore - minę niektórzy przeskoczą a ich sojusznicy w nią wejdą przez co każdy odniesie obrażenia, Claymore ZWYKLE zadaje obrażenia tylko pierwszej osobie która wejdzie w jego zasięg. Nova nie jest złą bronią do tej klasy ale bez żadnych ulepszeń jest trochę słaba. Moje propozycje zmian: Wersja 1: - Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo); - Zmiana przelicznika obrażeń z Claymore na 0.8 DMG/INT; - Zmiana ilości Claymore na 1 + 1 za każde 50 poziomów; - Dodanie przelicznika 0.05 DMG/INT do obrażeń z każdej broni; Wersja 2: - Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo); - Dodanie szybkostrzelności (jak w perku Szybki Ben) zależnej od inteligencji (jakieś 1% za każde 5 INT? To raczej potrzeba przetestować); - Dodanie ammo za fraga; - Dodanie +5 DMG do Novy; Wersja 3: - Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo); - Dodanie 1/10 na półobrót przeciwnika; - Dodanie +5 DMG do każdej broni; - Dodanie AutoBH; Wersja 4: - Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo); - Dodanie AutoBH; - Dodanie 1/7 szansy na oznaczenie wroga, który po 3 sekundach wybucha zadając sobie i sojusznikom w pobliżu 40 HP (jak w perku Bombowy Talib); - Dodanie +5 DMG do każdej broni;
  3. Śnieżka jest problemem ponieważ: 1. Nie można przed nią uciec. 2. Jest nieskończona ilość Śnieżek (3+ refill za fraga), więc można tepać w Śnieżke w nieskończoność (Rustic). 3. W miny nie można, więc to też powinno być zabronione (Dray). 4.* Bo jest Instakillem którego nie da się ominąć (z tego co słyszałem to nanopancerz itp. nie działają). 1. - Słyszał ktoś o Obrońcy/Tarczy Swat/Kucaniu ? To tak gdyby ktoś miał problem, że miny są złe bo ich nie widać - Obrońca/Tarcza Swat/ lub naucz się patrzeć pod nogi/skakać. - Nie zawsze się trafia tą Śnieżką Ktoś na full speedzie ucieknie (trudno jest rzucić aż tak dobrze). Z tego co zauważyłem to Siena grający Oszustem rzucając Śnieżkę nie podchodzi do przodu (nie da się rzucić granatu/Śnieżki w cs idealnie w górę tylko lekko do przodu) i da się jej uniknąć idąc w tył - wydaję mi się, że nie jest to po prostu instynktowne aby ktoś tego spróbował. Trudno jest trafić Śnieżką gdy nie robisz tego na spokojnie. 2. Zrobienie czegoś takiego co Rustic proponuję byłoby głupie z bardzo prostego powodu: Nie-Oszuści - (prawie) nikt tego nie używa, a co dopiero gdyby były tylko 3 szanse na trafienie z tego (a to nie jest takie proste). Oszuści - Oszust nie wie czy może tepnąć, często się zdarza, że rzucasz śnieżkę i chcesz użyć swojej klasy - nikogo nie ma, więc traci się użycie perku. Moim zdaniem lepiej byłoby już usunąć ten perk niż go zmienić w taki sposób. 3. - Nie wiem - jedyne co mi przychodzi do głowy to fakt, że frag przy Śnieżce leci na konto Oszusta który tepa (a z tego nie ma expa) - chociaż to można odeprzeć, że mina-claymore jest zabronione a działa tak samo. Nie wiem z jakiego powodu ten punkt jest w regulaminie a to chyba powinno być podstawą by o tym dyskutować. 4.* - Logiczne jest, że perki typu (odbij instakill) powinny na Śnieżkę działać i to powinno być zmienione jeśli nie działają. * Nie sprawdzałem tylko o tym słyszałem. PS: Tak ogólnie to ankieta (nie dyskusja) jest bez sensu w momencie gdy większość na to narzeka (wynik wiadomy).
  4. Takie propozycje aby uporządkować perki bo trochę już ich jest na serwerze: - Usunięcie nieużywanych lub ich zbuffowanie. - Uporządkowanie ich alfabetycznie w !perki bo szukanie ich jest męczące przy takiej ilości (16 stron). - Po kupieniu w sklepie wylosowania nowej wartości perku powinno wyświetlać się nowa wartość na czacie - chyba nie jest to bardzo skomplikowane do zrobienia a nie trzebaby było sprawdzać tego na !p. Subiektywna lista perków nieużywanych do zmiany/usunięcia. - Zestaw leczniczy - Szczerze? Rzadko używany (jeśli w ogóle), zakładam, że jest ponieważ jest to "podstawowy" perk na serwerze CoD (tak jak np klasa Komandos). - Złoty AK/Zestaw Taliba - Porównanie: Zestaw Taliba - Dostajesz AK47 oraz +5 DMG z niego. Złoty AK - Dodaje AK i +8 DMG z niego, a także 1/4 na spowolnienie przeciwnika o 50% na 3s. Chyba widać o co mi chodzi. - Pociski Dum Dum - Również rzadko używany, można by do niego dodać dodatkowy DMG - może byłby częściej używany. (Wytrzymałość to zwykle ostatnia/przedostatnia statystyka którą się ulepsza (nie licząc Obrońcy którym mało kto gra), więc możliwość jej omijania nie jest aż tak potrzebna dopóki ludzie nie wbiją wysokich). - Szczęśliwy Pocisk - Chyba jedyna klasa która sensownie może go używać to Hitman - którym mało kto gra. - Wsparcie rakietowe - Nie mam pomysłu na buffa, rzadko używany. - Zestaw Grubego/Zestaw Gliniarza - Podobna sytuacja co w Złotym AK/Zestawie Taliba, tylko dostaje się innego shotguna. Ok, inna broń ale różnica w dodanym DMG to 3(8). Aby zmniejszyć liczbę perków można by te perki po prostu połączyć. - Wiedza Ziomków/Siła Przyjaźni - Oba podobnie działające, rzadko używane, może po połączeniu byłyby bardziej użyteczne. - Moc SMG - Nie mam pomysłu, również rzadko używany. - Tajemnica Bunta - Fajny pomysł, ale praktycznie nieużywany. - Morfina - Może dodatkowe HP sprawiłoby, że byłaby częściej używana? Zakładam, że to też jest perk "podstawowy". - Nanopancerz - Jeśli się nie mylę, są 2 klasy (Komandos, Elitarny S) i 2 perki (AWP, Lucky Luke) z Instakillem, trochę za mało aby go używać. - Nóż Komandosa - Perk "podstawowy" co nie zmienia faktu, że useless. Nawet sanitariusze go nie używają, a byliby wtedy lepszymi komandosami (tak, perk daje double jumpa i mniejszą widoczność - sam się zdziwiłem). - Tarcza SWAT - Można by przynajmniej dodać jej na tyle kondycji aby można z nią było chodzić równie szybko co inni gracze i wchodzić teamowo (dobry pomysł na takie mapy jak office gdy w t jest 3 saperów). (Innego zastosowania nie widzę). - Zwój Powrotu - Do usunięcia jak dla mnie. - Śnieżka - Gdyby miał nieskończoność śnieżek mógłby być nawet ciekawy podczas gdy na serwerze byłoby 30os na mapie z małymi pomieszczeniami (np Italy). Ale zakładam, że po świętach zniknie. - Krytyczne naboje - Nie widuje zbyt często, a nawet dobry perk, nie mam pomysłu co mogłoby sprawić aby był częściej używany (większa szansa?). - Pakiet X - Chyba za mały DMG aby był używany. - Ojciec Chrzestny/Tajemnicza Peleryna - Działają praktycznie w ten sam sposób, tylko zmniejszona szansa w pelerynie jest zastąpiona +5 DMG i mniejszą widocznością. - Nano Pociski - Perk który nie pozwala działać innemu perkowi (który nie jest używany), kiedyś chyba jeszcze była klasa która to robi, no ale teraz chyba jej już nie ma. - Tajemnica Szahida - Chyba tylko Oszust byłby w stanie używać tego co runde efektywnie, ale nikt nim nie gra... - Granatnik - Nawet czasem go widuję, ale można by do niego dodać dodatkowy DMG(Po prostu lub związany z int). - Naboje Krwiopijcy - Większy % leczenia albo do usunięcia. - Medyk Squbany - Do usunięcia chyba, ktoś chce być supportem i stać z tyłu to zagra medykiem, ewentualnie dostać perk, wskrzesić poległych i go wyrzucić. - Sadge - Nie mam pomysłu na buffa aby ktoś zaczął tego używać. - Leczący Molotov - Nie wierzę, że ktoś będzie tego używał jeśli ten molotov nie będzie leczył właściciela. - DynioSmoke - Uzależnić DMG od Int (albo przynajmniej wyjaśnić ile to DMG i Exp w nim zawarte wynosi). - Sokole Oko - Nie wiem kto uznał to za dobry pomysł. - Lucky Luke - 1/2 Insta i będzie częściej używany. - Jasność Paina - Większy DMG albo + DMG od inteligencji. - Scout - Mniejszy minimalny DMG i chyba mógłby być częściej używany albo do usunięcia. - Złoty Deagle - Nie wiem co by można było z tym zrobić aby było częściej używane. - Lustro - Perk który nawet nie daje Ci 100% szans na odbicie instakilla (a tych i tak nie ma tak wiele). - Czarny Medyk - Dodać mu większy DMG zamiast inteligencji albo usunąć bo i tak jest rzadko używany (są lepsze alternatywy). - Worki - Rzadko używany, do usunięcia. (Tylko umożliwia blokowanie w nich ludzi lub przejść).
  5. Moim problemem jest to, że przez !dmg nie można wyłączyć tego spamu obrażeń z podpalenia, tylko wszystkich. Mi chodzi o pokazywanie obrażeń które zadaje się z broni a bez tych z podpalenia, szczególnie, że na /klasy jest napisane ile bije podpalenie i ile trwa więc nie jest moim zdaniem potrzebny ten spam skoro i tak wyskakuje powiadomienie o podpaleniu kogoś. Poza tym w !dmg można zrobić coś odwrotnego niż bym wolał czyli pokazywanie obrażeń z podpalenia, a nie pokazywanie tych z broni palnej.
  6. Czy byłaby możliwość wyłączenia pokazywania obrażeń na vipie podczas podpalenia kogoś? Oprócz tego, że piromanem gra 1/76 osób to pozostawia piromanów i użytkowników perku płonące naboje w tyle podczas zabawy typu jajka oraz jest po prostu irytujące, oczywiście nie wspominając o częstym zaliczaniu samobójstwa gdy podpali się wroga, lecz wydaje mi się, że jest to trudno (jeśli w ogóle) naprawić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności