Takie propozycje aby uporządkować perki bo trochę już ich jest na serwerze:
- Usunięcie nieużywanych lub ich zbuffowanie.
- Uporządkowanie ich alfabetycznie w !perki bo szukanie ich jest męczące przy takiej ilości (16 stron).
- Po kupieniu w sklepie wylosowania nowej wartości perku powinno wyświetlać się nowa wartość na czacie - chyba nie jest to bardzo skomplikowane do zrobienia a nie trzebaby było sprawdzać tego na !p.
Subiektywna lista perków nieużywanych do zmiany/usunięcia.
- Zestaw leczniczy - Szczerze? Rzadko używany (jeśli w ogóle), zakładam, że jest ponieważ jest to "podstawowy" perk na serwerze CoD (tak jak np klasa Komandos).
- Złoty AK/Zestaw Taliba -
Porównanie:
Zestaw Taliba - Dostajesz AK47 oraz +5 DMG z niego.
Złoty AK - Dodaje AK i +8 DMG z niego, a także 1/4 na spowolnienie przeciwnika o 50% na 3s.
Chyba widać o co mi chodzi.
- Pociski Dum Dum - Również rzadko używany, można by do niego dodać dodatkowy DMG - może byłby częściej używany. (Wytrzymałość to zwykle ostatnia/przedostatnia statystyka którą się ulepsza (nie licząc Obrońcy którym mało kto gra), więc możliwość jej omijania nie jest aż tak potrzebna dopóki ludzie nie wbiją wysokich).
- Szczęśliwy Pocisk - Chyba jedyna klasa która sensownie może go używać to Hitman - którym mało kto gra.
- Wsparcie rakietowe - Nie mam pomysłu na buffa, rzadko używany.
- Zestaw Grubego/Zestaw Gliniarza - Podobna sytuacja co w Złotym AK/Zestawie Taliba, tylko dostaje się innego shotguna. Ok, inna broń ale różnica w dodanym DMG to 3(8). Aby zmniejszyć liczbę perków można by te perki po prostu połączyć.
- Wiedza Ziomków/Siła Przyjaźni - Oba podobnie działające, rzadko używane, może po połączeniu byłyby bardziej użyteczne.
- Moc SMG - Nie mam pomysłu, również rzadko używany.
- Tajemnica Bunta - Fajny pomysł, ale praktycznie nieużywany.
- Morfina - Może dodatkowe HP sprawiłoby, że byłaby częściej używana? Zakładam, że to też jest perk "podstawowy".
- Nanopancerz - Jeśli się nie mylę, są 2 klasy (Komandos, Elitarny S) i 2 perki (AWP, Lucky Luke) z Instakillem, trochę za mało aby go używać.
- Nóż Komandosa - Perk "podstawowy" co nie zmienia faktu, że useless. Nawet sanitariusze go nie używają, a byliby wtedy lepszymi komandosami (tak, perk daje double jumpa i mniejszą widoczność - sam się zdziwiłem).
- Tarcza SWAT - Można by przynajmniej dodać jej na tyle kondycji aby można z nią było chodzić równie szybko co inni gracze i wchodzić teamowo (dobry pomysł na takie mapy jak office gdy w t jest 3 saperów). (Innego zastosowania nie widzę).
- Zwój Powrotu - Do usunięcia jak dla mnie.
- Śnieżka - Gdyby miał nieskończoność śnieżek mógłby być nawet ciekawy podczas gdy na serwerze byłoby 30os na mapie z małymi pomieszczeniami (np Italy). Ale zakładam, że po świętach zniknie.
- Krytyczne naboje - Nie widuje zbyt często, a nawet dobry perk, nie mam pomysłu co mogłoby sprawić aby był częściej używany (większa szansa?).
- Pakiet X - Chyba za mały DMG aby był używany.
- Ojciec Chrzestny/Tajemnicza Peleryna - Działają praktycznie w ten sam sposób, tylko zmniejszona szansa w pelerynie jest zastąpiona +5 DMG i mniejszą widocznością.
- Nano Pociski - Perk który nie pozwala działać innemu perkowi (który nie jest używany), kiedyś chyba jeszcze była klasa która to robi, no ale teraz chyba jej już nie ma.
- Tajemnica Szahida - Chyba tylko Oszust byłby w stanie używać tego co runde efektywnie, ale nikt nim nie gra...
- Granatnik - Nawet czasem go widuję, ale można by do niego dodać dodatkowy DMG(Po prostu lub związany z int).
- Naboje Krwiopijcy - Większy % leczenia albo do usunięcia.
- Medyk Squbany - Do usunięcia chyba, ktoś chce być supportem i stać z tyłu to zagra medykiem, ewentualnie dostać perk, wskrzesić poległych i go wyrzucić.
- Sadge - Nie mam pomysłu na buffa aby ktoś zaczął tego używać.
- Leczący Molotov - Nie wierzę, że ktoś będzie tego używał jeśli ten molotov nie będzie leczył właściciela.
- DynioSmoke - Uzależnić DMG od Int (albo przynajmniej wyjaśnić ile to DMG i Exp w nim zawarte wynosi).
- Sokole Oko - Nie wiem kto uznał to za dobry pomysł.
- Lucky Luke - 1/2 Insta i będzie częściej używany.
- Jasność Paina - Większy DMG albo + DMG od inteligencji.
- Scout - Mniejszy minimalny DMG i chyba mógłby być częściej używany albo do usunięcia.
- Złoty Deagle - Nie wiem co by można było z tym zrobić aby było częściej używane.
- Lustro - Perk który nawet nie daje Ci 100% szans na odbicie instakilla (a tych i tak nie ma tak wiele).
- Czarny Medyk - Dodać mu większy DMG zamiast inteligencji albo usunąć bo i tak jest rzadko używany (są lepsze alternatywy).
- Worki - Rzadko używany, do usunięcia. (Tylko umożliwia blokowanie w nich ludzi lub przejść).