Dzień dobry Kochani Przychodzę z propozycją wzmocnienia medyka z racji jego praktycznie znikomej pojawialności się na serwerze, a żeby może zachęcić graczy do czestszego wybierania tej postaci we wczesnych tygodniach od startu edycji, jak i później.
Proponuje by do aktualnego opisu i zawartości klasy medyk dodać następujące rzeczy:
+ Po wskrzeszeniu sojusznika medyk otrzymuje +15 do zdrowia (+0.1 int) (150int=+15hp) czyli na max incie +30hp za podniesienie do swojego statusu hp.
+ Po śmierci medyk posiada 1/3 szanse na wyrzucenie apteczki ze swojego ciała, która leczy sojuszników (zwykła apteczka jak pod umiejętnością klasy)
+ Zwiększenie expa za leczenie apteczką z 5xp do 10xp (5xp to jest w sumie praktycznie nic) }
+ Zmiana broni na m4a4. (Aug jest totalnie ussles w tak dynamicznej grze jaka panuje na serwie)
Aby opis nie był za długi, proponuje w zamian za zmiany usunąć :
- Szanse na uzyskanie monety
- Bonus do dmg (to sie praktycznie wgl nie sprawdza w użyciu)
Myślę, że takie niewielkie, lecz przyjemne buffy mogą sprawić, że medyk będzie częstszym wyborem, a jednocześnie nie stanie się znacznie mocniejszy.
Zapraszam chętnych do komentowania mojej propozycji . Peace ❤️