Propozycja Perku
Nazwa: God Info
opis: Podczas użycia ma 1/2 szansy na podswietlenie każdego enemy gracza na radarze (mozna użyć raz na runde albo jakby byl za mocny to tylko jednorazowe użycie i sie niszczy)
Propozycja perku
Nazwa: Dance Szyszka
Opis: dostajesz granat z zwiekszonym zasięgiem wybuchu który sprawia ze każdy kto będzie w jego zasięgu zaczyna tańczyć przez 7s(granat odnawia sie co 30s)
Propozycja Klasy
Nazwa: Hardkor
Opis: jeśli zginie pierwszy to odradza się. Szybki(max 120 lub 130 kondycji), bronie beretty i p90(+7dmg) z szybkim przeładowaniem, od 100 lvl ma szanse na useClass na zabójstwo losowego gracza(30% i dodatkowe 0.2% co 1lvl)
Propozycja Klasy
Nazwa: Optyk
Opis: Na useClass Podswietla całą enemy drużynę na 7s. Bronie PPbizon/Ump/mac-10 glock lub p2000 i omija Cavelar + kazde trafienie dodaje mu +3 wytrzymałosci(od np.75lvl +5kondycji za trafienie)(jeśli nie da się dodać do obecnej rundy to niech dodaje mu do kolejnej)
Propozycja Klasy
Nazwa: Pilot
Opis: ma 1/9 szansy na odwrócenie osi myszki przeciwnikowi na 2s. Na useClass ma 1 od 100lvl 2 pioruny które zadąja 70dmg(+0.55dmg/1int). Bronie mp5 i glock/tec9(glock/tec9 +2dmg/10int). Odporny na odepchnięcie i podrzucenie.
Propozycja Klasy
Nazwa: Uciekinier
Opis: Na useClass ma 1,5s noclipa(ma mu to pomoc w szybkim przechodzeniu/uciekaniu przez sciany). Bronie galil/famas i p250. Gdy jego zdrowie zejdzie poniżej 50% dostaje niewiedzialnosc na 1s, dmg zwieksza sie 1.2x oraz nieslychac jego kroków i jest mniej widoczny.
Propozycja klasy
Nazwa: Nocny Monter
Opis: Na useClass ma 3 mało widoczne claymory(+1 co 30 lvl) które nie zadaja dmg(po 100lvl moga zadawac 20dmg+0.8/1int) za to podswietlaja gracza na 15s, podświetlony gracz otrzymuje 1.5 wieksze obrazenia. Bronie Scout i beretty/glock. Scout ma 1/1 na zabójstwo podświetlonego gracza, z pistola ma 1/8 na podswietlenie gracza. Podwójny skok. Zmniejszona widoczność
Inne zmiany
-lekkie zwiekszenie obrazen w perki moc SMG
-zmniejszenie expa z słoników np max zielone/niebieskie/czerwone 150/250/350xp mam wrażenie że przez to jak działaja obecnie to zabijają serwer bo ci co graja szybko expią za szybko co troche zniechęca "niedzielnych graczy"
-dodanie codziennych misji 7 które będą się zapętlać co tydzień dodatkowo moga działać tak że jeśli gracz bedzie je robić z dnia na dzień to bedzie dostawać wiecej expa np za wykonanie misji bedzie 3000-4000xp
i jesli wykona 3 pod rząd to w czwarty dzien jesli też zrobi to exp z misji zostanie pomnożony 1.2x w 5 dzien 1.35x w 6dzien 1.5x w 7 dzien 2x po 7 dniach reset i od nowa
-dodanie piromanowi dodatkowego molotova do postawienia po 125lvl