JeloneK ;) 197 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 League of Legends Każdego dnia gra League of Legends zapewnia rozrywkę 27 milionom graczy. Codziennie w szczytowym momencie swoich czempionów prowadzi do boju jednocześnie jakieś 7,5 miliona osób. MOBA studia Riot Games poczyna sobie coraz śmielej, zdobywając coraz większą popularność. Po raz pierwszy ogłoszona 7 października 2008, a wydana 27 października 2009. 15 lipca 2013r. gra została uznana w USA za pełnoprawny sport. League of Legends osiągnął kolejny imponujący stopień popularności. W produkcję amerykańskiego studia Riot Games codziennie gra jakieś 27 milionów osób. To ponad dwukrotnie więcej niż w październiku 2012 roku, gdy liczba ta wynosiła 12 milionów. Natomiast w godzinach szczytu w League of Legends jednocześnie bawi się 7,5 miliona graczy – 50% więcej niż w marcu ubiegłego roku. Przygodę z tym należącym do podgatunku MOBA tytułem da się rozpocząć (i w zasadzie również kontynuować) zupełnie za darmo. Twórcy zarabiają głównie na mikrotransakcjach – gracze mogą za realne pieniądze kupić unikalne skórki postaci oraz odblokować bohaterów niedostępnych w aktualnej darmowej puli. League of Legends jest także jedną z dyscyplin e-sportowych, w której od jakiegoś czasu organizuje się turnieje i mistrzostwa świata. W przeciwieństwie do World of Warcraft, niegdysiejszego króla MMO, który obecnie walczy o użytkowników za pomocą corocznych dodatków, popularność darmowego League of Legends stale rośnie. W listopadzie studio Blizzard podawało, że miesięczny abonament w WoW-ie opłaca 7,6 milionów osób, czyli niemal tyle samo, ilu graczy jednocześnie zagrywa się w LoL-a w najgorętszych godzinach prawie każdego dnia. Tendencja zwyżkowa produkcji studia Riot Games jednoznacznie świadczy o wyższości modelu płatności „free-to-play” nad tradycyjnym abonamentem – przynajmniej jeśli chodzi o popularność. Wielu graczy może mieć wątpliwości, czy ów trend wyjdzie branży na zdrowie, ale to temat na odrębną dyskusję. W zeszłym tygodniu podawaliśmy, jakie spośród wszystkich gier oferujących dobrowolne mikropłatności zarabiały najlepiej w Stanach Zjednoczonych w 2013 roku. League of Legends znalazł się na tej liście na drugim miejscu z przychodem w wysokości 624 miln dolarów, ustępując miejsca jedynie koreańskiemu shooterowi CrossFire. Wymagania System - Windows XP lub nowszy Procesor - Zalecany 3 Ghz | Minimum 2 Ghz RAM - Zalecany 1 GB | Minimum 512 MB Grafika - GeForce 8800 lub lepsza Dowolna karta graficzna kompatybilna z DirectX 9.0 Wolne miejsce na dysku - Zalcane 2,5 GB | Minimum 2,5 GB Screeny z Gry Źródła : Gry-online.pl / Google Grafika 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eiden7 49 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Czyli przereklamowana podróbka swoich poprzedników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MGotze 25 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 LoL jest spoko ,ale sam wolę Dote 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eiden7 49 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Jak dobrze ogarniasz Dotę (w zależności od pozycji), to zapraszam do gry. ^^ Z chęcią powitam dobrego gracza, w planach jest założenie teamu na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.