Skocz do zawartości

Wszystkie polecenia do odwołania...


ratatata koniec swiata

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


Pozwolicie że nie będę się zbytnio rozpisywał, od razu przejdę do sedna sprawy.


Jak wielu z Was zauważyło na serwerach Jailbreak chodzi o miłą atmosfera, oraz co najważniejsze dobrą zabawę.


Admini mówiący że na jailbreaku chodzi o to aby zabić jak najszybciej więźniów będąc strażnikiem są w moim odczuciu przerażający.


Nie wiem jakie jest Wasze podejście do tego moda, ale nie chce tutaj drugiego [usunięto z powodu złamania regulaminu forum] gdzie zamiast dobrej zabawy jest najzwyklejsza łapanka na fragi, nudne i monotonne polecenia, czy formowanie się graczy w jakieś żałosne zwalczające się wzajemnie grupy


Ale wracając do tematu, zabawa i fragowanie na serwerze...


5.10 Każdy rozkaz musi zostać przez prowadzącego odwołany jak np. bezruch.


Według zdecydowanej większości graczy moda Jailbreak, taki punkt w regulaminie to przysłowiowy "gwóźdź do trumny".


Przecież na jailach ludzie chcą się pobawić, pośmiać - elimowanie więźniów przez nieodwołanie jakiejś komendy to śmiech na sali, oraz hańba dla aktualnie prowadzącego strażnika.


Wydaje mi się że spora cześć osób nie wie do czego służą te piękne rzeczy na mapach, najlepiej pójść na mapę z 3 osobami...


Jeśli wiemy że na danej mapie nie damy rady pójść gdzieś ze wszystkimi, zawsze można zmniejszyć grupę do mniejszej liczby.


Jest do tego dużo zabaw, nie zaczne ich nawet wymieniać bo nie skończył bym przez godzine :D


Bardzo chciałbym, aby usunięto w/w. punkt w regulaminie, oraz zabroniono wydawanie poleceń do odwołania.


Jakie jest Wasze zdanie na ten temat??


Edytowane przez Szyberek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nie jest dobry pomysł. Fakt- chodzi o zabawe, ale trzeba tez doprowadzić rundę do konca , dlatego sa tez gry, zabawy gdzie zabawa jest. Skoro prowadzący rozkazuje zrobienie danej rzeczy trzeba ja odwołać . Jezeli pomagasz jakies osobie np w dokręcania czegoś ona Ci powie kiedy masz przestać. Bez tego zapanuje chaos oraz nieład. Wystarczy dokładnie słuchać osoby prowadzącej gdzie wiadomo moze ona mówiąc w taki sposob aby podpuścić jednak to juz jest nasz blad i nie dokładne słuchanie.

 

 

Bo każdy serwer jaki znam/grałam jest na zasadzie odwołania, skoro cos sie rozkazuje trzeba to zakończyć, każdy gracz jest do tego co sama widziałam przyzwyczajony gdyż ta zasada panuje na większości albo każdym serwerze. Dla mnie twoja propozycja jesy do odrzucenia. To polega jedynie na dobrym słuchaniu.

Edytowane przez Q♥een Besiałke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby czemu miałby zapanować chaos? :)

Powiesz totalny bezruch - mają totalny bezruch.

Powiesz że mają za Tobą iść - to za Tobą pójdą - proste i logiczne. 

Myślę że sama frekwencja graczy na serwerze podczas 2 typów prowadzenia (frager i gościu który chodzi na mape) pokazuje że te polecenia do odwołania są uciążliwe.

Oczywiście ze trzeba doprowadzić rundę do końca, ale można to zrobić na milion różnych sposobów niż zwykłe nabijanie fragów przez głupią komendę.

Zabawy zaczynające od nurka, przez reakcje/szybkie palce/wojsko, aż po sajmona, czy pokemony. Dodatkowo ile pięknych zabaw jest na mapach? 

I jeśli możesz, wyjaśnisz mi dlaczego według Twojej osoby poprzez usunięcie tego podpunktu na serwerze zapanuje "chaos oraz nieład" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie te polecenia do odwołania a bez sensu. Chodzi mi o to ze każde trzeba odwołać. Najlepiej źrenic tak, że polecenie jest do odwołania, kiedy warden to powie. Jeśli nie powie tego to wtedy nowe polecenie zastępuje stare polecenie :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zrobić tak, że polecenie jest do odwołania, kiedy warden to powie. Jeśli nie powie tego to wtedy nowe polecenie zastępuje stare polecenie :)

TO.

Pozwólmy strażnikom stosować podstęp (jeżeli powiedzą do odwołania). Inteligentni więźniowie przeżyją, inni się w końcu nauczą.

Edytowane przez OG droso
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się tutaj z Besiałkę. Uczmy graczy słuchać :D.

 

Jak będzie jakiś typowy frager w ct to wiadomo, że więzniowie będą się buntować i może taki strażnik zrozumie, że jego prowadzenie jest bynajmniej słabe i nudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że jestem sam vs władza serwera, szkoda :/.

W takim razie zostawmy polecenia do odwołania, ale usuńmy w/w. podpunkt w regulaminie :(

Już wiesz na co ja mogę przystać, całkowite usunięcie odwoływania, według mnie to dziwny pomysł.

Może nie zapanowałby chaos, ale myślę, że tak naprawdę często by było tak, że nowi gracze nie wiedzieliby, że nie trzeba odwoływać, więc nie słuchaliby się poleceń prowadzącego, bo mają totalny.

 

 

Zgodzę się tutaj z Besiałkę. Uczmy graczy słuchać :D.

 

Jak będzie jakiś typowy frager w ct to wiadomo, że więzniowie będą się buntować i może taki strażnik zrozumie, że jego prowadzenie jest bynajmniej słabe i nudne.

Myślę, że ważniejszym zadaniem jest nauczenie CT prowadzić. Większość prowadzi tak: totalny bezruch, ostatnia reakcja podskocz, ginie X więźniów, strażnik wie, że nikt się już nie nabierze, więc szuka innych sposób na zabicie (rzadko kto korzysta z mapy, jak ktoś tak prowadzi, albo jak zostanie od 2 do 4 więźniów [czym tylko przedłużają]).

 

Według mnie powinniśmy podejść logicznie: Strażnik mówi totalny bezruch mam totalny bezruch, strażnik mówi idziemy to idziemy, skąd oni mają wiedzieć do kiedy jest ten totalny bezruch.

Co innego jak strażnik powie totalny bezruch do odwołania, od razu więźniom powinna się 'zaświecić lampka', że muszą uważać na następne polecenia.

 

ahm proszę to brać jako moje przemyślenia, niczego nie narzucam :D

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem za pomysłem droso.

W dodatku dodałbym, że totalny brzuch to totalny, a nie celownik na maxa w dół. Do bezruchu dodałbym możliwość skakania. Co najważniejsze, w pozycji buntu uwzględniłbym, aby tam też był totalny bezruch. Tak dokładnie teraz na pozycji buntu można się rozglądać z celownikiem na maxa w dół i kucając oczywiście.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nie ma najmniejszego sensu punkt 5.10 regulaminu JailBreak. Dodaje on jedynie więcej błędów które wynikają z niedomówień pomiędzy drużynami (ktoś nie dosłyszy lub zapomni komendy) oraz jest to po prostu zbędne, dodatkowe utrudnienie gry. Trzeba pamiętać, że nie jest to jedynie problem dla gracza po stronie Terrorystów lecz jest to równie duży, być może nawet i większy problem dla gracza z drużyny Anty-terrorystów, ile razy to ja widziałem jak gracze w tej drużynie mylą się, komendy lub robią mass FK tylko dla tego, że pomieszali się we własnych komendach. Niepotrzebny problem i nawet lekko dramatyzując "gwóźdź do trumny" jak to zostało opisane powyżej.

Chciałbym również otrzeć się o temat komendy "Totalny Bezruch", jak zapewne wszyscy wiemy, po tym jak CT wypowie tą komendę, to Gracz z drużyny terro ma za zadanie nie ruszać się i patrzeć się maksymalnie w dół (w podłogę bądź pod siebie), według mnie dodatkowo do nie ruszania się patrzenie się pod siebie jest zbędne i powinno być usunięte ponieważ na większości serwerów totalny bezruch oznacza po prostu nie ruszać się, kolejny banalny powód do popełnienia FK który mógł być łatwo ominięty.

Pod koniec chciałem przeprosić za lekkie odejście z tematu i mam nadzieję, że weźmiecie moje opinie pod uwagę.

Przyjemnej lektury i miłego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

!!!UWAGA!!!

 

Mam nadzieję że moja lektura przypadnie wam do gustu i nie odstraszy was na samym początku.

Życzę miłego czytania ;)

 

 

 

Witam, jako że grałem na kilku serwerach JB to sądzę że mam coś do powiedzenia. 

Moja pierwsza przygoda na JB zaczęła się na serwerach z komendami do odwołania.

Kiedy CT prowadził i mówił odwołuję wam totalny itp, to stawało się nudne jak i męczące.

Niedawno trafiłem na pewną sieć z której właśnie przeszedłem wraz z kilkoma znajomymi z pewnych powodów.

Ale wracając do mej wypowiedzi. Na owej serwerowni na serwerze JB była jedna zasada która ułatwiła grę w 100%

Owa zasada była taka "Na serwerze nie ma poleceń do odwołania, każde polecenie odwołuje poprzednie. "

Czyli jeżeli Warden powiedział totalny bezruch a potem biegniecie za mną to z automatu totalny bezruch zostaje odwołany.

Jest to wielkie ułatwienie dla graczy jak i prowadzącego.

Trzeba pamiętać aby mówić odwołuję wam totalny bezruch czy coś innego.

Chciałbym również poruszyć formę zabaw.

Każdą zabawę musimy uprzedzić słowami "Zaczynamy zabawę w pierwszą i ostatnia reakcję"

Hmm... Ale po co takie coś? Skoro to ma być pierwsza bądź ostatnia reakcja to chyba chodzi o ową REAKCJĘ.

Chciałem przekazać to że skoro to jest pierwsza reakcja czy ostatnia to dlaczego mamy gracza uprzedzać ze takie coś zrobimy?

Nie lepiej powiedzieć Totalny bezruch, pierwsza reakcja kucnij i wtedy gracze muszą wykazać się swoją reakcją.

Kiedy jestem w TT i Warden powie Totalny to zabieram ręce z klawiatury oraz myszki i zaczynam bawić się kartami.

Gdy usłyszę że Warden zaczyna zabawę w pierwszą bądź ostatnią reakcję to odkładam karty i czekam w gotowości na zadanie.

Gdyby zostało wprowadzone to że nie trzeba rozpoczynać takowych zabaw to zapewne bym przegrał bo robiłem coś innego i nie byłem skupiony na rozgrywce.

Jeśli chodzi o same zabawy to chyba jedyne które trzeba rozpocząć to Sajmon oraz Wojsko

Owe zabawy trzeba również rozpocząć odpowiednimi słowami jak i je zakończyć.

Może trochę odbiegam od mej wypowiedzi w której chciałem poruszyć samo odwoływanie Totalnego.

Wracając właśnie do niej chciałem jeszcze napomknąć zasadę Totalnego Bezruchu.

Jak wiemy podczas totalnego głowa ma być skierowana ku dołu.

Nie wiem po co takie coś? Na serwerze wielu graczy o tym nie wie przez co Warden musi za każdym razem przypominać o tym bo 80% graczy by padło jeszcze w celach.

OG droso, w 12 Paź 2015 - 21:37, powiedział:
    Myślę, że ważniejszym zadaniem jest nauczenie CT prowadzić. Większość prowadzi tak: totalny bezruch, ostatnia reakcja podskocz, ginie X więźniów, strażnik wie, że nikt się już nie nabierze, więc szuka innych sposób na zabicie (rzadko kto korzysta z mapy, jak ktoś tak prowadzi, albo jak zostanie od 2 do 4 więźniów [czym tylko przedłużają]).
Tak jak napisał Szyberek, jest nieograniczenie wiele sposobów, aby zabić więźniów czymś innym niż wybijanie przed celami, czy nabieranie ich na nieodwołanie jakiegoś polecenia.
Nie zapominajmy że nie tylko bezruch/totalny bezruch trzeba odwołać - trzeba odwoływać WSZYSTKO, zaczynając od biegniecie za mną, przez skakanie czy podążanie z punktu A do punktu B na siedząco.
Chyba nawet nie wyobrażacie sobie jak dużo osób może zginąć podczas samego przemieszczania się z przed cel na mapę. Niejednokrotnie miałem sytuację kiedy nie wybijając nikogo przed celami, podczas wędrówki byłem zmuszony zabić wszystkich terrorystów.
OG droso, w 12 Paź 2015 - 21:37, powiedział:
    Już wiesz na co ja mogę przystać, całkowite usunięcie odwoływania, według mnie to dziwny pomysł.
    Może nie zapanowałby chaos, ale myślę, że tak naprawdę często by było tak, że nowi gracze nie wiedzieliby, że nie trzeba odwoływać, więc nie słuchaliby się poleceń prowadzącego, bo mają totalny.

Tak jak wcześniej napisałem, najprostszym a zarazem najłatwiejszym sposobem, aby nowi gracze nie mieli problemów z poleceniami (kiedy jest do odwołania, kiedy mają mieć totalny bezruch itp. ) jest zasada "Każde polecenie odwołuje poprzednie" - serwer stoi równo tydzień o ile dobrze pamiętam, jest to prawdopodobnie jedyny okres czasu gdzie można wprowadzać tak drastyczne zmiany w regulaminie.

W przyszłości kiedy wyrobimy sobie paru stałych graczy będzie można zacząć wprowadzać blokadę na (steam ID/ adres IP), dla osób które nie przegrały wystarczającej ilości minut, czy też rund (oczywiście będzie można stabilizować te wymaganą wartość).
 
Edytowane przez Laos
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do totalnego bezruchu, też jestem za tym, żeby kamera była "normalnie". Osobiscie bardzo mnie denerwuje, jak strażnik mówi totalny bezruch, odwołuje idziemy gdzieś znów i znowu daje totalny bezruch, a ja nawet nic nie widzę.

 

Co do rozpoczynania zabaw, według mnie Szyberek ma rację, rozpoczynanie zabawy w pierwszą/ostatnią reakcję nie ma większego sensu, uprzedzamy graczy, że coś takiego będzie.

 

Oczywiście będą zabawy, które będą wymagały rozpoczęcia jak Sajmon (Do regulaminu na pewno trzeba dodać, że Sajmona trzeba prawidłowo rozpocząć, bo wiele graczy aktualnie na serwerze, nie rozpoczyna Sajmona, albo go nie kończy! A później płaczą, że ich zabiłem, bo przecież nie było fk) i Wojsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli skusicie się przyjąć "Na serwerze nie ma poleceń do odwołania, każde polecenie odwołuje poprzednie.", pomogę w tworzeniu nowego regulaminu/edycji aktualnego.

Mam w tym doświadczenie oczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie zostało zmienione:

 

3. Zasady więźnia
 
[...]
 3.10 Prowadzący ma prawo do wydania rozkazu bezruchu oraz totalny bezruch.

[...]

Totalny bezruch ~ Stanie w miejscu. Zakazane jest jakiekolwiek ruszanie się, kucanie itp w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.
Pozycja buntu ~ Kucanie w miejscu
Edytowane przez Q♥een Besiałke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Co do totalnego bezruchu, to przychylam się do zasady z usunięciem patrzenia maksymalnie w dół i ta zmiana zostanie zamieszczona teraz w regulaminie.

Rozpoczęcie zabawy w Sajmona ma wyglądać tak, że trzeba to rozpocząć w ten sposób "Teraz pobawimy się w Sajmon mówi (...) i zakończyć "Sajmon mówi, kończymy zabawe w Sajmona" albo "Kończymy zabawę w Sajmona", takie zasady miałem gdy kiedyś (dobre 3-4 lata temu) grałem na serwerach JB 1.6 i działało to sprawnie.

 

Totalny bezruch bez dodania "do odwołania" powinien działać tak, że jeżeli strażnik potem powie "chodźcie za mną", a nie odwoła tego totalnego, to gracze mogą iść, bo nie był on do odwołania, co innego gdy mówi się "Totalny bezruch do odwołania", wtedy strażnik musi odwołać totalny bezruch. Ostatnio też zacząłem tak mówić i uważam, że jest to najlepszy sposób, to też była zasada z dawnych lat.

Włączanie zabaw na serwerze też powinno wyglądać tak, że strażnik mówi "Dzisiaj pobawimy się w" i włącza potem te zabawę.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Wyszło na to, że opcja z odwoływaniem powinna zniknąć, tylko są dwa problemy, wtedy rozkazy typu "Zakaz skakania", "Zakaz kucania", itd nie miałyby sensu, nie można byłoby ich używać, bo i tak następne polecenie je odwoła, dodatkowo takie zmiany będą "wprowadzane" przez tydzień/dwa, wielu graczy jest przyzwyczajonych do normalnych zasad, więc będą to olewać i nie będą się słuchać klawiszy.

A co Wy o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Totalny bezruch bez dodania "do odwołania" powinien działać tak, że jeżeli strażnik potem powie "chodźcie za mną", a nie odwoła tego totalnego, to gracze mogą iść, bo nie był on do odwołania, co innego gdy mówi się "Totalny bezruch do odwołania", wtedy strażnik musi odwołać totalny bezruch. Ostatnio też zacząłem tak mówić i uważam, że jest to najlepszy sposób, to też była zasada z dawnych lat.

Włączanie zabaw na serwerze też powinno wyglądać tak, że strażnik mówi "Dzisiaj pobawimy się w" i włącza potem te zabawę.

 

 

Odwoływanie z tego co mnie się kojarzy było tylko w momencie kiedy był totalny bezruch, według mnie najlepiej będzie gdy pozostanie to w takiej formie jak zostało napisane wyżej gdzie odwołać będzie trzeba w momencie kiedy dana osoba doda iż jest to polecenie do odwołania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałeś że zakaz skakania zakaz kucania nie ma sensu. Wystarczy że powiesz idziecie za mną kto skacze, kuca, bije kosą ginie. Kiedy powiesz Totalny bezruch to tamto zostaje odwołane. Może dodajcie informacje na czacie która będzie się pokazywała co minutę typu !!!UWAGA!!! Wielkie zmiany w regulaminie zapraszamy do przeczytania. Jak już wspomniałem dodać punkt do regulaminu - "Na serwerze nie ma poleceń do odwołania, każde polecenie odwołuje poprzednie. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności