Skocz do zawartości

Wszystkie polecenia do odwołania...


ratatata koniec swiata

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli nie chcemy łatwych killi dla prowadzących, to wprowadźmy zasadę, że polecenia dotyczące cel, bezruchu, totalnego bezruchu nie mogą być do odwołania czy coś w tym stylu, bo według mnie polecenia do odwołania muszą istnieć... nie mam zamiaru się powtarzać ciągle jako prowadzący.

 

Trzeba w miarę szybko to ustalić, bo ja już starałem sie na serwerze używać nowych zasad, ale widzę, że dalej trwa dyskusja, a na serwerze robi się zamęt :D

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem do wniosku, że wy chcecie wyłączyć myślenie u graczy i ułatwić im wszystko na maksa.

Pamiętam jak swego czasu grałem jakieś 2 lata na jednym z jb 1.6 gdzie polecenia były jeszcze trudniejsze i było ich nawet więcej a i tak na mape chodziło się z 12 osobami.

Tak jak mówiłem wcześniej uczmy graczy słuchać i myśleć.

 

Nie róbmy czegoś takiego, że jakieś polecenie odwołuje poprzednie. Jak jest zakaz to jest zakaz i czekasz aż go zdejmą right?

 

Jestem za tym aby:

-nie trzeba było rozpoczynać i kończyć zabaw typu pierwsze/ostatnia reakcja (z wyjątkiem dla simon mówi, wojsko itp). Wystarczy: Pobawimy się w pierwszą rekacje...

-ustalić jakie polecenia MUSZĄ być do odwołania jak np TOTALNY BEZRUCH, ZAKAZ WYCHODZENIA Z CEL itp.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że są mieszane zdania więc uważam że najlepiej będzie jeżeli nie będzie trzeba rozpoczynać zabaw typu pierwsza/ostatnia reakcja oraz żeby polecenia były do odwołania jeżeli prowadzący powie np. "Totalny bezruch DO ODWOŁANIA". Oczywiście uważam że pomysł Szyberka i Laosa jest najlepszy ale najlepiej będzie jeżeli regulamin wszystkim będzie pasował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas są podzielne zdania.

 

1.1 Uważam, że najlepiej będzie jak zostanie ustalone DOKŁADNIE które zabawy mają być rozpoczęte i zakończone.

Tutaj macie listę proponowanych zabaw i na jej podstawie wybrać które mają mieć to zadeklarowane http://forum.cs-classic.pl/topic/39432-przyk%C5%82adowe-zabawy-dla-prowadz%C4%85cego/ew. jeżeli jakieś z zabaw tutaj nie ma, prosiła bym o napisanie mi na PW, a najlepiej dokładne rozpisanie na czym ta zabawa polega gdyż ja dopiero zaczynam grać na JB i nie znam ich wszystkich, a później do proponowanych zabaw ją dodam.

 

2.1 Ustalić: 

1. Dodajemy DOKŁADNE rozkazy, które BĘDĄ MUSIAŁY zostać odwołane 

lub

2. MUSIMY dodać mówiąc rozkaz iż on musi być odwołany 

" Totalny bezruch DO ODWOŁANIA" ~ czekamy na odwołanie

"Totalny bezruch" ~ kolejny rozkaz anuluje poprzedni, czyli w tym przypadku totalny bezruch.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zróbmy tak jak było kilka lat temu na starych jb 1.6. Więc zmieniam troszkę zdanie bardziej w stronę Mańka.

 

Czyli... :

-WSZYSTKIE ZAKAZY.

-Totalny bezruch.

TRZEBA ODWOŁYWAĆ

 

Dodatkowo prowadzący może na każde polecenie nałożyć "do odwołania".

Np. Skaczecie do odwołania.

Więc później musi to odwołać.

 

A co do reszty, wszystko się odwołuje przy kolejnym poleceniu.

 

Zwykłego bezruchu nie trzeba odwoływać (tak jak to było na dawnych serwerach 1.6).

 

Według mnie jest to najwygodniejsza opcja prowadzenia dla strażnika. Zasady są proste i logiczne (jedyne czego można się doczepić, to totalny bezruch musi być odwołany, ale według mnie totalny ma o wiele większy priorytet niż zwykły bezruch).

Edytowane przez OG droso
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Na pewno zabawa w wojsko i Simon powinna być rozpoczęta i zakończona

 

Doszedłem do wniosku, że wy chcecie wyłączyć myślenie u graczy i ułatwić im wszystko na maksa.

Pamiętam jak swego czasu grałem jakieś 2 lata na jednym z jb 1.6 gdzie polecenia były jeszcze trudniejsze i było ich nawet więcej a i tak na mape chodziło się z 12 osobami.

Tak jak mówiłem wcześniej uczmy graczy słuchać i myśleć.

 

Nie róbmy czegoś takiego, że jakieś polecenie odwołuje poprzednie. Jak jest zakaz to jest zakaz i czekasz aż go zdejmą right?

 

Jestem za tym aby:

-nie trzeba było rozpoczynać i kończyć zabaw typu pierwsze/ostatnia reakcja (z wyjątkiem dla simon mówi, wojsko itp). Wystarczy: Pobawimy się w pierwszą rekacje...

-ustalić jakie polecenia MUSZĄ być do odwołania jak np TOTALNY BEZRUCH, ZAKAZ WYCHODZENIA Z CEL itp.

Z tym jak najbardziej się zgadzam, bo to ułatwia życie więźniom, ja mam mieszane uczucia z tym odwoływanie poprzedniego polecania następnym, z jednej strony to dobre, ale z drugiej to tworzy taką łatwiznę na serwerze. Nie wiem czy to dobry pomysł, a sam jestem jednym z graczy "starych", którzy grali na jb gdzie były większe wymagania.

Według mnie bezruch nie musi być odwoływany, czyli kolejne polecenie go odwołuje, ale totalny bezruch powinien być albo do odwołania, albo nie, to zależy od klawisza. To samo tyczy się niektórych innych zasad. Więzień ma się słuchać, rozumieć co mówi klawisz, a nie dostawać coś gotowego, gotowy schemat, który jest tak banalny, że gra na tym serwerze będzie się ograniczała tylko i wyłącznie do simon i wojska, bo po co coś innego skoro trudno pozbyć się więźniów by np: rozpocząć jakąś inną zabawę na mapie.

Ważne jest też to by w drużynie klawiszy był strażnik, który się na tym zna, nie moga prowadzić osoby dla których liczy się tylko zabijanie, powinno się wykorzystywać mapę, robić coś na niej, więc na początku można zabić kilku, ale nie połowę drużyny więźniów, bo wtedy ta gra na mapie nie ma sensu. Po to jest ta cała zasada z odwołaniem czegoś by pozbyć się kilku zbędnych graczy by rozpocząć coś na mapie, gdy usuniemy odwołanie, klawisze będą musieli się męczyć z pozbyciem się tych kilku więźniów, albo będą ciągle powtarzać zabawe w simon mówi i wojsko, bo to będzie najłatwiejsze, więc w skrócie, więzień w takiej sytuacji ma naprawdę łatwo, a klawisz wręcz przeciwnie, musi kombinować.

Może i teraz mało gram, ale kiedyś właśnie takie zasady panowały i wszystkim to pasowało, nie było problemów, pozbywało się kilku graczy, szło się dalej, na np: Mam talent, chórek, basen, skoki, itd

 

Zostańmy przy tym, że bezruch jest komendą, którą odwołuje kolejne polecenie, a totalny bezruch musi mieć dodane "do odwołania", tyczy się to też reszty poleceń. Jeżeli klawisz nakazuje czegoś, to odwołuj się to kolejnym poleceniem, ale jeżeli jest ZAKAZ, to jest do czasu aż go odwoła, to jest najlepsza metoda.

 

 

Zróbmy tak jak było kilka lat temu na starych jb 1.6. Więc zmieniam troszkę zdanie bardziej w stronę Mańka.

 

Czyli... :

-WSZYSTKIE ZAKAZY.

-Totalny bezruch.

TRZEBA ODWOŁYWAĆ

 

Dodatkowo prowadzący może na każde polecenie nałożyć "do odwołania".

Np. Skaczecie do odwołania.

Więc później musi to odwołać.

 

A co do reszty, wszystko się odwołuje przy kolejnym poleceniu.

 

Zwykłego bezruchu nie trzeba odwoływać (tak jak to było na dawnych serwerach 1.6).

 

Według mnie jest to najwygodniejsza opcja prowadzenia dla strażnika. Zasady są proste i logiczne (jedyne czego można się doczepić, to totalny bezruch musi być odwołany, ale według mnie totalny ma o wiele większy priorytet niż zwykły bezruch).

Właśnie tak, zostaje taki sposób.

 

Temat zamykam, taki sposób jest najlepszy i nie wprowadzi chaosu.

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

 

Powód: Wyjaśnione

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy

Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności