rewoX* 1 295 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Pytania od - Pawel.? [P] Siemanko kumplu No siemanko! ;> [P] Jak tam w pracy? Mogłoby być lepiej, ale kasa leci ) [P] Co obecnie robisz? Oglądam starwarsy xd [P] Masz czas na granie w cs:go? Komp mi padł, będę inwestował w potwora do gier, więc obecnie, pomijając kwestię, że nie mam czasu, po prostu nie mam na czym grać :x [P] Jakiś ciekawszy trade się przytrafił? No tak z 180€ na + w jednym xd [P] Masz drugą połówkę for real? (nie chodzi tutaj o alko... ) Obecnie nie [P] Planujesz coś na przyszłość? Jeszcze lepszą furę <3 [P] Twój zawód? (ten wyuczony) Ogólnie, to byłem w liceum (matgeo), a tak to studiuję dopiero ;> [P] Mało Cię ostatnio na CSC widać, zmienisz to? Mimo, że bym chciał to nie mam za dużo czasu :/ [P] Lubisz mnie? xD No kumplu co to za pytanie XD bym wypił z Tobą haha Pytania od - Q♥een [P]Co sie teraz z toba dzieje? Pracuję, studiuję. Totalny brak czasu :/ [P]Siedzisz dalej sporo na sieci? Niestety nie :/ pewnie w przyszłości to zmienię, lecz teraz nie mam jak :c [P]Planujesz jakies wyższe rangi na sieci? Już w sumie osiągnąłem wszystko co mogłem, admin bardzo wielu serwerów, gamer, opiekun, ubt. Modkiem nigdy nie chciałem być, bo nie mam ma to czasu, a rangi typu redaktor i grafik nie są dla mnie. Jednakże gdy ogarnę czas i stanowisko to zawsze służę pomocą ) [P]Co tam u CB? Po staremu ;] musimy coś znów zagrać haha [P]Dalej loffki z Nessia ? :wub: No jakoś tak Pytania od - Weronikaa [P]Kiedy idziemy do baru? A kiedy będziesz w Warszawie? [P]Podwieźć cię moim oplem? XD XDD może zostańmy przy moim mercu xdd [P]Lubisz mnie botku? No jak bym żonki mojego kumpla miał nie lubić Xd [P]Gdzie się podziałeś jak Cię nie ma sb? Sam nwm :x Pytania od - Pynia [P] Umiesz gotować? Lubisz? Lubię, ale za cholerę nie umiem :v no chyba, że kurczak się liczy [P] Masz lęk wysokości? Mieszkam na 15 piętrze więc chyba nie Edytowane 10 Stycznia 2016 przez ℓυкαѕнн ♥ 3 Odnośnik d