Omega* 2 077 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 boduczek gtasite Kolejny duży dodatek do GTA Online trafił właśnie w ręce graczy, czy było na co czekać? Nowa zawartość prezentuje wysoki poziom, jednocześnie twórcy pokazali, że przez niespełna trzy lata funkcjonowania trybu wieloosobowego nauczył się doskonale jak czyścić konta bankowe graczy z prawdziwej gotówki. Bez 10 milionów na koncie w grze do tego DLC nawet nie podchodź. Further Adventures in Finance and Felony to dodatek będący długo oczekiwanym powiewem świeżości w trybie Online. Ostatnie duże DLC zadebiutowało w grudniu przynosząc między innymi zadania V.I.P., od tego czasu rozgrywka nie była wzbogacana niczym większym poza paczkami z nowymi broniami czy samochodami. Teraz otrzymaliśmy kolejne rozszerzenie oferujące masę nowej zawartości. Przeznaczone jest jednak ono raczej dla graczy, którzy nie mają problemu z gotówką a przez ostatnie sześć miesięcy zdołali odłożyć sensowne >10 mln $. W przeciwnym razie czekać Was będzie jeden z kilku scenariuszy - wyprzedanie połowy aut z garaży, robienie do znudzenia napadów na Pacific Standard, zrezygnowanie z ogrywania dodatku, lub... Skorzystanie z Shark Cash Cards. Z tym że kupno jakiegokolwiek poza najdroższym oferującym $8,000,000 za 299zł (takie ceny są przynajmniej na PS4) nie ma sensu. Ale i to nie wystarczy aby cieszyć się wszystkim. Jeżeli Wasze konto w grze świeci pustkami i chcielibyście kupić wszystko z obecnego DLC przygotujcie się na wydanie ponad 20mln. Czyli kupno trzech takich Shark Cards, co oznacza wydatek rzędu 900zł... I dziwicie się nadal, że Rockstar woli wspierać "darmowe" dodatki do GTA Online niż tworzyć płatne fabularne DLC? Zacząłem dość pesymistycznym akcentem, teraz więc może odrobinę o tym jak DLC wygląda. Całość sprowadza się do stworzenia własnej organizacji. W tym celu naszym pierwszym krokiem będzie kupno biura mieszczącego się w jednej z czterech lokalizacji w Los Santos, poprzez nową stronę - Dynasty 8 Executive. Proces jego zakupu przypomina kupno własnego jachtu z jednej z poprzednich aktualizacji. Wybieramy styl wnętrza, czy sekretarką ma być facet czy dziewczyna, czy chcemy mieć sejf i schowek na broń oraz czy nasze biuro ma posiadać dodatkowo pokój mieszkalny z m.in garderobą. Kupno najdroższego biura ze wszystkimi dodatkami to koszt ponad $6.4 mln. Dla odmiany najtańsze biuro w najtańszej wersji kosztuje połowę tej kwoty, ale to nie koniec kosztów. Wkraczamy do siedziby swojej organizacji, gdzie naszym kolejnym zadaniem będzie kupno magazynu. Ich ceny również nie są niskie a różnią się w zależności od wielkości. Te najbardziej pojemne kosztują $3 mln. Gdy już jeden kupimy czeka na nas właściwa rozgrywka. W swoim biurze poprzez komputer kupujemy określony wybrany towar - może być to broń, mogą być dzieła sztuki, mogą być papierosy lub alkohol - wariantów jest wiele. Gdy to zrobimy jedziemy pod określone miejsce na mapie, wsiadamy do auta i jedziemy z nim do magazynu. Cały problem tutaj polega na tym, że wszystko to dzieje się w publicznej sesji i każdy może zobaczyć co robimy i zniszczyć towar za co dostanie drobny bonus pieniężny. Należy jednak pamiętać, że narażamy się na stratę dostawy, którą wcześniej kupiliśmy za niemałe pieniądze (w moim przypadku było to jakieś $30.000). Gdy uda nam się dostarczyć towar do magazynu możemy wrócić do swojej siedziby aby zamówić kolejny i powtórzyć proces lub zorganizować sprzedaż całości. To jest najważniejszy i najbardziej ryzykowny punkt dodatku, warto więc aby na tą finałową transakcję zabrać dobrą ekipę znajomych, którzy będą potrafili ochronić nie tyle nas co nasz towar. Gdy potwierdzimy transakcję sprzedaży wyjdziemy znów z magazynu do publicznej sesji i korzystając z określonego środka transportu musimy dotrzeć do punktu B na mapie. Problemem jest oczywiście to, że będziemy atakowani zarówno przez NPCów jak i graczy znajdujących się w sesji. W moim przypadku transakcja była warta około $50.000 i atakowało mnie 18 przeciwników, którzy nie byli silnie uzbrojeni. Podejrzewam jednak, że w przypadku chęci wyprzedania dużych partii towaru idących w kwoty setek (a nawet i milionów) dolarów sytuacja może być dużo trudniejsza. Oczywiście trzeba pamiętać o ogromnym ryzyku. Przez ostatnie 6h gromadziliście ze znajomymi towary w magazynie (bez żadnego zarobku, a nawet ze stratą, bo trzeba było je kupić) wreszcie zamierzacie je sprzedać w transakcji za $850.000. Jeżeli Wam się uda - zarobicie - jeżeli jednak pojazd zostanie zniszczony - stracicie część lub w najgorszym wypadku nawet cały towar który gromadziliście przez ostatnie godziny. W tym momencie warto poruszyć temat zarobków. Nowy update przynosi nowe i ciekawsze opcje zarabiania gotówki, jednak nie jest to w żadnym stopniu lepsze niż napady z zeszłego roku. Zróbmy kalkulację - magazyn ma pojemność 111 miejsc. Jednorazowo możemy robić zadanie z kupnem i przywozem maksymalnie 3 skrzyń towaru za 18 tysięcy. Daje nam to 37 kursów aby zapełnić magazyn. Transakcje sprzedaży są warte dwukrotność ceny zapłaconej na początku. Nie wdając się w szczegóły w kilka godzin ryzykownego zapełniania magazynu i w samej transakcji finałowej możemy zarobić na czysto około $700.000. Przy okazji samych transakcji warto zauważyć, że możemy również ulepszać nasze pojazdy służące do transportu towarów podczas finałowej sprzedaży. A to kolejna okazja do wydania paru milionów GTA$ - lepszy pancerz np Tug Boat, ciężarówki Brickade albo bonus do prędkości z pewnością się przyda. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rias Gremory 2 600 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi