Skocz do zawartości

Nowy Regulamin


KonWoy

Rekomendowane odpowiedzi

A więc moi Drodzy, z radością przedstawiam Wam wyczekiwany lub nie nowy Regulamin, który będzie obowiązywał od 08.10

 

1. Zasady gry na serwerze
 
1.1 Grając na naszym serwerze akceptujesz regulamin.
1.2 Zabronione jest wykorzystywanie wszelakich bugów/błędów na mapie, należy od razu zgłosić je do opiekuna bądź admina.  
1.3 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów cs:go oraz stron hazardowych jak i posiadanie tagow z nimi związanymi.
1.4 Zabronione jest używanie wszelakich wspomagaczy.
Zakazuje się używania komend do wyświetlania pozycji sojuszników jest to karane oraz traktowane jako używanie wspomagaczy. 
1.5 Wszelkie sprawy do administracji zgłaszamy na u[Malpa]
1.7 Zabronione jest podszywanie się pod adminów oraz graczy. (Posiadanie tego samego nicku lub podawanie się za tą osobę)
1.8Zakaz podpowiadania CT-TT, TT-CT (wyjątkiem jest sytuacja gdy pozostaje jedna osoba niezbuntowana)
1.9 Po stronie CT gracz musi posiadać SPRAWNY mikrofon oraz być po mutacji (dokładniej punkt 4.2)
1.10 Nieżywi mają zakaz podpowiadania żywym.
1.11 Zakaz celowego podkładania się (zabijania się lub umożliwianie łatwego zabicia), gdzie ktoś oprócz zabójcy może mieć z tego korzyści ($ lub respekt) 
1.12 Gdy CT widzą więźnia bijącego ucieczkę są zmuszeni uprzednio ukarać go karniakiem w ciało każąc zaprzestania, jeśli wiezień mimo to dalej będzie bił lub wchodził do ucieczki CT może uznać to za próbę buntu oraz więźnia zabić. 
1.13 Strzał ostrzegawczy (karniak) ~ 1-2 strzały w ciało więźnia. Nie może on być wymierzony w głowe oraz z broni takich jak: snajperka, shotgun, deagle oraz rewolwer
1.14 Zakaz blokowania (przeszkadzanie przez podchodzenie gdy nie ma włączonej przenikalności) gracza, który jest w trakcie pojedynku lub jest zabawa, dotyczy to tylko osób, które nie biorą czynnego udziału w zabawie/pojedynku. 
1.15 Zakaz przebywania na spect gdy serwer jest pełny. Administracja zastrzega sobie prawo do kiknięcia osoby ze specta jeżeli będzie wymagała tego sytuacja.
1.16 Zakaz oszukiwania na zabawach prowadzonych na mapie.
1.17 Zakaz zagłuszania strzelając z broni.
1.18 Osoba, która wykona votekick jest zobowiązana do sensownego wyjaśnienia poprzedzając regulaminem.

 
2. Zasady zachowania na serwerze
 
2.1 Zabronione jest udostępnianie danych osobowych osoby która nie wyraziła na to zgody
2.1 Zakazane jest obrażanie graczy/ nadmierne używanie wulgaryzmów na serwerze.
2.2 Bez pozwolenia admina puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów itp. przez mikro jest zakazane.
2.3 Zabronione jest prowokowanie (trollowanie) prowadzące do różnych typu kłótni oraz sporów. Pisanie/Mówienie "ez" podpina się pod ten pkt.
2.4 Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom. (blokowanie cel/siebie nawzajem, przejeżdżanie pojazdami, itp.)
2.5 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu oraz spamowanie na chacie.
2.6 Zabronione jest używanie nicków obraźliwych, wulgarnych oraz prowokacyjnych.
2.7 Mikrofonu używać mogą tylko osoby, które przeszły pełną mutacje lub jej głos jest akceptowany przez ogół.
2.8 Zabronione jest kłócenie się z administracją.
2.9 Zakaz robienia VoteKickCT przeciwko osobie, która gra zgodnie z regulaminem.
3.0 Zakaz przebywania AFK dłużej niż 1 rundę

 
3. Zasady więźnia
 

3.1 Więzień w każdym momencie ma prawo do zbuntowania się jednak musi liczyć się z szansą zginięcia. 
3.2 Wiezień ma obowiązek słuchać się osoby prowadzącej lub osoby wyznaczonej przez niego.
3.3 Więzień ma prawo do 3 sekund po wydaniu polecenia poprosić o powtórzenie polecenia w przypadku jego nie usłyszenia bądź nie zrozumienia poprzez napisanie lub powiedzenie "powtórz".
3.4 Wiezień ma obowiązek wykonywać dane polecenia.
3.5 Dozwolone jest utrudnianie gry miedzy wiezniami podczas rywalizacji np. smoke rzucony na skakance (nie dotyczy popelniania TK)
3.6 Podczas przeszukiwania więźnia, więzień zobowiązany jest do bycia w totalnym bezruchu w przeciwnym wypadku może zostać zabity.
3.7 Jeżeli wiezień odłączy się od grupy, ucieknie bądź będzie się chował przed klawiszami musi liczyć się z tym iż może zostać to uznane za bunt.
3.8 Zbyt bliskie podchodzenie do Klawisza może zostać potraktowanie jako próba ataku/buntu przez co wiezień może zostać zabity.
3.9 Gdy zostanie zabity prowadzący pozostała reszta więźniów zobowiązana jest natychmiastowo ustawić się w pozycji buntu.
3.10 Przy zmianie prowadzącego znikają wszystkie obowiązujące nakazy i zakazy a więźniowie maja bezruch.
3.11 Prowadzący ma prawo do wydania rozkazu bezruchu, totalnego bezruchu oraz pozycji buntu.

Bezruch ~ Stanie w miejscu. Możliwe jest rozglądanie się, kucanie, skakanie w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.|
Totalny bezruch
 ~ Stanie w miejscu. Zakazane jest jakiekolwiek ruszanie się, kucanie itp w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.
Pozycja buntu ~ Totalny bezruch, na kucaka, głowa max w dół.

3.12 Flash, smoke, grenade, decoy, molotov, zeus, tagrenade ~ są traktowane jako broń. Jeżeli jest zakaz posiadania broni, a strażnik przyłapie więźnia na posiadaniu GRANATU musi dać więźniowi szanse na wyrzucenie go w stronę INNĄ niż CT. W innym przypadku strażnikma prawo go zabić.

Użycie/rzut wyżej wymienionych przedmiotów w stronę strażnika, powinno być ukarane 'Strzałem ostrzegawczym, chyba, że więzień zadał więcej niż 30 obrażeń (liczy się też DMG grupowy) lub się zbuntował - wtedy można zabić.

3.13 Zabronione jest zabijanie innych więźniów chyba, że wymaga tego zabawa (np. włączony boks) lub rozkaz osoby prowadzącej.
3.14 Więzień podczas prowadzenia nie ma prawa dobrowolnie oddalać się od grupy i przemieszać po mapie chyba, że dana zabawa tego wymaga.
3.15 Jeżeli więzień wejdzie do GR GunRoom'a (a klawisz na to nie zezwolił) Klawisz ma prawo zabić więźnia bez ostrzegania go.
3.16 Osoby ożywione ma obowiązek dołączyć do grupy więźniów BEZ BRONI i od tego momentu obowiązują ich te same polecenia.
3.17 Więzień który był AFK bądź uciekł ma prawo dołączyć do pozostałych za zgodą prowadzącego.
3.18 Więzień ma zakaz podnoszenia broni oraz zmuszony jest do jej wyrzucenia gdy rozkaże tego klawisz, w innym przypadku zostanie zabity.
3.19 Freekille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez komendę !fk lub !freekill .

Masz 30 sekund po śmierci na zgłoszenie freekilla, inaczej sprawa idzie w zapomnienie!
W powodzie należy wyjaśnić, dlaczego to był freekill, możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity.

 

3.20 Wszystkie polecenia wykonujemy jak najszybszą drogą. (nie ociągamy się)
3.21  Jeżeli zostanie co najwyżej jeden niezbuntowany więzień, pozostali mają 40 sekund na bunt. Jeżeli gracz przed tym miał status zbuntowanego należy mu się dodatkowe 20 sekund na dokończenie buntu.


 

4. Zasady Klawisza


4.1 Klawisze mają obowiązek posiadać sprawny i działający mikrofon.
4.2 W przypadku kiedy nie ma chętnych na prowadzenie dozwolone jest pozwolenie osobie bez pełnej mutacji na prowadzenie. Osoba bez mutacji ma obowiązek też ustąpić miejsca w trakcie, jeżeli znajdzie się osoba spełniająca regulamin.
4.3 Klawisze mają obowiązek wydać polecenia przed upływem pierwszych 60 sekund gry w przeciwnym wypadku więźniom przysługuje FreeDay.
4.4 Klawisze są zobowiązani do pilnowania Więźniów. Klawisze mają zakaz bezcelowego biegania po mapie, bawienia bądź zwiedzania.
4.5 Klawisz ma zakaz zabijana bądź obijania więźnia bez powodu.
4.6 Klawisz nie powinien prowokować więźniów np. poprzez za bliskie podchodzenie, wiezień ma prawo wtedy zaatakować, zabicie więźnia wiąże się z FreeKillem. 
4.7 CT ma zakaz kłamania i żartowania z więźniów które skutkowałoby ich śmiercią.
4.8 Klawisz ma zakaz dawania broni więźniowi (Nie tyczy się to w przypadku zabaw gdzie może być to potrzebne)
4.9 Klawisze mają zakaz kampienia w GR (GunRoomie) chyba, że wymaga tego zabawa.
4.10 Klawisze mają zakaz wydawania poleceń, bez wcześniejszego wyznaczenia przez osobę prowadzącą.
4.11 Klawisz jest zobowiązany do spełnienia życzenia więźnia.
4.12 Każdy Klawisz jest odpowiedzialny za swój czyn, nie można stosować odpowiedzialności grupowej.
4.13 Klawisz po zabiciu więźnia ma obowiązek wytłumaczyć graczowi za co został zabity.
4.14 Na jednego Klawisza przypada 5 więźniów.
4.15 Zakaz celowego przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę! Karane slayem/kickiem/banem.
4.16 Strażnik może wyłączyć przenikalność tylko wtedy gdy wymaga tego zabawa.
4.17 W przypadku, gdy więzień zgłosił freekill, strażnik który zabił gracza ma obowiązek wyjaśnić dlaczego ten został zabity. NIE WOLNO ODRZUCAĆ BEZ WYJAŚNIENIA. Gdyby się okazało, że więzień został zabity bez powodu - należy go ożywić/wynagrodzić pod komendą !freekill/!fk. Po upływie czasu jeżeli fk gracza nie zostanie rozpatrzone gracz ten zostanie ożywiony lub nagrodzony.

Jeżeli jest Admin - jest on jako sędzia, również może ożywić gracza/nagrodzić go pod komendą !fk. Jeżeli Admina nie ma, trzeba się dogadać między sobą.

4.18 W przypadku gdy CT nie jest w stanie opanować więźniów, którzy cały czas się buntują, administracja ma prawo przenieść takie osoby z CT do TT.

 
5. Zasady Prowadzącego


5.1 Pierwszeństwo w prowadzeniu mają osoby, które przeszły mutacje.
5.2 Prowadzący ma obowiązek najpierw wydać polecenie zanim otworzy cele.
5.3 Prowadzący musi dać więźniom czas na wykonanie polecenia, tyle, aby było to wykonalne przez każdego niezbuntowanego więźnia. Prowadzący może odliczać, ale nie musi.

Zakazy obowiązują od razu po wypowiedzeniu ich przez prowadzącego, jeżeli wiezień łamie zakaz w chwili wypowiedzenia, prowadzący powinien dać mu odpowiednią ilość czasu na reakcje (zazwyczaj 3s. wystarcza) (jeżeli więzień przedłuża - zabić).

Przykład: Prowadzący mówi: Zakaz kucania. Wiezień jest na kucaka - powinien wstać. Więzień - złamał zakaz dopiero po wypowiedzeniu? Więzień ginie.

5.4 Prowadzący ma zakaz rozpoczęcia kolejnej zabawy w przypadku gdy poprzednia nie została zakończona.
5.5 Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią bądź więzień nie będzie w stanie go wykonać.

Zakaz wydawania sprzecznych poleceń typu: Totalny bezruch. Robicie krok przed cele.

5.6 W przypadku kiedy prowadzący ginie wszystkie jego poprzednie polecenia zostają unieważnione to samo tyczy się w przypadku przekazania innej osobie prowadzenia. (Patrz punkt 3.8 lub 3.9)

Jeżeli jakiś CT zginie przed min 17:00 prowadzący ma zakaz włączania zabawy.

5.7 Prowadzący ma zakaz faworyzowania jakiegoś gracza, każdy ma równe prawa. 
5.8 Prowadzący musi wydawać polecenia które są zrozumiałe dla pozostałych graczy. (prowadzący musi mówić powoli i wyraźnie)
5.9 W przypadku gdy prowadzący prowadzi monotonną rozgrywkę admin ma prawo do zmiany prowadzącego. 
5.10 Prowadzący podczas zabawy "Wskaż kolegę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko jednej osoby w czasie trwania rundy.
5.11 Zakazy trzeba odwoływać, nakazy (bez dodania frazy 'do odwołania') nie.

Przykład zakazu: Zakaz Skakania.
Przykład nakazu: Macie kucać.

5.12 Bezruch jest komendą, której nie trzeba odwoływać, wystarczy podać nowe polecenie.
5.13 Totalny bezruch musi być przez prowadzącego odwołany.
5.14 Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy wiezień o to poprosi. Gdy prowadzący powtarza polecenia powtarza to dla każdego, a nie dla tej konkretnej osoby. Zabicie graczy, gdy jest prośba o powtórzenie wiążę się z FK. (Prowadzący nie musi powtarzać tego samego polecenia więcej niż raz)
5.15 Zakaz boksu w celi.
5.16 Jeżeli prowadzący pozwala zbuntowanemu więźniowi wrócić, nie ma prawa zmienić zdania, chyba, że więzień się dalej buntuje lub ma broń.
5.17 Gdy więźniowie się zbuntują, prowadzący ma ZAKAZ dawania boxa.
5.18 Prowadzący ma OBOWIĄZEK wyprowadzić na mapę jak największą ilość osób.
5.19 Prowadzący ma zakaz zmienienia poleceń w powtórzeniu, jeżeli tak się stanie jest zmuszony powtórzyć raz jeszcze TAK SAMO.
5.20 Prowadzący może, ale nie musi odliczać poleceń. (Patrz punkt 3.18)
5.21 Prowadzący nie może dać więcej niż 3 zakazy.
5.22  Prowadzący podczas jednej mapy może dać maksymalnie 3 zabawy z listy !zabawy.

6. Zasady Życzeń

6.1 Ostatni więzień ma prawo do życzenia pod warunkiem, ze wykonywał wszystkie polecenia, nie zbuntował się lub prowadzący wyraził na to zgodę.
6.2 Życzenia które będą wymagały użycia cmd przeznaczonych dla admina nie będą spełniane.
6.3 Życzenie musi być możliwe do wykonania.
6.4 Życzeniem nie może być większa ilość życzeń.
6.5 Życzenie nie może dotyczyć zabicia innego gracza. 
6.6 Klawisze nie mogą zabić się podczas życzenia. (zabicie wiąże się z przerzuceniem do TT z brakiem możliwości udziału w zabawie)
6.7 Więzień ma zakaz celowego przedłużania życzenia ~ np. poprzez bieganie po mapie, rozmawianie z graczami.
6.8 Gdy wiezień wypowie życzenie, a następnie zabije klawisza LUB jeżeli zabije i wybierze życzenie ~ życzenie zostaje anulowane. (Admin musi zabić owego więźnia. W przypadku braku admina na serwerze CT MUSZĄ wpisać killa)
6.9 Wiezień na wypowiedzenie/wybranie swojego życzenia ma 30 sekund w przeciwnym wypadku klawisz może zabić więźnia.
6.10 Życzenie musi być możliwe do wykonania w dzień życzenia lub następny możliwy dzień.
6.11 Ostatni więzień ma prawo wybrać (napisać/powiedzieć) życzenie z poza menu życzeń.
6.12 W przypadku gdy nie ma prowadzącego (przykładowo jest Killday), a więzień korzysta z niestandardowego życzenia (pisze lub mówi) - większość strażników muszą wyrazić na to zgodę. 
6.13 Gdy zostanie ostatni więzień (nie jest zbuntowany) i spełnił wszystkie warunki do posiadania życzenia odwołują mu się wszystkie polecenia.
6.14 Więzień jako życzenie niestandardowe może wybrać przejęcie kontroli nad CT.
6.15 Jeżeli CT nie odpowie na niestandardowe życzenie więźnia, jest to traktowane jako brak zgody
 


7. Zasady FreeDay
 


7.1 FreeDay jest w każdą niedzielę lub gdy wiezień wybierze go jako życzenie.
7.2 Wiezień podczas FreeDay może robić to na co ma ochotę (przestrzegając regulamin). 
7.3 Prowadzący podczas FreeDay nie może wydawać poleceń.
7.4 Ostatni gracz na FreeDay nie ma życzenia.
7.5 Strażnicy zajmują GunRooma.
7.6 Więzień, który wejdzie do GunRooma może zostać zabity.
7.7 Więzień, który ma broń lub stoi w kręgu buntujących się, może zostać zabity.
 


8. Kary za poszczególne wykroczenia
 


8.1 Kultura osobista: Upomnienie -> Kick -> Ban 10-30 min -> Ban 2h -> Ban 1 wk
8.2 Obrażanie graczy: Ban 10min -> Ban 2h -> Ban 1 wk -> Ban permanentny
8.3 Celowe wykorzystywanie bugów/błędów mapy: Ban 1-5 h
8.4 FreeKill: Ban 1d -> Ban 1 wk
8.5 MassFreeKill: Ban 3d -> 1 wk
8.6 Wchodzenie do CT bez sprawnego mikrofonu: Ban permanentny na CT
8.7 Reklamowanie innych sieci bądź stron www: Ban Permanentny
8.8 Używanie różnego rodzaju wspomagaczy (cheatów lub innych programów): Ban Permanentny
8.9 Prowokowanie do różnych typu kłótni oraz sporów: Ban 30-1 h
8.10 Utrudnianie gry: Ban 10min - 4h
8.11 Wysoki ping: Kick -> Ban 5 min
8.12 Nadużywanie mikrofonu lub say: Kick (ewentualnie mute lub gag) -> Ban 10-1 h 
8.13 Wulgarne/ obraźliwe nicki: Ban 30 min
8.14 Podszywanie się pod Admina/gracza: Ban permanentny
8.15 Spam na u[Malpa]Upomnienie->Ban 10 min
8.16 Brak mutacji: Upomnienie ->Permanetny mute
8.17 Kłócenie się z administracją: Ban 10 min
8.18 Kampienie: Upomnienie -> Slay -> Kick -> Ban 30 min
8.19 Nagminne wchodzenie do CT mimo kickow: Kick -> Ban 30 min
8.20 Celowe przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę: Slay/Kick -> Ban CT
8.21 Robienie VoteKickCT przeciwko osobie, która gra zgodnie z regulaminem: Ban 1d
8.22 Odrzucenie !fk bez wyjaśnienia: Kick z CT
8.23 Nadużywanie !fk: Ban 4h
8.24 Oszukiwanie na !fk: Ban 1d
8.25 Udostepnianie danych osobowych bez zgody tej osoby: Ban permanentny
8.26 AFK dłużej niz 1 rundę: kick -> ban 5 min


9. Admin oraz strażnik ma obowiązek
 


9.1 Utrzymać i odpowiadać za porządek na serwerze
9.2 Zwracać uwagę/banować osoby łamiące regulamin
9.3 Dawać jako członek administracji przykład innym graczom
9.4 Sprawdzać każdego zgłoszonego lub podejrzanego gracza
9.6 Sprawdzać czy zgłoszony tag gracza nie łamie regulaminu
9.7 Aktywnie udzielać się na forum jak i na serwerze
9.8 Wchodzenia na serwer TeamSpeak 3 naszej sieci przynajmniej na godzinę dziennie
9.9 Wymierzać kary zgodnie z regulaminem
9.10 Admin oraz strażnik nie może wykorzystywać swoich przywilejów w celach własnych jak i również aby upraszczać grę swojemu teamowi
9.11 Admin oraz strażnik podlega regulaminowi za jego nieprzestrzeganie grozi utrata posady
9.12 Admin ma zakaz kickowania/banowania innego admina/guarda. Jeżeli dany członek administracji nadużywa bądź nie przestrzega regulaminu niezwłocznie ma zostać to zgłoszone opiekunowi który indywidualnie wymierzy karę.
9.13 Admin ma zakaz zmieniania swojego nicku na czas tymczasowy, jeśli zmienia to na stałe.
9.14 Admin oraz strażnik może używać $ tylko w celach informacyjnych.


10. Free Kill
 

10.1 FreeKill jest zakazany. W przypadku bezpodstawnego zabicia:
- Więzień powinien użyć komendy !fk 
- Klawisz/admin powinien użyć komendy ~fk - aby rozpatrzeć freekilla
Uwaga: Boks, zabawy są elementem rywalizacji.

10.2 Popełnienie FK

CT który popełnił fk ma obowiązek ożywienia tej osoby

Jeżeli nie ma możliwości ożywienia - CT który popełnił FK ma obowiązek dać FD(lub zabawę dla T), chyba ze wiezień nie chce

Jeżeli nie ma możliwości wykonania powyższych czynności - CT ma obowiązek wpisać killa w następny dzień

10.3 Popełnienie mass FK

W następny dzień osoba która popełniła fk ma obowiązek dać zabawę dla TT

Jeżeli nie ma możliwości dania zabawy - osoba przechodzi do TT, nie uczestniczy w zabawie po przejściu oraz ma zakaz wchodzenia do CT do końca trwania mapy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności