Skocz do zawartości

Balans Klas


UrbaN7

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę to zajęło ale w końcu zrobiłem listę wszystkich klas na serwerze.

W tym temacie piszcie co waszym zdanie należy znerfić/ulepszyć w danej klasie ^^

 

                                                                                                                                         WZÓR

Nazwa klasy:

Co należy twoim zdaniem zmienić:

Dlaczego tak uważasz ? :

 

A tutaj macie spis klas:

 

1.Nazwa:
Pułkownik [P]
2.Statystyki/Stats:
Int:5 | Hp:30 | Wytrzy.:15 | Kondycja:15
3.Opis/Desc.:
Regenerujesz 10HP po zabiciu wroga.
Zadajesz 5 dmg więcej.
4.Bronie/Guns:
ak47 m4a1-s usp

1.Nazwa:
Terrorysta
2.Statystyki/Stats:
Int:-20 | Hp:15 | Wytrzy.:5 | Kondycja:15
3.Opis/Desc.:
Posiada dwa flashe
+2 DMG przy +20 LVL, +3DMG przy +50 LVL
4.Bronie/Guns:
mac10 flashbang flashbang

1.Nazwa:
Strzelec wyborowy
2.Statystyki/Stats:
Int:15 | Hp:15 | Wytrzy.:15 | Kondycja:0
3.Opis/Desc.:
Posiada 1/8 na zamrożenie (trwa 2s.).Zadaje wtedy 2x większe obrażenia
4.Bronie/Guns:
usp m4a1-s

1.Nazwa:
Snajper
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:20 | Wytrzy.:10 | Kondycja:-10
3.Opis/Desc.:
1/2 z AWP, 1/1 przy 75 LVL
4.Bronie/Guns:
awp deagle

1.Nazwa:
Chorąży
2.Statystyki/Stats:
Int:-5 | Hp:15 | Wytrzy.:0 | Kondycja:10
3.Opis/Desc.:
1/20 na obrócenie przeciwnika
1/30 lub 1/20 na 150LVL natychmiastowego zabicia
4.Bronie/Guns:
tec9 mag7

1.Nazwa:
Obserwator
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:20 | Wytrzy.:20 | Kondycja:5
3.Opis/Desc.:
posiada Scout 100DMG[+int]
4.Bronie/Guns:
ssg08 p250

1.Nazwa:
Medyk
2.Statystyki/Stats:
Int:10 | Hp:25 | Wytrzy.:15 | Kondycja:-5
3.Opis/Desc.:
Dostaje 2 apteczki, na 50LVL 3 apteczki, które leczą towarzyszy
Może ożywić 2 graczy, trzech na 50LVL, 4 graczy na 100LVL
4.Bronie/Guns:
famas tec9

1.Nazwa:
Jumper
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:15 | Wytrzy.:10 | Kondycja:5
3.Opis/Desc.:
Wbudowany moduł odrzutowy oraz podwójny skok
4.Bronie/Guns:
galil p250

1.Nazwa:
Elitarny snajper [P]
2.Statystyki/Stats:
Int:5 | Hp:10 | Wytrzy.:10 | Kondycja:0
3.Opis/Desc.:
Posiada 1/1 z AWP
+7 DMG z deagla
Podczas kucania widoczność spada do 40%
4.Bronie/Guns:
awp deagle

1.Nazwa:
Komandos
2.Statystyki/Stats:
Int:-15 | Hp:15 | Wytrzy.:5 | Kondycja:25
3.Opis/Desc.:
1/1 z kosy
+3 DMG z deagla
Posiada doublejumpa
4.Bronie/Guns:
deagle

1.Nazwa:
Szpieg
2.Statystyki/Stats:
Int:10 | Hp:15 | Wytrzy.:-5 | Kondycja:0
3.Opis/Desc.:
Posiada strój wroga
1/5 na zadanie podwójnych obrażeń z pistoletu
Możliwość kupienia pistoletu
4.Bronie/Guns:


1.Nazwa:
Obrońca
2.Statystyki/Stats:
Int:10 | Hp:40 | Wytrzy.:10 | Kondycja:0
3.Opis/Desc.:
Odporny na granaty
na 20LVL +3 DMG
4.Bronie/Guns:
negev fivesen molotov smokegrenade

1.Nazwa:
Podporucznik
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:5 | Wytrzy.:-10 | Kondycja:-10
3.Opis/Desc.:
Neutralizuje 1 pocisk na runde
Zabicie dodaje jeden pocisk do neutralizacji
1.5 razy większy DMG w plecy
4.Bronie/Guns:
ump45 cz75a flashbang

1.Nazwa:
Zwiadowca[P]
2.Statystyki/Stats:
Int:5 | Hp:30 | Wytrzy.:15 | Kondycja:15
3.Opis/Desc.:
Posiada umiejętność, która raz na rundę cofa go na resp oraz regeneruje 50% HP
1/4 na zadanie podwójnych obrażeń w głowe
+5 DMG na start, +10 DMG na 150LVl
4.Bronie/Guns:
famas p250

1.Nazwa:
Seryjny zabójca
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:10 | Wytrzy.:20 | Kondycja:10
3.Opis/Desc.:
 1/7 szansy na krytyczny pocisk
4.Bronie/Guns:
usp ak47

1.Nazwa:
Defuser
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:15 | Wytrzy.:20 | Kondycja:0
3.Opis/Desc.:
 Po nadepnieciu na mine rozbraja ją
 niewidoczny na radarze
 +3dmg na kucaku
4.Bronie/Guns:
fiveseven ak47

1.Nazwa:
Demolitions
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:20 | Wytrzy.:30 | Kondycja:0
3.Opis/Desc.:
Dostaje dynamit który może zdetonować
detonuje się po śmierci zadając obrażenia
4.Bronie/Guns:
hkp2000 sg55

1.Nazwa:
Saper
2.Statystyki/Stats:
Int:10 | Hp:5 | Wytrzy.:20 | Kondycja:5
3.Opis/Desc.:
Posiada 3 miny
szansa na postawienie niewidzialnej miny
4.Bronie/Guns:
p250 p90

1.Nazwa:
Rebeliant
2.Statystyki/Stats:
Int:-20 | Hp:15 | Wytrzy.:5 | Kondycja:15
3.Opis/Desc.:
1/7 na podwójne obrażenia 
double jump
4.Bronie/Guns:
usp mp9

1.Nazwa:
Cichy zabójca
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:20 | Wytrzy.:10 | Kondycja:0
3.Opis/Desc.:
 1/3 na 2x wieksze obrażenia zadane w głowe
 1.5x wiecej dmg w plecy
4.Bronie/Guns:
usp m4a1-s

1.Nazwa:
Bóg deagla
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:15 | Wytrzy.:25| Kondycja:10
3.Opis/Desc.:
1/1 gdy trafisz w glowe +5 dmg z deagla
4.Bronie/Guns:
deagle

1.Nazwa:
Krwiopijca
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:30 | Wytrzy.:0 | Kondycja:15
3.Opis/Desc.:
Wbudowane naboje ninja 20% 
na start dostaje 15 hp za zabicie
4.Bronie/Guns:
elite mp7

1.Nazwa:
Wsparcie ogniowe
2.Statystyki/Stats:
Int:5 | Hp:10 | Wytrzy.:10 | Kondycja:10
3.Opis/Desc.:
Dostaje dwie rakiety
+3 DMG od 20 poziomu
4.Bronie/Guns:
fiveseven bizon

1.Nazwa:
Technik
2.Statystyki/Stats:
Int:5 | Hp:10 | Wytrzy.:5 | Kondycja:0
3.Opis/Desc.:
Ma 1/8 lub 1/5 przy +50LVL szans na oślepienie wroga
4.Bronie/Guns:
tec9 galil flashbang flashbang

1.Nazwa:
Komandor
2.Statystyki/Stats:
Int:5 | Hp:20 | Wytrzy.:25 | Kondycja:0
3.Opis/Desc.:
Za fraga dostaje 750$
gdy ginie traci 250$
neutralizuje obrażenia obszarowe
odporny na granaty
4.Bronie/Guns
p250 m4a4

Edytowane przez UrbaN7
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja zacznę ^^

1.

Nazwa klasy: Saper

Co należy twoim zdaniem zmienić: Zastąpić p90 inną bronią

Dlaczego tak uważasz ? : P90 w połączeniu z 50 DMG i kondycją jest zbyt op, wystarczy ciągle rushować i trzymać LPM a i tak kille same wchodzą :/

2.

Nazwa klasy: Obserwator

Co należy twoim zdaniem zmienić: Usunąć 1/3 na zadanie potrójnego DMG i zamienić p250 na cz75a ,

Dlaczego tak uważasz ? : To 1/3 nie jest potrzebne natomiast cz75a by się przydała 

3.

Nazwa klasy: Komandos

Co należy twoim zdaniem zmienić: Zmienić ilość punktów rankingowych które się dostaję za zabicie nożem oraz trzeba naprawić 1/1 z ppm ponieważ często nie działa

Dlaczego tak uważasz ? : Ponieważ komandos dostaję 2 a nawet 3 razy więcej punktów rankingowych

 

4.

Nazwa klasy: Snajper

Co należy twoim zdaniem zmienić: zamienić 1/2 na natychmiastowe zabicie na AWP +10 DMG [+int]

Dlaczego tak uważasz ? : 1/2 nie ma zbytnio sensu bo często nawet gracz na 1lvl jeśli ma szczęście zabija na hita lvl nawet +70 co niektórych denerwuje bo nie po to expią i zdobywają lvl żeby później snajper na 1lvl zabijał ich na hita a gdyby była ta opcja z inteligencją to snajperem trzeba by było jednak trochę pograć żeby zabić kogoś z wysokim lvl na hita

 

5.

Nazwa klasy: Komandor

Co należy twoim zdaniem zmienić: usunąć zdobywanie 750$ za killa  i dodać 1/8 na odbicie pocisku 

Dlaczego tak uważasz ? : Odporność na granaty oraz zdobywanie dodatkowych $ za killa nie jest zbyt przydatne a tą klasą nie gra zbyt wiele ponieważ jest za słaba a dodanie 1/8 na odbicie pocisku może się przydać i poprawić tą klasę, szczególnie, że jest to jedyna klasa z m4a4. 

 

 

Edytowane przez UrbaN7
Aktualizacja
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy:Obserwator

Co należy twoim zdaniem zmienić: Usunąć 1/3 na x3 dmg i dodac double jump

Dlaczego tak uważasz ? :1/3 jest niepotrzebne tej postaci, double jump byłoby dobrym zastępstwem

Nazwa klasy: Saper

Co należy twoim zdaniem zmienić: Zamienic p90 na inną broń

Dlaczego tak uważasz ? : p90 jest zbyt op w połączeniu z DMG i Kondycją, wystarczy tylko biegać i trzymać LPM a kille wpadają po 5 na rundę 

Nazwa klasy: Cichy zabójca 

Co należy twoim zdaniem zmienić: Zabrać x1.5 w plecy i dodać np niewidkę lekką na nożu,kucaku, albo ciche bieganie

Dlaczego tak uważasz ? : Cichy zabójca jak sama jego nazwa wskazuje powinien być cichy :D

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1

Nazwa klasy: Cichy Zabójca

Co należy twoim zdaniem zmienić:  Dodac mu bezgłosowe chodzenie

Dlaczego tak uważasz ?  Jest za głośny 

2

Nazwa klasy: Komandos

Co należy twoim zdaniem zmienić: 30 kondychy na start

Dlaczego tak uważasz ? Na poczatku troche za wolny 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Seryjny Zabójca

Co należy twoim zdaniem zmienić: Chociaż te +5/7DMG

Dlaczego tak uważasz?: Przy zmianach jakie nastały w danych klasach samo 1/7 na krytyczny nie wystarczy a ten dodatkowy DMG zawsze coś pomoże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Bayo napisał:

Seryjny zabójca już ma dmg z kalacha dość duże i jeszcze jak wymaxujesz dmg to pogrom z tym dodatkowym dmg to nie będzie się dalo przeciwko niemu grac..

 Szczerze wątpie w to co teraz napisałeś gdyż te zmiany co weszły na serwer w tej edycji totalnie zmieniły rozgrywkę :) Capitan Price który z Famasa bije więcej niż ten Seryjny Zabójca czy nawet Pułkownik  a z R8 bije od 120-150 w klate nie ważne jaka odległość. Cichy zabójca który nie dość że ma ciche kroki to jeszcze 1/4 na potrójny bądź podwójny dps w głowę do tego 2.5 razy większy DMG w plecy (gdy strzelamy z boku również zalicza się to jako plecy nw dlaczego). Komandor który ma niby 1/16 na dezorientacje a działa co 2-3 celny strzał dodatkowe jakieś tam monety kasę  itp itd. Te zmiany kompletnie wyeliminowały inne klasy które wcześniej były dość często grane. Sam mówisz,że skoro jest Cichy Zabójca to aż szkoda nim nie grać inaczej byś grał Seryjnym dlatego też te dodatkowe dps mam nadzieje nakłoni troszkę osób do gry tą klasą bo teraz serwer dzieli się na 3 klasy podstawowe i max 2 premium :) 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności