Skocz do zawartości

[JB CS:GO] Nowe Kontrabandy


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Kto może korzystać z Kontraband?

Z kontraband może korzystać tylko i wyłącznie Więzień, który wydropi kontrabandę z życzenia.

Czy kontrabanda jest na zawsze?

Nie, kontrabandy są podzielone na

  • Jednorazowe - które po użyciu znikają
  • Wytrzymałościowe - takie które mają 1000 wytrzymałość na start i która spada wraz z jej zużyciem

Kiedy spada wytrzymałość kontrabandy?

Gdy kontrabanda jest uruchomiona (domyślnie wyłączona), tracimy 10 punktów wytrzymałości za śmierć oraz 1 punkt co rundę. Gdy jest wyłączona, tracimy tylko 5 punktów za śmierć.

Czy można naprawić kontrabandę?

Tak, można naprawić kontrabandę za dolary pozyskane w grze. Cena naprawy zależna jest od poziomu samej kontrabandy.

Czy kontrabanda jest tylko na jedną mapę?

Nie, kontrabanda jest zapisywana w bazie i masz ją dopóki sam jej nie usuniesz/sprzedasz lub nie zniszczysz/użyjesz.

Jak można ulepszyć kontrabandę i co to daje?

Kontrabandę można ulepszyć za respekt, lecz im wyższy poziom tym mniejsza szansa na jej poprawne ulepszenie, tak więc nie liczy się sam respekt, ale też i szczęście. Ulepszenie kontrabandy powoduje zwiększenie jej mocy. Opis kontrabandy wskazuje jakie ulepszenie otrzymujemy.

Jak działać będzie Czarny Rynek?

Czarny Rynek będzie pozwalał graczom wystawić swoje kontrabandy, które zakupić będzie mógł inny gracz za respekt. To gracze decydują o tym ile kosztuje dana kontrabanda, lecz wystawić na rynek można maksymalnie jedną kontrabandę.
Gdy gracz postanowi wyciągnąć swoją kontrabandę, straci 10% jej wytrzymałość.

Czarny Rynek pobiera także 5% prowizji przy sprzedaży kontrabandy.

Czy kontrabandy umieszczone na Czarnym Rynku pozostają na niej na zawsze?

Nie. Czarny Rynek resetuje się co zmianę mapy, tak by nie trzymać na niej zbędnych itemów

Co z kontrabandami wystawionymi na rynku podczas wyjścia gracza z serwera lub zmiany mapy?

Jeżeli gracz wyjdzie z serwera, a nie wyciągnie kontrabandy, straci ją. Jeżeli zmieni się mapa, a gracz bęzdie posiadał na Czarnym Rynku kontrabandę, odzyska ją automatycznie tylko i wyłącznie w przypadku gdy nie posiada już innej aktywnej kontrabandy. Dodatkowo pobrane zostanie 10% jej wytrzymałości

Czemu kontrabandy dają taki mały boost?

Kontrabandy są małym dodatkiem, mającym na celu ulepszyć lekko grę, a nie spowodować, że zaczną byc ważniejsze od ras/gangów lub innych itemów. Ich moc nie ma powodować mocnej przewagi nad innymi graczami

 

Czy będzie tylko 5 kontraband na serwerze?

Nie, kontrabandy będą stale dodawane, średnio raz w miesiącu w różnych eventach lub konkursach na forum. Finalnie planujemy wprowadzić maksymalnie 20 wytrzymałościowych i 5 jednorazowych kontraband.

 

Stary post:

 

Witam,

Chciałbym dzisiaj zaproponować Wam mój nowy projekt kontraband, który mam nadzieję przypadnie Wam do gustu. ZACZYNAMY

Kontrabandy to system dodatków, który pozwala nam na dodatkowe zboostowanie sobie postaci. Główną zmianą byłoby to, że same kontrabandy dawałyby małe bonusy, które nei wpływałyby tak mocno na grę, ale można by było je ulepszać oraz naprawiać. Oczywiście te kontrabandy zostawałyby w EQ gracza nawet po zmianie mapy

 

System poziomów kontraband

Każda z kontraband miałaby ustalony swój max poziom oraz cenę per level za ulepszenie, a także cennik jej naprawy, który zmieniałby się wraz z lvl. To znaczy, że kontrabandy nie miałyby takiego samego max lvl, nie kosztowałyby tyle samo (mowa o ulepszeniu), a takżę przy naprawie

Oczywiście finalny boost byłby bardzo niski, np: kontrabanda dawałaby na starcie 1 HP, a na full np: 5 HP.
Koszt ulepszenia zależałby oczywiście od tego jaka jest to kontrabanda.
Kosz naprawy zależałby od poziomu kontrabandy dla jej głównego przelicznika, np:
Naprawianie kontrabandy A kosztuje 500$ per lvl, a kontrabandy B 300$ per lvl

Naprawianie kontrabandy byłoby tylko i wyłącznie za dolary, ale już ulepszanie za respekt.

 

Zapisywanie się kontraband

Każda kontrabanda byłaby zapisywana u gracza, ale można by było posiadać max 1 w użyciu (można przemyśleć plecak np: pod rase albo gang). Oczywiście zniszczona kontrabanda znika, więc mowa tylko i wyłącznie o zapisywaniu kontrabandy, która się nie zniszczyła

 

Czarny Rynek

Dalej można by było wystawiać kontrabandy, z tą różnicą, że teraz miałaby ona poziom. Oczywiście wystawiona rzecz na czarnym rynku, znikałaby po zmianie mapy lub wyjściu gracza, więc to w jego interesie byłoby to pilnować. Nie chcemy przecież zasyfić tego menu masą ofert

 

Zdobywanie kontrabandy

Tylko i wyłącznie za życzenie przy danej ilości graczy. Czemu? Ponieważ traktujemy to jak więzienie, a więc nie można dawać tego za zabicie, bunty, etc. Gdy w więzieniu dochodzi do rozrób, to zazwyczaj strażnicy lepiej je pilnują, więc takie wrzutki do więzienia nie są czymś normalnym w takiej sytuacji. Także życzenie byłoby jedynym miejscem na zdobycie losowje kontrabandy

Spytacie pewnie, ale co z respektem, przecież w więzieniu dochodzi do korupcji
Tak, stąd jest Czarny Rynek. Nie chcemy by gracze mogli kupić za respekt w normalnym sklepe DANEJ kontrabandy, a żeby to działało samo, a gracze sami napędzali rynek, stąd opcja kupienia tylko na Czarnym Rynku

 

Ilość kontraband i ich rozwój

Na start byłoby z 5 kontraband, a potem co sezon lub event, wygrana osoba mogłaby podać swoją, wymyślając jej działanie (nie moc) oraz nazwę, np:

Opiekuni zorganizowaliby event gdzie wygraną byłoby stworzneie własnej kontrabandy i wygrywa ją gracza Franek. Franek mówi, że chce kontrabandę o nazwie "Paczka Franka", która dawałaby np: co rundę repekt. Franek nie może zdecydować o tym ile respektu da kontrabanda, ale może podać jej działanie oraz nazwę i jeśli nie łamie ona jakiś zasad, to może zostać użyta

Maksymalnie byłoby z 20 kontraband, idąc w myśl zasady, że lepiej nie przekraczać ilości graczy, a 20 wydaje się i tak, taką optymalną ilością.

 

Podsumowanie

Nowe Kontrabandy różniłyby się tym od starych, że byłyby na stałe (aż do zniszczenia), ale nie byłyby też tak mocne, tak by nie spowodować mocnych różnic w rozgrywce. Mają być dodatkiem wizualnym, pomagającym w danej sytuacji, a nie kolejnym boostem na miarę gangów.
Ma być to swego rodzaju dodatkowa uciecha, dodatek do gry

 

 

Co o tym sądzicie?

Czekam na Wasze komentarze

  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zmienił(a) tytuł na [JB CS:GO] Nowe Kontrabandy
  • -_- zablokował(a) ten temat
  • -_- odblokował(a) ten temat
  • -_- przypiął/eła ten temat
  • -_- odpiął/ęła ten temat
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności