DonSalerii 606 Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 (edytowane) A więc tak propozycja paru klas na nowy sezon tak jak w temacie oraz zmian kilku obecnych na serwerze. Są one opisane na dwa różne wzory ponieważ zależy nam na czasie z racji iż macie czas do wtorku by wybrać klasę/dwie nowe ewentualnie zaakceptować zmiany w klasach jeśli takowych chcecie. Ogolnie na wyrażenie swojej opinii na temat tego wszystkiego. Z racji że nowa edycja już za tydzień dlatego też tak mało czasu. Dlatego też zachęcam do dyskusji i wspólnego podjęcia decyzji co miało by być w nowym sezonie tak by nie było płaczu. Myśliwy Posiada dwie miny które zatrzymują wroga oraz nakładają efekt granatu TA (Statystyki HP 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja 0 Kondycja -5) Bronie- SG 553, CZ75- Auto Dostaje granat TA 2x większy DMG podczas podświetlenia Chorąży Posiada szansę 1/10 na odwrócenie przeciwnika (Statystyki HP 10 Wytrzymałość 0 Inteligencja 10 Kondycja 10) Bronie- Mag-7, Dual beretki Otrzymuje dodatkową broń- PP bizon Posiada szansę 1/10 na oślepienie przeciwnika Oszust Możliwość podmiany z przeciwnikiem 5 DMG na start (Statystyki HP 0 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 5) Bronie- MP7, P2000 Od 50 lvla- Dostaje "ala" apteczkę (ten sam rodzaj apteczki co medyk ten sam zasięg leczenia jak i jej wygląd z tym że) zadaje ona obrażenia enemy (20 HP każdy "tick") Od 100 lvla- Zwiększony zasięg apteczki o 75% Seryjny zabójca 2.Statystyki/Stats: Int:0 | Hp:10 | Wytrzy.:20 | Kondycja:10 3.Opis/Desc.: 1/7 szansy na krytyczny pocisk w ciało oraz 1/3 szansy na cios krytyczny w głowę oraz 1/10 na podrzucenie przeciwnika (działa tylko z AK) 4.Bronie/Guns: usp ak47 Krwiopijca 2.Statystyki/Stats: Int:0 | Hp:30 | Wytrzy.:0 | Kondycja:15 3.Opis/Desc.: Obrażenia zadawane do pż 30% na start dostaje 15 hp za zabicie 4.Bronie/Guns: elite (mp9 bądź też inny pm) Komandor 2.Statystyki/Stats: Int:5 | Hp:20 | Wytrzy.:10 | Kondycja:-5 3.Opis/Desc.: Za fraga dostaje 750$ neutralizuje obrażenia obszarowe o 50% odporny na granaty 4.Bronie/Guns p250 m4a4 Edytowane 23 Stycznia 2022 przez DonSalerii 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3rkiLL 4 Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 Zmiany na Seryjnym Zabójcy jak najbardziej na + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 3 godziny temu, DonSalerii napisał: Myśliwy Posiada dwie miny które zatrzymują wroga oraz nakładają efekt granatu TA (Statystyki HP 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja 0 Kondycja -5) Bronie- SG 553, CZ75- Auto Dostaje granat TA 2x większy DMG podczas podświetlenia Klasa będzie dla serwera czymś świeżym, mimo że ja sam już taką widziałem, ale jednak myślę, że się spodoba graczom. 3 godziny temu, DonSalerii napisał: Chorąży Posiada szansę 1/10 na odwrócenie przeciwnika (Statystyki HP 10 Wytrzymałość 0 Inteligencja 10 Kondycja 10) Bronie- Mag-7, Dual beretki Otrzymuje dodatkową broń- PP bizon Posiada szansę 1/10 na oślepienie przeciwnika Klasa też dość ciekawa, lecz nie dawał bym tej drugiej broni, lecz szybsze przeładowanie tego Mag'a i Doublejumpa. 3 godziny temu, DonSalerii napisał: Oszust Możliwość podmiany z przeciwnikiem 5 DMG na start (Statystyki HP 0 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 5) Bronie- MP7, P2000 Od 50 lvla- Dostaje "ala" apteczkę (ten sam rodzaj apteczki co medyk ten sam zasięg leczenia jak i jej wygląd z tym że) zadaje ona obrażenia enemy (20 HP każdy "tick") Od 100 lvla- Zwiększony zasięg apteczki o 75% Jest to już jakiś pomysł na tą klasę, ta apteczka na pewno odnalazła by się wśród oszustów, lecz gdyby były takie znaczące boosty dla tej klasy dopiero od lvl'a, to ludzie grali by nią dopiero po 100 lvl'u, przenosząc EXP. Więc zmienił bym te boosty na +INT, tak jak w przypadku dodatkowych TP, by ludzie nie polegali tylko na wbiciu 60 INT i posiadaniu 3 podmian, lecz zrobili to w sposób taki, że ten pierwszy boost był od 100 INT, a ten drugi od 150 INT. 3 godziny temu, DonSalerii napisał: Seryjny zabójca 2.Statystyki/Stats: Int:0 | Hp:10 | Wytrzy.:20 | Kondycja:10 3.Opis/Desc.: 1/7 szansy na krytyczny pocisk w ciało oraz 1/3 szansy na cios krytyczny w głowę oraz 1/10 na podrzucenie przeciwnika (działa tylko z AK) 4.Bronie/Guns: usp ak47 Zboostowanie tej klasy w taki sposób było by idealne dla niej i nareszcie była by alternatywą dla Admirała, który teraz deklasuje Seryjnego. 3 godziny temu, DonSalerii napisał: Krwiopijca 2.Statystyki/Stats: Int:0 | Hp:30 | Wytrzy.:0 | Kondycja:15 3.Opis/Desc.: Obrażenia zadawane do pż 30% na start dostaje 15 hp za zabicie 4.Bronie/Guns: elite (mp9 bądź też inny pm) Klasa jest ciekawa i myślę, że się spodoba, lecz chodził mi po głowie pewien mechanizm, który idealnie by pasował do tej klasy, a mianowicie gdy kucał by na nożu w miejscu to regenerował by 3 lub 5 HP na 1s (można by było coś z tym pokombinować). 4 godziny temu, DonSalerii napisał: Komandor 2.Statystyki/Stats: Int:5 | Hp:20 | Wytrzy.:10 | Kondycja:-5 3.Opis/Desc.: Za fraga dostaje 750$ neutralizuje obrażenia obszarowe o 50% odporny na granaty 4.Bronie/Guns p250 m4a4 Klasa też myślę, że by się przyjęła i dodał bym tu jakąś szansę typu 1/8 na neutralizacje pocisku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELOWA 36 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Myśliwy Posiada dwie miny które zatrzymują wroga oraz nakładają efekt granatu TA (Statystyki HP 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja 0 Kondycja -5) Bronie- SG 553, CZ75- Auto Dostaje granat TA 2x większy DMG podczas podświetlenia JESTEM ZA TĄ KLASA <3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anton226 8 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 OSZUST- ballack dobrze mowi ale dodałbym do klasy extra tepek tez ze pierwszy jest od 50inta drugi od 100inta zeby ktos grajac ta klasa byl zmuszony do pojscia w inta przez co biega bez hp Mysliwy - brakuje mi dps bo klasa oparata tylko i wylacznie na minie proponuje extra dps do broni albo ze ta klasa potrafi tez wytropic (czytajacie rozwalic miny saperow za co dostaje 25expa) Krwiopijca -ten sam problem klasie bedzie brak dps z broni nie bedzie bila nic pma. albo dmg co jakis lvl albo klasa naklada nacpanie na przeciwnika . Chorazy - moim zadniem obrocenie wystarczy tak jak bylo kiedys i klasa bije w obrocone postacie 120% dmg wiecej , statystyki dalbym 20 kondycji i 10 zycia na start zamiast inta Komandor - zmienil bym pistol na five seven a tak raczej klasa kozak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 (edytowane) Wejdą 2 klasy Myśliwy i Komandor Wejdzie też zmiana do Seryjnego zabójcy Reszta nie jest do wywalenia tylko 2 klasy i zmiany w seryjnym jest to już dużo, a mało czasu na wszystko więc kolejne zmiany,klasy mogą się pojawiać w kolejnych sezonach Edytowane 25 Stycznia 2022 przez Mahesvara. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesio1403 1 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 W dniu 23.01.2022 o 14:35, DonSalerii napisał: A więc tak propozycja paru klas na nowy sezon tak jak w temacie oraz zmian kilku obecnych na serwerze. Są one opisane na dwa różne wzory ponieważ zależy nam na czasie z racji iż macie czas do wtorku by wybrać klasę/dwie nowe ewentualnie zaakceptować zmiany w klasach jeśli takowych chcecie. Ogolnie na wyrażenie swojej opinii na temat tego wszystkiego. Z racji że nowa edycja już za tydzień dlatego też tak mało czasu. Dlatego też zachęcam do dyskusji i wspólnego podjęcia decyzji co miało by być w nowym sezonie tak by nie było płaczu. Myśliwy Posiada dwie miny które zatrzymują wroga oraz nakładają efekt granatu TA (Statystyki HP 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja 0 Kondycja -5) Bronie- SG 553, CZ75- Auto Dostaje granat TA 2x większy DMG podczas podświetlenia Chorąży Posiada szansę 1/10 na odwrócenie przeciwnika (Statystyki HP 10 Wytrzymałość 0 Inteligencja 10 Kondycja 10) Bronie- Mag-7, Dual beretki Otrzymuje dodatkową broń- PP bizon Posiada szansę 1/10 na oślepienie przeciwnika Oszust Możliwość podmiany z przeciwnikiem 5 DMG na start (Statystyki HP 0 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 5) Bronie- MP7, P2000 Od 50 lvla- Dostaje "ala" apteczkę (ten sam rodzaj apteczki co medyk ten sam zasięg leczenia jak i jej wygląd z tym że) zadaje ona obrażenia enemy (20 HP każdy "tick") Od 100 lvla- Zwiększony zasięg apteczki o 75% Seryjny zabójca 2.Statystyki/Stats: Int:0 | Hp:10 | Wytrzy.:20 | Kondycja:10 3.Opis/Desc.: 1/7 szansy na krytyczny pocisk w ciało oraz 1/3 szansy na cios krytyczny w głowę oraz 1/10 na podrzucenie przeciwnika (działa tylko z AK) 4.Bronie/Guns: usp ak47 Krwiopijca 2.Statystyki/Stats: Int:0 | Hp:30 | Wytrzy.:0 | Kondycja:15 3.Opis/Desc.: Obrażenia zadawane do pż 30% na start dostaje 15 hp za zabicie 4.Bronie/Guns: elite (mp9 bądź też inny pm) Komandor 2.Statystyki/Stats: Int:5 | Hp:20 | Wytrzy.:10 | Kondycja:-5 3.Opis/Desc.: Za fraga dostaje 750$ neutralizuje obrażenia obszarowe o 50% odporny na granaty 4.Bronie/Guns p250 m4a4 super pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi