Skocz do zawartości

Klasy na nowy sezon


DonSalerii

Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak propozycja paru klas na nowy sezon tak jak w temacie oraz zmian kilku obecnych na serwerze. Są one opisane na dwa różne wzory ponieważ zależy nam na czasie z racji iż macie czas do wtorku by wybrać klasę/dwie nowe ewentualnie zaakceptować zmiany w klasach jeśli takowych chcecie. Ogolnie na wyrażenie swojej opinii na temat tego wszystkiego. Z racji że nowa edycja już za tydzień dlatego też tak mało czasu. Dlatego też zachęcam do dyskusji i wspólnego podjęcia decyzji co miało by być w nowym sezonie tak by nie było płaczu.

Myśliwy

 Posiada dwie miny które zatrzymują wroga oraz nakładają efekt granatu TA (Statystyki HP 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja 0 Kondycja -5)

Bronie- SG 553, CZ75- Auto

Dostaje granat TA

 2x większy DMG podczas podświetlenia

Chorąży

Posiada szansę 1/10 na odwrócenie przeciwnika (Statystyki HP 10 Wytrzymałość 0 Inteligencja 10 Kondycja 10)
Bronie- Mag-7, Dual beretki
 Otrzymuje dodatkową broń- PP bizon
Posiada szansę 1/10 na oślepienie przeciwnika

Oszust

 Możliwość podmiany z przeciwnikiem  5 DMG na start (Statystyki HP 0 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 5)
Bronie- MP7, P2000
Od 50 lvla- Dostaje "ala" apteczkę (ten sam rodzaj apteczki co medyk ten sam zasięg leczenia jak i jej wygląd z tym że) zadaje ona obrażenia enemy (20 HP każdy "tick")
Od 100 lvla- Zwiększony zasięg apteczki o 75%

Seryjny zabójca
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:10 | Wytrzy.:20 | Kondycja:10
3.Opis/Desc.:
1/7 szansy na krytyczny pocisk w ciało oraz 1/3 szansy na cios krytyczny w głowę oraz 1/10 na podrzucenie przeciwnika (działa tylko z AK)
4.Bronie/Guns:
usp ak47

Krwiopijca
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:30 | Wytrzy.:0 | Kondycja:15
3.Opis/Desc.:
Obrażenia zadawane do pż 30%
na start dostaje 15 hp za zabicie
4.Bronie/Guns:
elite (mp9 bądź też inny pm)

Komandor
2.Statystyki/Stats:
Int:5 | Hp:20 | Wytrzy.:10 | Kondycja:-5
3.Opis/Desc.:
Za fraga dostaje 750$
neutralizuje obrażenia obszarowe o 50%
odporny na granaty
4.Bronie/Guns
p250 m4a4

Edytowane przez DonSalerii
  • Dziękuję 4
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, DonSalerii napisał:

Myśliwy

 Posiada dwie miny które zatrzymują wroga oraz nakładają efekt granatu TA (Statystyki HP 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja 0 Kondycja -5)

Bronie- SG 553, CZ75- Auto

Dostaje granat TA

 2x większy DMG podczas podświetlenia

Klasa będzie dla serwera czymś świeżym, mimo że ja sam już taką widziałem, ale jednak myślę, że się spodoba graczom. 

3 godziny temu, DonSalerii napisał:

Chorąży

Posiada szansę 1/10 na odwrócenie przeciwnika (Statystyki HP 10 Wytrzymałość 0 Inteligencja 10 Kondycja 10)
Bronie- Mag-7, Dual beretki
 Otrzymuje dodatkową broń- PP bizon
Posiada szansę 1/10 na oślepienie przeciwnika

Klasa też dość ciekawa, lecz nie dawał bym tej drugiej broni, lecz szybsze przeładowanie tego Mag'a i Doublejumpa.

3 godziny temu, DonSalerii napisał:

Oszust

 Możliwość podmiany z przeciwnikiem  5 DMG na start (Statystyki HP 0 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 5)
Bronie- MP7, P2000
Od 50 lvla- Dostaje "ala" apteczkę (ten sam rodzaj apteczki co medyk ten sam zasięg leczenia jak i jej wygląd z tym że) zadaje ona obrażenia enemy (20 HP każdy "tick")
Od 100 lvla- Zwiększony zasięg apteczki o 75%

Jest to już jakiś pomysł na tą klasę, ta apteczka na pewno odnalazła by się wśród oszustów, lecz gdyby były takie znaczące boosty dla tej klasy dopiero od lvl'a, to ludzie grali by nią dopiero po 100 lvl'u, przenosząc EXP. Więc zmienił bym te boosty na +INT, tak jak w przypadku dodatkowych TP, by ludzie nie polegali tylko na wbiciu 60 INT i posiadaniu 3 podmian, lecz zrobili to w sposób taki, że ten pierwszy boost był od 100 INT, a ten drugi od 150 INT.

 

3 godziny temu, DonSalerii napisał:

Seryjny zabójca
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:10 | Wytrzy.:20 | Kondycja:10
3.Opis/Desc.:
1/7 szansy na krytyczny pocisk w ciało oraz 1/3 szansy na cios krytyczny w głowę oraz 1/10 na podrzucenie przeciwnika (działa tylko z AK)
4.Bronie/Guns:
usp ak47

Zboostowanie tej klasy w taki sposób było by idealne dla niej i nareszcie była by alternatywą dla Admirała, który teraz deklasuje Seryjnego.

 

3 godziny temu, DonSalerii napisał:

Krwiopijca
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:30 | Wytrzy.:0 | Kondycja:15
3.Opis/Desc.:
Obrażenia zadawane do pż 30%
na start dostaje 15 hp za zabicie
4.Bronie/Guns:
elite (mp9 bądź też inny pm)

Klasa jest ciekawa i myślę, że się spodoba, lecz chodził mi po głowie pewien mechanizm, który idealnie by pasował do tej klasy, a mianowicie gdy kucał by na nożu w miejscu to regenerował by 3 lub 5 HP na 1s (można by było coś z tym pokombinować).

 

4 godziny temu, DonSalerii napisał:

Komandor
2.Statystyki/Stats:
Int:5 | Hp:20 | Wytrzy.:10 | Kondycja:-5
3.Opis/Desc.:
Za fraga dostaje 750$
neutralizuje obrażenia obszarowe o 50%
odporny na granaty
4.Bronie/Guns
p250 m4a4

Klasa też myślę, że by się przyjęła i dodał bym tu jakąś szansę typu 1/8 na neutralizacje pocisku.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśliwy

 Posiada dwie miny które zatrzymują wroga oraz nakładają efekt granatu TA (Statystyki HP 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja 0 Kondycja -5)

Bronie- SG 553, CZ75- Auto

Dostaje granat TA

 2x większy DMG podczas podświetlenia

JESTEM ZA TĄ KLASA <3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OSZUST- ballack dobrze mowi ale dodałbym do klasy extra tepek tez ze pierwszy jest od 50inta drugi od 100inta zeby ktos grajac ta klasa byl zmuszony do pojscia w inta przez co biega bez hp

Mysliwy - brakuje mi dps bo klasa oparata tylko i wylacznie na minie proponuje extra dps do broni albo ze ta klasa potrafi tez wytropic (czytajacie rozwalic miny saperow za co dostaje 25expa)

Krwiopijca -ten sam problem klasie bedzie brak dps z broni nie bedzie bila nic pma. albo dmg co jakis lvl albo klasa naklada nacpanie na przeciwnika .

Chorazy - moim zadniem obrocenie wystarczy tak jak bylo kiedys i  klasa bije w obrocone postacie 120% dmg wiecej , statystyki dalbym 20 kondycji i 10 zycia na start zamiast inta

Komandor - zmienil bym pistol na five seven a tak raczej klasa kozak

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdą 2 klasy Myśliwy i Komandor
Wejdzie też zmiana do Seryjnego zabójcy 

Reszta nie jest do wywalenia tylko 2 klasy i zmiany w seryjnym jest to już dużo, a mało czasu na wszystko więc kolejne zmiany,klasy mogą się pojawiać w kolejnych sezonach 

Edytowane przez Mahesvara.
  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2022 o 14:35, DonSalerii napisał:

A więc tak propozycja paru klas na nowy sezon tak jak w temacie oraz zmian kilku obecnych na serwerze. Są one opisane na dwa różne wzory ponieważ zależy nam na czasie z racji iż macie czas do wtorku by wybrać klasę/dwie nowe ewentualnie zaakceptować zmiany w klasach jeśli takowych chcecie. Ogolnie na wyrażenie swojej opinii na temat tego wszystkiego. Z racji że nowa edycja już za tydzień dlatego też tak mało czasu. Dlatego też zachęcam do dyskusji i wspólnego podjęcia decyzji co miało by być w nowym sezonie tak by nie było płaczu.

Myśliwy

 Posiada dwie miny które zatrzymują wroga oraz nakładają efekt granatu TA (Statystyki HP 5 Wytrzymałość 10 Inteligencja 0 Kondycja -5)

Bronie- SG 553, CZ75- Auto

Dostaje granat TA

 2x większy DMG podczas podświetlenia

Chorąży

Posiada szansę 1/10 na odwrócenie przeciwnika (Statystyki HP 10 Wytrzymałość 0 Inteligencja 10 Kondycja 10)
Bronie- Mag-7, Dual beretki
 Otrzymuje dodatkową broń- PP bizon
Posiada szansę 1/10 na oślepienie przeciwnika

Oszust

 Możliwość podmiany z przeciwnikiem  5 DMG na start (Statystyki HP 0 Wytrzymałość 10 Inteligencja 5 Kondycja 5)
Bronie- MP7, P2000
Od 50 lvla- Dostaje "ala" apteczkę (ten sam rodzaj apteczki co medyk ten sam zasięg leczenia jak i jej wygląd z tym że) zadaje ona obrażenia enemy (20 HP każdy "tick")
Od 100 lvla- Zwiększony zasięg apteczki o 75%

Seryjny zabójca
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:10 | Wytrzy.:20 | Kondycja:10
3.Opis/Desc.:
1/7 szansy na krytyczny pocisk w ciało oraz 1/3 szansy na cios krytyczny w głowę oraz 1/10 na podrzucenie przeciwnika (działa tylko z AK)
4.Bronie/Guns:
usp ak47

Krwiopijca
2.Statystyki/Stats:
Int:0 | Hp:30 | Wytrzy.:0 | Kondycja:15
3.Opis/Desc.:
Obrażenia zadawane do pż 30%
na start dostaje 15 hp za zabicie
4.Bronie/Guns:
elite (mp9 bądź też inny pm)

Komandor
2.Statystyki/Stats:
Int:5 | Hp:20 | Wytrzy.:10 | Kondycja:-5
3.Opis/Desc.:
Za fraga dostaje 750$
neutralizuje obrażenia obszarowe o 50%
odporny na granaty
4.Bronie/Guns
p250 m4a4

super pomysł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności