Michał Ballack 244 Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 (edytowane) Nazwa klasy: Bullock Opis: Klasa pod użyciem Use_Class odpalała by boosta, który działa 6s i podczas niego biega 50% szybciej i zadaje 50% większy DMG (na start 1 użycie, i co 60 lvl dostawał by kolejne [cd 8s]). Dodatkowo klasa bez boosta na start ma -10 kondycji ale za to większą wytrzymałość. Statystyki: HP: 110 INT: 0 WYT: 25 KON: -10 Bronie: Galil AR, Tec-9, Nóż. Nazwa klasy: Artylerzysta Opis: Pod użyciem Use_Class stawia apteczkę podobną do medyka (jeżeli się da to można zmienić kolor). Apteczka daje sojusznikom w jej obszarze 50% większą wytrzymałość i 25% większy DMG (na start ma by 2 apteczki i co 50 INT dostaje kolejną [cd 10s]). Dodatkowo ma 1/10 od 100 INT 1/8 na obrócenie przeciwnika. Statystyki: HP: 115 INT: 0 WYT: 5 KON: 5 Bronie: M249, Glock-18, Nóż. Nazwa klasy: Spadochroniarz Opis: Posiada podczas szybkiego podwójnego wciśnięcia spacji w powietrzu spadochron, ma też doublejumpa i zmniejszoną o 50% grawitacje. Podczas chodzenia na shifcie staje się w 50% niewidzialny (tak jak komandos). Dodatkowo posiada trującego SMOKE tak jak w perku Dyniosmoke. Statystyki: HP: 110 INT: 0 WYT: 5 KON: 10 Bronie: Mac-10, Deagl, Nóź, 2xSMOKE. Nazwa klasy: Szturmowiec Opis: Posiada odporność na wszystkie granaty (flashe, Dyniosmoke, Granaty Amadeusza i zwykłe, prócz instakilla z Tajemnicy generała). Nie spowalniają go pociski tak jak komandosa i ma szansę 1/10 od 75 lvl'a 1/8 na naćpanie przeciwnika i podczas naćpania przeciwnik otrzymuje 1,8x większy DMG. Dodatkowo ma +3 DMG z Famasa. Statystyki: HP: 110 INT: -5 WYT: 10 KON: 10 Bronie: Famas, Usp-s, Nóż. Zachęcam do wypowiadania się na temat tych klas, jak i dodawania swoich propozycji. Edytowane 24 Stycznia 2022 przez Michał Ballack 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rustic 75 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 (edytowane) Oczywiście mój faworyt: Nazwa klasy: Bullock Ogólnie jestem za wprowadzeniem chociaż jednej z tych klas żeby zobaczyć czy coś takiego się przyjmie Starczy już odgrzewanych kotletów usuwania klas bo były za mocne i wprowadzenia ich co jakiś sezon... Assasyn-Hassasyn-piroman teraz nawet ten szeryf czy jak mu tam, jest trochę klas które nie cieszą się popularnością więc wybrać którąś i zamienić ją z którąś z klas bullocka, przecież jeden sezon można potestować jak będzie lipa to z powrotem zamienić na jedną ze starych klas. Albo inaczej zrobić ankietę i niech gracze zdecydują? Edytowane 24 Stycznia 2022 przez Rustic 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Zgadzam się z tobą, że fajnie byłoby zobaczyć nowe klasy, lecz jest też dobrze, że wchodzą co sezon stare klasy, to przynajmniej jest rotacja i co edycje jest zawsze jakaś alternatywa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 20 godzin temu, Michał Ballack napisał: Nazwa klasy: Bullock Opis: Klasa pod użyciem Use_Class odpalała by boosta, który działa 6s i podczas niego biega 50% szybciej i zadaje 50% większy DMG (na start 1 użycie, i co 60 lvl dostawał by kolejne [cd 8s]). Dodatkowo klasa bez boosta na start ma -10 kondycji ale za to większą wytrzymałość. 6sec i 50% wiekszy dmg to by był koniec 3sec to już nie raz gadają że długo to trwa perk Duch albo klasa Bóg deagla jak użyje redukcji, a 50% większy dmg to będzie jakoś po 40 dmg w 1 hicie z galila 20 godzin temu, Michał Ballack napisał: Opis: Pod użyciem Use_Class stawia apteczkę podobną do medyka (jeżeli się da to można zmienić kolor). Apteczka daje sojusznikom w jej obszarze 50% większą wytrzymałość i 25% większy DMG (na start ma by 2 apteczki i co 50 INT dostaje kolejną [cd 10s]). Dodatkowo ma 1/10 od 100 INT 1/8 na obrócenie przeciwnika. trochę za duzo juz będzie tych apteczek,min, rakiet,replik itp a tego to jest ograniczona ilosc jaka serwer moze wytrzymac jak bedzie za duzo na mapie to bedzie sv/var skakac albo dochodzic do crushu serwera 20 godzin temu, Michał Ballack napisał: Opis: Posiada podczas szybkiego podwójnego wciśnięcia spacji w powietrzu spadochron, ma też doublejumpa i zmniejszoną o 50% grawitacje. Podczas chodzenia na shifcie staje się w 50% niewidzialny (tak jak komandos). Dodatkowo posiada trującego SMOKE tak jak w perku Dyniosmoke. Nie wiem czy da się pod spacje tak zrobić, ale grawitacje wiem że się buguje więc to nic nie da, a niewidzialnosc pod shift to by ludzie migali jak choinka 20 godzin temu, Michał Ballack napisał: Opis: Posiada odporność na wszystkie granaty (flashe, Dyniosmoke, Granaty Amadeusza i zwykłe, prócz instakilla z Tajemnicy generała). Nie spowalniają go pociski tak jak komandosa i ma szansę 1/10 od 75 lvl'a 1/8 na naćpanie przeciwnika i podczas naćpania przeciwnik otrzymuje 1,8x większy DMG. Dodatkowo ma +3 DMG z Famasa. nie wiem czy wiesz ale Naćpanie jest nadawane przez konsoli i to widzą wszyscy na czacie tak jak jest to w perku więc w klasie taki spam na czacie to będzie masakra 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi