Mahesvara 904 Opublikowano 25 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2022 RESET 02.04 13:00 Musieliśmy przesunąć datę resetu z racji na małą ilość czasu żeby wszystko przetestować i wypuścić nowy system dmg w jak najlepszym stanie. Nowy system od DMG działa dość prosto Dodatkowy dmg w klasach jest doliczany do broni i redukowany przez kevlar/wytrzymałość DMG od INT są liczone oddzielnie jak było do tej pory czyli dmg z rakiet,min,itp. są stałe i nie redukowane DMG z umiejętności klas w stylu Szahid, Strażnik itp. też jest stały dmg i nie redukowany DMG z perków jest liczone osobno i nie jest redukowany chyba że sami zdecydujemy że dany perk ma być redukowany przez KEV/WYT Dodatkowo nowy system DMG daje nam takie opcje gdzie w jednej klasie/perku może być oddzielny dmg, albo redukowany przez KEV/WYT Wiadomo też że skoro Kevlar redukuje dmg to strzelając w miejsce gdzie nie ma kevlaru/hełmu typu ręce, nogi ten DMG zadany może być większy niż strzelając w klatę 5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 25 Marca 2022 Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2022 Niedługo pojawi się też lista zmian. Ten temat jest czysto informacyjny i ma za zadanie przedstawić Wam mniej więcej zasady nowego systemu obrażeń i także tutaj będziecie mogli pytać co i jak, jeżeli znajdą się oczywiście jakieś pytania 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi