dyniax 14 Opublikowano 18 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2022 Piszę te propozycje ze względu gdyż max lvl można wbić zaledwie w 2 tyg i edycja trwa za krótko bo ludzie szybko rezygnują jak widzą po pierwszym dniu 100lvl a jest to zbyt szybko a moje propozycje wyglądają tak i są do uzgodnienia: - wyłączenie exp za top mapy przez np. 2/3dni - wyłączenie exp który sie dostaje po śmierci przez 3 dni (na początku edycji grając partyzantem i robiąc staty 10/30 wbijemy wyższy level niż reszta klas robiąc staty 20/10) - misje wyłączyć na 2/3 dni lub zrobić dłuższe misje w pierwszym tygodniu Te propozycje ograniczyłyby zbyt szybkie wbicie wyższego levela co pozwoliło by to na postrzelanie nie na niższych levelach czego brakuje. 3 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 18 Lipca 2022 Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2022 Nie wiem czy Cię to ominęło (bo na grupie się wypowiadasz), ale jasno było powiedziane, że ta tabelka xp, która jest aktualnie, nie będzie już dostępna w kolejnym sezonie, mianowicie dojdzie do mocnego zwiększenia przedziałów xp dla poziomów wyższych, zwłaszcza tych +100, a Twoja propozycja wcale nie pomaga w przykładzie który podałeś, bo 9 minut temu, dyniax napisał: - wyłączenie exp który sie dostaje po śmierci przez 3 dni (na początku edycji grając partyzantem i robiąc staty 10/30 wbijemy wyższy level niż reszta klas robiąc staty 20/10) pomaga też słabszym graczom, którzy niekoniecznie potrafią coś samodzielnie zabić i tym oto sposobem jeszcze bardziej zwiększysz przewagę lvl lepszych graczy nad gorszymi 10 minut temu, dyniax napisał: - misje wyłączyć na 2/3 dni lub zrobić dłuższe misje w pierwszym tygodniu Nie wiem jaki to ma sens i co to zmieni poza tym, że niektórzy po prostu wbiją parę dni po resecie, bo będą mogli w łatwy sposób nadgonić poziom + przy takim typie misji jakie mamy teraz, czyli classicpass, raz że blokujesz misje globalne które wejdą, dwa, i tak nie dużo zmieniasz, bo w ZAŁOŻENIU (to co wymyślą opiekuni, to już inna sprawa), misje z pierwszego tygodnia nie powinny być do skończenia w CAŁOŚCI w pierwszym tygodniu 12 minut temu, dyniax napisał: - wyłączenie exp za top mapy przez np. 2/3dni Kiedyś były misje tygodniowe robione ręcznie i starsi gracze dobrze pamiętają, że pilnowanie tego przeze mnie było trudne, bo raz że skleroza, a dwa, czasem wypadały jakieś losowe rzeczy, więc znowu byłoby narzekanie, że coś miało wejść, a jest znowu opóźnienie. Nie zrobię pod to automatu jak przy misjach, bo to bezsensu. Jak już, to możemy wyłączyć w całości xp i zostawić moenty za top3 mapy skoro (według tego co mówisz) przeszkadza to graczom Ja już pisałem przy wcześniejszych sezonach, że trzeba zmniejszyć znaczenie misji we wbijaniu poziomu, a zwiększyć za zdarzenia ogólne i do tego to zmierzało przez ostatni czas, np: poprzez ubijanie xp w misjach, a teraz także zmianę tabelki xp oraz xp ogólnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyniax 14 Opublikowano 18 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2022 4 minuty temu, -_- napisał: Nie wiem czy Cię to ominęło (bo na grupie się wypowiadasz), ale jasno było powiedziane, że ta tabelka xp, która jest aktualnie, nie będzie już dostępna w kolejnym sezonie, mianowicie dojdzie do mocnego zwiększenia przedziałów xp dla poziomów wyższych, zwłaszcza tych +100, a Twoja propozycja wcale nie pomaga w przykładzie który podałeś, bo tego nie wiedziałem z tej racji mój błąd 5 minut temu, -_- napisał: pomaga też słabszym graczom, którzy niekoniecznie potrafią coś samodzielnie zabić i tym oto sposobem jeszcze bardziej zwiększysz przewagę lvl lepszych graczy nad gorszymi od tego są asysty jeśli samodzielnie nie mogą zabić to chociaż na asyste sie zawsze złapią przez co dostają exp. a nawet jeśli chodziło mi o samą klasę partyzant która ma 1/2 na odrodzenie i chodziło mi oto ze klasa jest bardziej faworyzowana na początku jeśli uda się jej zrespić to dostaje 2x exp za śmierć (jesli jest mozliwosc zablokowania expa ktory sie dostaje za ponowną smierc po zrespieniu na tej klasie to bylbym za tym zeby to zablokowac) 10 minut temu, -_- napisał: Nie wiem jaki to ma sens i co to zmieni poza tym, że niektórzy po prostu wbiją parę dni po resecie, bo będą mogli w łatwy sposób nadgonić poziom + przy takim typie misji jakie mamy teraz, czyli classicpass, raz że blokujesz misje globalne które wejdą, dwa, i tak nie dużo zmieniasz, bo w ZAŁOŻENIU (to co wymyślą opiekuni, to już inna sprawa), misje z pierwszego tygodnia nie powinny być do skończenia w CAŁOŚCI w pierwszym tygodniu beda mogli nadgonic o ile se postaraja a osoby grajace od poczotku w ten sposob beda maily okazje wyprzedzic te osoby ktore nie graly tylko czekaly na misje. Cytat misje z pierwszego tygodnia nie powinny być do skończenia w CAŁOŚCI w pierwszym tygodniu aktualne misje ktore byly na tej edycji sie robilo w max 3 dni 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 18 Lipca 2022 Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2022 32 minuty temu, dyniax napisał: aktualne misje ktore byly na tej edycji sie robilo w max 3 dni No to tutaj trzeba ścigać opiekunów, żeby te misje tak nie wyglądały. Nigdzie nie było powiedziane, że misja na dany tydzień, jest misją, która ma być do zrobienia w 7 dni, a że misje są odblokowywane stopniowo, a ich ukończenie ma być możliwe w czasie trwania sezonu 32 minuty temu, dyniax napisał: a nawet jeśli chodziło mi o samą klasę partyzant która ma 1/2 na odrodzenie i chodziło mi oto ze klasa jest bardziej faworyzowana na początku jeśli uda się jej zrespić to dostaje 2x exp za śmierć (jesli jest mozliwosc zablokowania expa ktory sie dostaje za ponowną smierc po zrespieniu na tej klasie to bylbym za tym zeby to zablokowac) No tutaj jak najbardziej się zgadzam, ale większym problemem jest dobór takiego skilla niż sama nagroda 32 minuty temu, dyniax napisał: od tego są asysty jeśli samodzielnie nie mogą zabić to chociaż na asyste sie zawsze złapią przez co dostają exp. Nie gram w CS:GO, nie umiem w niego grać i uważam, że jestem idealnym przykładem takiego gracza, więc wypowiadam się w ich imieniu Nie, nie da się na asystach wbić xp i jak nie ogarniasz opcji dostępnych na serwerze, to masz jeszcze gorzej, bo ciężko się w tym połapać. Nikt nie mówi, że te osoby mają lecieć po topkę, lecz jeśli chcesz mieć z kim grać, to trzeba odpowiednio zachęcić także takich graczy do gry, bo reszta graczy niekoniecznie będzie grać "24/7" #EDIT @ dyniax Tyle że ja nie zamykam drogi Twoim propozycjom, a po prostu się z Tobą konfrontuję, bo oto tutaj chodzi. Ktoś zgłasza propozycję, ktoś na nią odpowiada i finalnie podejmujemy tutaj decyzję co dalej. Także nie musisz dodawać, że to Twoje propozycje, bo ja to rozumiem i nie chodziło mi oto, że masz nic nie pisać, bo to złe. To temat do dyskusji, więc dyskutujemy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyniax 14 Opublikowano 18 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2022 4 minuty temu, -_- napisał: No tutaj jak najbardziej się zgadzam, ale większym problemem jest dobór takiego skilla niż sama nagroda jest za tym żeby zablokowac (jak sie da) exp ktory sie dostaje za smierc po uzyciu skilla partyzanta a co do reszty misje to wybór opiekunów jak tak wplywu nie mam a co do expa po smierci to juz zostawiam i niech bedzie ale zwrocic uwage to co napisalem o partyzancie to sa moje propozycje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyuu 190 Opublikowano 18 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2022 3 godziny temu, dyniax napisał: a co do reszty misje to wybór opiekunów jak tak wplywu nie mam Tylko pamiętaj, że my układając misje patrzymy na wszystkich graczy. To że zrobiłeś misję w 3 dni nie oznacza, że inni zrobią też w 3 dni. Z tego co pamiętam to robiłeś mniej więcej po 6-7 godzin dziennie i w dodatku jesteś ponad przeciętnym graczem. Więc co ma zrobić słabszy gracz który gra załóżmy po 1-2h dziennie? Przypomnę tylko, że misję są robione w taki sposób, aby KAŻDY mógł je ukończyć:D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MimecitA 14 Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 Hej, pozwolę dorzucić od siebie grosza, co do expa za partyzanta, nie gram nim ale patrząc z boku na całą sytuacje, moim skromnym zdaniem jest chyba w porządku ponieważ są też inne klasy, zabierz medykowi expa za odrodzenie, zabierz szpiegowi expa za zniszczenie perka, tyczy się to tego samego 😛 Szpieg jednak dostaje te 100xp za zniszczenie perka a kiedyś w dniu nowej edycji udało mi się zniszczyć dobre pare perków za co otrzymałem sporo expa fakt faktem szybko się wbijają lvl bo po 2/3dniach po wpisaniu /codtop pierwsza i druga strona mają już okolice 100lvl ale to nie tyczy się całego serwera, ostatnio zwróciłem uwagę jakie lvl są na serwerze w drugim tygodniu edycji, większość graczy miała 50/60 lvle, ci aktywni, którzy grają kilka godzin dziennie i można ich „zawsze” spotkać na serwerze, są do przodu, ale jakby nie było to oni grają wiele godzin dziennie na serwerze Lecz rozumiem sens tej propozycji, faktycznie ci nowi lub „gorsi” mają gorzej z takimi graczami z topki ale chyba to normalne (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 Dodam także, ze dążymy od paru edycji do własnie spowolnienia exp'a, bo rzeczywiście jest on duży, lecz usuwanie/blokowanie takich rozwiązań jak TOP mapy, rożne rodzaje exp'a typu: własnie to za zgon jest trochę bez sensu. Podsumowując to jest to trochę cofanie się w rozwoju graczy, przez co ogólne cofanie się serwera, bo dziwne jest to ze chcecie usuwać teraz rzeczy, które były wprowadzane na serwer systematycznie przez graczy i adminów by uprzyjemnić rozgrywkę, a teraz nagle mamy pół tych rzeczy mamy wyrzucić (xD). Nie chodzi tu tylko o takie mechaniki, jest to tez zauważalne, bo zaczęliście uważać ze nagle każda klasa, która nie jest ruszana od przynajmniej pol roku nagle staje się OP i trzeba nerfic. Spróbujcie spojrzeć na to z innej strony i nie wymagać nerfow od każdej klasy, tylko popatrzeć na klasy, które potrzebują boost'a, bo wtedy rozgrywka stanie się ciekawsza jak klasy będą miały więcej skill/ bardziej rozbudowane przez co będzie ciekawiej; a i tez jeżeli chcecie boosty, to darujcie sobie boost'y typu: "Fajna/ma potencjał tylko zwiększył bym jej DMG, albo dodał bym AK lub M4" Robienie wszystkich klas by biły po 40 i latały tylko z tymi dwiema broniami zrobi z serwera COD MOD serwer FFA. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZiMi 28 Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 12 godzin temu, Michał Ballack napisał: Dodam także, ze dążymy od paru edycji do własnie spowolnienia exp'a, bo rzeczywiście jest on duży, lecz usuwanie/blokowanie takich rozwiązań jak TOP mapy, rożne rodzaje exp'a typu: własnie to za zgon jest trochę bez sensu. Gdyby nie było expa i monet za top 3 można byłoby wprowadzić komendę /RTV i to tylko taki z tego plus 12 godzin temu, Michał Ballack napisał: Spróbujcie spojrzeć na to z innej strony i nie wymagać nerfow od każdej klasy, tylko popatrzeć na klasy, które potrzebują boost'a, bo wtedy rozgrywka stanie się ciekawsza jak klasy będą miały więcej skill/ bardziej rozbudowane przez co będzie ciekawiej; a i tez jeżeli chcecie boosty, to darujcie sobie boost'y typu: "Fajna/ma potencjał tylko zwiększył bym jej DMG, albo dodał bym AK lub M4" Robienie wszystkich klas by biły po 40 i latały tylko z tymi dwiema broniami zrobi z serwera COD MOD serwer FFA. +1 jak najbardziej. Tylko szkoda że większość propozycji klas to reakcje „haha” (nie tylko moje propozycje żeby nie było) co zniechęca jakąś tam część do szerzenia swoich pomysłów na forum. Rozumiem że jest wiele ograniczeń na rożne pomysły graczy ze względu na bugi itd ale czytając niektóre propozycje były na prawdę ciekawe i fakt może by potrzebowały balansu ale „cyferkowego” lub drobnych poprawek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 5 minut temu, DZiMi napisał: Gdyby nie było expa i monet za top 3 można byłoby wprowadzić komendę /RTV i to tylko taki z tego plus 12 godzin temu, Michał Ballack napisał: No nie bardzo, bo masz jeszcze misje gdzie nie raz musisz tą całą mapę rozegrać, a jak by było !rtv to nie raz by jak ludzie chcieli zrobić misje to by inni wpisywali żeby nie zrobili i potem ci co chcieli by robili to samo żeby inni też mieli problem więc tylko by się nakręcało koło nienawiści 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZiMi 28 Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 2 minuty temu, Mahesvara napisał: No nie bardzo, bo masz jeszcze misje gdzie nie raz musisz tą całą mapę rozegrać, a jak by było !rtv to nie raz by jak ludzie chcieli zrobić misje to by inni wpisywali żeby nie zrobili i potem ci co chcieli by robili to samo żeby inni też mieli problem więc tylko by się nakręcało koło nienawiści Fakt, tego nie przemyślałem czyli nie ma wgl sensu usuwać nagród za top 3 😅 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 20 Lipca 2022 Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 Parę informacji Tak jak co sezon, też i tym razem doszło do lekkiego zmniejszenia xp z misji Zmniejszono trochę xp z TOP3 mapy - testowo Dochodzi w tym sezonie jeszcze jeden tydzień oraz misje globalne, więc będzie też trochę więcej xp, ale też sezon będzie o tydzień dłuższy Tabelka xp została przebudowana i finalnie na ostatnim lvl trzeba będzie mieć 2x więcej xp. Do 100 lvl ta zmiana w xp jest (powiedzmy) średnia, a od 100 w górę, zwłaszcza po 150, to bardzo duży wzrost Zwiększono xp za zabicie, asystę, wygraną rundę (tutaj dość mocno), za różnicę w lvl oraz w sklepie za dolary. Xp za śmierć zostaje na tym samym poziomie Boost xp z map będzie maksymalnie 1.5x, a nie jak wcześniej 2x i pozostajemy przy tym, ponieważ według informacji mi przekazanych, pomogło to urozmaiceniu cyklu Boost xp ogólny tygodniowy, czyli od 2 tygodnia, będzie lekko podbity dla małych lvl, no i dojdzie też nowy tydzień (dłuższy sezon) 47 minut temu, MimecitA napisał: Witam, chciałem tylko sprostować pewien wpis ponieważ odczułem tutaj szpileczkę w moją stronę. @ MimecitA to chyba nie było skierowane do Ciebie, a ogólnie, bo od dłuższego już czasu kotłuje się z opiekunami na PW odnośnie tego dodatkowego DMG, które według mnie powinno być traktowane jako jakiś skill osobny, a nie dodatek do każdej klasy. Problem polega na tym, że gracze tak przyzwyczaili się do tego dodatkowego DMG, że chcą go wszędzie gdzie się da, a nie tam gdzie jest potrzebny, np: w PM 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MimecitA 14 Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 19.07.2022 o 11:20, Michał Ballack napisał: a i tez jeżeli chcecie boosty, to darujcie sobie boost'y typu: "Fajna/ma potencjał tylko zwiększył bym jej DMG, albo dodał bym AK lub M4" Robienie wszystkich klas by biły po 40 i latały tylko z tymi dwiema broniami zrobi z serwera COD MOD serwer FFA. Witam, chciałem tylko sprostować pewien wpis ponieważ odczułem tutaj szpileczkę w moją stronę. Otóż ja pisałem post w dwóch przypadkach że dana klasa ma potencjał otóż: 1. Zwinny- napisałem że jest ok, zostawić ją bez zmian, klasa ma potencjał jeżeli gracz umie operować tą klasą. Nie będę się tutaj zbytnio rozwijał ponieważ niema nad czym. 2. Najemnik- tą klasę opisałem BUFFem, również dodałem że ma potencjał, bardzo fajna klasa ale brakuje jej czegoś. To były jedynie moje sugestie której klasie można dać buffa, nie podawałem tutaj celowo przykładów, tym bardziej nie napisałem że wypada zwiększyć DMG Nie oszukujmy się z wielu postaci jest wyciągnięty maks swoich możliwości, postacie nie polegają jedynie na posiadaniu AK i +DMG (w większości przypadków) Chciałem jedynie przytoczyć z mojej perspektywy przykłady na które można rzucić okiem i zastanowić się którą klasę można ulepszyć, wziąć pod uwagę takie właśnie klasy, porozmawiać wszyscy np. w postaci ankiety i wspólnie podjąć decyzję, dlatego też nie pisałem konkretnie na temat zmian w takiej postaci. Większość zmian proponowanych jest odrzucana, ja to rozumiem i zdaje sobie z tego sprawę że trudno jest podjąć taką zmianę, więc pomyślałem żeby poprostu wziąć pod lupę tą klasę i zrobić tak, jak to jest obecnie na ankiecie z pułkownikiem i snajperem zresztą jak sam powiedziałeś W dniu 19.07.2022 o 11:20, Michał Ballack napisał: bo zaczęliście uważać ze nagle każda klasa, która nie jest ruszana od przynajmniej pol roku nagle staje się OP i trzeba nerfic. Spróbujcie spojrzeć na to z innej strony i nie wymagać nerfow od każdej klasy, tylko popatrzeć na klasy, które potrzebują boost'a, bo wtedy rozgrywka stanie się ciekawsza jak klasy będą miały więcej skill/ bardziej rozbudowane przez co będzie ciekawiej; A nie chcę tutaj nic mówić ale obecnie nerfimy pułkownika (z czym się w 100% zgadzam) a w zamian możemy zbuffować snajpera (?) boje się że będzie to dobra, grywalna postać, wtedy elitarny snajper + snajper na serwerze W dniu 19.07.2022 o 11:20, Michał Ballack napisał: Robienie wszystkich klas by biły po 40 i latały tylko z tymi dwiema broniami zrobi z serwera COD MOD serwer FFA. Też mi się z tym kojarzy, bez AK i M4 ale z AWP No Offence Majkel 😜 Co do EXPa, wyżej właściciel ładnie podkreślił także nie będę się wypowiadał, zmiana moim zdaniem na plus Co do postaci takich jak partyzant, mających EXPa za odrodzenie, niech ma Medykowi też trzeba zabrać EXPa za odrodzenie i szpiegowi za zniszczenie perku? Teraz zostanie to w jakiś sposób zbalansowane przez większy EXP, zobaczymy w praktyce Edytowane 20 Lipca 2022 przez MimecitA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi