Skocz do zawartości

Propozycja rozwinięć klas


DZiMi

Rekomendowane odpowiedzi

Dużo dzieje się dookoła expa w grze, także pomyślałem może zamiast robić w klasach ulepszenie od wbitego np 100 lvl to może zrobić ogólne rozwinięcia każdej klasy po wbiciu danego lvla. Myślałem o tym w taki sposób, że musimy mieć np 75 lvl na komandosie, aby odblokowała nam się klasa załóżmy elitarny komandos gdzie by zwykły komandos miał 1/1 z kosy, mniej kondycji i double jump, a rozwiniecie miałoby dopiero zmniejszoną widzialność i większa kondycję lub np wsparcie rakietowe które ma 1 rakietę a po rozwinięciu ma 3 rakiety i tak z każdą klasą.

minusem jest na pewno to że jakoś byłoby trzeba zmienić zasadę działania przeniesienia expa lub inaczej to rozwiązać.

a plusami byłoby to że ktoś gdy dołączy w środku edycji ma szanse normalnie pograć bo jak ktoś odblokuje rozwinięcie musi znowu tak jakby od 1 lvla zaczynać grę. Następna sprawa wbijanie maksymalnego lvla by było wolniejsze i na pewno trudniejsze chyba, że ktoś chciałby bardziej okrojoną wersją klasy grać cały czas (chyba że byłoby można zablokować dalszy rozwój danej klasy, gdy ma się odblokowane jej ulepszenie)

Myślę że takie rozwiązanie na pewno dałoby szanse gorszym graczom (w tym mi 😅) i zakończyłoby problem wbijania przez lepszych graczy w połowie 3-ciego tygodnia lub szybciej maksymalnego levela.

Jak za mocno poleciałem to przepraszam wypiłem 4 drinki przed wpadnięciem na ten pomysł 😅

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, DZiMi napisał:

Dużo dzieje się dookoła expa w grze, także pomyślałem może zamiast robić w klasach ulepszenie od wbitego np 100 lvl to może zrobić ogólne rozwinięcia każdej klasy po wbiciu danego lvla. Myślałem o tym w taki sposób, że musimy mieć np 75 lvl na komandosie, aby odblokowała nam się klasa załóżmy elitarny komandos gdzie by zwykły komandos miał 1/1 z kosy, mniej kondycji i double jump, a rozwiniecie miałoby dopiero zmniejszoną widzialność i większa kondycję lub np wsparcie rakietowe które ma 1 rakietę a po rozwinięciu ma 3 rakiety i tak z każdą klasą.

minusem jest na pewno to że jakoś byłoby trzeba zmienić zasadę działania przeniesienia expa lub inaczej to rozwiązać.

a plusami byłoby to że ktoś gdy dołączy w środku edycji ma szanse normalnie pograć bo jak ktoś odblokuje rozwinięcie musi znowu tak jakby od 1 lvla zaczynać grę. Następna sprawa wbijanie maksymalnego lvla by było wolniejsze i na pewno trudniejsze chyba, że ktoś chciałby bardziej okrojoną wersją klasy grać cały czas (chyba że byłoby można zablokować dalszy rozwój danej klasy, gdy ma się odblokowane jej ulepszenie)

Jak za mocno poleciałem to przepraszam wypiłem 4 drinki przed wpadnięciem na ten pomysł 😅

Pewnie nie wiesz, a raczej na pewno tego nie wiesz, lecz na tej sieci były już plany takiego COD MOD'a z stopniowymi ulepszeniami, który polegał na takim samym sposobie ulepszania klasy jaki ty opisałeś. Jest to całkowite przebudowanie serwera, jak nie stworzenie nowego, dlatego taka opcja odpada na samym starcie, ponieważ jest to trochę inny rodzaj serwera i jak sam już zauważyłeś przebudowanie tego serwera było by trudne a raczej powiem Ci, że niemożliwe. Ty zauważyłeś tylko problem przy przeniesieniach i był by to jeden z głównych problemów, lecz przy takim czymś pojawia się masa innych problemów, jak całkowite przebudowanie silnika klas, który pozwalał by na takie upgrady po jednym kliknięciu; problem przy misjach, które także musiały by być robione pod ulepszone klasy.

 

10 godzin temu, DZiMi napisał:

Myślę że takie rozwiązanie na pewno dałoby szanse gorszym graczom (w tym mi 😅) i zakończyłoby problem wbijania przez lepszych graczy w połowie 3-ciego tygodnia lub szybciej maksymalnego levela.

I tu mam trochę odrębne zdanie. Oczywiście zgodzę się z tym, że trzeba w jakimś stopniu pomóc graczom, którzy tyle nie grają lub sobie nie radzą, lecz całkowite skreślanie graczy z TOP'ki serwera jest złe, bo wystarczy postawić się na miejscu właśnie tych graczy, którzy jednak poświęcają swój czas na dłuższe posiedzenia na serwerze i poświęcili wcześniej także swój czas na nauczenie się grania w CS'a. 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michał Ballack napisał:

Pewnie nie wiesz, a raczej na pewno tego nie wiesz, lecz na tej sieci były już plany takiego COD MOD'a z stopniowymi ulepszeniami, który polegał na takim samym sposobie ulepszania klasy jaki ty opisałeś. Jest to całkowite przebudowanie serwera, jak nie stworzenie nowego, dlatego taka opcja odpada na samym starcie, ponieważ jest to trochę inny rodzaj serwera i jak sam już zauważyłeś przebudowanie tego serwera było by trudne a raczej powiem Ci, że niemożliwe. Ty zauważyłeś tylko problem przy przeniesieniach i był by to jeden z głównych problemów, lecz przy takim czymś pojawia się masa innych problemów, jak całkowite przebudowanie silnika klas, który pozwalał by na takie upgrady po jednym kliknięciu; problem przy misjach, które także musiały by być robione pod ulepszone klasy.

 

I tu mam trochę odrębne zdanie. Oczywiście zgodzę się z tym, że trzeba w jakimś stopniu pomóc graczom, którzy tyle nie grają lub sobie nie radzą, lecz całkowite skreślanie graczy z TOP'ki serwera jest złe, bo wystarczy postawić się na miejscu właśnie tych graczy, którzy jednak poświęcają swój czas na dłuższe posiedzenia na serwerze i poświęcili wcześniej także swój czas na nauczenie się grania w CS'a. 

 

Rozumiem sprawę jednak komplikacji jest o wiele więcej niż mi się wydawało. Rzeczywiście byłaby potrzebna przebudowa całego serwera lub całkowicie nowy serwer.

Dzięki za rozwianie moich wątpliwości, temat można zamknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 21.07.2022 o 09:01, Michał Ballack napisał:

Pewnie nie wiesz, a raczej na pewno tego nie wiesz, lecz na tej sieci były już plany takiego COD MOD'a z stopniowymi ulepszeniami, który polegał na takim samym sposobie ulepszania klasy jaki ty opisałeś. Jest to całkowite przebudowanie serwera, jak nie stworzenie

Na planach się nie skończyło, bo ten serwer powstał i nie wypalił - nie było chętnych do gry na takim serwerze

 

@ Tayschrennnie pamiętam lvl, ale to był ten ze stopniami co robiłem razem z @ DonSalerii

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.07.2022 o 10:37, -_- napisał:

Na planach się nie skończyło, bo ten serwer powstał i nie wypalił - nie było chętnych do gry na takim serwerze

To nie był czasem ten serwer 301 lvl ? :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sticzu zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności