Skocz do zawartości

Nowe Perki pereczki perunie szykle szylingi


Smoker

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa perku: pocisk grzybkujący 

Opis: dostajemy szanse 1/8 - 1/10 na wystrzelenie pocisku który po dotknięciu przeciwnika zadaje jednorazowo 30 lub 50 dmg do wyboru

 

 

Nazwa perku: Jetpack 

Opis: po przytrzymaniu spacji (lub spacji + ctrl) możemy latać do momentu wyczerpania paliwa (XDD) które odnawia się gdy pokornie biegamy po ziemi 

 

Nazwa perku: Noktowizor

Opis: i tu mały nerfik w preku mamy zielony ekran jak to było w 1.6 ale plusik taki że widzimy niewidzialnych +miny 

 

Nazwa perku: Rękawica złodzieja (hehe metin)

Opis: mamy zwiększony drop xp monet i pkt klanu (drop % od 10% wartości do 30%)

 

Nazwa perku: Wsparcie polowe

Opis: po użyciu się niszczy ale naprawia perk wszystkim w drużynie ( nie musi być na full ale fajnie by było) a nam daje losowy perk 

 

Nazwa perku: Pocisk smugowy 

Opis: po użyciu pierwszy wystrzelony strzał z broni wysyła pocisk w miejsce gdzie akurat jest celownik (nie może przyczepić się do gracza), pocisk opada na ziemie wydzielając mała chmurkę dymu i dzięki temu wszyscy w drużynie widzą przeciwników w obrębie tego pocisku powiedzmy 300/400 j, pocisk znika po 15 sekundach 

 

Nazwa perku: Linka

Opis: dostajemy od 1 do 3 linek którymi po użyciu możemy się przyciągnąć do dowolnego miejsca na mapie, linka wędruje w miejsce gdzie jest celownik ale ma określony zasięg (niestety nie wiem na ile można sobie tu pozwolić)

 

Nazwa perku: Aezakmi

Opis: po stronie ct dostajemy +5 dmg oraz zwiększoną wytrzymałość np. o 40 a po stronie tt +5 dmg i 10 może 15% przebicia odporności 

 

Nazwa perku: Okularki

Opis: Dają odporność na fleszyki i inne negatywne oślepiające efekty 

 

Nazwa perku: Arsenał 

Opis: możliwość wyboru dowolnej broni z bonusem o wartości +5 do +10 dmg (broń można zmienić na początku każdej rundy i może być to jakiś karabinek lub pistolecik )

 

Nazwa perku: Toksyczne bąbelki (xDDD)

Opis: działało by to na zasadzie jasności paina tyle że gracz dostaje toksycznym bąbelkiem (XDDDDD) który zadaje określona ilość dmg skalowanego od ilości int (od 1 do 2 bąbelków )

Edytowane przez MDD
  • Like 4
  • Dziękuję 1
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jetpack sadzie ze to jest zbędny perk na serwerze CoD

Wsparcie polowe spoko pomysł ale dodawanie losowego perku jest troszke bez sensu bo tak mozna by było powiedziec o wielu innchych perkach które również sie niszczą i tez powinny dawac wtedy losowy 

Pocisk smugowy jest do bani po co ci wtedy smoke 

Toksyczne bąbelki sadze ze sa również nie potrzebne bo mamy juz podobny perk jasnosc paina

Oczywiście to jest tylko moje zdanie na ten temat

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Knight napisał:

Jetpack sadzie ze to jest zbędny perk na serwerze CoD

Wsparcie polowe spoko pomysł ale dodawanie losowego perku jest troszke bez sensu bo tak mozna by było powiedziec o wielu innchych perkach które również sie niszczą i tez powinny dawac wtedy losowy 

Pocisk smugowy jest do bani po co ci wtedy smoke 

Toksyczne bąbelki sadze ze sa również nie potrzebne bo mamy juz podobny perk jasnosc paina

Oczywiście to jest tylko moje zdanie na ten temat

1.jeśli chodzi o wsparcie polowe to akurat żeby używający też coś z tego miał

2. co do smugowego tak jak napisałem ma to być "mała chmurka" nie ma to działać jak smoke tylko bardziej jak radar który podświetla graczy a chmurka po to żebyś widział że jak podejdziesz to cię zobaczą 

3. co do bąbelków no podobny ale jednak inny bo bardziej rozbudowany 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Właściciel
W dniu 23.08.2022 o 17:39, MDD napisał(a):

Nazwa perku: Noktowizor

Opis: i tu mały nerfik w preku mamy zielony ekran jak to było w 1.6 ale plusik taki że widzimy niewidzialnych +miny 

To ciekawe

W dniu 23.08.2022 o 17:39, MDD napisał(a):

Nazwa perku: Pocisk smugowy 

Opis: po użyciu pierwszy wystrzelony strzał z broni wysyła pocisk w miejsce gdzie akurat jest celownik (nie może przyczepić się do gracza), pocisk opada na ziemie wydzielając mała chmurkę dymu i dzięki temu wszyscy w drużynie widzą przeciwników w obrębie tego pocisku powiedzmy 300/400 j, pocisk znika po 15 sekundach 

Za dużo robi się już tych efektów, choć pomysł ciekawy. Można w przyszłości wykorzystać coś podobnego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sticzu zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności