Skocz do zawartości

Nekromanta/Szaman/Czarny Medyk oraz proponowane zmiany Komandosa i Specjalisty


DZiMi

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa: Nekromanta/Szaman/Czarny Medyk
Opis: Po zabiciu przeciwnika pozostawia totem w miejscu ciała (totemy można niszczyć tylko nożem), który daje na niewielkim obszarze widoczność na radarze do końca rundy (maks 2/3 na mapie), używając umiejętności może przeszukiwać zwłoki przeciwników znajdując 1-3 monet, dolary, xp czy 10-20hp (wzrasta ponad maksymalną ilość hp), +3/4/5 dmg z M4A1-s lub +5/6/7 dmg z Galila
Bronie: M4A1-s lub Galil| Dual Elite lub Tec-9
Statystyki: HP: 15 | INT: -10 | WYT: 10 | KON: 5
Typ: Premium
Uwagi: Jeżeli czegoś by klasie brakowało można byłoby jej dodać „/ożyw” co działałoby na tej samej zasadzie co w aktualnej wersji Partyzanta (najzwyczajniej bardziej pasuje tematycznie klasie w stylu nekromanta), a jeżeli partyzant zostanie w premkach w przyszłym sezonie, aby nie robić klas podobnych można po prostu dodać mu 1/8-1/12 na obrót przeciwnika, aktualnie żadna klasa nie ma tego wbudowanego.

Nazwa klasy: Komandos
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: -10/-15 kondycji i dodanie 2/3 noży do rzucania z których ma natychmiastowe zabicie, a następnie przerzucenie go do klas premium.

Nazwa klasy: Specjalista
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Jak wiemy dostaliśmy do klas premium kapitana, który jest fajną kontrą na Snajperów, a więc może z racji tego, że nie ma kontry na Amadeusza a Specjalista trafił do klas premium bez żadnych zmian, byłoby można dodać mu całkowitą odporność na jakiekolwiek granaty czy te zwykle czy he +int czy inne tajemnice generała.

Edytowane przez DZiMi
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
7 hours ago, DZiMi said:

Po zabiciu przeciwnika pozostawia totem w miejscu ciała (totemy można niszczyć tylko nożem), który daje na niewielkim obszarze widoczność na radarze do końca rundy (maks 2/3 na mapie), używając umiejętności może przeszukiwać zwłoki przeciwników znajdując 1-3 monet, dolary, xp czy 10-20hp (wzrasta ponad maksymalną ilość hp), +3/4/5 dmg z M4A1-s lub +5/6/7 dmg z Galila

Tak jak jeszcze rozumiem funkcje typu ożywienie, bo powiedzmy działa to jak defibrylator, tak to podchodzi już pod Diablo moda, a nie COD :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, -_- napisał:

Tak jak jeszcze rozumiem funkcje typu ożywienie, bo powiedzmy działa to jak defibrylator, tak to podchodzi już pod Diablo moda, a nie COD :D

Rzucanie nożami również 😅 tworząc koncept tej klasy najzwyczajniej myślałem o alternatywnej wersji Medyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
1 hour ago, DZiMi said:

Rzucanie nożami również

To samo wtedy napisałem xD

 

@ DZiMi to opiekuni decydują o tym jak wyglądają klasy/perki. Są sytuacje gdzie serio powiem nie, lecz to oni finalnie są odpowiedzialni za klasy/perki, nie ja. Nie jestem fanem takich rzeczy, lecz warto jeszcze sprostować, że rzucanie noży wcale nie jest domeną Diablo i nie można stawiać tego na równi z totem, który opisałeś. Dla mnei robienie z tego COD Diablo, to gruba przesada, która zmierza donikąd i jeśli serio chcecie pograć na czymś takim, to lepiej reaktywować Diablo, a nie niszczyć COD masą pseudo skilli, które nie pasują do samej modyfikacji 😕

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, -_- said:

To samo wtedy napisałem xD

Racja ale poniżej w planowanych zmianach miała pojawić się taka umiejetność w klasie, która finalnie nie została dodana więc myślałem, że umiejętności tego typu będą mil widziane 😅

 

 

1 hour ago, -_- said:

To samo wtedy napisałem xD

 

@ DZiMi to opiekuni decydują o tym jak wyglądają klasy/perki. Są sytuacje gdzie serio powiem nie, lecz to oni finalnie są odpowiedzialni za klasy/perki, nie ja. Nie jestem fanem takich rzeczy, lecz warto jeszcze sprostować, że rzucanie noży wcale nie jest domeną tylko Diablo i nie można stawiać tego na równi z totem, który opisałeś. Dla mnei robienie z tego COD Diablo, to gruba przesada, która zmierza donikąd i jeśli serio chcecie pograć na czymś takim, to lepiej zreaktywować Diablo, a nie niszczyć COD masą pseudo skilli, które nie pasują do samej modyfikacji 😕

 

Super, rozumiem sprawę. A co do reaktywacji diablo moda byłoby na pewno wielu tego zwolenników patrząc na propozycje klas czy perków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, DZiMi said:

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Jak wiemy dostaliśmy do klas premium kapitana, który jest fajną kontrą na Snajperów, a więc może z racji tego, że nie ma kontry na Amadeusza a Specjalista trafił do klas premium bez żadnych zmian, byłoby można dodać mu całkowitą odporność na jakiekolwiek granaty czy te zwykle czy he +int czy inne tajemnice generała.

Mac-gyver jest odporny na he 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sticzu zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności