MimecitA 14 Opublikowano 13 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 (edytowane) 1.Lekki Zolnierz (Premium) - Replika (100% HP gracza) ~ Replika (50% HP gracza) 2. Hitman [NORMALNA] - 2x (3.5x od 100 LVL) DMG w HS ~ 1,5 (2x od 100LVL) DMG w HS Edytowane 13 Listopada 2022 przez MimecitA błąd w wypowiedzi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 13 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 A może 75% HP gracza 1 replika a każda kolejna co postawi to o 25% mniej HP ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MimecitA 14 Opublikowano 13 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 W sumie tak, to taka luźna propozycja z mojej strony, można coś zdziałać w tę stronę. Może niech wypowiedzą się inni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sticzu 123 Opublikowano 13 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 4 godziny temu, MimecitA napisał(a): .Lekki Zolnierz (Premium) - Replika (100% HP gracza) ~ Replika (50% HP gracza) Co do tego bardziej bym się skłonił do propozycji Mahesa w sumie ciekawy pomysł, ale nadal nie dodałbym możliwości usuwania ręcznego klona chyba, że przy usuwaniu przez samego siebie kolejny klon ma o 50% mniej. 4 godziny temu, MimecitA napisał(a): 2. Hitman [NORMALNA] - 2x (3.5x od 100 LVL) DMG w HS ~ 1,5 (2x od 100LVL) DMG w HS w momencie w którym damy Hitmanowi 2x na 100lvl wystarczy rozdać w wytrzymałość aby on bił po ~~ 100 w głowę i 10 w ciało co będzie zaś za mało. decyzja o nerfie Hitmana będzie podjęta w późniejszym czasie zobaczymy jak będzie wyglądała sytuacja jak ludzie będą mieli rozdaną wytrzymałość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi