Skocz do zawartości

[COD CS:GO] Nowy Sezon 08/2023


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Hej

Zapraszam Was do dyskusji na temat nowego sezonu. W aktualny doszło do wielu zmian, także w trakcie trwania sezonu, więc warto by było te zmiany przedyskutować. Tak jak ostatnio, chciałbym dodać nowe klasy, lecz już bez określania się, bo ostatnio nie było zbyt dużo ciekawych propozycji. Liczę, że tym razem będzie lepiej

 

Na pewno warte przedyskutowania będzie

  • Nowy sposób działania ożywiania na medyku (nagrobki i glow widoczny przez Medyka)
  • Nowy sposób sprawdzania min/claymore/replik w odległości
  • Klasy z inteligencją, głównie Amadeusz/Rambo

 

Zapraszam więc do dyskusji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam propozycja mojej klasy

Klasa: Kamikaze

opis: Klasa posiada dual beretty (+dodatkowa kondycha w statystykach i dmg do berettów) Przy użyciu use class jest nieśmiertelny przez 3 sekundy i po tych 3 sekundach umiera wybuchając i zadając jakiś dmg 100-150

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo jakieś perki

Nazwa: Anty Zaskoczenie

opis: Brak dmg w plecy

Nazwa: Wampirze pociski albo Naboje zwiadowcy Dobra zapomniałem że naboje krwiopijcy są xD

Opis: 20% zadanych obrażeń zamienia się w HP

Dodatkowe klasa:

Nazwa: Specjalista

Opis: Ta klasa była już na serwerze miała brak dmg w głowe i mniejszy rozrzut i galila

Nazwa: Rekrut

opis: Zmniejszony % dmg w plecy Dodatkowe 50hp na start (od 100 lvl 100hp) Broń do zastanowienia i wiadomo dmg do niej

Edytowane przez Canciante
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja Perku

Nazwa: God Info

opis: Podczas użycia ma 1/2 szansy na podswietlenie każdego enemy gracza na radarze (mozna użyć raz na runde albo jakby byl za mocny to tylko jednorazowe użycie i sie niszczy)

 

Propozycja perku

Nazwa: Dance Szyszka

Opis: dostajesz granat z zwiekszonym zasięgiem wybuchu który sprawia ze każdy kto będzie w jego zasięgu  zaczyna tańczyć przez 7s(granat odnawia sie co 30s)

 

Propozycja Klasy

Nazwa: Hardkor

Opis: jeśli zginie pierwszy to odradza się. Szybki(max 120 lub 130 kondycji), bronie beretty i p90(+7dmg) z szybkim przeładowaniem, od 100 lvl ma szanse na useClass na zabójstwo losowego gracza(30% i dodatkowe 0.2% co 1lvl)

 

Propozycja Klasy

Nazwa: Optyk

Opis: Na useClass Podswietla całą enemy drużynę na 7s. Bronie PPbizon/Ump/mac-10   glock lub p2000 i omija Cavelar + kazde trafienie dodaje mu +3 wytrzymałosci(od np.75lvl +5kondycji za trafienie)(jeśli nie da się dodać do obecnej rundy to niech dodaje mu do kolejnej)

 

Propozycja Klasy

Nazwa: Pilot

Opis: ma 1/9 szansy na odwrócenie osi myszki przeciwnikowi na 2s. Na useClass ma 1 od 100lvl 2 pioruny które zadąja 70dmg(+0.55dmg/1int). Bronie mp5 i glock/tec9(glock/tec9 +2dmg/10int). Odporny na odepchnięcie i podrzucenie.

 

Propozycja Klasy

Nazwa: Uciekinier

Opis: Na useClass ma 1,5s noclipa(ma mu to pomoc w szybkim przechodzeniu/uciekaniu przez sciany). Bronie galil/famas i p250. Gdy jego zdrowie zejdzie poniżej 50% dostaje niewiedzialnosc na 1s, dmg zwieksza sie 1.2x oraz nieslychac jego kroków i jest mniej widoczny.

 

Propozycja klasy

Nazwa: Nocny Monter

Opis: Na useClass ma 3 mało widoczne claymory(+1 co 30 lvl) które nie zadaja dmg(po 100lvl moga zadawac 20dmg+0.8/1int) za to podswietlaja gracza na 15s, podświetlony gracz otrzymuje 1.5 wieksze obrazenia. Bronie Scout i beretty/glock. Scout ma 1/1 na zabójstwo podświetlonego gracza, z pistola ma 1/8 na podswietlenie gracza. Podwójny skok. Zmniejszona widoczność

 

Inne zmiany

-lekkie zwiekszenie obrazen w perki moc SMG

-zmniejszenie expa z słoników np max zielone/niebieskie/czerwone  150/250/350xp mam wrażenie że przez to jak działaja obecnie to zabijają serwer bo ci co graja szybko expią za szybko co troche zniechęca "niedzielnych graczy" 

-dodanie codziennych misji 7 które będą się zapętlać co tydzień dodatkowo moga działać tak że jeśli gracz bedzie je robić z dnia na dzień to bedzie dostawać wiecej expa np za wykonanie misji bedzie 3000-4000xp

i jesli wykona 3 pod rząd to w czwarty dzien jesli też zrobi to exp z misji zostanie pomnożony 1.2x w 5 dzien 1.35x w 6dzien 1.5x w 7 dzien 2x po 7 dniach reset i od nowa

-dodanie piromanowi dodatkowego molotova do postawienia po 125lvl

 

  • Like 2
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było jakbys napisał jakie możliwe obiekty i efekty poza tymi co są na serwerze można dodać o ile takie są no chyba że wszystko co może byc już jest na serwerze

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
16 godzin temu, Logan Paul napisał(a):

Fajnie by było jakbys napisał jakie możliwe obiekty i efekty poza tymi co są na serwerze można dodać o ile takie są no chyba że wszystko co może byc już jest na serwerze

Nie bardzo rozumiem o co pytasz

 

 

Jeżeli chodzi o klasy do usunięcia, to tak wyglądają aktualne plany

  • Oficer
  • El Pistolero
  • Strażak

W zamian za to wejdą dwie klasy, w tym jedna od @ Canciante

W dniu 16.07.2023 o 15:09, Canciante napisał(a):

Witam propozycja mojej klasy

Klasa: Kamikaze

opis: Klasa posiada dual beretty (+dodatkowa kondycha w statystykach i dmg do berettów) Przy użyciu use class jest nieśmiertelny przez 3 sekundy i po tych 3 sekundach umiera wybuchając i zadając jakiś dmg 100-150

To klasa którą zaproponował

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyślałem o perku, który działa podobnie do nalotu, ale trochę inaczej:
Nazwa: Tactical Nuke
Opis: Perk jednorazowego użytku. Po użyciu zabija wszyskie osoby na mapie(włącznie z sojusznikami), dając użytkownikowi 20% szansy na przetrwanie.

I jeszcze
Nazwa: Golden boy / W złotym czepku urodzony (nie jestem do końca zdecydowany, która nazwa lepsza)
Opis: Zwiększony przychód gotówki (x1.1-x1.5) oraz 1-3 moneta za każde zabójstwo

I jeszcze  
Nazwa: Cheater
Opis: W każdej rundzie może stać się jeden z podanych efektów:
1. Otrzymujesz granat taktyczny na początku rundy
2. Masz 1/3 na odbicie pocisku, który w ciebie trafia
3. Po użyciu (Use_Perk) oślep przeciwników (nie znam się do końca na odległościach -_-, ale jakiś tam radius) oraz teleportujesz się za jednego z oślepionych
4. Dostajesz AWP i 1/1 z niej
5. Dostajesz Deagle i 1/2 z niego i 1/1 w głowę
6. 95% widoczności i 1/1 z PPM kosy
Dziwny perk, ale wydaje mi się zabawne takie RNG, co wypadnie, nwm czy możliwe do wprowadzenia 😅

I jeszcze ten
Nazwa: Za moich czasów to było...
Opis: Jednorazowego użytku. Po użyciu (Use_Perk) gracz, na którego użyłeś perka zostaje całkowicie zamrożony na 5 sekund, w których opowiadasz mu, jak to było kiedyś. Po 5 sekundach gracz umiera z nudów XD


I jeszcze pomyślałem o klasie
Nazwa: Camper
Broń: USP_S oraz smoke i HS
Opis: Będąc nieruchomym na nożu stajesz się całkowicie nie widoczny. 1/3 z HE oraz boosty do dmg (jak naboje kapitana czy jakoś tak) naliczane są podwójnie

  • Like 4
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycje perków:

 

Nazwa: Sokole Oko

Opis: Widzisz niewidzialnych/mniej widocznych

 

Nazwa: Peleryna kampera

Opis: Niewidzialność/bardzo niska widoczność na kucaku z nożem

 

Nazwa: Kosmonauta

Opis: Niska grawitacja + double jump

 

Nazwa: Radar Hack

Opis: Widzisz przeciwników na radarze

 

 

 

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja Klasy

 

Nazwa: Duch [Premium]

Opis:

+5 (+0,15 DMG/INT) DMG z MP9

Double Jump

Po otrzymaniu obrażeń staje się niewidzialny przez 1 sekundę

Pełny magazynek za fraga

Bronie: mp9 | tec9 | flashbang

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
3 minuty temu, zaPPer napisał(a):

Propozycja Klasy

 

Nazwa: Duch [Premium]

Opis:

+5 (+0,15 DMG/INT) DMG z MP9

Double Jump

Po otrzymaniu obrażeń staje się niewidzialny przez 1 sekundę

Pełny magazynek za fraga

Bronie: mp9 | tec9 | flashbang

Klas premium nie będziemy zmieniać aż do końca csgo, chyba że Valve będzie przedłużać wyjście cs 2 w nieskończoność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, -_- napisał(a):

Klas premium nie będziemy zmieniać aż do końca csgo, chyba że Valve będzie przedłużać wyjście cs 2 w nieskończoność

No ona wg mnie byłaby za dobra na normalną klasę. Można zawsze wywalić magazynek za fraga oraz double jumpa i wtedy może sprawdziłaby się jako non premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Ok, na pewno będę przerzucał te propozycje klas na kolejne sezony i zobaczymy co z tego wyjdzie, choć nie ukrywam, że niektóre na pewno odpadną, bo nie chcę wrzucać klas, które mogłyby utrudniać pracę adminom

 

@ zaPPer @ Canciante @ JustNikoś@ Logan Paul zapraszam Was na PW - odbiór nagrody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności