Witam,przejdę do sedna czyli propozycji o dodanie paru rzeczy,czyli:
-Dodanie rs'ów pod koniec rundy
Moje propozycje rs'ów pod koniec rundy:
(Wiem rs'ów może być troche za dużo ale jakby co to wiecie co robić xd)
-Dodanie gildi
Tu cóż opisywać gildia ulepsza sie ją wpłacając expa mając gildie i ulepszając ją ulepszają ci sie statystyki można także wpłacać kamienie.
-Kamienie wcześniej wspomniane
Kamienie można je dawać do gildi tak też gildia sie rozwija i można za nie także kupywać expa.
-Klasy
Mag Ognia Startowe HP: 110 Ma 3 FireBalle Co 25 inteligencji dostaje dodatkowego FireBalla Ma latarke naświetlającą niewidzialnych 3 skoki w powietrzu Leczy 10 hp co 10 sekund Po naładowaniu: Dostaje HE
Szaman
Startowe HP: 105 Posiada Plasme (Nóż + E) Zjada i ożywia umarłych Leczy siebie i graczy z drużyny Po naładowaniu: Losuje itemy
Kaplan Startowe HP: 170 Wskrzesza i zjada umarłych (dodatkowy exp) Anty-archy Ma 1/4 szans na odrodzenie się po śmierci Odporny na 1/x z każdej broni Po naładowaniu: Leczy siebie i cały team
Złodziej Startowe HP: 140 Po zabiciu odnawia magazynek i 20 hp Kradnie 1000 $ na zabicie Leczy HP co 10 sek Jest szybki Po naładowaniu: Losuje item
Leśny Elf Startowe HP: 120 4 rakiety im więcej int. tym większe dmg (bind klawisz rakieta) 1/5 na złapanie przeciwnika w korzenie Teleport na PPM Leczy hp co 10 sek. Nie traci wytrzymałości itemu Po naładowaniu: Ładuje szybkość
Jasnowidz
Startowe HP: 100 Posiada 'Mini WH' (Coś jak "Oko Khalima" Ma rakietę, którą steruje za pomocą myszki (Nóż + E) Po naładowaniu: Zwieksza zasieg wh
To tyle mam nadzieje,że wgracie jakąś moją propozycje.