Jako że ostatnio na serwerze słyszałem że brakuje trochę pomysłu na nowe klasy podzielę się swoimi pomysłami.
1. Nazwa: Ninja
Opis: Na kosie jest całkowicie niewidoczny. Ma baaardzo zmniejszoną grawitację. Zablokowane perki z 1/4 na killa i lepsze.
Bronie: Kosa
Statystyki: HP:10 | INT: -10 | WYT:0 | KON: 20
Typ: Zwykła / Premium
(Wersja alternatywna pod premium. Wydaje mi się że trzeba by mu dodać trochę dmg z kosy. Ew coś innego. Nwm 1/5 podrzucenia/zmiany broni z kosy?)
Grałem kiedyś taką klasą i grało się bardzo dobrze. Była trochę wkurzająca ale też w miarę zbalansowana. Ale też wszyscy byli bardziej papierowi niż tutaj)
2. Nazwa: Szturmowiec
Opis: Wolna ale bardzo wytrzymała klasa która jako jedyna na serwie posiadałaby grubą emkę. Ponadto ma zwinne palce.
Bronie: m4a4 | usp|Komplet granatów
Statystyki: HP:30 | INT:-15 | WYT: 30 | KON-15:
Typ: Zwykła / Premium
(Wersja alternatywna pod premium. Dodać Norecoil Oraz bazowe Hp/Wytrzymałość)
3. Nazwa: Zwiad Satelitarny
Opis: Raz na (60 - 0,3 *int) może sprawdzić gdzie są przeciwnicy. Sprawdzenie odbywało by się tak jak w strefie zagrożenia (Heksy nałożone na mapę w tablecie, ew. na radar). Jeśli w danym heksie jest przeciwnik to należałoby go podświetlić). Jeśliby to nie możliwe to poprzez włączenie na 3 sek radaru. Przeciwnicy dostaliby piknięcie i komunikat że zostali wykryci.
Bronie: famas| p250
Statystyki: HP:10 | INT: | WYT:0 | KON:10
Typ: Zwykła / Premium
4. Nazwa: Obsługa wieży kontroli
Opis: Może położyć 2 (co 50 lvl +1) Radary które w jakimś zasięgu + int (nie znam się na jednostkach miary w CS:GO więc nie wiem jak to mądrze zaproponować) pokazałyby na radarze przeciwnika. Radar można by było oczywiście zniszczyć.
Bronie: M4a4|Five-Seven
Statystyki: HP:0 | INT:0 | WYT:5 | KON:15
Typ: Zwykła / Premium
5.Nazwa: Spadochroniarz
Opis: Może raz (+1 co 100 lvl) wskazać miejsce na mapie ( przez tablet może by się dało?) i tam się przenieść. Jeśliby się nie dało jw. To częstsze teleporty (Możliwość użycia co 30 sec) ale do punktu wskazywanego przez celownik. Z zastrzeżeniem że np zatrzymuje się ileś jednostek od najbliższej tekstury i propa.
Bronie: mp5(+3 dmg) |Deagle
Statystyki: HP:10 | INT:0| WYT:0 | KON:5
Typ: Zwykła / Premium
6.Nazwa: Łowca głów
Opis: Widzi graczy/a z największą ilością zabójstw na początku rundy przez najbliższą ścianę/ na radarze. Za jego zabicie ma dodatkowe monety, dolary i EXP. Gracze którzy są widziani mają informację o wystawieniu na ich głowę listu gończego.
Mam tylko wątpliwości jak by to zbalansować by nie był zbyt silny/słaby. Na początku myślałem o 3 najlepszych graczach. Potem pomyślałem że to za dużo. Z drugiej strony 1 to bardzo mało. Zwłaszcza jak tamten jakoś zginie na początku. Zmiana WH na Radar bardzo osłabi klasę. A może WH z zastrzeżeniem że widok nie obecny ale tam gdzie postać była nwm 10 sec temu? Albo żeby za tą top 3 w enemy unosiła się chmura jak w wieśku 3 widoczna dla Łowcy (wiedźmina 😛 )przez kilka sec? Umiejętność asasyna mogłaby przeciwdziałać tej umiejce. Problemem byłby też Ninja jeśliby go wprowadzono oraz Szpieg. Podoba mi się koncept postaci ale pytanie jak by to można było ładnie zbalansować?
Działa powyżej 4*X os na serwerze. Gdzie X ilość osób poszukiwanych
Bronie: Galil |rewolwer| XM1014
Statystyki: HP:10 | INT:0 | WYT:-5 | KON:10
Typ: Zwykła / Premium
(Wersja zwykła: Ak47/ rewolwer. Za top 3 w enemy ma baaardzo wysokie nagrody w Monetach/kasie i XP)
7. Nazwa: Silver
Opis:Z P90 ma +15(+20 co 60 poziomów) kondycji
Bronie: P90|SCAR-20| rewolwer
Statystyki: HP:-10 | INT0: | WYT0: | KON0:
Typ: Zwykła / Premium
Nie jestem pewien balansu. Jeśli za silna ze względu na max 175(235 z butami komandosa) kondycji z p90 można by dodać jako premium lub zmniejszyć cyferki.
8.Nazwa: Zwiadowca
Opis: Tec 10+5 dmg Co 35 sec ma kolejny granat taktyczny
Bronie:Tec 10|Granat taktyczny (Ten co daje podświetlenie)
Statystyki: HP:0 | INT:0 | WYT:-10 | KON:40
Typ: Zwykła / Premium
(Ew. Jeśli za słaby to zwiększyć mu dmg z teca? lub dodać zwinne palce)
9. Nazwa: Kolekcjoner
Opis: Posiada wszystkie bronie. Zmiana wyposażenia może nastąpić 1 na rundę (co 50 poziomów +1) (Można sobie zbindować co nie?). Mapę zaczyna z losowym perkiem (Wersja alternatywna: Jf nie ma perka to co rundę jakiegoś dostaje). Kiedy zabije przeciwnika może wybrać czy chce go dostać(nie niszcząc u zabitego!) czy nie . (Wersja alternatywna: Perki zabitych są wkładane do magazynu(5 +1 co 20 poziomów) i można dowolnie pobierać, wkładać i wyrzucać perki z magazynu)
Bronie: Wszystkie
Statystyki: HP: | INT: | WYT: | KON:
Typ: Zwykła / Premium
Ten durny adhdowski hiperfocus. "Ostatnia klasa i czas zająć się życiem" Kończyłem klasę i wymyślałem kolejną klasę powtarzając myśl 😛Ale jako że wyszedłem z pętli to wysyłam, idę robić obiad a was zapraszam do dyskusji