Skocz do zawartości

shreder221

Użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana shreder221 w dniu 31 Października 2022

Użytkownicy przyznają shreder221 punkty reputacji!

Informacje o Profilu

  • Nick
    BESIU<--KAtOL
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Free for all
    [CS:GO] DeathMatch
  • SteamID64
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198041174914/

Osiągnięcia shreder221

Początkujący

Początkujący (2/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Popularny Gość
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

7

Reputacja

  1. Do tego w sumie jeszcze nie widoczność na radarach by się przydała. Zapomniałem o niej 😛 A co do powyższej propozycji Tayschrenn to wgl mi się nie pasuje. To będzie zupoełnie inna postać Do tego średnio pasująca
  2. To zaproponuj BTW. Wytłumaczy ktoś dlaczego były takie problemy ze scoutem?
  3. Mój błąd nie doczytałem. Czy raczej przeczytałem ale zapomniałem Tak czy inaczej przepraszam W takim razie a) czy widać obiekty na demkach? Jeśli tak to w poniższej klasie prawdziwość tłumaczenia można by weryfikować położeniem zasięgiem radaru. A zasięg ten musiałby być stały. Jeśli nie to ta klasa odpada. b) W przypadku Odpada wersja z radarem. Ale wciąż pozostają opcja z tabletem. Jego wyciągnięcie raczej byłoby widoczne na demku. Jak wspominałem nie pokazywałoby też dokładnych lokalizacji gracza tylko rejon. c)W przypadku pozostają opcje: podświetlenie, podświetlenie pozycji sprzed 10 sec, widok "smordu" (o ile jest widoczny na demku?)
  4. Akurat Ninja bardziej mi się podoba bez broni. Najwyżej z bronią od perka. Nwm jak grałem to akurat na codzie i była to dość lubiana klasa Problemy z niewidką? Czemu? Jak pisał powyżej DZiMi ... Mamy partyzanta. O którym btw. ja akurat zapomniałem o_O A co do: Raz że Partyzant jest premką dwa że mechanizmy widzenia są zupełnie inne. W przypadku tej klasy chodziło mi o stwierdzenie rejonu mapy gdzie są przeciwnicy. Przy Afkach, Clutchach, kamperach itp. A do tego 450 j podświetlenia partyzanta to chyba nie tak dużo? Choć jak pisałem nwm. Jakiej skali jest mapa by móc to oszacować. Tutaj bym bardziej pomyślał nad granatem wabikiem, który po wylądowaniu teleportuje nas w miejsce upadku wabika lub dopiero po użyciu umiejętności (ktoś niedawno już o takim czymś wspominał) Granat też może być mechanizmem teleportu. Co 30 sek miałem na myśli że co 30 sek jest możliwość użycia a nie że co 30 sek teleportuje 😛 poprawiam
  5. Jako że ostatnio na serwerze słyszałem że brakuje trochę pomysłu na nowe klasy podzielę się swoimi pomysłami. 1. Nazwa: Ninja Opis: Na kosie jest całkowicie niewidoczny. Ma baaardzo zmniejszoną grawitację. Zablokowane perki z 1/4 na killa i lepsze. Bronie: Kosa Statystyki: HP:10 | INT: -10 | WYT:0 | KON: 20 Typ: Zwykła / Premium (Wersja alternatywna pod premium. Wydaje mi się że trzeba by mu dodać trochę dmg z kosy. Ew coś innego. Nwm 1/5 podrzucenia/zmiany broni z kosy?) Grałem kiedyś taką klasą i grało się bardzo dobrze. Była trochę wkurzająca ale też w miarę zbalansowana. Ale też wszyscy byli bardziej papierowi niż tutaj) 2. Nazwa: Szturmowiec Opis: Wolna ale bardzo wytrzymała klasa która jako jedyna na serwie posiadałaby grubą emkę. Ponadto ma zwinne palce. Bronie: m4a4 | usp|Komplet granatów Statystyki: HP:30 | INT:-15 | WYT: 30 | KON-15: Typ: Zwykła / Premium (Wersja alternatywna pod premium. Dodać Norecoil Oraz bazowe Hp/Wytrzymałość) 3. Nazwa: Zwiad Satelitarny Opis: Raz na (60 - 0,3 *int) może sprawdzić gdzie są przeciwnicy. Sprawdzenie odbywało by się tak jak w strefie zagrożenia (Heksy nałożone na mapę w tablecie, ew. na radar). Jeśli w danym heksie jest przeciwnik to należałoby go podświetlić). Jeśliby to nie możliwe to poprzez włączenie na 3 sek radaru. Przeciwnicy dostaliby piknięcie i komunikat że zostali wykryci. Bronie: famas| p250 Statystyki: HP:10 | INT: | WYT:0 | KON:10 Typ: Zwykła / Premium 4. Nazwa: Obsługa wieży kontroli Opis: Może położyć 2 (co 50 lvl +1) Radary które w jakimś zasięgu + int (nie znam się na jednostkach miary w CS:GO więc nie wiem jak to mądrze zaproponować) pokazałyby na radarze przeciwnika. Radar można by było oczywiście zniszczyć. Bronie: M4a4|Five-Seven Statystyki: HP:0 | INT:0 | WYT:5 | KON:15 Typ: Zwykła / Premium 5.Nazwa: Spadochroniarz Opis: Może raz (+1 co 100 lvl) wskazać miejsce na mapie ( przez tablet może by się dało?) i tam się przenieść. Jeśliby się nie dało jw. To częstsze teleporty (Możliwość użycia co 30 sec) ale do punktu wskazywanego przez celownik. Z zastrzeżeniem że np zatrzymuje się ileś jednostek od najbliższej tekstury i propa. Bronie: mp5(+3 dmg) |Deagle Statystyki: HP:10 | INT:0| WYT:0 | KON:5 Typ: Zwykła / Premium 6.Nazwa: Łowca głów Opis: Widzi graczy/a z największą ilością zabójstw na początku rundy przez najbliższą ścianę/ na radarze. Za jego zabicie ma dodatkowe monety, dolary i EXP. Gracze którzy są widziani mają informację o wystawieniu na ich głowę listu gończego. Mam tylko wątpliwości jak by to zbalansować by nie był zbyt silny/słaby. Na początku myślałem o 3 najlepszych graczach. Potem pomyślałem że to za dużo. Z drugiej strony 1 to bardzo mało. Zwłaszcza jak tamten jakoś zginie na początku. Zmiana WH na Radar bardzo osłabi klasę. A może WH z zastrzeżeniem że widok nie obecny ale tam gdzie postać była nwm 10 sec temu? Albo żeby za tą top 3 w enemy unosiła się chmura jak w wieśku 3 widoczna dla Łowcy (wiedźmina 😛 )przez kilka sec? Umiejętność asasyna mogłaby przeciwdziałać tej umiejce. Problemem byłby też Ninja jeśliby go wprowadzono oraz Szpieg. Podoba mi się koncept postaci ale pytanie jak by to można było ładnie zbalansować? Działa powyżej 4*X os na serwerze. Gdzie X ilość osób poszukiwanych Bronie: Galil |rewolwer| XM1014 Statystyki: HP:10 | INT:0 | WYT:-5 | KON:10 Typ: Zwykła / Premium (Wersja zwykła: Ak47/ rewolwer. Za top 3 w enemy ma baaardzo wysokie nagrody w Monetach/kasie i XP) 7. Nazwa: Silver Opis:Z P90 ma +15(+20 co 60 poziomów) kondycji Bronie: P90|SCAR-20| rewolwer Statystyki: HP:-10 | INT0: | WYT0: | KON0: Typ: Zwykła / Premium Nie jestem pewien balansu. Jeśli za silna ze względu na max 175(235 z butami komandosa) kondycji z p90 można by dodać jako premium lub zmniejszyć cyferki. 8.Nazwa: Zwiadowca Opis: Tec 10+5 dmg Co 35 sec ma kolejny granat taktyczny Bronie:Tec 10|Granat taktyczny (Ten co daje podświetlenie) Statystyki: HP:0 | INT:0 | WYT:-10 | KON:40 Typ: Zwykła / Premium (Ew. Jeśli za słaby to zwiększyć mu dmg z teca? lub dodać zwinne palce) 9. Nazwa: Kolekcjoner Opis: Posiada wszystkie bronie. Zmiana wyposażenia może nastąpić 1 na rundę (co 50 poziomów +1) (Można sobie zbindować co nie?). Mapę zaczyna z losowym perkiem (Wersja alternatywna: Jf nie ma perka to co rundę jakiegoś dostaje). Kiedy zabije przeciwnika może wybrać czy chce go dostać(nie niszcząc u zabitego!) czy nie . (Wersja alternatywna: Perki zabitych są wkładane do magazynu(5 +1 co 20 poziomów) i można dowolnie pobierać, wkładać i wyrzucać perki z magazynu) Bronie: Wszystkie Statystyki: HP: | INT: | WYT: | KON: Typ: Zwykła / Premium Ten durny adhdowski hiperfocus. "Ostatnia klasa i czas zająć się życiem" Kończyłem klasę i wymyślałem kolejną klasę powtarzając myśl 😛Ale jako że wyszedłem z pętli to wysyłam, idę robić obiad a was zapraszam do dyskusji
  6. W sumie nie podoba mi się żadna z powyższych klas. Najbliżej mi do cienia. Ale wolę inną wersję i bez rewolweru. Którą zresztą zaproponowałem w swoich propozycjach. Co do zmian w Tito nie mam zdania. Co do snajperów nie powiedziałbym że są za silni.
  7. Co do pierwszych wersji to mam wrażenie że ktoś nie lubi komandosów 😛 W obu przypadkach jestem na nie. Co do drugiej wersji. Szturmowcowi dodałbym czas użycia i/lub prędkość. W gromie podoba mi się wersja z niewidzialnością. Chodzi z Krową. Może można by mu dodać jeszcze trochę kondychy by chodził z podobną prędkością jak gracz z kałachem? Ale obie klasy mi się podobają.
  8. Jak grałem zwykłym snajperem problemem był niski dmg z awp na niskich poziomach. Wyżej mówicie że problemem z dodaniem dmg jest za wysokie dmg na wysokich poziomach. Można by to rozwiązać jakąś rosnącą funkcją która się wypłaszcza np log [1.047 , x] . Ewentualnie z innymi parametrami. Trzeba by było pamiętać tylko że x>=1. Z jednej strony na niskich poziomach szybciej by rósł dmg. Z drugiej na wyższych snajperowi opłacałoby się szybciej iść w hp czy kondychę. https://www.wolframalpha.com/input?i=+log[1.047%2Cx] Inne pomysły to 1. dodanie bardzo dużej prędkości na nożu by mógł szybko zająć dogodną pozycję i zaskoczyć przeciwnika. Ew uciec ze spalonej pozycji. (Problem? Nóż komandosa oraz szybkość na wysokiej kondycji) 2. Jakaś forma mocnej niewidki. Np na kosie praktycznie cię nie widać (Problem? Nóż komandosa) 3. zręczne palce na pistola by móc szybko zaspamować z deagle z przyłożenia. (Z drugiej strony czy nie będzie to zbyt duży boost na wysokich lvl?
  9. Co do De_sanjuan wydaje mi się ze to był plik De_sanjuan.bsp. Ale byłem zmęczony i nie zwróciłem uwagi. Co do de_outferno było to jeszcze później i w sumie chyba nawet nie doczytałem tego komunikatu Jak będą te mapy i powtórzy się problem to zrobię screena. Odnośnie zakupu za monety. Dwa razy próbowałem przed dodaniem posta. 2 x był wyłącznie komunikat kupiłeś perka ale bez komunikatu o nazwie. Teraz zmieniła się mapa i na 5 zakupów 5x były oba komunikaty o_O
  10. Podobnie jak reszta uważam ze te zmiany u pułkownika i snajpera niewiele zmieniaj. Podoba mi sie pomysł zwiększenia dmg za nozoomy z awp. Strasznie mi tez brakuje buffa do asasyna. Jak na klasę premium jest zdecydowanie za słaba
  11. Cześć. Chciałbym zaproponować kilka zmian. W większości drobnych i kosmetycznych Po pierwsze proponuję zmianę opisów tych perków które nie mają stałej wartości tak aby podczas wpisywania !perk oprócz aktualnej wartości wyświetlał się również zakres prawdopodobnych wartości. Po drugie jeśli ulepszasz perka to wiadomo że kolejnym krokiem jest wpisanie !perk by sprawdzić jaką wylosuje wartość. Nie dałoby się tego zautomatyzować? W sumie informacja o perku/prawdopodobieństwie mogłaby się też pojawiać podczas zdobywania perka. 3. Mam wrażenie że 1/1 komandosa nie zawsze działa. Wbiegam centralnie w dajmy na to amadeusza. Trafiam ppm, jest dzwięk kosy iii nic. Sprawdzam jakiego gość ma perka. Okazuje się że takiego który nie poprawia przeżywalności. Takich sytuacji miałem wiele. Gadałem też z innymi komandosami i mieli takie samo wrażenie. 4. Czy klasy i perki są ułożone wg jakiegoś schematu? Czy nie łatwiej by było je znaleźć gdyby były alfabetycznie? 5. Jest problem z min. Dwoma mapami. a) De_sanjuan? Jakoś tak. Może to być mój lokalny problem ale pobrała się i pokazał się komunikat że brakuje jakiegoś pliku. Próbowałem usunąć różne foldery by sie dobrze pobrała ale nie zadziałało. Mapa zmieniła się po 10 min i usłyszałem że ktos jeszcze miał jakieś problem z tą mapą. b) de_ outinferno całkowicie wywala do pulpitu z jakimiś błędami. Edit: Podczas zakupu perka za monety nie ma wgl informacji jaki perk się dostaje. Nie dałoby się dodać tej informacj? Zwłaszcza że przy zakupie za $ jest!
  12. Witaj na naszym forum shreder221 :)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności