Twój nick: MAUPISZON [CSC]
Twoje SteamID: STEAM_1:1:178626746
Nick osoby, której przekazujesz: Kulturny
Steam ID osoby, której dajesz: STEAM_1:1:127340257
Ilość przeniesień: 1
Data: 15.08.2022
Osobiście uważam ze klasy te powinny zachęcać swoja mechanika, a nie siłą . Nie wiem jak to rozpatruje @ -_-
Tą role spełniaja klasy : Partyznat , L. Żołnierz , Assasyn , Rebeliant
Nie jest to pułapka na Szpiegów oraz na perk Tajemnica Szpiega
Edit.
To są losowe nazwy który ten perk by przyjmował @ Mahesvara
Logicznie myśląc podałem złe nazwy ponieważ powinny być to nazwy śmieciowych perków, które szpieg od razu niszczy.
Podbijam ze zmianami do tego dodaje kolejny
Nazwa perku: *Pułapka* | Fala Śmierci | Nalot powietrzny | NanoSuit
Opis: Po zniszczeniu tego perku zabija osobe która to zrobiła w nagrode otrzymyjesz 1000 xp oraz 20 monet
Propnuje inne działanie tego "lustra" 1/2 na zatrzymanie dmg instakill-a
Na czerwono zaznaczyłem co mi sie nie podoba poniewaz mamy takie klasy jak Obronca oraz MacGyver (który jest zbugowany) i one sa na to odpornie plus do tego Saper kontruje Sapera
Tego nie wiedziałem wiec jeśli tak było to nie monety nie mają sensu.
Każda forma osłabienia tego będzie na +
edit .
Proponuje dodac do klanu
"potwierdzenie" przy rozdawaniu statystyk ponieważ 1 missclikiem można zepsuć sobie klan
usuniecie dodatkowych pk dla generałow powinni tylko pomagać zarządzac klanem
Zapraszam graczy do wypowiedzi
1. Proponuje usuniecie mechaniki wplacanie punktow do klanu , powinny dodawac sie automatycznie do skarbca.
Zablokuje to wbijanie pk na boku ( zakładam klan tylko po to żeby wbić punkty i przenieść je do innego ) ta mechanika jest tragiczna powoduje ze pod koniec edycji nie ma rywalizacji między klanami jest jeden najmocniejszy 2 średnie a reszta jest z do bani.
2. Zmiana blokady na wyrzucenie gracza z klanu na 24 H po tym jak gracz wplaci 20 pk // Gdyby 1 nie przeszła
Powód jest prosty zapraszam kogoś do klanu a ta osoba nabija sobie punkty po to zeby opuscic klan i wpłacić je do innego jak sie rozbuduje co znowu prowadzi do tego ze dominuje 1 klan
3. Usunięcie PK i zastapienie je monetami
Monety stana sie cenniejsze
Boost do klasy Złodziej i Mędrzec
Ułatwi to start z klanem poniewaz zbieramy je od 1 lvl + misje
Ulepszanie klanu stanie sie bardziej kosztowne
Edit. może teraz kogos zaintersuje
1. Szturmowiec
Staty: HP:10 | INT:0 | WYT:0 | KON:40 Opis:
Otrzymujesz szarże na 3s po aktywacji (raz na 30sec)
1 na start (+1 co 60 lvl max. 3)
szarża daje (40% redukcji obr. 20% speeda)
+7 dmg z Nova | Obrzyn
Bronie: Nova | Obrzyn | Deagle
2. Grom
Staty: HP:0 | INT:0 | WYT:15 | KON:0 Opis:
Klasa ta posiada 2 dwa tryby które wybieramy pod komenda /tryb
1. Niezniszczalny
opis: Po otrzymaniu dmg zadaje x1.3 DMG przez 3s oraz redukuje 10% dmg cd - 5s od skończenia umiejetnosci
+ 30 KON
2. Niewidzialny
opis: Po otrzymaniu dmg widoczność spada do 40% na 3s oraz odbija pocisk który zadaje 50% otrzymanego dmg (max 40hp) cd - 5s od skończenia umiejetnosci
+ 30 HP
Bronie: m249 | five-seven
Wszytko napisane tym kolorem podlega zmianie
Proszę o feedback chcecie nowych klas, to dodajcie swoja opinie.
1. Szturmowiec
Staty: HP:10 | INT:0 | WYT:0 | KON:40
Opis:
Betonowe ciało na 3 sekundy po aktywowaniu (raz na 35sec)
1 na start (+1 co 60 lvl max. 3)
+7 dmg z Nova | Obrzyn
Bronie: Nova | Obrzyn | Deagle
2. Grom
Staty: HP:0 | INT:0 | WYT:15 | KON:0
Opis:
Klasa ta posiada 2 dwa tryby które wybieramy pod komenda /tryb
1. Niezniszczalny
opis : Nanopancerz +5 dmg z M249
+ 30hp
2. Niewidzialny
opis: Po otrzymaniu dmg widoczność spada do 40% na 3s oraz odbija pocisk który zadaje 50% otrzymanego dmg (max 50hp) cd - 5s od skończenia niewidzialnosci
+ 30 kondycji
Bronie: m249 | five-seven