Jump to content

RyKoS

Opiekun Serwera
  • Content Count

    341
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8
  • Time Online

    12d 5h 9m 12s

RyKoS last won the day on April 16

RyKoS had the most liked content!

Community Reputation

150 Pomocniczy

8 Followers

About RyKoS

  • Rank
    Stały bywalec
  • Birthday 05/05/1998

Informacje o Profilu

  • Nick
    [˅iק] Rуκo$
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty CS:GO
    Only Mirage CS:GO
    BATTLE ROYAL CS:GO
  • Lokacja
    Polska / Wielkopolska
  • Zainteresowania
    Gry komputerowe/ Motoryzacja/ Muzyka/ e-sport/ Informatyka
  • Steam Custom URL
    rykosrykos

Metody kontaktu

  • GG
    69
  • Snapchat
    Mam
  • Instagram
    Nie mam
  • Skype
    XD

Recent Profile Visitors

1,801 profile views

  1. RyKoS

    Jeżeli brakuje wam ulubionych piosenek na naszym serwerze to wrzucajcie śmiało. Wzór Link: Czas: UWAGA: Kawałki powinny być długości mniej więcej 15 sekund! Przykład: Link: Lil Masti - TOXIC LOVE Czas: 3:01 - 3:16
  2. To co wczesniej. Czekam na wasze opinie/ pomysly
  3. RyKoS

    SPAM/ są od tego odpowiednie działy.
  4. RyKoS

    POMYSŁ PRZYJĘTY
  5. RyKoS

    Ok już zmniejszam bana... Oh wait. NIe lubię oszustów, mogę tylko zwiększyć. Nie pozdrawiam
  6. To samo co wczesniej. Czekam na propozycje
  7. RyKoS

    1. Snajper oraz E. Snajper Obecnie największym problemem klasy Snajper jest to, że po wbiciu 100 lvl'a ma 1/1 z awp więc jego Inteligencja jest useless. Z głosowania wynika, że 1/1 zostaję więc tak będzie, ale 1/1 będzie miał w momencie, w którym wbije 100 lvl oraz jak będzie posiadał 150 INT ( taki podwójny warunek). Największym problemem E.Snajpera jest to, że na start zabija każdego co może być wkurzające. Dodanie E.Snajpera do SP nie wchodzi w grę bo kiedyś była ankieta i odpowiedź była jedna "NIE", zabranie mu 1/1 też jest marnym pomysłem bo w zwykłym Snajperze się na to nie zgodziliście :P. Musimy to jednak ograniczyć i prawdopodobnie będzie miał 1/1 od 25-50 lvl'a. Nie kazdy dobrze gra z awp a samo 1/1 z awp nie sprawi, ze kazdy bedzie TOP1 mapy. XD slaby research. W kazdym sezonie im "glebiej w las" tym EXP wiekszy i wiekszy 2. MEDYK Szczerze mówiąc trochę się dziwie wynikowi ankiety. Celem medyka jest wsparcie teamu ( leczenie / podnoszenie ), zdobycie fraga na rundę ( co spokojnie umożliwia galil). To nie przejdzie bo jest tego za dużo A ty nim wbiłeś 5? Jakiś sezon wstecz grałem medykiem i jestem pewny na 100%, że jest to klasa, która najszybciej wbije się 50 lvl. trzymając się z tyłu i podnosząc swoich + leczenie nabijasz dużo więcej EXP niż za fragi, a podnosić jest łatwiej niż zabijać. Chcecie medyka, który będzie fragował? Spoko, ale znikną mu duże ilości apteczek i wskrzeszeń. 3. Bóg Deagle Wyszło, że chcecie zmian więc raczej będzie mocno przebudowany 4. GROM Kolejny wynik, który mnie zadziwia bo klasa jest mocna, ale jej problemem jest broń, ponieważ osoba, które chce m4a1s wybiera Cichego. Obecnie ma on PM'a tylko w ramach testów do końca sezonu. Od kolejnego będzie miał inną broń. Wulgaryzmy są niewskazane. Instakill nie wróci, bo z tą losowością to działa słabo. ( Chodzi ogólnie o losowość, że nie jest to sprawiedliwe) 5. GENERAŁ Co tu dużo mówić, też do przebudowania. Może do usunięcia. Dzis wieczorem pojawią się kolejne ankiety EDIT: xd?? @dratewka. Problemy z czytaniem ze zrozumieniem
  8. RyKoS

    Liczę też na uzasadnienie waszych decyzji / wyborów lub luźne propozycje.
  9. RyKoS

    Zapraszam do składania podań
  10. RyKoS

    Uważam, że głównym zadaniem medyka jest podnoszenie kolegów z drużyny. a nie zabijanie więc faktycznie propozycja słuszna i trafna
  11. RyKoS

    Dobry jesteś, widać, że się znasz.
  12. RyKoS

    Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Twoja skarga nie została przyjęta! Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  13. RyKoS

    Skarga odwołana przez @Rustic
  14. RyKoS

    Chyba juz za duzo mamy tych wybuchow na serwerze
  15. Wraz z ostatnim "dużym" update od Valve większość z was za pewne była zawiedziona, ponieważ dotyczył on głównie Danger Zone, na którym gra nie wielu z was ( Lepiej poświęcić ten czas na serwery CS-CLASSIC ). Jednak mała część tego update może was zainteresować. Mowa tu o nowym menu wyboru broni wprowadzonym do gry. Wygląda ono tak: Na pierwszy rzut oka nie wygląda powalająco, ale największym atutem tego menu jest to, że sami możemy ustalać wielkość kafelków, ich kolejność, ilość oraz wybrać przedmioty, które to menu ma wyświetlać. Zacznijmy od początku: Aby używać tego menu trzeba je zbindować ( +quickinv ). Przykładowy bind: bind "c" "+quickinv" Aby edytować menu trzeba znaleźć plik tekstowy w folderze z grą ( ... Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo) o nazwie radial_quickinventory . Sprawa jest banalna i szybko załapiecie o co chodzi + po otwarciu pliku jest kilka krótkich ale wartościowych komentarzy na temat ustawień menu. starting angle - Jest to początek pierwszego kafelka podany w stopniach. Kąt 0 to jak godzina 12:00 na tarczy zegara. Punk o numerze 2 na obrazku to przedmioty jakie chcemy aby się wyświetlały w naszym menu. Warto zaznaczyć, że jeżeli brak nam już klawiszy na klawiaturze do bindowania granatów itp. można je zastąpić jednym bindem na menu, w którym będziemy posiadać tylko granaty. Każdy wpisany przedmiot to jeden kafelek, których można posiadać maksymalnie 10. Obok nazw naszych slotów wpisany jest rozmiar każdego kafelka, oczywiście w stopniach. Należy pamiętać by łączna suma stopni z poszczególnych kafelków wynosiła 360 !! W pliku txt wypisane są wszystkie możliwe przedmioty do wykorzystania w menu ( także te dostępne tylko w Danger Zone ). Możliwe, że Valve będzie jeszcze rozwijać radial menu. Mam nadzieję, że pomogłem, Pozdrawiam! Do przedstawienia poradnika wykorzystałem film stworzony przez Mefju: NOWY TRICK z GRANATAMI + krótkie omówienie updatu [CS:GO]
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines