Skocz do zawartości

Ryuu

Call of Duty 201 CS:GO
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Ryuu w dniu 11 Marca

Użytkownicy przyznają Ryuu punkty reputacji!

O Ryuu

Informacje o Profilu

  • Nick
    ✪ Ryuu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Call of Duty
  • SteamID64
    STEAM_1:1:45170485

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ryuu

Początkujący

Początkujący (2/14)

  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Młodociany Gość
  • Młodociany Uczeń

Najnowsze odznaki

27

Reputacja

  1. 1. Nick: Ryuu (różne wariacje) 2. Imię: Adrian 3. Wiek: 26 zaraz 4. Znajomość Sourcebans (1-10): Żeby nie wymyślać to napiszę, że 1, nie byłem administratorem w csgo/2 ale myślę, że szybko to załapię 5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak 6. Składka (tak/nie): tak 7. Link do swojego GameMe**: brak (gameme dead) 8. Parę słów o sobie **: Interesuje się bardzo szeroko pojętą kulturą, ze szczególnym nastawieniem na gry i kinematografie. Interesuje się również psychologią, aktualnie zatrzymałem studia na 3 roku z zamysłem powrotu i dokończenia kierunku. Cs już od 1.6 jest moją najbliższą grą (kiedyś jak liczyłem czas z serwerów to było koło 4k godzin na ns) i odkąd tylko pamiętam grałem na różnych serwerach (głównie dr/cod/zm/diablo) dlatego też tak świetnie się bawię tu i chciałbym być wsparciem dla graczy i reszty administracji. Mam pewne braki jeżeli chodzi o kwestię komend i znajomości sourcebans, co chce oczywiście jak najszybciej i najlepiej nadrobić. Swoją przyszłość wiążę z ogólnie obecnością w internecie (social media) o charakterze dziennikarski (mam nadzieję). 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Głownie ze względu na chęć pomocy przy utrzymywaniu porządku na serwerze i wspieraniu graczy oraz reszty administracji, szczególnie w okresie gdy serwer wystartował w Cs2. Egzekwowanie regulaminu i utrzymanie jakiegoś poziomu na serwerze to uważam, że podstawa dlatego chciałbym się przyczynić do tego. 10. Steam_ID: STEAM_0:1:45170485 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Myślę, że spokojnie 3-4h dziennie minimum 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Cały tydzień, zależy od zmian w pracy (aktualnie mam cały czas wolny) 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 2000+ godzin, gram w sumie od startu go z przerwą w okresie 2015-2019 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): w 1.6 wielokrotnie, w csgo/2 nie
  2. Zgadzam się, El pistolero jest naprawdę zbyt mocny. Faktycznie też trudno wymyślić coś dotyczącego zmiany, jedyne co przychodzi na myśl to faktycznie zwiększenie tego dmg od broni 1.x lub +x(i oddać mu wtedy Teca). Ewentualnie pomyślałem też o mechanice zadawania zwiększonego dmg wraz z ilością zabójstw, oczywiście z konkretnym limitem. Seria zabójstw mogła by dodawać +5/+6/+7 itd. a przy śmierci zmniejszałoby się o połowę np. Ewentualnie zostawić to 1/x ale zmniejszyć szansę do 1/17/18 a może nawet /20 i dać to od jakiegoś poziomu a do tego poziomu dać mu po prostu +flat dmg bo na niższych poziomach i by sobie z nim radził.
  3. Imo można spróbować ale w razie czego, żeby nie zwlekać ze zmianą gdyby był jednak zbyt mocny.
  4. Rusher brzmi dobrze. Co do testera jestem bardziej za efektami bo to raczej na tym ma polegać ta klasa, na elemencie losowości, tego co Ci aktualnie wybierze gra do testowania. Ze snajperem dobry pomysł bo chociaż w jakimś stopniu rekompensuje braki na wyższym poziomie, dlatego ewentualnie dodałbym to od właśnie jakiegoś poziomu. Misje i eventy wydają się spoko. Też podpisuje się pod usunięciem clutchy.
  5. Jasne, co do osób, które tryharduja absolutnie nie chodzi o dogonienie ich tylko bardziej wyrównanie do średniej. Nie wiem na ile na ile potrafią być skomplikowane pluginy i czy potrafią czerpać informacje ze zbieranych na bieżąco danych ale gdyby potrafiły to myślałem bardziej o tym, że plugin wylicza średnią z poziomów na serwerze i na podstawie tego zwiększa %exp/monety lub dodaje wcześniej ustalone wartości. Potrzebuje pewnej klaryfikacji w sprawie możliwości i zasobności pluginów. Co do rtv no to sam właśnie nie jestem pewny co o tym myślę, słyszałem parę razy jak ludzie o tym mówią i myślałem, że może więcej osób się też tu wypowie ale bez odzewu to raczej kwestia do wyrzucenia. Jeśli chodzi o mapy no to faktycznie mam nadzieje, że któreś z tych przeze mnie podanych się sprawdzi albo właśnie te bardziej standardowe/znane się doda jak cbble/aztec/rats itp.
  6. Myślę, że z odpowiednim podejściem do tematu map, tj. dodanie nowych, pododawanie bonusów do mniej granych map, a także racjonalnego ustawienia możliwości rtv (jakieś 70-80% głosów aktualnie przebywających graczy, możliwość zmiany tylko przez pierwsze 5 minut) to może się sprawdzić, nic chyba nie szkodzi dodać nawet na jakiś czas w celu sprawdzenia. Co do misji codziennych to bałbym się, że one właśnie dadzą znaczącą przewagę graczom, którzy maja czas wchodzić codziennie w odróżnieniu do tych którzy mogą wejść np. 3-4 razy w tygodniu ale pograć więcej godzin. Zgadzam się co do pozbycia clutchy. Ograniczenie czasu grania jest bez sensu moim zdaniem. Jednak jeśli mowa o wyrównaniu balansu dla grających mniej to jedyne co myślę, to np. dodanie jakichś ukrytych mnożników w zależności od czasu nieobecności na serwerze (z jakimś limitem oczywiście) lub jednorazowe misje (3-5) dla powracających/spóźnionych na edycje. Co do klas to od mojego pierwszego wpisu przyszła mi do głowy klasa, która ma jakiś rodzaj cc a jej główną specjalnością jest zadawanie obrażeń x1.3/5/7/x graczom pod wpływem właśnie jakichś spowolnień/zamrożeń/oślepień. Chyba, że jest już jakaś taka a ja o niej nie wiem to mnie poprawcie. Co do eventów to te zbierackie, w których wymienia się zdobyte rzeczy na nagrody są całkiem spoko. Mam też jeszcze pomysł na event troszkę wychodzący poza sam serwer, czyli jakieś staroświeckie fragmovie z jakimiś nagrodami na podium (1 - vip + premka na miesiac/przeniesienie 2 - premka na x czasu 3 - vip na x czasu). Nie pamiętam czy było to już proponowane ale myślę nad jakimś systemem zleceń/listów gończych. I tak, co do ograniczeń bo wiadomo, że dużo osób chciałoby to naginać, myślę nad ograniczeniem tego ilościowo względem dnia/tygodnia lub zautomatyzowaniem tego, że gracz mający dużą serie zabójstw w rundzie albo ogólnie dużą liczbę w całym meczu dostaje na siebie taki list gończy a jeśli jedna osoba zabije go np. 3 razy (może nawet w serii) to dostaje po prostu expa i monety tak jak normalnie ale ze sporym mnożnikiem. Trochę tu pofantazjowałem ale no nie widziałem jeszcze takiego systemu nigdzie także może byłby jakimś urozmaiceniem, a jeśli z miejsca to zły pomysł to daj znać. @ -_- Trochę cudactw mi tu wyszło ale czasem lepiej zrobić jakąś burze mózgów i uda się zlepić coś nowego.
  7. Rozwijając post przedmówcy spróbuję coś zaproponować, dajcie po prostu znać czy cokolwiek z propozycji wam odpowiada. Jeżeli chodzi o nowe mapy, to mam osobiście parę, na których grałem na innych serwerach albo spodobały mi się tak wizualnie: de_pripyat - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=298610418&searchtext= sub-zero - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1318698056&searchtext= de_zen - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2954659602&searchtext= de_breach - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1258599704&searchtext= de_aztec_be - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=258660295&searchtext=de_aztec Jeśli oczywiście da się je dodać pod aspektem technicznym, to można by je potestować. Dodatkowo myślę, że można by do większej ilości map pododawać boosty do monet i expa żeby częściej były wybierane. Ewentualnie też dodać coś z puli map wybieranych tylko przez admina do puli możliwości wyboru przez graczy (np. cbble lub ratsy). Wiadomo, wszystko do ustalenia i przetestowania. Co do klas, nie mam pomysłu rozbudowania klasy Rusher ale mogę zaproponować dodanie może jakichś jeszcze dodatkowych obrażeń czy efektów u Testera. Może jakiś losowy efekt po 100lv albo z szansa 1/(7/8/9) na oślepienie/zatrucie/podpalenie/podrzucenie, żeby zachować ducha "testowania" ale z racjonalną częstotliwością występowania, żeby klasa nie była zbyt op. Co do Hitmana to to jaki był całkowicie mijało się z moim zamysłem więc z mojej perspektywy to nie mam zdania co z nim dalej robić. Co do samych klas, które już są dłuższy czas, to może trochę by się zastanowić nad niektórymi wartościami 1.x i je zwiększyć albo zmniejszyć wymagany poziom. Z własnego przykładu powiem, że Snajper jest bardzo bardzo słaby, pograłem nim trochę w przedziale 50-90lv i jeśli nie trafisz głowy to masz bardzo niewielkie szanse żeby kogoś zabić bo jedyne co to go otagujesz a sam chwilę później jesteś martwy bo innego klasy na tych poziomach są o wiele silniejsze. Z jeszcze innych wątków to wiem, że co jakiś czas gracze wspominają, że chcieliby opcje RTV. Podobno kiedyś była ale osobiście wtedy nie grałem więc nie wiem czemu z niej zrezygnowano. Jeśli na coś jeszcze wpadnę to pewnie zaproponuje, zachęcam do dyskusji.
  8. Ryuu

    Hitman/oszust

    Osobiście myślałem, że będą większe restrykcje co do teleportowania się za te plecy (jakiś dźwięk lub dość bliska odległość) bo w aktualnym stanie jest to zbyt op zdecydowanie. Usunąłbym chociaż te ciche kroki bo to może chociaż sprawi, że będzie dźwięk normalnego spadanie z jakiejś wysokości. Najbardziej mnie martwi jednak, że rozjechał się koncept tej klasy, z założenia miała to być jednak klasa, skupiająca się na graniu z usp i nagradzająca strzelanie w głowę a jest kolejną przesadnie mocną klasą z mp5. Myślę, że widząc już jak klasa działa w praktyce najlepsze by było rozbicie klasy na 2, jedną która ma mechanikę teleportacji i ubrania przeciwnika z mp5 i mnożnikiem. I drugą, która skupia się na posiadaniu usp, trafianiu w głowę i ewentualnie posiadaniu cichych kroków ale wszystko raczej bajka na następną edycje.
  9. Ryuu

    Powrót Hitmana?

    Racja, taka wersja wydaje się być dobra. Zastanawiam się tylko czy mnożnik 1.5 nie będzie trochę za mały gdy później wszyscy będą mieli +/- 200hp, ewentualnie może od jakiegoś wysokiego poziomu tj. 100/125 ten mnożnik 1.7 - usp, 1.5 - ump? Ale to raczej kwestia zobaczenia jak w takiej formie by wyglądał i dopiero na przyszłość jakieś ewentualne wzmocnienia gdyby odstawał. Także podsumowując myślę, że taka propozycja klasy jak podał -_- jest jak najbardziej w porządku.
  10. Ryuu

    Powrót Hitmana?

    Ja jestem na tak ale do klas premium, gdzie nie grałem to Hitman zazwyczaj jest bardzo, bardzo mocny, szczególnie w early/mid game sezonu. Ewentualnie pobawić się bardziej mnożnikami żeby ją wybalansować pod normalne klasy.
  11. Ryuu

    Nowa klasa Reaper

    Osobiście podoba mi się, szczególnie właśnie element teleportacji do przeciwnika. Spoko by była do wprowadzenia na przyszły sezon właśnie z nowym perkiem.
  12. Dla mnie fajny pomysł ale dałbym trochę (5/10) więcej kondycji. Ewentualnie pomyślałem też o opcji dania mu trzeciego skoku po np. 75/100lvl co by go trochę wyróżniało ale to taki luźny rzut z tym.
  13. Ryuu

    Wsparcie Rakietowe

    Myślę, że świetny pomysł o ile faktycznie da się to zrobić żeby zadawało obrażenia tylko samej osobie która wystrzeliła rakietę. Zgadzam się również z @ Hewitt, że sprawiedliwym było by dodanie tego do granatów Amadeusza. Oczywiście myślę tu o pewnym % obrażeń, które również by otrzymywali. Co do reszty to bym to zostawił jak jest i zobaczył jak takie zmiany miały by impact na balans i grywalność i na podstawie tego decydował dalej.
  14. Obie klasy ciekawe ale faktycznie u tego kaprala 1/3 będzie chyba zbyt często, myślę, że 1/4 to minimum. Reszta jak najbardziej przyjemna.
  15. A może połączyć oba i po prostu niech będzie strzał albo przejście po czymś co wylatuje z przeciwnika, wtedy i komandosi i reszta będą mieli stosunkowo łatwo. A co do samego działania eventu to można pomyśleć nie tylko o expie/monetach/pkt. klanu i przeniesieniach ale też o wykorzystaniu mechaniki ruletki ze sklepu z monetami, że jest szansa na dostanie jakiegoś plusa do statystyk albo dodatkowy % do zdobywania expa/monet na mapę. Wiadomo, wszystko to do rozłożenia względem rzadkości wypadania ale mając więcej opcji to można to fajnie porozkładać a w sumie od tego są eventy żeby trochę "namieszać" w takiej codziennej rozgrywce. Co do tych pytań no to właśnie można przepisać ciąg liter jaki się wyświetla albo zrobić bazę pytań ogólnych nawet na poziomie podstawówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności