Skocz do zawartości

MoRio

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    MoRio
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Call of Duty
  • SteamID64
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198155029831/

Osiągnięcia MoRio

Nowy

Nowy (1/14)

  • Zaprawiony Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Młodociany Gość
  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. MoRio

    Hitman/oszust

    Uważam że podawanie perków jako kontry na Hitmana jest bez sensu bo Hitman też może takie perki dostać i wtedy kaplica. Jak zauważyłem to gdy dostaje w łeb od hitmana z tyłu będąc obrońcą na 48lvl z max zdrowiem to 3 strzały wystarczą. Problem tej klasy to iż wzbudza *najwięcej frustracji u przeciwnika jak zostanie nią zabity. Ostatnio osoby na szczycie tabeli wyników są właśnie hitmanami więc coś o tym to świadczy.
  2. MoRio

    Hitman/oszust

    Chyba już wiecie ale, nikt nie lubi tych klas. Respi się typ za tobą bez dzwięku, bez info, przycelowany w głowę i nie zdążysz zareagować a już nie żyjesz. Ma skina drużyny przciwnej więc jak się zrespi to nie wiadomo czy to twój się zbugował czy to wróg. Jedyna obrona to chodzenie tyłem do ściany zrobionych nie z Propów bo jak są z propów to się za nimi respią, zabijają cię i utykają poza mapą. Nie ważne jaką bronią szczelasz, jak ma dużo ammo i szybko strzela to jej potencjał zabijania nie jest gorszy od AK albo M4 więc 45ammo do mp5sd to przesada totalna. Zmusza to aby cały team biegał plecami do ściany co sprawia że człowiek skupia się na tym gdzie się ściana kończy a nie gdzie będzie przeciwnik. Może zróbcie aby zrespienie na plecach było tylko z przeciwnikiem na którego celujesz tak jak ten piorun z perka. Czyli musisz mieć kogoś na ekranie a nie respi cię po drugiej stronie mapy za randomem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności