Jump to content

Sakku

Stały Bywalec
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    2d 23h 25m 37s

Sakku last won the day on November 21 2019

Sakku had the most liked content!

Community Reputation

127 Pomocniczy

2 Followers

About Sakku

  • Rank
    Bywalec

Informacje o Profilu

  • Nick
    ѕαккυ | 変態
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    JailBreak CS:GO

Recent Profile Visitors

2,992 profile views

  1. Nowa klasa: Podporucznik Broń jaką chcę w nowej klasie: Ump45 + R8 Umiejętność*: odbicie pocisków Dostępność*: free
  2. 1. Nick: sαккυ | 変態 2. Imię: Artur 3. Wiek: 21 (w tym roku 22 :#) 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 3 5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak 6. Składka (tak/nie): juz dawno zapłacona 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/533773 8. Parę słów o sobie **: Witam serdecznie, mam na imię Artur, mieszkam w małej wsi pod Krakowem woj. małopolskie, moim hobby jest ASG oraz granie w gry, jestem osobą bardzo pozytywną oraz żałosną (tak mi się wydaje). 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Ponieważ stęskniłem się za tą funkcją. Uważam, żę aktualnej administracji brakuje polotu i finezji dlatego chciałbym wprowadzić trochę wcześniej wspomnianych rzeczy. 10. Steam_ID: STEAM_1:1:1340723 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: a tak godzinkę po pracy 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): 19-21 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: od 6 lat chyba 13. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): tak, posiadałem admina na serwerze
  3. Dobra ogarniete, hud csa mozna zmniejszyc
  4. Ja bym przerzucił info odnośnie misji wyświetlanie po komendzie /misje na prawą stronę bądź lekko obniżył całość aby górna linijka nie zlewała się z ilością $$. Aktualnie idealnie jedno z drugim się zlewa, przez co trzeba się domyślać postępu w misjach
  5. Opcja piąta: usunąć
  6. Lista zmian, które proponuję wprowadzić na nowy sezon aby coś się zmieniło na serwerze. W pierwszej kolejności klasy do usunięcia. Nie mam wglądu do bazy lvl czy graczy - opieram się na tym co widzę na serwerze: OBROŃCA - nikt tą klasą nie gra. Większość osób przenosi na nią LVL pod koniec sezonu aby się pobawić i poblokować innych w workach. ADMIRAŁ - podobnie jak wcześniej z tym, że na to nikt poziomu nie przenosi. KAPITAN - klasa totalnie bez sensu i pomysłu na nią. Jak wchodziła na serwer wszyscy się na nią rzucili po czym nagle nikt tym nie gra. Dziwnym sposobem klasa przeszła na premium, bo ktoś stwierdził, że z AK47 jest zbyt mocna. I powtórka z rozrywki - wszyscy wybierają mocniejsze premki kapitan poszedł w odstawkę. Nie wiem kto wpadł na ten błyskotliwy pomysł aby usunąć alibi i jego umiejętności przenieść na to padło. Pomysł na nowe klasy w miejsce tych do usunięcia: Na wstępie - z jakiegoś powodu Piroman parę edycji temu został usunięty. Podobno był zbyt mocny. Nie wnikam. Jednak jest jedna sprawa, która nie daje mi spokoju - jak zmiana nazwy z Piromana na Chemika ma sprawić, że ta klasa będzie zbalansowana? Jak wspominałem na steam - twórzmy unikalne klasy a nie mieszajmy coś co było wcześniej, bo tu wychodzi połączenie Thorna i Piromana. Tak więc: Nazwa: Falcon Opis: Posiada granat spowalniający. Strzał w głowę wykrada 10% prędkości trafionego (dotyczy również obracania się itp.) Bronie: Umpik boży Statystyki: HP:10 | INT: 10 | WYT:10 | KON: 10 Typ: Zwykła Brakuje klas, które wymagają myślenia. Większość opiera się na masowych obrażeniach i samoleczeniu. Bez polotu. W miejsce obrońcy dodałbym Elektryka. Każdy wie jak gra elektrykiem wygląda, kiedyś były próby wprowadzenia tej klasy na serwer, jednak poprzez zbyt drewniany system celowania umiejętnością nie była ona grywalna. Teraz gdy nawet system rakiet udało się poprawić a i Jasność Paina działa całkiem sensownie myślę, że nadszedł czas aby jeszcze raz dać szansę tej klasie. Jako, że wychodzę z propozycją usunięcia Kapitana, który jest premium, to trzeba go czymś zastąpić. Była na serwerze kiedyś taka klasa Major. Major był słabszą wersją Furiata jednak działał wtedy całkiem sensownie i można powiedzieć, ze był dobrze wyważony. Proponuję lekko podciągnąć mu statystyki aby było warto wydać na niego pieniądze jeżeli ktoś kupuje klasy premium. Nazwa: Major Opis: 1/10 na obrócenie wroga, dodatkowy dmg w plecy będący stałą wartością wynoszącą 60% zadawanych obrażeń. Ciche kroki. Bronie: Famas + mag7 Statystyki: HP:20 | INT: 0 | WYT:20 | KON: 10 Typ: Premium W tym miejscu znowu chciałbym odnieść się do planowanego Chemika. Nie uważacie, że wprowadzacie zbyt dużo klas opartych o przelicznik z INT? Próbujecie zbudować mięso armatnie pod Pułkownika/Robokopa aby klasy miały na czym expić? Sama klasa jest OK, jedna zamiast obrażeń od INT wprowadziłbym obrażenia bazujące na statystykach wroga, które będą się ciut wzmacniać wraz z pewnymi poziomami. Pewną zmianę widziałbym też w Strzelcu wyborowym. Klasa przez kolejne edycje z chętnie wybieranej stała się niszową. Dodaliście umiejętności, które zupełnie do niej nie pasują. Zamrożenie jest OK, jednak te śnieżki pasują do niej jak majonez do pasztetu - znajdą się tacy, co im to pasuje jednak to zwykli fetyszyści a takich się nie słucha. Co do map i perków się nie wypowiadam, bo gracze i tak zazwyczaj grają to samo więc nie ma sensu tego zmieniać.
  7. Nazwa: Falcon Opis: Posiada granat spowalniający. Strzał w głowę wykrada 10% prędkości trafionego (dotyczy również obracania się itp.) Bronie: Umpik boży Statystyki: HP:10 | INT: 10 | WYT:10 | KON: 10 Typ: Zwykła Nazwa: Nadporucznik Opis: Dobrze wiecie karmazynki co Bronie: Umpik boży + r8 Statystyki: HP:10 | INT: 10 | WYT:10 | KON: 10 Typ: Zwykła
  8. No to jak Rykoś zrezygnował i już nie będzie mi solą w oku to może dodacie w miejsce obrońcy podporucznika?
  9. Sam o tym wspominałem zaraz po wspomnianej akcji - jeszcze nie widział a już wcelowany wychodził. Podest zasłaniał mu cały widok a on już strzelał "na ślepo" idealnie w Antka. Link do demka: http://414339.node46.pukawka.pl/dem-de_cache-1615591965-1615593544.zip
  10. Dzięki @MAGnusb0b za zmarnowanie mi 4 minut życia. Na sieci znalazłem się w sumie błąkając się w internecie szukając kolejnego coda, na którym mógłbym się na chwilę zatrzymać. Padło no okres, kiedy to @Blix wraz z @Gokuś pilnowali aby najlepsze lata świetności przypadały właśnie wtedy a nie kiedy indziej. Na forum pojawiłem się chwilę później tylko po to aby dodać parę groszy od siebie co by można było zmienić na serwerze. I w tym momencie nie mam już o czym pisać. Miałem admina na codzie, miałem redaktora na forum, miałem bany na codzie i tak to leci. Pewne rzeczy aktualnie mnie wręcz obrzydzają i to właśnie one zmusiły mnie do zrezygnowania z grania na sieci. Do tego momentu padło 7 zdań z wymaganych 10 więc dalej będzie przepis na jajecznicę a'la ja: Kiełbasa wiejska pokrojona w kostkę (nie za grubą i nie za rzadką); Jajka kurze (ilość wedle uznania) Masełko; Sól i pieprz do smaku. Na patelnię wrzucamy masełko i czekamy aż się roztopi. Dorzucamy kiełbaskę i co jakiś czas ją przewracamy aby ładnie się opiekła. Ściągamy patelnię z ognia i wbijamy jajka. Wszystko ładnie mieszamy. Wracamy z patelnią nad palnik i co jakiś czas mieszamy do momentu uzyskania odpowiedniej konsystencji. Smacznego Nominuję @KamuiKirito
  11. Dlaczego nie ma obrońcy w liście? /edit Jeżeli planujecie wprowadzić jakąś nową OP premkę to ją też wywalcie od razu
  12. FHD na 27" wygląda wręcz tragicznie siedząc w "odległości biurka". Błędem jest myślenie, że mając większą matrycę widzisz więcej, bo rozdzielczość jest cały czas taka sama. Jedyną różnicą jest wielkość piksela, która jest zauważalna w przypadku zastosowania monitora przy biurku. Jednym to nie będzie przeszkadzać, że piksel jest większy, jednak stawiając oba monitory obok siebie różnicę zobaczysz. Przyjęło się, że 24" to optymalna większość pod FHD, natomiast 27: to już pole pod 2k. Z tym, że znowu na monitorze 2k nie ustawisz obrazu w FHD tak jakbyś chciał to zrobić, bo proporcje piksela będą inne. Jak chcesz pogodzić jedno z drugim - mieć większy monitor i FHD to zainwestuj w monitory w proporcjach 21:9. Tutaj wielkość matrycy idzie w parze z rozdzielczością, ponieważ na takim monitorze masz więcej pikseli, przez co pojedynczy ma mniejszy rozmiar.
  13. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/533773 Ilość godzin: 7+ Dzień: 25.12.2020 Nagroda: odpowiednia ilość przeniesien Nick: sαккυ | 変態
  14. Ogólnie to szybkostrzelność na Szeryfie jest o kant dupy rozbić. Ucięta animacja strzału + brak "trafienia" w cokolwiek przy dwóch na 3 pociski strasznie denerwuje. Ciężko jest określić gdzie dokładnie się strzeliło (nie mylić z "gdzie się mierzyło") oraz czy w ogóle strzał się oddało. Zamiast tego poszedłbym w nagradzanie gracza za szybką eliminacje celu (dodatkowa nagroda za HS, bo w 99% przypadków HS z r8 = kill), bądź dodanie penetracji wytrzymałości. Dynamit też nijak pasuje zarówno do klasy jak i zestawu broni. Aby mieć obrażenia trzeba iść w INT. Dynamit przydałoby się postawić w strategicznym miejscu, jednak w związku z brakiem kondycji nie jesteśmy w stanie tam dobiec odpowiednio szybko. Przerzucimy statystyki na kondycję to nie mamy obrażeń. Błędne koło się zamyka. Lepszym pomysłem byłyby pułapki unieruchamiajace przeciwnika jak to miało miejsce w przypadku myśliwego. Przeciwnik byłby unieruchomiony na X czasu w zależności od inteligencji przez co granie z r8 stałoby się bardziej sensowne. Tak więc : Szybkostrzelność --> dodatkowa nagroda za HS/penetracja wytrzymałości Dynamit --> pułapki zatrzymujące wrogów i ujawniające ich pozycję.
  15. Sakku

    UB Sakku

    Nick: sαккυ | 変態Wycinek z konsoli(bez IP)*: Admin: Monarchist [CSC] Reason: Reklama innego serwera Length: permanent. Serwer: Cod200Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:1:1340723&advType=steamid&Submit Ogólnie to "xD"
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines