Skocz do zawartości

Sakku

Użytkownik
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    10h 39m 47s

Reputacja

19 Początkujący

O Sakku

  • Tytuł
    Użytkownik

Informacje o Profilu

  • Nick
    ѕαккυ | 変態
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty CS:GO

Ostatnie wizyty

79 wyświetleń profilu

  1. Sakku

    DMG na czacie działą tylko podczas zaznaczonej opcji "DMG z gry". Wszystkie inne nie działąją a szczerze to denerwuje mnie 3x większy dmg na czacie niż w konsoli. Po wywaleniu eliminatora recoil nie wraca do normalności, ale nie jest też taki jak podczas posiadania eliminatora
  2. Sakku

    Halo co z tym Podpalaczem?
  3. Sakku

    I oto jak manna z nieba pojawia nam się wybawienie. Dwie strony konfliktu - #MUREMZASZCZUREM wraz z #MYSIEFUTERKA chcą dodania na serwer mapy de_rats_1337. Heretycy chcą nam zamknąć usta rozdając nam muty i bany. Dlatego przychodzę z propozycją - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=285407740. BS na srodku mapy, różne przejścia pod ziemią jak i na powierzchni. Wszyscy będą pogodzeni. #MUREMZASZCZUREM
  4. Sakku

    Ludzie nominuja Office bo zwykle garają albo snajperami albo saperami, idą do Tt i kampia czekając na fragi. Zapewne gdyby sprawdzić kto głosuje na Office to byłoby to top20 serwera z nielicznymi wyjątkami. Dlaczego? Bo mając wysoki lvl nie muszą szukać fragow, tylko sobie na nie czekają. Dziwić się dlaczego dwa dni po resecie ludzie mają 50lvl. Wystarczy pickac Office i czekać aż exp sam do ciebie przyjdzie
  5. Sakku

    Klasa : Podpalacz/Piroman Opis : 1/x na podpalenie wroga (szansa może zwiększać się wraz z poziomem) Staty : int:15 HP:20 Wytrz:10 Kond:20 Bron : MAC10, 5-7/glock
  6. Sakku

    Proponowałbym wywalenie wszystkich map turniejowych (może poza overpassem) a w szczególności TEGO ŚCIERWA OFFICE. W miejsce wywalonych map można dodać coś ciekawszego, czego normalnie się ine gra. Powiedzmy sobie szczerze - jesli ktoś chce sobie pobiegać po dust czy pokutasić przy hostach niech idzie grać mm'a/uproszczonego
  7. Sakku

    Co do Admirała to grałem nim w momencie gdy dostał buffa na leczenie a nie miał jeszcze tej szybkostrzelności, wbiłem nim 70lvl więc myślę, że mogę się wypowiedzieć o tej klasie. Aktualnie problemem jej zerowa celność. Nawet na bliskim dystansie ta klasa większość kul nie trafia w cel. Walka na dłuższy dystans to całkowita abstrakcja. Dochodzi do tego jeszcze problem braku obrażeń z famasa - o ile na początku gdy nie ma jeszcze zbyt wielu HP i wytrzymałości to można kogoś zabić. W późniejszym czasie jest tylko ciężej. Klasa sama w sobie jest bardzo fajna. Spora mobilność i możliwość walki całą rundę - problem w tym, że im wyższy lvl tym ciężej się nią gra. Zamiast tej szybkostrzelności proponuję dodać szansę na instakilla np. 1/12 co powinno załatwić sprawę braku obrażeń. Nowy magazynek za killa też na nim fajnie działał. Z tym, że w tym momencie tj. 2 skoki + leczenie + insta + full magazynek nadaje się bardziej na premkę
  8. Sakku

    Trzeba myśleć nad instakillem w głowę bo bez niego klasa i tak nie będzie w stanie nic zrobić. Obrażenia krytyczne są dobre na postaci, która ma obrażenie bazowe. USP ich niestety nie ma. Więc sam pomysł "awansu" szansy na 1/x przy HS wydaje się dobrym pomysłem. Kwestia tego, od których lvl'i powinny być zmiany. Grając Pułkownikiem i mając 40 wytrzymałości w głowę z AK dostaję po 65-70 obrażeń. Wydawać by się mogło, że to klasa premium więc powinna być lepsza jednak każda klasa z karabinem może sobie rozdawać po równo w HP/WYT i być podobnie tankowata nadal posiadając obrażenia
  9. Sakku

    Dlatego moja propozycja opiera się na 1/x na HS od lvl. Dzięki temu szansa na zabicie jest a 12 Kül w magazynku wymusza precyzyjne strzały zamiast strzelania fullauto. Ew. zamiast tych cichych kroków można dodać ten reset naboi za fraga
  10. Sakku

    Proponowałbym lekką zmianę USP-Majstera, a mianowicie: zmiana umiejętności na 1/3-2-1 z USP po HS na 1/60/100 lvl i ciche kroki. Klasa ma potencjał, podobnie jak Bóg Deagle'a wyróżnia się skillowo na tle innych klas jednak wraz z lvl nie zyskuje kompletnie nic. Inne klasy mimo braku przyrostu obrażeń posiadają karabiny co przekłada się na większą możliwość zdobycia zabójstwa. USP-M musi liczyć na obrażenia krytyczne w głowę co i tak nie gwarantuje killa. Klasa z potencjałem a ogrywana jedynie przez Quotha
  11. Sakku

    Perk niewidzialość się buguje. Po użyciu zamiast 3sec jesteś niewidzialny do końca rundy
  12. Sakku

    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=907785065&searchtext=cs_assault+1.6 !!!!!!!!!111oneone
  13. Sakku

    Dlaczego usuneliscie Starożytną księgę i Ksiege taktyka skoro takie klasy jak amadeusz, snajper czy obserwator bardzo chętnie z nich korzystały i zyskiwały naprawdę wiele?
  14. Yo Jako, że dzisiaj wystartował nowy świat, to może są tu chętne osoby do wspólnej gry. Ostatnio sporo zmieniło się w sprawie gildii więc chciałbym zobaczyć co i jak. Nicki podawajcie w komentarzach. Gildia zapewne będzie stać już dzisiaj więc zaproszenia powysylam wieczorem.
  15. Sakku

    Możecie zaprosić. Najwyżej stracę parę % z obecnej gildii, która i tak się sypie. Nick Sakku
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin