Jump to content

Sakku

Stały Bywalec
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    2d 18h 59m 23s

Sakku last won the day on November 21 2019

Sakku had the most liked content!

Community Reputation

111 Pomocniczy

2 Followers

About Sakku

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik

Informacje o Profilu

  • Nick
    ѕαккυ | 変態
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    JailBreak CS:GO

Recent Profile Visitors

1,891 profile views

  1. Dlaczego nie ma obrońcy w liście? /edit Jeżeli planujecie wprowadzić jakąś nową OP premkę to ją też wywalcie od razu
  2. FHD na 27" wygląda wręcz tragicznie siedząc w "odległości biurka". Błędem jest myślenie, że mając większą matrycę widzisz więcej, bo rozdzielczość jest cały czas taka sama. Jedyną różnicą jest wielkość piksela, która jest zauważalna w przypadku zastosowania monitora przy biurku. Jednym to nie będzie przeszkadzać, że piksel jest większy, jednak stawiając oba monitory obok siebie różnicę zobaczysz. Przyjęło się, że 24" to optymalna większość pod FHD, natomiast 27: to już pole pod 2k. Z tym, że znowu na monitorze 2k nie ustawisz obrazu w FHD tak jakbyś chciał to zrobić, bo proporcje piksela będą inne. Jak chcesz pogodzić jedno z drugim - mieć większy monitor i FHD to zainwestuj w monitory w proporcjach 21:9. Tutaj wielkość matrycy idzie w parze z rozdzielczością, ponieważ na takim monitorze masz więcej pikseli, przez co pojedynczy ma mniejszy rozmiar.
  3. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/533773 Ilość godzin: 7+ Dzień: 25.12.2020 Nagroda: odpowiednia ilość przeniesien Nick: sαккυ | 変態
  4. Ogólnie to szybkostrzelność na Szeryfie jest o kant dupy rozbić. Ucięta animacja strzału + brak "trafienia" w cokolwiek przy dwóch na 3 pociski strasznie denerwuje. Ciężko jest określić gdzie dokładnie się strzeliło (nie mylić z "gdzie się mierzyło") oraz czy w ogóle strzał się oddało. Zamiast tego poszedłbym w nagradzanie gracza za szybką eliminacje celu (dodatkowa nagroda za HS, bo w 99% przypadków HS z r8 = kill), bądź dodanie penetracji wytrzymałości. Dynamit też nijak pasuje zarówno do klasy jak i zestawu broni. Aby mieć obrażenia trzeba iść w INT. Dynamit przydałoby się postawić w strategicznym miejscu, jednak w związku z brakiem kondycji nie jesteśmy w stanie tam dobiec odpowiednio szybko. Przerzucimy statystyki na kondycję to nie mamy obrażeń. Błędne koło się zamyka. Lepszym pomysłem byłyby pułapki unieruchamiajace przeciwnika jak to miało miejsce w przypadku myśliwego. Przeciwnik byłby unieruchomiony na X czasu w zależności od inteligencji przez co granie z r8 stałoby się bardziej sensowne. Tak więc : Szybkostrzelność --> dodatkowa nagroda za HS/penetracja wytrzymałości Dynamit --> pułapki zatrzymujące wrogów i ujawniające ich pozycję.
  5. Sakku

    UB Sakku

    Nick: sαккυ | 変態Wycinek z konsoli(bez IP)*: Admin: Monarchist [CSC] Reason: Reklama innego serwera Length: permanent. Serwer: Cod200Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:1:1340723&advType=steamid&Submit Ogólnie to "xD"
  6. Cześć Budyń, znaczy Frytek 🤫

  7. Sakku

    [Q&A] #8 DraY

    wewalę się pierwszy raz do pytań, bo znalazłem nagranie DraYa z ukrytej kamery. 1. Kobiety są jak Whisky? a oto obiecane nagranie: //edit @DraY chodź odpowiadać 1589494331_looped_1589494330.mp4
  8. A miałem taką malutką nadzieję, że nadejdzie wojna rasowa i społeczeństwo nam znów trochę znormalnieje. A tu tylko wizja powszechnej biedy i inflacji wypi€rdolonej w kosmos. Nic ciekawego 😕 A gdyby tak zamiast Czaskoskiego kandydowała nadal Kichawa-Błońska to dzisiaj Szymon Chorągiewka świętowałby zwycięstwo :?)
  9. Sakku

    [Q&A] #8 DraY

    Yo! Kolejna odsłona Q&A napisana z odpowiednim opóźnieniem. Jak ktoś kiedyś powiedział "Lepiej się wysrać i spóźnić niż być o czasie i się zesrać". Ja jestem po prostu leniwy i mi się nie chciało. Life is brutal. Nominowany został @DraY czy jakoś tak. Jak mu dałem szansę napisać sobie to wydanie to nie chciał, więc jest zdany na moją łaskę. Doceń to, bo nawet mema o tobie zrobiłem. Zadawajcie pytania przez najbliższe dwa tygodnie. Jak przyjdzie pora na odpowiedzi to się o tym dowiecie. A tymczasem ja uciekam oddać się uciechą różnorakim
  10. Kapitan: Odbicie pocisku -> brak odbicia po HS, Max 2 odbicia na raz i każde kolejne po killu -> jedno odbicie po killu, max odbić zwiększa się o jedno co 50 inty
  11. Nazwa: Elitarny Sniper [Premium] Umiejętności: 1/1 z AWP Bronie: AWP i USP Staty: 0/0/0/-10
  12. nie myśl, bo z tym u ciebie słabo Podporucznik w innej postaci niż ta co była zawsze nie ma prawa bytu. Klasa była ultra wyważona, mocna na blisko jak i w walkach na dystans. Kwestia tego, że trzeba było odpowiednio zmieniać bronie i dopasować styl gry do klasy a nie na odwrót. Podporucznikiem trzeba było umieć zadawać obrażenia, dobrze się pozycjonować na mapie oraz wiedzieć do czego ta klasa jest zdolna. Pierwszy lepszy bobik co się przeniesie z jakiegoś cichego czy seryjnego zawsze będzie mieć ból dupy, że kończy na dole tabeli. Wiele osób próbowało a może tylko 3 były godne tej klasy. Jak się nie umie nią grać tylko liczy na to, że "a postrzelam jak z kałacha... dlaczego ta klasa jest taka słaba hlip hlip" to będzie dla tej osoby lepiej jak zamiast przed komputerem spędzi ten czas na zbieraniu truskawek. Podporucznik wymaga miłości. Jeżeli się mu ją okaże to odwdzięcza się z nawiązką. Samemu straciłem blisko dwa miesiące na szlifowanie umiejętności grania tą klasą i szczerze mogę powiedzieć, że nie jest ona dla pierwszego lepszego grajka ze snajpera czy pułkownika. A no i sam DMG z UMP'a na podporuczniku nie był taki mały jak się wiedziało jak go zadawać. No ale co poradzisz jak teraz same płaczki pod obrażenia grają.
  13. Sakku

    [Q&A] #7 Huczin

    E @Huczin cho odpowiadać
  14. Nazwa:Kapitan` Opis: Posiada jedno odbicie pocisku, za każdego fraka dostaje kolejne, max 4 na raz. Bronie: UMP45, r8 Statystyki: HP: | INT: | WYT: | KON: 0/10/10/10 Typ: Zwykła / Premium / Super Premium: Zwykła
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines